Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2.Motor Olarak 250cc Tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Sele ve motor alçak.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    R25 kullanıcısı ve Duke 390 kullanmış birisi olarak söyleyebilirim ki kesinlikle R25 almalısın. Duke serisinin tamam amortisörler iyi, fren iyi ama motor oyuncak gibi birşey. Bindiğim 390 bile oyuncak gibi sürekli yüksek devir isteyen gazci bir motordu lakin viraj içinde bile araba sollama cesareti verecek derecede iyi frenleri vardı.

    R25 in fren tırt, amortisörler o kadar kötü değil. İyi bir lastik ile virajlarda keyifli anlar yaşatır. Bende bridgestone battlax var arka lastik bitmeden önce virajlarda arka lastiğin tamamını kullanabiliyordum. Korku çizgisi mi ne deniyor yol kenarında durup baktığımda onlardan hiç olmuyordu tamamen kullanılmış bir lastik görüyordum.
    Amortisörleri biraz kötü olabilir ama abartılacak kadar kötü değil. 11 bin kmdir kullaniyorum amortisör konusunda şikayetim olmadı limitlerini bilerek kullandım.

    Şöylede birşey var R25 artık eline para geçen herkesin aldığı bir motor oldu. Sokakta akan trafikte bütün modellerin bütün renklerini görebilirsin özel olma takintin yada alacağım motoru heryerde gormiyim diyorsan KTM almalısın

  3. #23

    Üyelik
    27 Ocak 2019
    mt-25 hayallerimi süsleyen motorken biri 2016 diğeri 2017 model iki kere duke 250 aldım. çift silindir, yüksek son hız ve harika şekli için yamaha harika bir motor, ta ki istanbul ormanında ablanın biri yolda kendinden geçip ani frene basıp kaçış yollarınızı da kapayana, ya da bmw li bi apaçi bir anda sol şeritte düşük hızda önünüze atlayana kadar. abartmıyorum bu aletin frenlerin hiç diilse 2-3 kez hayatımı kurtarmıştır. virajlarda arkanıza yapışan ve gaza bastıkça basan bi araç yüzünden daralan bi virajda hız kesemediğinizde ve kontra verip amortisörlerinin viraj çıkışına kadar sizi güvenle yolda tuttuğunu görünce artık şekilden, renkten, çift silindirden vazgeçiyorsunuz. açık konuşmak gerekirse 250cc de firmaların daha kalitesiz malzeme ve donanım kullandığını ama bizim en yüksek donanıma yine bu cc lerde ihtiyaç duyduğumuzu düşünürsek bence güvenlik herşeyden önce gelmeli. rc ye gelirsek de oturuş pozisyonun aşırı rahatsız olması ve görünüüşne/racing sınıfına göre komik kalacak top speed i yüzünden tercih etmeyebilirdim. ninja ise çok küçük bi motor 1.80 üzeriysen düşünme bile.
    Keoma bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    24 Ocak 2018
    Motosikleti
    Suzuki SV650A
    Boyunuz 1.80 ve altı ise kesinlikle almanız gereken motosiklet 250sl'dir fren,gidiş,malzeme kalitesi,hafif ve kıvrak oluşu ile muazzam makinedir

  5. #25
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Rc modeli kadar rahatsız bi motor görmedim. Şekil şükül güzel ama yanında bel fıtığı garanti.
    Yeni model absli R25 ler gayet hoş görünüyor.

  6. #26
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    R25 düzgün kullanıldığı zaman aşırı yakıt yakan bir motor değil. 8000 devirin altında kullanıldığı zaman 3.5 lere kadar düşer yakıt ortalaması. Gazladığında da 4.5 yaksın. 5 6 7 litreleri bu motorla nasıl yakıyorlar ben hala çözemedim.

    Fren konusuna katılıyorum. Frenleri düzgün frenlemede güzel ama ani frenlemede abs yoksa asfaltı öptürür. Ön teker çok çabuk kilitleniyor.

    Yine de 250 cc ss sınıfında ben r25 ten başka motor almam. İkinci el piyasası bile başlı başına bir tercih sebebi.

  7. #27

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Benim MT-25 7000rpm'yi geçmeyince ortalama 3,7 falan yakıyordu ki hiç ara hızlanma bile atmamam gerekiyordu. Merak ediyorum İstanbul gibi bir yerde vites düşürüp hızlanman gerekmedi mi hiç? En kral versiyonda 4.0-4.4 arası yakıyordu motor. Gazlayınca 6,2lt yakıyor, full tapagazda da 8,4lt yakıyor. Bu değerler 2017 model euro3 olan versiyon için geçerlidir.

    Haa r25'te 0,3lt daha az yaksın rüzgar direncinden kurtulduğu için...

  8. #28
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim MT-25 7000rpm'yi geçmeyince ortalama 3,7 falan yakıyordu ki hiç ara hızlanma bile atmamam gerekiyordu. Merak ediyorum İstanbul gibi bir yerde vites düşürüp hızlanman gerekmedi mi hiç? En kral versiyonda 4.0-4.4 arası yakıyordu motor. Gazlayınca 6,2lt yakıyor, full tapagazda da 8,4lt yakıyor. Bu değerler 2017 model euro3 olan versiyon için geçerlidir.

    Haa r25'te 0,3lt daha az yaksın rüzgar direncinden kurtulduğu için...
    Sanırım şu anda MT-07 ile ya aynı, ya da biraz daha az yakıyorsundur

    Gaz tepkisi ve ihtiyaç anında sadece gaz kolunu çevirerek uzayabilmesi, titreşimin azlığı da katmere kaymak gibidir
    Angrypower ve maktama bunu beğendiler.
    ...

  9. #29
    muhammetcon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-09 (2018)
    Bence sınırları azıcık zorla ve abs li r25 bul

  10. #30

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı trancexp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BUnları alacağına 3-5 kuruş daha koy.2015 cbr500 al. yazdığın motorlar apaçi ve cılız motor. oyuncak bildiğin.2 gün sonra sıkılırsın yaktığın benzine acırsın.
    +1 , kesinlikle CBR 500r veya cb500f

    Duke 390,
    MT 25
    Cb500f
    CBR 500r
    MT 07
    CBR 250

    Bunların hepsini 100 km ve üzeri denedim.

    Amacın düz yol gazlaması ise R25 alabilirsin.onun dışında tırt.malzemesi patlayan çatlayan , aşırı yakıt tüketen motor ile...ayrıca sürekli yüksek devir kulandıgın dan dolayı çok çabuk sıkılırsın..alt devirde ölü oldugu için CBR 250 den farksız .

    Amacın şehir içi ise Duke 390 tek geçersin. Şekil şukul kaydırmalı depriyaj olsun gösterge donanım olsun bu konuda tek.

    Amacın uzun yıllar hizmet etsin amortisör ile frenleri ile yakıtı ile Torku ile ara hızlanmaları çok kısa viraj değil de orta ve uzun viraj , şehir için ve şehir dışı kullanırım diyor isen CBR 500 r 2016 ı pahalı (2014-2015) tr de her yerde servis bulunur lu ile... Sıfır sorunlu motor blogu ile .

    Mt07 sana fazla gelir .

    Cbr250 , alt deviri R25 den iyi , ama çabuk sıkılırsın.

  11. #31
    dogukanb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2018
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +1 , kesinlikle CBR 500r veya cb500f

    Duke 390,
    MT 25
    Cb500f
    CBR 500r
    MT 07
    CBR 250

    Bunların hepsini 100 km ve üzeri denedim.

    Amacın düz yol gazlaması ise R25 alabilirsin.onun dışında tırt.malzemesi patlayan çatlayan , aşırı yakıt tüketen motor ile...ayrıca sürekli yüksek devir kulandıgın dan dolayı çok çabuk sıkılırsın..alt devirde ölü oldugu için CBR 250 den farksız .

    Amacın şehir içi ise Duke 390 tek geçersin. Şekil şukul kaydırmalı depriyaj olsun gösterge donanım olsun bu konuda tek.

