Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

KTM EXC 450 HAKKINDA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin sdr yide çekelim abi bir gün mt-10 ile karşılaştırırız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------



    Dar virajlarda hiç bir rayzink şansı yok. Aslında ikisi farklı kulvarlarda dövüşüyorlar
    Keşke... MT10 deneyemedim bir türlü. Gelen anında satılıyor. Bugün motosiklet alıyor olsam illa ki denerdim.

    Viraj konusu öyle. SS virajları hızlı almak için yapılmış alet, keskin dönüşler yapmak, teker kaydırmak için değil. Süpermoto ile çok farklı kulvardalar. Birinin iyi yaptığını diğerinin yakalayabilmesi çok mümkün değil.

    Burada gurup sürüşlerini ayırıyoruz. Yeşil, sarı ve kırmızı olarak. Yeşil daha çok zevkli sürüşler için. Sarı hafif hızlı, viraj almayı bilmek gerekiyor. Kırmızı grupta ise yarı profesyonel yarışçı seviyesinde kullanılıyor, 600cc altı motosiklet olmuyor. Buradaki gruba yeni katıldığımda motosiklete bakıp beni kırmızıya yönlendirdiler. Söylenecek çok şey var ama zorlayıcı ve eğitici bir gün oldu benim için diyeyim Senelerdir hâlâ sarıdayım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke... MT10 deneyemedim bir türlü. Gelen anında satılıyor. Bugün motosiklet alıyor olsam illa ki denerdim.

    Viraj konusu öyle. SS virajları hızlı almak için yapılmış alet, keskin dönüşler yapmak, teker kaydırmak için değil. Süpermoto ile çok farklı kulvardalar. Birinin iyi yaptığını diğerinin yakalayabilmesi çok mümkün değil.

    Burada gurup sürüşlerini ayırıyoruz. Yeşil, sarı ve kırmızı olarak. Yeşil daha çok zevkli sürüşler için. Sarı hafif hızlı, viraj almayı bilmek gerekiyor. Kırmızı grupta ise yarı profesyonel yarışçı seviyesinde kullanılıyor, 600cc altı motosiklet olmuyor. Buradaki gruba yeni katıldığımda motosiklete bakıp beni kırmızıya yönlendirdiler. Söylenecek çok şey var ama zorlayıcı ve eğitici bir gün oldu benim için diyeyim Senelerdir hâlâ sarıdayım.
    Biz de bir sdr1290 deneyemedik gitti koca izmir'de bir tane kullanan yok

  3. #23
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viraj performansı daha iyiden kasıt viraja yan yan psikopat gibi girmekse evet bu makineler SS ten daha iyi viraja giriyor denebilir. SS virajda sabit hızda çizgisini hiç bozmadan gitmek için tasarlanmış SM ler ile sabit gitmek mümkün değil gaz açınca arka oynuyor sürekli
    Viraj açısı ve stabilitesi kat kat iyi? Sm olarak ne kullandınız da bu yorumu yapıyosunuz? Xt660x falan mı? Supermoto nun sadece show kısmı ile ilgili vidyolar görmüşsünüz. Gerçek kısmı ile ilgili pek bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olduğunuz aşikar

  4. #24
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    youtubede bir tane fidyo vardı 1000r delen 250cc sm di ama marka model hatırlamıyorum

  5. #25
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viraj açısı ve stabilitesi kat kat iyi? Sm olarak ne kullandınız da bu yorumu yapıyosunuz? Xt660x falan mı? Supermoto nun sadece show kısmı ile ilgili vidyolar görmüşsünüz. Gerçek kısmı ile ilgili pek bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olduğunuz aşikar
    Kendim 5000km Xt660r kullandım husqvarnanin ve ktmnin 690 smsini de kullandım meraklanma. 660r neyse de kullandığım husqvarna 2 zamanliydi virajda ne kadar gaz acarsan aç bildiğin arka oynuyordu güven vermiyordu. Belki ben alışık olmadığım için bilmiyorum. Tek silindir ve yüksek torklu makineler oldukları için viraj çıkışına doğru hep yanlama oluyor. Antalya'da SM organizasyonuna izleyici olarak gitmiştim viraja hiç kararlı gireni görmedim. Adamlar ssten daha çok yatırıp yanlayarak çok dar virajları dönüyorlardı. Öyle hemen atlamışsın ama muhtemelen sen süremiyorsun senin yatış açına göre stabil olabilir

