cbf 150 motorunu kanuniye takmak.
-
merhaba arkadaşlar, benim kanuni gt 170 motor 60 bine geldi ve bitti bitecek, eksantrik dişlisi zinciri filan derken masraf 900 tlyi buluyor. komşuda önden kazalı cbf 150 var motoru sağlam 500 tlye veririm dedi, bu motoru alıp taksam olur mu beyin filan değişecek mi bilen arkadaşlardan yardım istiyorum.
Reklamlar
-
Bulduğun yeni motorun faturasını alıcan sonra bisürü işlem seni bekliyor..
Proje çizdirme v.s. v.s..
Astarı yüzünü geçer
Ha illa yapacam diyorsan motor numarası tutmayacak bir çevirmede polislerle sıkıntı yaşaman muhtemel
-
iYİ Bİ USTA BULUYOSUN MOTORUN KULAKLARINA UYACAK ŞEKİLDE ŞASEYE KAYNAK YAPIYO.SONRA MOTORU ORAYA UYDURUYOSUNUZ.BEYİN MECBUR DEĞİŞCEK ATEŞLEME YAPMASI GEREKTİĞİNİ BEYİN SİNYAL GÖNDEREREK SAĞLIYO.FİYAT OLARAK NE KADARA GELİR BİŞEY SÖYLEYEMEMEM.AMA MOTORU ALDIKTAN SONRA MUHAKKAK MOTOR NUMARASINI KAZIT ÖYLE TAKTIR MOTORA.MUAYENEDE MOTOR NUMARASI OKUNMADIĞI ZAMAN HAFİF KUSUR OLARAK GEÇER.AMA EĞER CBF150 NİN MOTOR NUMARASINI KANUNİNİN ŞASESİNİN ÜSTÜNDE GÖRÜRLERSE BAĞLARLAR MOTORU.KAZITTIR MOTOR NO OKUNMASIN
-
500 TL ye o motoru almaktansa 900 TL masraf yapıp eskiyle devam etmek bence daha mantıklı.
-
Motor değişimi Sıkıntılı işler ama 900 tlde cinliye masraf edilir mi? Motor zaten komple ne kadar
-
Fatura kesilip muayeneye girmeli(250TL diyelim), ruhsat değişmeli(250 de buna diyelim), Ateşleme modülü değişmeli (90-250TL), Tesisatta değişiklik yapılmalı(işçilik masrafı), hava filtresini iptal edip direk filtre yapmanız gerekebilir, eski filtre kabına bağlantısı sorun olabilir, motor bağlantı noktaları uyumsuz olacaktır, bağlantı braketleri yaptırmanız gerekir (tahminen 100TL), arka çatal şase bağlantısının ekseni ile yeni motorun çıkış mili ekseni birbirini karşılamayabilir, bu durumda amortisörün esneme kurs payı ile salıncak sonu açı kaçıklığı (arka dişli/ön dişli açı sapması) nedeni ile zincir sürekli arka çatala sürtebilir. Motor 500+muayene 250 + Ruhsat 250... derken şimdiden 1.000 oluyor. Daha sağlam bir motor ve uğraşmak istiyorsanızbirşey diyemem, ama mevcuttaki motosikletinizin mevcut motorunu tamir ettirmeniz daha mantıklı gibi.
Bu arada, o kazalı motosikleti arkadaşınız komple kaça veriyor? Özel mesaj ile ulaşırsanız alabilirim(motoru veya komple). Yeni projeye malzeme
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Fatura kesilip muayeneye girmeli(250TL diyelim), ruhsat değişmeli(250 de buna diyelim), Ateşleme modülü değişmeli (90-250TL), Tesisatta değişiklik yapılmalı(işçilik masrafı), hava filtresini iptal edip direk filtre yapmanız gerekebilir, eski filtre kabına bağlantısı sorun olabilir, motor bağlantı noktaları uyumsuz olacaktır, bağlantı braketleri yaptırmanız gerekir (tahminen 100TL), arka çatal şase bağlantısının ekseni ile yeni motorun çıkış mili ekseni birbirini karşılamayabilir, bu durumda amortisörün esneme kurs payı ile salıncak sonu açı kaçıklığı (arka dişli/ön dişli açı sapması) nedeni ile zincir sürekli arka çatala sürtebilir. Motor 500+muayene 250 + Ruhsat 250... derken şimdiden 1.000 oluyor. Daha sağlam bir motor ve uğraşmak istiyorsanızbirşey diyemem, ama mevcuttaki motosikletinizin mevcut motorunu tamir ettirmeniz daha mantıklı gibi.
Bu arada, o kazalı motosikleti arkadaşınız komple kaça veriyor? Özel mesaj ile ulaşırsanız alabilirim(motoru veya komple). Yeni projeye malzeme
Abi şu Innova bitseydi hele, ben o göstergeyi çok merak ediyorum
-
zeynelhazan adlı üyeden alıntı
Abi şu Innova bitseydi hele, ben o göstergeyi çok merak ediyorum
Tabi, takılacak göstergeyi görünce nasıl olacak diye merak ettin
Mekanikler bitmeden elektriğe girmiyorum. Az sabır
-
proje filan cizdirmiyorum arkadasin dediği gibi numarayı kazıtcam muayenede hafif kusurdan geciyor.
-
Muayeneden hafif kusurlu geçse dahi çevirmede polis hafif kusur giderilmiş mi diye bakarsa al başına bela kolay değil o işler..
-
işi bilen polise denk gelirsen sıkıntı yaşatır
eski bir kross a ait 250cc cg motoru eski şasi kötü olduğu için motoru bulunmayan mondial vulture 150 şasisine monte etmiştim
çevirmede polis direk bu alt motor vulture ye ait değil gel bakalım karakola yaptı
hırsız, change motor kullanma/alıp satma gibi bilumum tüm sıfatları yedim, 2 saate yakın ifade verdim
en son motor bağlandı, eski şasi ve aldığım motorun ruhsatını verip kurtuldum. sıkıntılı işler bunlar hiç girme bu yollara
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4380726
-
01 Haziran 2019, 00:14
#12
UğurDankı adlı üyeden alıntı
Muayeneden hafif kusurlu geçse dahi çevirmede polis hafif kusur giderilmiş mi diye bakarsa al başına bela kolay değil o işler..
kaç defa polisin durdurup ver bakalım muayene kağıdını hafif kusurlarına bir bakayım dediğini gördünüzki
-
02 Haziran 2019, 22:53
#13
Bir kağıda bakması gerekmiyor plakanı sisteme girdiğinde neyi varsa çıkıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)