Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Honda CBR 650F İncelemesi

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    İncelemeye çalıştık.

    efendy06, Green Arrow, potasyum ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    İncelemeyi yapan siz misiniz acaba?

  3. #3
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İncelemeyi yapan siz misiniz acaba?
    Evet kendisi.

  4. #4

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet kendisi.

    Tarzını çok beğendim. Yapmacık durmuyor. Biraz daha detaya inilirse daha çok ilgi çekebilir.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  5. #5
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarzını çok beğendim. Yapmacık durmuyor. Biraz daha detaya inilirse daha çok ilgi çekebilir.
    teşekkür ederim dostum.

  6. #6

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Eline sağlık , rahmetliden sonra ilgimi çekmeyen bir araç da olsa ne demiş diye izlemdiğim bir youtuber oldunuz ,

    Tabi bunlar daha yeni ilk işleriniz ilerde çok çok daha iyi olacagınızı eminim ..

    CBR650F ilgimi çekmiyor du , hala da çekmiyor ama ne demişsiniz diye video yu izledim ..

  7. #7
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline sağlık , rahmetliden sonra ilgimi çekmeyen bir araç da olsa ne demiş diye izlemdiğim bir youtuber oldunuz ,

    Tabi bunlar daha yeni ilk işleriniz ilerde çok çok daha iyi olacagınızı eminim ..

    CBR650F ilgimi çekmiyor du , hala da çekmiyor ama ne demişsiniz diye video yu izledim ..
    çok teşekkür ederim...

  8. #8
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    R1200GSA - CBR650F
    Seleyi açmayı / kapatmayı öğrenince tek harekette oluyor, ama tek parça olmasının vermiş olduğu bir handikap var. R1200GSA'nın selesini açıp kapatmak daha zor.

    Her motosiklette titreşim bir nebze vardır, bunda da var ama 500 km sonra çok rahat işediğimi biliyorum O kadar gömmeye gerek yok, diğer taraftan tekerin bırakma eğilimi lastik ile alakalı olabilir mi? Rosso III kullanıyorum, hiç öyle bir hissiyat yaşamadım. Gaz tepkisi gerçekten çok güzel ve dediğin gibi linear, ama azımsanacak bir gücü de yok, kalkıp 1000rr ile kıyas tutmak doğru olmaz sonuçta 87 beygir alet. Yakıt ekonomisi de gerçekten çok optimum.

    Fiyat konusunda maalesef şuanki fiyat çıldırmış durumda, 2016 'da 2.000 kmdeki 650F'i 28 bin'e almıştık, şimdi 63.500 TL istiyor Honda, bu rakam gerçekten komik.

    Bunun dışında gidon amortisörü istiyor, arada sırada sallayabiliyor, dikkat etmek lazım
    __sArSıLmAz__, efendy06 ve infernus bunu beğendiler.

  9. #9
    valeros46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Benim de R25 den sonra almak istediğim bir motordu. Bu fiyatlardan sonra da öyle kalacak sanırım. 2017 modelini test etmiştim. Gidondan çok ayak peglerinde ciddi titreşim vardı. 4 silindir ve nispeten "dizginlenmiş" motorda bu kadar titreşim olması çok ilginçti. Vites geçişleri gerçekten çok keskin ve kararlı dolayısıyla bir miktar da kemikliydi. Henüz test etme şansım olmadı ama belki CBR650R da bu sorunlar giderilmiştir.

  10. #10
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seleyi açmayı / kapatmayı öğrenince tek harekette oluyor, ama tek parça olmasının vermiş olduğu bir handikap var. R1200GSA'nın selesini açıp kapatmak daha zor.

    Her motosiklette titreşim bir nebze vardır, bunda da var ama 500 km sonra çok rahat işediğimi biliyorum O kadar gömmeye gerek yok, diğer taraftan tekerin bırakma eğilimi lastik ile alakalı olabilir mi? Rosso III kullanıyorum, hiç öyle bir hissiyat yaşamadım. Gaz tepkisi gerçekten çok güzel ve dediğin gibi linear, ama azımsanacak bir gücü de yok, kalkıp 1000rr ile kıyas tutmak doğru olmaz sonuçta 87 beygir alet. Yakıt ekonomisi de gerçekten çok optimum.

    Fiyat konusunda maalesef şuanki fiyat çıldırmış durumda, 2016 'da 2.000 kmdeki 650F'i 28 bin'e almıştık, şimdi 63.500 TL istiyor Honda, bu rakam gerçekten komik.

    Bunun dışında gidon amortisörü istiyor, arada sırada sallayabiliyor, dikkat etmek lazım
    Daha güzel anlatılamazdı
    Her asker yeşil bereli olamaz

  11. #11
    infernus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seleyi açmayı / kapatmayı öğrenince tek harekette oluyor, ama tek parça olmasının vermiş olduğu bir handikap var. R1200GSA'nın selesini açıp kapatmak daha zor.

    Her motosiklette titreşim bir nebze vardır, bunda da var ama 500 km sonra çok rahat işediğimi biliyorum O kadar gömmeye gerek yok, diğer taraftan tekerin bırakma eğilimi lastik ile alakalı olabilir mi? Rosso III kullanıyorum, hiç öyle bir hissiyat yaşamadım. Gaz tepkisi gerçekten çok güzel ve dediğin gibi linear, ama azımsanacak bir gücü de yok, kalkıp 1000rr ile kıyas tutmak doğru olmaz sonuçta 87 beygir alet. Yakıt ekonomisi de gerçekten çok optimum.

