https://www.instagram.com/reel/Cb9-b...dium=copy_link
3 şerit değiştirip motora çarpıyor.
Bu ülkede sürücülerin yarısı araç kullanma ehliyetine/yeteneğine haiz değil.
https://www.instagram.com/reel/Cb9-b...dium=copy_link
3 şerit değiştirip motora çarpıyor.
Bu ülkede sürücülerin yarısı araç kullanma ehliyetine/yeteneğine haiz değil.
Cinayet resmen.
Araba sürücüsünü insan yerine koymuyorum, katil ancak burada motosiklet sürücüsü de hatalı maalesef, ve maalesef ki bu hatasından hayatını kaybetmiş, çünkü en sağda o kadar
hızlı gidilmez, ayrımlar, sapaklar, çıkışlar buralarda iki kat dikkatli olmak zorundayız, bu yerlere yaklaşırken imkanınız varsa en sağda kalmamak şart, hatta hızınızı ayarlayıp baktınız
olmadı o ayrıma girecek gibi düşünün kendinizi, yani yıllardır bunu anlatılmıyor bazı motorcu arkadaşlara, denyo çok önünüzde araçların arasından aniden çıkacak ya da o ayrıma
sinyal vermeden aniden girecek çok yaratık var, yazık olmuş umarım hiç kimse bir daha böyle bir şey yaşamaz diyeceğim ama her zaman arabalar bu hareketi yapacak bunu bilin.
motorcunun hatasına değinecektim ancak zaten değinilmiş benim merak ettiğim kaç yıllık motorcu olduğu.
bunu söylüyorum çünkü, belki bunun farkındaydı ve yıllarca dikkatli sürdü ama o gün ya bıkkındı, acelesi vardı. buna dikkat edemicem kafasına girdi ve yoluna baktı. bu olabilir. gerçekten olabilir nedenine gelirsek 2.5 ay civarı kuryelik yaptım. başta çok dikkatli olsam da artık her dakika pakat paket paket dedikçe daha dikkatsiz sürmeye başladım. ara sokaklarda her ağızlarda durur sağa sola bakar öyle geçerdim ama gün geçtikçe artık dayanamıyorsun ve ne olabilir ki diyerek aslında daha dikkatsiz bir sürüşe başlıyorsun.
taaa ki o gün bir başka motorl kurye ile kafa kafaya gelip zar zor durmam. (ki o duramayıp önümden geçti) bunların habercisi.
o motorcu gözünden bakarsak. hata yaptı ama telafisini ben yani diğer araç sürücüsü sağladı.
o gün ben hata yaptım ve hatamı telafi ettim.
buradaki videoda iki taraf da hata yaptı ama sıfır telafi. her zaman telafiler olmuyor. o piyango hep gelmese de bir şekil gelebiliyor. ne kadar risk o kadar piyango ihtimali ama bu demek değil ki az risk piyangosuz demek. tamamen kısmet işi.
üzgünüm ama hiçbir zaman galyana gelmemek lazım ama eminim ciddi manada her birimiz bir gün bir noktada ya galyana geliyoruz ya amaaaan diyerek kontrolü elden bırakıyoruz. bırakmamak lazım. şahsen sağdan hiçbir zaman riske atmam. çok korkunç bir alan. sağdan gideceksem çok yavaş giderim önüme biri atlayabilir diye ve her zaman biri atlar. sağdan böyle bir şey enteresan bir cesaret.
allah rağmet eylesin ne diyelim
Valla dediğiniz gibi amaan ne olcak dediğin anda kaza geliyor.
Şu sapaklar aşırı tehlikeli yerler. Sürekli dananın biri en soldan sapağa girmeye çalışıyor.
Sapaklara çelik bariyer koymak lazim. Yolu kaçıran şerit değiştirmeyecek şekilde bir bariyer olacak.
Motorcu hızlı da o insan bozması araç sürücüsü ne yapıyor öyle? 3 şerit soldan sapağa dalıyor. Yakalanır inşallah.
Çözüm değil maalesef; bu hareketi yapan davar ıslah olmaz yine bir yolunu bulur hayvanlık yapar, adı üzerinde davar; insaca bir hareket beklemek faydasız.
Çözüm ancak şöyle olur: Her yerde işler durumda EDS olacak, tespit edilen kusurluların ocağına incir ağacı dikilecek, ama öyle böyle değil, iyice acıtacak ve kanırtacak cezalar olacak. O zaman g.t korkusundan yapmazlar... Bu kaza olmasaydı bu adam en fazla yoldakilerden yediği küfür ile kalacaktı, halbuki öttürüleceğinden korkması gerekiyor ki bunu yapmasın.
Ekleme: Motosiklet sürücüsü de maalesef en sağdan trafiğin olağan akış hızından en az %30-40 daha süratli gidiyormuş; trafiğe uygun hızla gitse büyük ihtimal bu kaza olmayacaktı. İki tarafta da hata olunca, taraflardan biri telafi edebilecek bir şey yapmayınca sonuç kaçınılmaz. (Yanlış anlaşılmasın; hatanın büyüğü araba sürücüsünde tabi...)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)