Bu motoru kullanıp da memnun kalmayan var mı ? 2. el bakıyorum en ucuz 10.500 TL düşük km de hepsi. Millet doğru dürüst kullanmadan satıyor anlamadım.
Bu motoru kullanıp da memnun kalmayan var mı ? 2. el bakıyorum en ucuz 10.500 TL düşük km de hepsi. Millet doğru dürüst kullanmadan satıyor anlamadım.
Arkadaşıma ait 2018 model 2019 ocak ayında bayiden çıkmış motoru yaklaşık 1 hafta kullandım, ardından arkadaşta bunalıp 1500tl zararla sattı mayıs ayında
söyleyeceğim en belirgin yönü adamlar a1 ehliyet, ticari amaç ve az yakıt tüketimi için 125cc motor kullanmışlar ama bu kasaya bu motor yetmiyor.
Eksileri
servis
arkadaşın dediğine göre servis motorun mondial marka olduğunu bile bilmiyormuş
168 kilo ağırlık 125cc ye çok fazla
fiyat tam intiharlık 10-12bin tl
hava soğutma
125cc çinli motor
vida düşmesi
görüntü mükemmel ama alt motor yetersiz, tabi güzel yönleri de var
enjeksiyonlu
ön arka disk
led sinyal stop
vites göstergesi
çantaları ve koruma demirleri
parasını hak etmiyor uzak durun
Ben yeni aldım , kullanıyorum. Bu motoru ne için aldığınız çok önemli, amacınız ev iş arası gidip gelmek, arada da küçük gezintiler yapmaksa ne ala, yok kardeşim ben basacam gidecem diyorsanız hiç yaklaşmayın. Ben performans beklentisi içine girmeden aldım , gayet memnunum.
Üzerine " az " ekle "ybr" al.kafan rahat olsun.
Neyine az ekleyip ybr alıyor. Utanmasa 2 tane ybr gelir o parayla
Çok kıymetli sadistik kardeşim , rx1 de düşen, gevşeyen vidaya, cıvataya , somuna hiç şahit oldun mu ?. Tamam gücüne göre gerçekten çok ağır bir alet.
O konuda haklısın . Amma Zongshen Çin'deki 400 civarındaki motosiklet üreticileri arasında ilk 5 ten biridir. Zongshen'e meyd in Çayne der geçersen, haksızlık yapmış olursun. Bu makinadaki bütün cıvata , somun ve vidalar üretim esnasında loktayt ( yapıştırıcı ) sürülerek monte edilmiştir. Çok bildiğini zanneden usta bozuntuları bu cıvataları kurcalamadıkları müddetçe gevşemez, açılmaz , düşmez. Konfor olarak da, kendisiyle aynı kategorideki pek çok CAPON motorundan iyidir. Denge yönü muhteşemdir. Lazım olan için, bu çantaları demirleriyle birlikte 2000 liraya mal edebilir misin. Güzelliklerle kalınız efendim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
Zaten Mondial de bu motorun üreticisi değil, ithalatçısı.