    Fiyat konusunda maalesef şuanki fiyat çıldırmış durumda, 2016 'da 2.000 kmdeki 650F'i 28 bin'e almıştık, şimdi 63.500 TL istiyor Honda, bu rakam gerçekten komik.

    Bunun dışında gidon amortisörü istiyor, arada sırada sallayabiliyor, dikkat etmek lazım
    bunu alıp çerçeveletip asıcam valla çok sıkıldım aynı mevzuların dönüp dolaşmasından

  12. #12
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seleyi açmayı / kapatmayı öğrenince tek harekette oluyor, ama tek parça olmasının vermiş olduğu bir handikap var. R1200GSA'nın selesini açıp kapatmak daha zor.

    Her motosiklette titreşim bir nebze vardır, bunda da var ama 500 km sonra çok rahat işediğimi biliyorum O kadar gömmeye gerek yok, diğer taraftan tekerin bırakma eğilimi lastik ile alakalı olabilir mi? Rosso III kullanıyorum, hiç öyle bir hissiyat yaşamadım. Gaz tepkisi gerçekten çok güzel ve dediğin gibi linear, ama azımsanacak bir gücü de yok, kalkıp 1000rr ile kıyas tutmak doğru olmaz sonuçta 87 beygir alet. Yakıt ekonomisi de gerçekten çok optimum.

    Fiyat konusunda maalesef şuanki fiyat çıldırmış durumda, 2016 'da 2.000 kmdeki 650F'i 28 bin'e almıştık, şimdi 63.500 TL istiyor Honda, bu rakam gerçekten komik.

    Bunun dışında gidon amortisörü istiyor, arada sırada sallayabiliyor, dikkat etmek lazım

    Levent bu titreşim mevzusuna girmeyecektim ama o fiyatı duyunca girmeden olmaz.
    Yani fiyatı 28k olsa “o fiyata titresin sorun değil” diyebilirdim. Samimi olalım bu motosiklet “her motosiklet” gibi değil bir iki tık fazla titriyor. katılıyorum gerisine.

  13. #13
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ... > Nc 700dc integra > ....
    Güzel incelemeler devam ediyor, emeğine sağlık hocam

    Titreşim olayı çok ilginç geldi, birkaç kişiden daha duyduydum ama "4 silindirde titreşim de ne ola ki?" dediydim kendi kendime Demek ki alette gerçekten bir titreşim var.

    İlk fırsatta bir deneyeyim, merak ettim şu titreşimi şimdi

  14. #14
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Elinize saglik, guzel olmus.

    CB1000R'da da 5000-6000 devir civarlarinda gidonda yuksek frekansli bir titresim mevcut. Cok degil ama var. Eski CB900F Hornet'te hic yoktu.

    Bu zamanda seleyi niye tek parca yapmis ki Honda acep? Cok pratik degil.

  15. #15
    engin_deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    V-strom 650
    keyifle izlediğim bir inceleme daha

  16. #16
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seleyi açmayı / kapatmayı öğrenince tek harekette oluyor, ama tek parça olmasının vermiş olduğu bir handikap var. R1200GSA'nın selesini açıp kapatmak daha zor.

    Her motosiklette titreşim bir nebze vardır, bunda da var ama 500 km sonra çok rahat işediğimi biliyorum O kadar gömmeye gerek yok, diğer taraftan tekerin bırakma eğilimi lastik ile alakalı olabilir mi? Rosso III kullanıyorum, hiç öyle bir hissiyat yaşamadım. Gaz tepkisi gerçekten çok güzel ve dediğin gibi linear, ama azımsanacak bir gücü de yok, kalkıp 1000rr ile kıyas tutmak doğru olmaz sonuçta 87 beygir alet. Yakıt ekonomisi de gerçekten çok optimum.

    Fiyat konusunda maalesef şuanki fiyat çıldırmış durumda, 2016 'da 2.000 kmdeki 650F'i 28 bin'e almıştık, şimdi 63.500 TL istiyor Honda, bu rakam gerçekten komik.

    Bunun dışında gidon amortisörü istiyor, arada sırada sallayabiliyor, dikkat etmek lazım
    dediklerine aynen katılıyorum. bayramdan sonra rosso corsa 2 leri alınca motorun gidişinin daha da bi güzel olacağını düşünüyorum.
    bu arada gidon amortisörü ile ilgili tavsiye edebileceğin bi marka model var mı hocam?
    bi çubuk gibi olanı var bi de topuz gibi olanı, hangisi daha iyidir?
    aliexpressteki ürünler iş görür mü?
    __sArSıLmAz__ bunu beğendi.

  17. #17
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 500 R
    Aslında gelecekteki hayalim bu motosikletti ancak anlatan arkadaş " araştırmacı ve işi bilen " birine benziyor, bu sebeple beni motosikletten soğuttu sağolsun Sayesinde, gelecekteki hayalim başka bir 4 silindirli olacak sanırım.

    Bir de şu vites göstergesi işinde yanılmıyorsam bizzat Honda'dan birinin açıklaması vardı, belki 10 sene önce. Aklımda kaldığı kadarı ile yazayım.

    " Vites göstergesi koymuyoruz çünkü supersport motosiklet kullanan birinin gösterge ile uğraşmasını riskli buluyoruz,bu motosikletlere terfi etmiş bir sürücü vitesin kaç olduğu ile ilgilenmez, motosikletin olması gereken vitesin altında mı ? üstünde mi ? olduğunu sesinden anlar. "

    Tabii yarısını salladım ama açıklamanın mantığı böyleydi
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler