Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

cbr 500r'ı cbf 150 den daha rahat kullanmak?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kadiRR s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    arkadaşlar merhaba, son zamanlarda kafama takılan bir problemi sizlere danışmak istiyorum belki mantıklı bir açıklama bulurum. Problem şu ki cbr500'ü cbf 150 den daha rahat kullanıyorum dar alanda dönüş, dar aralardan geçiş her anlamda daha rahat kullanıyorum sizce de bir tuhaflık yok mu? motosikletin depo tasarımı ve daha iyi kondisyona sahip olması olabilir mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Bir amca vardı. 66 yaşında S1000RR sürüyordu. Motorun üzerine yatılmış pozisyonda çok daha rahat ettiğini söylüyordu. Kişiden kişiye değişmesi normal sanırım o yüzden.

  3. #3
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Kesinlikle kişiye gore değişiyor,mesela ben naked motorla dönemiyorum,viraj alamıyorum,gidonu kocaman geliyor

  4. #4
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    mt07deki keyfi bulamadım hiçbir motorda şahsen
    sdirer bunu beğendi.

  5. #5
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    Aynı şey bana da olmuştu. R25, MT den daha rahat gelmişti.

  6. #6

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    Büyükçekmece-İSTANBUL Hadıımköy gişeler.
    Motosikleti
    YAMAHA R6 2015
    tekerlerden oluyor bence arka tekerin geniş olması , ön tekerin güven vermesi.

  7. #7

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    İlginçmiş clip-on'larla daha rahat dönme hissi. Halbuki geniş gidonla kontra vermek çok daha kolay...

  8. #8
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginçmiş clip-on'larla daha rahat dönme hissi. Halbuki geniş gidonla kontra vermek çok daha kolay...
    bu d0ru. Ama işte alışma meselesi

  9. #9

    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Motosikleti
    Honda CB125 E
    Bende de benzeri oldu CBF ve MT07 arasında. Benim nacizane fikrim CBF'in gaz kolu çok hissizdi, çok boşluk vardı. Gazı tam kapattıktan sonra tekrar açmaya başladığımda ne zaman tekrar ivme verecek hiç bir fikrim olmuyordu.

  10. #10
    kadiRR s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginçmiş clip-on'larla daha rahat dönme hissi. Halbuki geniş gidonla kontra vermek çok daha kolay...
    aslında kontra vermekten ziyade daha fazla güven verdiği için kontrayı emin bir şekilde yapmam da olabilir. genelde olan birşeymiş zaten yorumlara bakılırsa cbf 150 ile başlayan adam benim gözümde çok ciddi saygı kazandı cbf kullandıktan sonra açıkçası. Gaz tepkisi dengesiz gidon hakimiyeti vasat motor çok uzun naçizane fikrim o dengesizlikte bir motosikleti sanayideki ustalar bile yapar.

  11. #11

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Aslında mevzu kaldıraç etkisi; geniş gidonda daha az kuvveti daha uzun bir yay çizerek uyguladığınız için yatırması ve uygulanacak kontranın miktarını ayarlamak daha kolay. Ayrıca elcikler omuz genişliğinde olduğu için daha doğal bir duruş var. İşte ilk clip-on'la başlayan onda rahat ediyor, diğerinde başlayan diğeri ile... Ama objektif bakılırsa naked'lardaki gidon daha rahat.

  12. #12
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı kadiRR s adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba, son zamanlarda kafama takılan bir problemi sizlere danışmak istiyorum belki mantıklı bir açıklama bulurum. Problem şu ki cbr500'ü cbf 150 den daha rahat kullanıyorum dar alanda dönüş, dar aralardan geçiş her anlamda daha rahat kullanıyorum sizce de bir tuhaflık yok mu? motosikletin depo tasarımı ve daha iyi kondisyona sahip olması olabilir mi?
    ağırlık dağılımı ile ilgili olabilir.
    kadiRR s bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Güçlü motor daha rahat kullanılır bence. Mesela mt 07 gaz vermeden kalkıyordu. Cbr250 ile bazen gaz vermekte zorlandığım durumlarda güçlü bir motor olsa bu sıkımtıyı yaşamam. Tam anlatamadım ama sadece debriyaj ile hareket etmek bir çok kolaylaştırıyor motor sürmeyi


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)