  6. #26
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendim 5000km Xt660r kullandım husqvarnanin ve ktmnin 690 smsini de kullandım meraklanma. 660r neyse de kullandığım husqvarna 2 zamanliydi virajda ne kadar gaz acarsan aç bildiğin arka oynuyordu güven vermiyordu. Belki ben alışık olmadığım için bilmiyorum. Tek silindir ve yüksek torklu makineler oldukları için viraj çıkışına doğru hep yanlama oluyor. Antalya'da SM organizasyonuna izleyici olarak gitmiştim viraja hiç kararlı gireni görmedim. Adamlar ssten daha çok yatırıp yanlayarak çok dar virajları dönüyorlardı. Öyle hemen atlamışsın ama muhtemelen sen süremiyorsun senin yatış açına göre stabil olabilir
    Dostum hemen celallenme ama gerçek supermotolara bi bin. Amortisör şase kabiliyetlerini eğer yeterince tecrüben varsa kullan sonra konuşuruz yine. Hiçbir aupermotocu kararlı girmiyor dedi ya. Gerçek bir crf450, smr, yz-f, tm, gör gözünle. Xt660 gibi motosikletlerle kıyaslama. Yarış için tasarlanmamış bile. Caddede supermoto görünümüne sahip olman için yapılmış motosikletler. Her xt kullanan da kendibi supermotoya bindim sanıyor.
    Gaz açınca arkanın salmasını da yine senin ayarsız bileğin sağlıyor yani acemilik.
    Ha yatış açımı merak ediyorsan peglerimi gelip canlı canlı inceleyebilirsin hahahahaha her zaman beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

    Husqvarna endurodan 2t sm jant lastik takmışlar allah bilir. Ne fren ne amortisör yaylarını yağlarını değiştirmemişler. Zaten o kadar ince detaya girecek olsa yarışçıdır. Yarışa da 2t ile girmez. Şu dönemde büyük bir çoğunluk fs450 kullanıyor
    ahe bunu beğendi.

  7. #27
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum hemen celallenme ama gerçek supermotolara bi bin. Amortisör şase kabiliyetlerini eğer yeterince tecrüben varsa kullan sonra konuşuruz yine. Hiçbir aupermotocu kararlı girmiyor dedi ya. Gerçek bir crf450, smr, yz-f, tm, gör gözünle. Xt660 gibi motosikletlerle kıyaslama. Yarış için tasarlanmamış bile. Caddede supermoto görünümüne sahip olman için yapılmış motosikletler. Her xt kullanan da kendibi supermotoya bindim sanıyor.
    Gaz açınca arkanın salmasını da yine senin ayarsız bileğin sağlıyor yani acemilik.
    Ha yatış açımı merak ediyorsan peglerimi gelip canlı canlı inceleyebilirsin hahahahaha her zaman beklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

    Husqvarna endurodan 2t sm jant lastik takmışlar allah bilir. Ne fren ne amortisör yaylarını yağlarını değiştirmemişler. Zaten o kadar ince detaya girecek olsa yarışçıdır. Yarışa da 2t ile girmez. Şu dönemde büyük bir çoğunluk fs450 kullanıyor
    füze at füze

  8. #28
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her xt kullanan da kendibi supermotoya bindim sanıyor
    Hadi buyur
    telike bunu beğendi.
    Az silindir, çok iş

  9. #29
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi buyur
    Hahahahahahha geldi gardaşım batu ne diyo bu telike ya allahtan bi exc450si var

  10. #30
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yağını, suyunu değiştirsin yolda kalmasın
    ahe bunu beğendi.

  11. #31
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağını, suyunu değiştirsin yolda kalmasın
    ahahahhahhahahahhahaha

  12. #32
    _recoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 950 Supermoto
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendim 5000km Xt660r kullandım husqvarnanin ve ktmnin 690 smsini de kullandım meraklanma. 660r neyse de kullandığım husqvarna 2 zamanliydi virajda ne kadar gaz acarsan aç bildiğin arka oynuyordu güven vermiyordu. Belki ben alışık olmadığım için bilmiyorum. Tek silindir ve yüksek torklu makineler oldukları için viraj çıkışına doğru hep yanlama oluyor. Antalya'da SM organizasyonuna izleyici olarak gitmiştim viraja hiç kararlı gireni görmedim. Adamlar ssten daha çok yatırıp yanlayarak çok dar virajları dönüyorlardı. Öyle hemen atlamışsın ama muhtemelen sen süremiyorsun senin yatış açına göre stabil olabilir
    Bileğini iyice geliştirir yanlayarak dönme olayını kavrayabilirsen ustasın zaten. Sen acemi olduğundan sana öyle gelmiş olabilir mi acaba?
    telike bunu beğendi.

  13. #33
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    xt660 600 kilo motor nasıl sm zaten
    MrMud bunu beğendi.

  14. #34
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Ya sm felan boş iş, cafe önünde forsu yok, düz yolda basıp instaya video atamıyosun, karı kız desen bakmaz, manitayı desen taşımaz.
    Adam gelmiş "Virajda Reyzink matkabı" diyo.
    Baba yanlış ülke de yanlış muhabbet :D
    ahe, telike ve berk_cglr bunu beğendiler.