    Amacın uzun yıllar hizmet etsin amortisör ile frenleri ile yakıtı ile Torku ile ara hızlanmaları çok kısa viraj değil de orta ve uzun viraj , şehir için ve şehir dışı kullanırım diyor isen CBR 500 r 2016 ı pahalı (2014-2015) tr de her yerde servis bulunur lu ile... Sıfır sorunlu motor blogu ile .

    Mt07 sana fazla gelir .

    Cbr250 , alt deviri R25 den iyi , ama çabuk sıkılırsın.
    Şuan Kullandığım Motoru Satıp, Üstüne Koyunca Max. 18-19k Oluyor. Bu Yüzden CBR500R İmkansız, Duke 390 Naked İstemiyorum Ve Bütçe Dışında.

  12. #32

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım şu anda MT-07 ile ya aynı, ya da biraz daha az yakıyorsundur

    Gaz tepkisi ve ihtiyaç anında sadece gaz kolunu çevirerek uzayabilmesi, titreşimin azlığı da katmere kaymak gibidir
    Dün akşam eve geldim, o kadar hoşuma gittiki Beylikdüzü'nden Silivri'ye gittim. Giderken aklımda bir soru vardı?

    -Para ile mutluluk alınır mı?
    +Alınır...

    İstediğim hızda istediğim rahatlıkta gidiyorum ve cidden daha az yakıyor MT-25'ten. Ayrıca önümdeki araç yol vermiyor, yada şuradan geçerim ve rahat bölgeye giderim die hesap yapmama gerek kalmıyor. Gözümde işaretlediğim yere gitmek 1sn. Eskisinde gırgır hızlanmaya çalışıyordum.

    Motoruma nazar değmesin. Tek eksiği öne bir rüzgar cam'ı. Lakin gösterdiğim minnak olanlardan. Sadece gösterge'ye kadar gelsin bana yeter...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

    Alıntı dogukanb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan Kullandığım Motoru Satıp, Üstüne Koyunca Max. 18-19k Oluyor. Bu Yüzden CBR500R İmkansız, Duke 390 Naked İstemiyorum Ve Bütçe Dışında.
    Bak 390 sayfasına. Bir tane şanssız daha motor bloğunu eline almak üzere. Bajaj bile bu kadar sorun çıkarmadı diyorum!..
    maktama ve Kural [ Z ] bunu beğendiler.

  13. #33
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim MT-25 7000rpm'yi geçmeyince ortalama 3,7 falan yakıyordu ki hiç ara hızlanma bile atmamam gerekiyordu. Merak ediyorum İstanbul gibi bir yerde vites düşürüp hızlanman gerekmedi mi hiç? En kral versiyonda 4.0-4.4 arası yakıyordu motor. Gazlayınca 6,2lt yakıyor, full tapagazda da 8,4lt yakıyor. Bu değerler 2017 model euro3 olan versiyon için geçerlidir.

    Haa r25'te 0,3lt daha az yaksın rüzgar direncinden kurtulduğu için...
    Valla benim sürüşüm ile 4.0 veya 4.1 yakıyordu hep. Her benzin aldığımda sıfırlardım. Rodaj zamanında 7000 deviri geçmeden kullanırsın ya işte o zaman 3 litrelere kadar düşürdüğüm oldu ama sürekli 3 yaktırmak zaten mümkün değil. Esas anlatmak istediğim 5-6-7 litreleri görenlerin nasıl kullandığı

  14. #34

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Titremesin die 11000-12000rpm tapa gaz

  15. #35
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Önce derli toplu uzun yazdım fakat tam gönderi esnasında takıldı tekrarı karışık oldu..

    Üst devirlerde yükleneyim ve top speed önemli dersen r25 zaten..ki vazgeçmişsin.Rc kullanmadım, Duke 250 kullandım yeterince, kaydırmalı debriyaj iyidir muhtemelen,maliyeti de var ama kullandigimda da var mı yok mu anlamadım çünkü alıştığım şekilde kaydırmalı debriyaj yokmuş gibi kullandım hep, tabii rc duke 250 ye ne kadar benziyor bilgim yok..Rc daha sert bi motor diye duydum duketan,Duke bana hitap etmemişti pek.

