Honda CBR 250R 2011-2013 Krank muhabbeti hakkında kullanıcı olarak ne diyorsunuz?
-
Öncelikle merhaba. Motosiklet almayı düşünüyorum ama biliyorsunuz ülkenin durumunu sıfır araç almak harcımız değil. O sebepten 2011 2013 model bir cbr 250R almayı düşünüyorum piyasası su an 13.00 14.000 arası. Ama bir muhabbet var bu yıllarda üretilen kasa krank kırıyormuş hiç bir problem yokken. Alma alırsan pişman olursun temiz olsa bile kronik sorun var kırıyor falan diyorlar. 2011-2013 kasa CBR 250R kullanıcıları tecrübelerini aktarabilir mi acaba gerçekten böyle bir kronik hata var mi yoksa bunu söyleyenler motosikletten 600CC performansı bekleyip canini çıkaranlar mı?
Reklamlar
-
Merhaba kardeşim. 2012 kasa kullandım şuanda 2014 kasa kullanıyorum. 2012 orijinaldi 15 binde aldım 22 binde sattım. Orijinaldi zorlanmamış yıpratılmamıs motordu. Şimdiki 2014 model 44 binde aldım şuanda 47 binde. Hor kullanılmamış fakat 2014 2016 arası krank bilyası zayıf olduğu için muhtemelen motor yenilenmiş. Buna rağmen motoru aldım. Çöp olacak değil ya aynı sekilde 2014 ve 2015 model ikiside 29 bin kmde olmak üzere cbr250 aldık onlarında motoru açılmıştı. Buradan şunu çıkarıyorum. Honda krank bilyasını biraz zayıf yaptığı için yüksek hızlarda zorlamalarda cabuk yıpranıyor. Sonra krank sesleri duyup motordan olabiliyorsunuz. Tabii sürekli motoru zorlayıp 170-180 tapagaz giderseniz zorlarsınız gereģi yok. Bende zaman zaman 180 i devirdim ama 250 cc nin gideceği 150-160 rahat. Motoru zorlamadan bakımlarını aksatmadan efendi efendi kullanırsanız 100 bin kmleri aşabilirsiniz.
-
Uğur özturk adlı üyeden alıntı
"bunu söyleyenler motosikletten 600CC performansı bekleyip canini çıkaranlar mı?"
Tam olarak olay bu.
-
Bir cbr kullanıcısıyla karşılaşmıştık serviste. Kaç gördün en son demişti. 157-158 filan demiştim. Oo sen basmamışsın ki ben 175 filan gördüm demişti. Halbuki cbr 250 süren herkes motorun 140-150 lerden sonra canının çıktığını farkeder.
-
Arkadaslar bendede cbr250 var her krank kitleyen motora çok zorlanmış derseniz yanlis olur benim motor 20 binde kitledi. Ben motoru zorlayan bir insan degildim tüm bakımları servisde zamanında yaptırdım. Krank işi biraz şans işi malesef.
-
Kesinlikle şans işi. Bende ara ara 181 görüyorum,bazen zorladığım oluyor ama şimdilik sıkıntı yok (2017 model )
-
125 ve 250likleri görünüm sadece abi yoksa ona bir ss muhabbeti yapmayın max 125 için 110 250 için 140 ideal yoksa aşırı yükten dolayı ilerde hor kullandığınızdan başınız yanar olsa motor 600lüğü tamam gör 200leri geç hatta ama ne bileyim eğer işin hızlı gitmek 150 altına imemek ise bu 250lik alsan bir süre güzel gider sonraki zamanda haşat olur he diyorsan 140 filsn geçmem tamam al
-
2012 var bende, kranktan değilde başka sebepten açıldı motor, gördük ki krankta gitmek üzereymiş. Değişecek.
180 km/h dan bahsediyorlar, 10binde aldım, şuan 27 binde, daha 140 km/h geçmedim, anlamadım nasıl krank sorunu yaşattığını, zorlamaktan diyorlar ama zorlamıyorum da.
Ben tavsiye etmiyorum, tü kaka demiyorum ama parçaları çok pahalı.
İlla alınacaksa da, krank değişmiş al derim, hem masraf etmezsin hemde zaman kaybetmezsin, ben iki haftadır bekliyorum, tamda gezilecek zamanda.
Kazasız sürüşler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)