Motorunuz ile en düşük ne kadar yakıt yaktınız xmax 250 dr pulley 12 gr 2.6 litre
-
02 Haziran 2019, 13:18
#1
sadece dijital göstergeli motorlar yazarsa daha iyi olur yoksa herkesin motoru 10 kr yakıyor....
hız olarakta 65-85 km arası sürdüm 12 gr dr puley baga ve kaydırıcılar takılı motoum 67 km de
kartal-esenyurt yaptım
////////////////////////////////////////
2016 yılında sym gts evo ile gittiğimde felaket bir yakıt yakmıştım karadüzen motor ne yakıt göstergesi birşey yok bende çok yakıyor sanıyordum meğersem sürmeyi bilmiyormuşuz....
3 litre olarak hesapladım eğer bu fiyatlara gidebiliyorsam süper olur bence fikirleriniz nedir arkadaşlar dayanabilirmiyim 90 km de burdan erzuruma ?
Reklamlar
-
02 Haziran 2019, 13:43
#2
Ben,baytar kulley baga ile 100km de 2.5lt yaktim
Uzun yola cikacaksin,lt hesabi yapma,guvenli surus yap,illa 90la gidecem diye,kamyonla tirin arkasinda vagon yapma(scooterin soğutma sistemini olumsuz etkiliyor,motor konumu itibariyle,13bin km xmax 250 kullandim)..taş,parca firlar,madara olursun
Kendini riske atma..
İspirde cağ kebabi yemeden gelme..
At kafasi maskeyi aman erzurumda giyme,bir araba zopa atarlar...
-
02 Haziran 2019, 14:23
#3
r25 le şehirler arası uzun yolda 3.5 gördüm daha da aşağısını görmedim henüz
-
02 Haziran 2019, 15:43
#4
Rakım yükselerek gideceksin. Bundan dolayı motor tahmininden daha fazla yakacak. Ortalama yakıtın 3,75lt'yi tutarsa öp, başına koy.
-
02 Haziran 2019, 18:41
#5
80 kmh ile sabit gidince bu şekilde yakıyor. 60 kmh ile 2.2 lere kadar düşüyor lakin ben o kadar sabırlı değilim.
-
02 Haziran 2019, 18:55
#6
levend84 adlı üyeden alıntı
Ben,baytar kulley baga ile 100km de 2.5lt yaktim
Uzun yola cikacaksin,lt hesabi yapma,guvenli surus yap,illa 90la gidecem diye,kamyonla tirin arkasinda vagon yapma(scooterin soğutma sistemini olumsuz etkiliyor,motor konumu itibariyle,13bin km xmax 250 kullandim)..taş,parca firlar,madara olursun
Kendini riske atma..
İspirde cağ kebabi yemeden gelme..
At kafasi maskeyi aman erzurumda giyme,bir araba zopa atarlar...
İspirde cağ kebabı yenmez abi.Hası Oltu'da yapılır
-
02 Haziran 2019, 19:25
#7
Yakıt ekonomisini boşverin, keyif için sürün. Facebook'ta Nc ve Dominar gruplarına bakıyorum millet çoğunlukla ne kadar az yaktığı konusunda sidik yarıştırıyor. Yahu bir dünya para vermişsiniz, öyle ya da böyle gidebilen motorlarınız var, 125'lik sürüyormuş gibi 60-80 arası gitmenin alemi ne? (Salih lafım sana değil) Bugün patlak arka amortisör ve 3 ay önce sıfır alıp 11000 km.de patatese dönen lastiklerimle Kadıköy-Ağva yaptım, zevkten dört köşe oldum. Yarın Kadıköy-İğneada yapayım diyorum.
-
02 Haziran 2019, 19:35
#8
@Tommygun NC'yi 120-130 bandında sürdüğünde de pek yakmıyor yalnız. (140'a kadar rüzgâr da rahatsız etmiyor...) Bunun üstünde de ben sürmeyi sevmiyorum, illâ ki 125cc gibi sürülüyor değildir. Benim şehir içi ortalamam 3,9-4,0 falandı NC ile. Hani şimdi 3,2 yakan paylaşan falan da vardır bilmiyorum, Facebook'um veya Instagram'ım yok, bak onlar kasıyordur biraz ama alet - az yaksın diye kasmadan - gerçekten az yakıyor...
-
02 Haziran 2019, 19:46
#9
Cyan adlı üyeden alıntı
@Tommygun NC'yi 120-130 bandında sürdüğünde de pek yakmıyor yalnız. (140'a kadar rüzgâr da rahatsız etmiyor...) Bunun üstünde de ben sürmeyi sevmiyorum, illâ ki 125cc gibi sürülüyor değildir. Benim şehir içi ortalamam 3,9-4,0 falandı NC ile. Hani şimdi 3,2 yakan paylaşan falan da vardır bilmiyorum, Facebook'um veya Instagram'ım yok, bak onlar kasıyordur biraz ama alet - az yaksın diye kasmadan - gerçekten az yakıyor...
Nc gerçekten az yakıyor ve benim 250'liğe göre ciddi ciddi gidebiliyor Lakin bence Nc'nin yakıt ekonomisi harici övünülecek daha başka özellikleri de vardır elbet.
-
02 Haziran 2019, 20:04
#10
Çok rahat olması, 120'de sanki 60-80 gezinti modunda gibisin, ondan alınıyor zaten, yoksa muadillerine göre "gitmeyen"(!) bir motosiklet neden o kadar çok satılsın? (Bir arka amortisör mantafonluğu vardı, onu da düzelmesi basit; bir 4-5.000TL'ye bakıyor...)
-
02 Haziran 2019, 20:14
#11
Cyan adlı üyeden alıntı
Çok rahat olması, 120'de sanki 60-80 gezinti modunda gibisin, ondan alınıyor zaten, yoksa muadillerine göre "gitmeyen"(!) bir motosiklet neden o kadar çok satılsın? (Bir arka amortisör mantafonluğu vardı, onu da düzelmesi basit; bir 4-5.000TL'ye bakıyor...)
Sorma ben de patlattım arka amortisörü. Motor top gibi sekiyor. Artık bayram sonrası yeni amortisör mü alırım, varolanı tamir mi ettiririm yoksa Cbf 150 amortisörü alıp modifiye mi ederim muamma.
-
02 Haziran 2019, 20:21
#12
RoofRoof adlı üyeden alıntı
İspirde cağ kebabı yenmez abi.Hası Oltu'da yapılır
İspirdede yenirde,oltu ve narmanin yerini tutmaz.
-
02 Haziran 2019, 21:00
#13
tommygun adlı üyeden alıntı
Sorma ben de patlattım arka amortisörü. Motor top gibi sekiyor. Artık bayram sonrası yeni amortisör mü alırım, varolanı tamir mi ettiririm yoksa Cbf 150 amortisörü alıp modifiye mi ederim muamma.
Geçmiş olsun, öyle sürme ama tehlikeli...
-
02 Haziran 2019, 21:33
#14
Rodajda 7000 deviri aşmadan 100 km de 2.4 lt yaktırdım en az :D 500 km yi buldu motor 1 depo benzin ile :D
-
03 Haziran 2019, 01:33
#15
Ben hep 100 liralık alıyorum, oda 180-200 km arası bir mesafe götürüyor.
-
03 Haziran 2019, 08:30
#16
Yakıt konusunu önemseyen birisi olarak ben de yazayım bari.
Pulsar NS160 ile rodajda iken en az 2,33lt/100 yakmıştım. Sonraki dönemde normal kullanımda 2,8lt yakıyordu.
Motoru sattığımdan beri i20 ile idare ediyoruz o da 5lt civarında mazot yakıyor. Hal böyle olunca da yeni alınacak motor için psikolojik sınır oluşturuyor
-
03 Haziran 2019, 10:08
#17
abs olsun 6 litre yaksın önemli değil.
-
03 Haziran 2019, 10:23
#18
Bende Abs var 4,2lt yakıyor. 100-110 arası gidiyorum.
-
03 Haziran 2019, 10:55
#19
-
03 Haziran 2019, 11:21
#20
orjinal setup 55.000 km
uzun yolda 2,95litre
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)