iyi de kardeşim bu motorun hacmi de gücü de ağırlığı da önceden belirtilmiş , yani burada bir sahtekarlık olsa tamam mondial sizi kandırmış deriz, hani dese bu motor 25 beygir ama alınca gitmiyor deseniz anlarız da zaten 10 küsür beygir, ağır ve 125 cc bir motosiklet ne bekliyorsunuz ki , fiyatı da japon kommuter motor fiyatına evet pahalı ama zaten piyasa pahalı , yani anormal ekstrem bir pahalılık yok , ha arıza verebilir, orası burası gevşeyebilir onları bilmem pek bildiğim gördüğüm bir model değil zaten piyasada
Benim fikrime göre gerçekten f/p olarak hakkını veren bir motosiklet. Yakıt şehir içi-şehir dışı 2.25-2.50 arasında değişiyor daha da sakin kullanımda 2.00 görülebilir. Arka çantaya L kapalı kask sığıyor ki zaten 3 çantayla birlikte geliyor, çantalar rx3 ile aynı. Konfor olarak selesi rahat ama artçı selesi daha rahat. Dik yokuşlarda zorlanır, devirli çıkarsanız sıkıntı olmuyor. Titreşim peglerde var ama sadece yüksek devirlerde hissediliyor bir de gidondan çok hafif bir şekilde geliyor öyle ki iyi bir eldivenle hiç hissedilmeyebilir derecede. Lastikleri kuru-ıslak gerçekten çok güzel şimdiye kadar hiç atma-kayma yapmadı. Son hız denemedim ama düz yolda 100 çıkıyor, ideal hızı 75-85 arasında. Görünüm olarak da hoş bir motosiklet. Günlük işleriniz için yeter de artar düzeydedir. Ön ters, arka monoshock amortisör kullanılmış. Ön arka disk fren mevcut, frenlerine denilecek bir şey yok gerçekten iyi çalışıyorlar. Kaliteli bir serviste bakımları yapıldıktan sonra korkulacak bir yanı yok size uzun süre yoldaşlık edecektir. Yani niyetiniz varsa tavsiye ederim ben seve seve kullanıyorum.
Mondial Türk malı diyorlardı ama youtube da aynısı çinde Zongshen RX1 diye üretiliyor ?
Bilgisi olan var mı ?
Zongshen RX1= Mondial RX1
Merhaba;
Bende formun yenisiyim bir kaç aydır bende bu motosikleti inceliyorum;
zongshen
cyclon
ryuka RX1
Bunlar aynı kasa ve motoru kullanıyorlar. Hatta Ryuka RX1 200cc olarak geçiyor.
Muhtemelen satıldığı ülkenin ehliyet, vergi vb. durumlarına göre silindir hacimleri farklı yazılıyor sanırım.
Sağlıcakla Sürün...
Kullanan da kullanmayan da yorum yapmis ben de eklemek istedim.
Nisan 2019 dan beri kulaniyorum.Benim kadar hakkını veren var midir bilmiyorum.Her gün yaklasik 60 km yol yapiyorum,su anda 9200 km civarında ve gayet memnunum.
Kamplara da gidiyorum şehir içinde de kullanıyorum.
Artıları:
-Fren sistemi gayet başarılı(her kullanan ayni yorumu yapiyor ve ileri sürüş hocası dahil)
-Hakimiyeti kolay
-üzerinde canta ve koruma demirleriyle geliyor
-parca fiyati ucuz(gerek kalmadı ama fiyatlari arastirdim)
-Sele rahat
-Bakım fiyatları makul(her 2000 km 120tl)
-Titreşim oldukca az
-Xmax a göre tümsek ve engebelerde daha konforlu
Eksileri:
-Son hız 122 km,sollamalarda yavaş kaliyor.Normal yolda 95-100 km rahat goruyor.
-İlk ayda sinyalde ufak takilmalar varsi,serviste garantiden degisti.
-saati surekli ileri gidiyor
Yakit ekonomisi icin aldigim notun bir kısmı:
09/06/2020
8778 kmde fulledim
59,35 tl 9,45 lt
17/06/2020
9107 km de fulledim
63,05 tl 10,04 lt
Surekli devirli kullanıyorum,ona gore degerlendirin.
Civata dusmesi hic yasamadim,dag bayir gezmeme rağmen.Servis yerine kasaba da goturmeyin ki bunu mondial mi uretiyor gibi salakca bir cevap almayin...
Benim acimdan ozetle tek sikintisi son hızı...ama alinabilecek bir motor bence...f/p bence basarili.
Japonlari ovenler de 0 motor fiyatlarını bi karislastirin
yeni konu açmak yerine buradan sorayım.
2018 model ve 2020 model arasında fark var mıdır? aralarında ciddi fiyat farkı var çünkü
Kullanan kişi memnun kalır ama 2.el satmaya kalksan alıcısı zor bulunur gibi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)