  15. #35
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Benim kullandığım husqvarna 2t ve dişli oranı oynanmış bir motordu gaz koluna ne kadar kibar davranirsan davran düzde de virajda da kalkarkande hızlanirken de arkası sabit durmuyordu onu belirtmekte fayda var tecrübesiz olduk

    Arka oynuyordan demek istediğim normal bir 4 silindirli motora göre gaz tepkimesi tek silindirden dolayı çok daha farklı ve motorların güvensiz, virajda tedirgin eden bir sürüşü var. virajda arka teker başka yerde ön teker başka yerde alışılmışın dışında viraj dönüyor bu motosikletler

  16. #36
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya sm felan boş iş, cafe önünde forsu yok, düz yolda basıp instaya video atamıyosun, karı kız desen bakmaz, manitayı desen taşımaz.
    Adam gelmiş "Virajda Reyzink matkabı" diyo.
    Baba yanlış ülke de yanlış muhabbet :D
    videoda demiştim https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM
    yiğit senin motora neden hep erkekler bakıyor diye teşekkürler MrMud bey videomuzu izlediğiniz ve bizi izlediğiniz için böyle bir kitleye hitap etmek gerçekten çok güzel hahahaha

    Ama reyzink deler babuş kolları dik gezen 600rr playerları nerde alooooooooooooooooooooooğ
    telike bunu beğendi.

  17. #37
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim kullandığım husqvarna 2t ve dişli oranı oynanmış bir motordu gaz koluna ne kadar kibar davranirsan davran düzde de virajda da kalkarkande hızlanirken de arkası sabit durmuyordu onu belirtmekte fayda var tecrübesiz olduk

    Arka oynuyordan demek istediğim normal bir 4 silindirli motora göre gaz tepkimesi tek silindirden dolayı çok daha farklı ve motorların güvensiz, virajda tedirgin eden bir sürüşü var. virajda arka teker başka yerde ön teker başka yerde alışılmışın dışında viraj dönüyor bu motosikletler
    Hocam senin 4 silindir dediğin motorlar 80.0 nm ile 300 kilo, 2t dediğin motor 70.0Nm ile 100 kilo.

    Bırak arka kaymasını, düz yolda salto atması bile normal.
    Motorda bi tuhaflık yok, sen alışkın değilsin
    ahe ve baltaaa bunu beğendiler.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  18. #38
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim kullandığım husqvarna 2t ve dişli oranı oynanmış bir motordu gaz koluna ne kadar kibar davranirsan davran düzde de virajda da kalkarkande hızlanirken de arkası sabit durmuyordu onu belirtmekte fayda var tecrübesiz olduk

    Arka oynuyordan demek istediğim normal bir 4 silindirli motora göre gaz tepkimesi tek silindirden dolayı çok daha farklı ve motorların güvensiz, virajda tedirgin eden bir sürüşü var. virajda arka teker başka yerde ön teker başka yerde alışılmışın dışında viraj dönüyor bu motosikletler
    nasıl güvensiz ya lounchcontroll var abs var bazı hatta açma kapatmalı abs var tcs var bazı modellerde. Sizin için demiyorum ama 2016 600rr ne var veya 2016 r6 da ne güvenlik var veya size nasıl güvenli geliyor biri anlatsın bakam

  19. #39
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    videoda demiştim https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM
    yiğit senin motora neden hep erkekler bakıyor diye teşekkürler MrMud bey videomuzu izlediğiniz ve bizi izlediğiniz için böyle bir kitleye hitap etmek gerçekten çok güzel hahahaha

    Ama reyzink deler babuş kolları dik gezen 600rr playerları nerde alooooooooooooooooooooooğ
    Kadıköyün göbeğinde arabaya giricem korkusuyla iki ayağı yerde gezen tipler bunlar, biri de H2 almış starbucksta oturuyodu geçen de.
    Sorsan hepsi "Muturcu" :D
    Sokağın köşeyi 3 günde besmeleyle dönüyo ama olsun :D
    Biri de laflarımı kaldıramayıp "Düz yolda saplarım" demişti gururla :D, dedikten 1 saat sonra tramvay yoluna ön tekeri girince belinden altı uyuştu orası ayrı :D
    Islak zemin görünce Anıt gibi dimdik 20de geçer, ama "Doz yoldo soplorom".
    He he, saplamaya devam :D
    ahe, telike ve banno1957 bunu beğendiler.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  20. #40
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kadıköyün göbeğinde arabaya giricem korkusuyla iki ayağı yerde gezen tipler bunlar, biri de H2 almış starbucksta oturuyodu geçen de.
    Sorsan hepsi "Muturcu" :D
    Sokağın köşeyi 3 günde besmeleyle dönüyo ama olsun :D
    Biri de laflarımı kaldıramayıp "Düz yolda saplarım" demişti gururla :D, dedikten 1 saat sonra tramvay yoluna ön tekeri girince belinden altı uyuştu orası ayrı :D
    Islak zemin görünce Anıt gibi dimdik 20de geçer, ama "Doz yoldo soplorom".
    He he, saplamaya devam :D
    güzel özetledin he

    Şimdi gerçi linç yicez şey dicikler . Binim r6 m var askdşalsdşasd. Sliderlarıma bak bak nasıl erittim kızlar bana hasta off kasta yaptım bakk ışıklarda beklerken bile manita ayıklıyom falan diyenlerde var.

    O tayfa nerde ya neden yoklar


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)