cbr 500r'ı cbf 150 den daha rahat kullanmak?
-
24 Haziran 2019, 22:33
#1
arkadaşlar merhaba, son zamanlarda kafama takılan bir problemi sizlere danışmak istiyorum belki mantıklı bir açıklama bulurum. Problem şu ki cbr500'ü cbf 150 den daha rahat kullanıyorum dar alanda dönüş, dar aralardan geçiş her anlamda daha rahat kullanıyorum sizce de bir tuhaflık yok mu? motosikletin depo tasarımı ve daha iyi kondisyona sahip olması olabilir mi?
Reklamlar
-
24 Haziran 2019, 22:53
#2
Bir amca vardı. 66 yaşında S1000RR sürüyordu. Motorun üzerine yatılmış pozisyonda çok daha rahat ettiğini söylüyordu. Kişiden kişiye değişmesi normal sanırım o yüzden.
-
25 Haziran 2019, 07:33
#3
Kesinlikle kişiye gore değişiyor,mesela ben naked motorla dönemiyorum,viraj alamıyorum,gidonu kocaman geliyor
-
25 Haziran 2019, 08:04
#4
mt07deki keyfi bulamadım hiçbir motorda şahsen
-
25 Haziran 2019, 08:11
#5
Aynı şey bana da olmuştu. R25, MT den daha rahat gelmişti.
-
25 Haziran 2019, 08:14
#6
tekerlerden oluyor bence arka tekerin geniş olması , ön tekerin güven vermesi.
-
25 Haziran 2019, 08:27
#7
İlginçmiş clip-on'larla daha rahat dönme hissi. Halbuki geniş gidonla kontra vermek çok daha kolay...
-
25 Haziran 2019, 08:57
#8
Cyan adlı üyeden alıntı
İlginçmiş clip-on'larla daha rahat dönme hissi. Halbuki geniş gidonla kontra vermek çok daha kolay...
bu d0ru. Ama işte alışma meselesi
-
25 Haziran 2019, 22:57
#9
Bende de benzeri oldu CBF ve MT07 arasında. Benim nacizane fikrim CBF'in gaz kolu çok hissizdi, çok boşluk vardı. Gazı tam kapattıktan sonra tekrar açmaya başladığımda ne zaman tekrar ivme verecek hiç bir fikrim olmuyordu.
-
26 Haziran 2019, 22:36
#10
Cyan adlı üyeden alıntı
İlginçmiş clip-on'larla daha rahat dönme hissi. Halbuki geniş gidonla kontra vermek çok daha kolay...
aslında kontra vermekten ziyade daha fazla güven verdiği için kontrayı emin bir şekilde yapmam da olabilir. genelde olan birşeymiş zaten yorumlara bakılırsa cbf 150 ile başlayan adam benim gözümde çok ciddi saygı kazandı cbf kullandıktan sonra açıkçası. Gaz tepkisi dengesiz gidon hakimiyeti vasat motor çok uzun naçizane fikrim o dengesizlikte bir motosikleti sanayideki ustalar bile yapar.
-
26 Haziran 2019, 22:58
#11
Aslında mevzu kaldıraç etkisi; geniş gidonda daha az kuvveti daha uzun bir yay çizerek uyguladığınız için yatırması ve uygulanacak kontranın miktarını ayarlamak daha kolay. Ayrıca elcikler omuz genişliğinde olduğu için daha doğal bir duruş var. İşte ilk clip-on'la başlayan onda rahat ediyor, diğerinde başlayan diğeri ile... Ama objektif bakılırsa naked'lardaki gidon daha rahat.
-
28 Haziran 2019, 09:08
#12
kadiRR s adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba, son zamanlarda kafama takılan bir problemi sizlere danışmak istiyorum belki mantıklı bir açıklama bulurum. Problem şu ki cbr500'ü cbf 150 den daha rahat kullanıyorum dar alanda dönüş, dar aralardan geçiş her anlamda daha rahat kullanıyorum sizce de bir tuhaflık yok mu? motosikletin depo tasarımı ve daha iyi kondisyona sahip olması olabilir mi?
ağırlık dağılımı ile ilgili olabilir.
-
30 Haziran 2019, 22:26
#13
Güçlü motor daha rahat kullanılır bence. Mesela mt 07 gaz vermeden kalkıyordu. Cbr250 ile bazen gaz vermekte zorlandığım durumlarda güçlü bir motor olsa bu sıkımtıyı yaşamam. Tam anlatamadım ama sadece debriyaj ile hareket etmek bir çok kolaylaştırıyor motor sürmeyi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)