    Konuyla ilgili fikir verebileceğini dusundugum 250sl kullanıcısıyım.Motorun alt devirleri güçlü, çok devir çevirmiyor...Altıbin devir civarı yüz kilometre hız yapmakta. 8500 devir üzerine çıkma ihtiyacı hissetmiyorum genel olarak ki ivmelenmesi motor da hafif olduğundan oldukça iyi..
    Arka frenler süper diyemem zaten kombine kullaniyoruz.On frenler zımba gibi hiç sıkıntı yasatmadı..Motosikletin amortisorleri sert, 120-130 üzeri hızlarda geniş virajlarda tehlike yasatmadı..Sele gidon mesafesi sanildigindan geniştir 1,80 boya kadar küçük gelmez..

    Amortisorleri sert oldugundan ve genel kullanım olarak sertçe bir motosiklet olduğundan yere yakın ve spor hissi var sürüş esnasında, yola sağlam bastığını hissediyorsunuz oynak degil.Biraz bozuk yolda sertliği rahatsızlık olarak dönüyor. .Gaz kolu hassas, şehiriçi kompresyon yer yer rahatsız edebilir, sıcak havada şehiriçi trafik sikisiksa biraz sık fan açıyor sanki..

    Ama motor 130 la viraja gireyim çıkarken gaz açayım 150 160 uzayayım motoru değil.135lere seri bir şekilde çıkıyor ve sonrasında hızlanma yavaşliyor zaten,kullandığım z250sl, karenaj sebebiyle 5km daha ekle üzerine..

    3 litre uzun yolda tüketimi var yedi sekizbin devirlerde ki 110-120 ortalama gibi, sabit gaz gidilmemesi bir kullanım soz konusu burda..Ne yaktığını hiç hesaplamadim ama sanırım şehiriçi 3,20 fln yakiyor emin değilim. Ama hiç bir zaman dördü geçmez sanirim tamamen 9000 devir kullanılsa bile ki gerek yok yapısı itibariyle..Motor daha redline'a girmemiştir. 10000 devir çevirmekte..8500te yeterince gidiyor..

    Motorun hafif kısa olmasi şehiriçi kıvrakligini artırıyor daha çok, yüksek hızlı uzun virajda stabiliteyi değil, kısa virajlarda daha kıvrak diyebiliriz bu yönüyle. Ama yukarıda bahsettiğim gibi sekizbin devirlerde 130 üstü viraja gireyim gaz açayım derseniz aynı rahatlık olmaz, kısa motorda teknik olarak da olmaz zaten..Oturuş pozisyonu yatiğa yakın fakat uzunca yolda gazla çok oynamadığında daha dik daha rahatça oturabilirsiniz ve yormaz günde 600km yaptığım oldu..

    Motorumda belirli devirde beşbin gibi hafif titreşim oluyor..Beşbin üstünde de yok, dortbinde de..Titresim yok diyebilirim, aynalar bozulmuyor, hiç rahatsız etmedi v.s.Bana göre;
    + Yakıt tüketimi.
    +Frenler
    + Sert süspansiyon
    + Spor sürüş hissiyatı
    +Ivmelenmesi
    + Slim olmasi
    +Gaz hassasiyeti
    +Sertligi
    +Az devir çevirmesi ve gitmem dememesi ( uzun ömür şeklinde yansiyacaktir)

    -Top speed
    -Yedek parça (hafif pahali) ve servis. ( Daha gundeliğe v.s.baska motor kullaniyorum bu sebepten)

    Tabii bana göre artı olan başkasına göre eksi olabilir. Beklentiye göre motor seçimini kolaylaştırmak adına bildiğim kadarını yazdım. Önemli olan o motor bu motordan ziyade nasıl motor istediğimiz biraz da bana göre...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)