Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hadi Bakalım

Katılımcı sayısı
44. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Street Triple 675

    23 52.27%
  • mt09

    16 36.36%
  • monster796

    5 11.36%
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

triumph street triple 675

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek cc sadece hız demek değildir. Ağırlıktır, yol tutuşudur, süspansiyon kalitesidir, teknolojidir, daha kaliteli lastik seçebilmektir.

    Bir viraj, ortalama 60 km/hız ile dönülebiliyor ise, o virajı hem mt-25 hem de mt-09 ile ayrı ayrı dönmeden kesin yargıya varmamak gerekir. Yol yapacak kişi naked almıyor zaten.
    Açıkcası çok katılmıyorum yani ağırlık zaten dezavantaj millet hafif motor yapmak için yırtınıyor. teknolojide CC'den ziyade markaya modele göre daha çok değişiyor. En iyisi zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek tatlıya bağlayalım.
    yokon bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir abimizin vardı bundan, kısa süreli sürdüm
    bu naked bike işini caponlar pek beceremiyor, evropalılara bakmak gerek. triumph olur, mv agusta olur
    kısa bir deneyim neticesinde diyebilirim ki sürerken "altımda motosiklet var" dedirtiyor; yani "motor gibi motor"
    inciğini, cinciğini, detayını bilemiyorum
    Dar deneyimle genelleme yanıltıcı olabiliyor haliyle. MT serisi bir yana, CB900F Hornet de çok güzel ve zevkli bir naked motosikletti. CB1000R tam anlamıyla bir devamı olamadı malesef...

  3. #43

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkcası çok katılmıyorum yani ağırlık zaten dezavantaj millet hafif motor yapmak için yırtınıyor. teknolojide CC'den ziyade markaya modele göre daha çok değişiyor. En iyisi zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek tatlıya bağlayalım.
    Ağrılıktan kastım verdiği hissiyattı, oturaklılıktı. Yanlış ifade etmiş olabilirim.

    250cc motosikletlerde traction control, viraj abssi gibi şeyler bulamayız.

    Bunlardan bağımsız olarak, bir tarafta 140 km hızı canını çıkartarak yapmak var,
    diğer tarafta fıtı fıtı diyebileceğimiz devir aralıklarında yapmak var. Tabi bunlar dediğiniz gibi hep zevk ve renk meselesi.

  4. #44
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Japon naked yapamıyor demek biraz hakaret olarak kaçar tamam safkan naked KTM lerde var ama karenajlari sökülmüş alın size naked denmemiş bir sürü japon motoru var.
    Street triple 675 de safkan bir naked değil. Daytona 675r dan bozma yani, yarış motorundan bozma bir naked. Sizin naked alginiz farklı olabilir safkan sokak nakedlari naked olarak tasarlanan motorlar. Bana göre mt10 bir naked değil bildiğin R1 den bozma yarış motoru ama mt07 ve 09 naked olarak tasarlanmaya başlamış naked olarak bitmiş bu sebeple gözümde safkan naked denebilir tabi benim için.
    Z1000 z900 lere hiç girmiyorum hepsi yarış motorundan bozma motorlar suzukinin naked modelleri de aynı şekilde.

  5. #45

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Suzuki'nin SV650'sini saymamışınız ama, o safkan naked değil mi?

  6. #46
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki'nin SV650'sini saymamışınız ama, o safkan naked değil mi?
    kim demiş safkan diye vstorm motoru var Ayrıca naked dediğin motorun üst deviri olmaz şuanda mt serisi ve bir kaç marka-model hariç safkan naked yok

  7. #47
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Safkan Japon naked denilince aklıma bu danalar geliyor;

    Honda CB1100



    Yamaha XJR1300


  8. #48
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Safkan Japon naked denilince aklıma bu danalar geliyor;

    Honda CB1100

    https://i.hizliresim.com/9YqdJZ.jpg

    Yamaha XJR1300

    https://i.hizliresim.com/862dV1.jpg
    hocam eskiye gitme biz güncelden konuşuyoz

  9. #49
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japon naked yapamıyor demek biraz hakaret olarak kaçar tamam safkan naked KTM lerde var ama karenajlari sökülmüş alın size naked denmemiş bir sürü japon motoru var.
    Street triple 675 de safkan bir naked değil. Daytona 675r dan bozma yani, yarış motorundan bozma bir naked. Sizin naked alginiz farklı olabilir safkan sokak nakedlari naked olarak tasarlanan motorlar. Bana göre mt10 bir naked değil bildiğin R1 den bozma yarış motoru ama mt07 ve 09 naked olarak tasarlanmaya başlamış naked olarak bitmiş bu sebeple gözümde safkan naked denebilir tabi benim için.
    Z1000 z900 lere hiç girmiyorum hepsi yarış motorundan bozma motorlar suzukinin naked modelleri de aynı şekilde.
    Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.

    Sevgilerimle
    atalayalper ve oialdemir bunu beğendiler.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  10. #50
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dar deneyimle genelleme yanıltıcı olabiliyor haliyle. MT serisi bir yana, CB900F Hornet de çok güzel ve zevkli bir naked motosikletti. CB1000R tam anlamıyla bir devamı olamadı malesef...
    istisnalar kaideyi bozmaz deyip anlaşabileceğimizi düşünüyorum

  11. #51
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    aslında şimdi anket açtım yanlış oldu mv agusta brutale 800 falanda çok güzel duruyor. Ama o daha itopik triumph için bunu diyenler mv için neler demez

  12. #52
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.

    Sevgilerimle
    Yanılgı içinde olduğunu düşünmüyorum. İki motoruda kullandim.
    R1 ve MT 10 dyno verisine bakın. Yazılımla sadece orta devirler canlandirilmaya çalışılmış başka hiçbir farkı yok.
    Şase aynı, yürüyen aynı, motor ayni, süspansiyon neredeyse aynı tek farkı yazılım oda öyle aman aman bir fark değil. daha önce 15bin km'ye yakın 2012 R1 kullanmıştım. 2012 olmasına rağmen 2016 mt10 kullandığımda eski bir dostla buluşma gibiydi fark hissetmedim
    ahe bunu beğendi.

  13. #53
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    bak daha rivale 800 lere tnt 899 lara hiç gelmedik, triumph tan bahsediyoruz; bi tık aşağılarda geziyoruz halen
    caponlar iyi hoş ta gariban kaçıyor bu muhitlerde

  14. #54
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.

    Sevgilerimle
    Aynen öyle v-strom 650 için sv650'den alıp ona göre tune ettiler motoru zamanında.
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.

  15. #55

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında şimdi anket açtım yanlış oldu mv agusta brutale 800 falanda çok güzel duruyor. Ama o daha itopik triumph için bunu diyenler mv için neler demez
    brutale 800 çok yakışıklı bir motor RR versiyonu var ki tadından yenmez. Benim bilgisayarın duvar kağıdıydı baya bir süre. Çok aklım gitti geldide naked'dan mutlu olmam yine pişman olurum diye alamadım. Şu listede Brutale olsa diğerlerini kafamı çevirip bakmam ama o kadar söyleyeyim.

    ahe bunu beğendi.

  16. #56
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanılgı içinde olduğunu düşünmüyorum. İki motoruda kullandim.
    R1 ve MT 10 dyno verisine bakın. Yazılımla sadece orta devirler canlandirilmaya çalışılmış başka hiçbir farkı yok.
    Şase aynı, yürüyen aynı, motor ayni, süspansiyon neredeyse aynı tek farkı yazılım oda öyle aman aman bir fark değil. daha önce 15bin km'ye yakın 2012 R1 kullanmıştım. 2012 olmasına rağmen 2016 mt10 kullandığımda eski bir dostla buluşma gibiydi fark hissetmedim
    Sevgili kardeşim ,

    Sürüş geometrisi ve oturuş pozisyonu tamamen farklı iki modele oturup da nasıl aynı hissiyatı alabildiğine inanamıyorum. Bence gidip bir elini yüzünü yıka ondan sonra konuşalım.

    Sevgilerimle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

    Hiç birşey bilemiyorsan Yamahanın sayfasına girip teknik özellikler kısmında boyutlara bir göz at bakalım aynılar mı ?

  17. #57
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    brutale 800 çok yakışıklı bir motor RR versiyonu var ki tadından yenmez. Benim bilgisayarın duvar kağıdıydı baya bir süre. Çok aklım gitti geldide naked'dan mutlu olmam yine pişman olurum diye alamadım. Şu listede Brutale olsa diğerlerini kafamı çevirip bakmam ama o kadar söyleyeyim.

    https://www.stuff.tv/sites/stuff.tv/...usta_800rr.jpg
    Valla aslında alınır. Şöyle bi muhabbet geçecek:

    -sende ne var abi ne kullanıyorsun ?
    +mv agusta brutale 800
    -mv agusta brutale mi?
    +vaaaaaaaaaaaaaaooooooooooooooooooov
    -....


    şaka bi yana çok güzel alet sadece görüntüsü yeter.

    Japonları dövmeyin abi naked yapamıyolar diye yapmak istemiyorlar adamların felsefesi itopik motosikletler yapmak değil piyasa motoru yapmak mt10 mt09 cb650f vs vs vs hep piyasa al satı olan canlı motosikletler mt09 binen adamda naked motora biniyorum diyor brutale binen adamda :D ama birisi mt09 kullanıyo diğer brutale ülkemizde eminim o dönemlerde gelecek ancak biraz zamanı var yani r25 satan 1000rr alıyo şey gibi şahine binen adam parayı buldumu e30 alır ya o muhabbet gibi yani herşey beygir zannediliyor. Bir r25 kullanıcısından bizzat duydum mt07 kullanıcısına söylüyor abi senin son hız kaç mt07 kullanıcısı 210 max gördüm kardeşim dedi. r25 kullanıcısının dediği şu PEEEEH ben 195 gördüm neden 07 alayım ki. Şimdi sen adama gidip dersen kardeşim st var mv agusta var çok güzel aletler adam dicek ki kaç görüyo :D 40-50 bin ona vereceğime 1000rr alır 300 yaparım şeklim olur. Durum üzücü ama böyle maalesef.

    Bu arada
    SV650 konusnuda yanlış yazdığım bilgiyi editlediğiniz için teşekkür ederim


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak daha rivale 800 lere tnt 899 lara hiç gelmedik, triumph tan bahsediyoruz; bi tık aşağılarda geziyoruz halen
    caponlar iyi hoş ta gariban kaçıyor bu muhitlerde
    tnt899 ben sevemedim açıkcası tnt markasına karşı fobim var ...

  18. #58
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tnt899 ben sevemedim açıkcası tnt markasına karşı fobim var ...
    şimdilerde çançinçon tayfanın mahallesinde ikamet ediyor olsa da markaları karıştırmayalım, fururlar

    sevilmez mi bu yahu?

  19. #59

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Yalnız bu MT serisi türk motosikler tarihine adını yazdıracak Eskiden hep racing hayali vardı, ilk motor 600rr olur mu konuları sıklıkla karşımıza çıkardı, trafikte tehlikeli kullananlar geneldehep racing kullananlar olur kaza konularında racing tehlikeli binmeyin muhabbetleri dönerdi.

    Şimdi o profilin yeni jenerasyonu komple MT'ci oldu Artık racing'in doğru düzgün konusu bile geçmiyor. Bayilerde 600cc 1000cc racing motor bile yok doğru düzgün. Artık insanlar R1 değil MT09, R6 değil MT07 hayali kuruyor. Sebebi fiyatlarda olabilir tabii ama MT serisi gerçektem Türkiye'de çok başarılı oldu.

  20. #60
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız bu MT serisi türk motosikler tarihine adını yazdıracak Eskiden hep racing hayali vardı, ilk motor 600rr olur mu konuları sıklıkla karşımıza çıkardı, trafikte tehlikeli kullananlar geneldehep racing kullananlar olur kaza konularında racing tehlikeli binmeyin muhabbetleri dönerdi.

    Şimdi o profilin yeni jenerasyonu komple MT'ci oldu Artık racing'in doğru düzgün konusu bile geçmiyor. Bayilerde 600cc 1000cc racing motor bile yok doğru düzgün. Artık insanlar R1 değil MT09, R6 değil MT07 hayali kuruyor. Sebebi fiyatlarda olabilir tabii ama MT serisi gerçektem Türkiye'de çok başarılı oldu.
    hocam çok güzel pazarladılar çünkü ondan kazandılar reklamları çok iyidi master of torque vs insanlar gaza geldi


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler