viraj için iyi bir yol ama patlama riskin var. orada tek sen olmıcan.
viraj için iyi bir yol ama patlama riskin var. orada tek sen olmıcan.
Riskli bir bölge,virajın devamını göremeyeceğin çok nokta var keskin viraj olan.Yol gidiş geliş bölünmüş bir yol değil,viraj çizgini en ufk bir kaçırma da karşıdan araç geliyorsa bir an da kucaklarsınız birbirinizi.Virajları iyice ezberlemeden antreman yapma derim.
şuan Yeniköy ve teke arasında biryerdeyim
ormanın içinde yol çok dar ama hiç araç yok
fakat olmayacak anlamına gelmiyor riskli biryer karar vermem lazım
kendime 10 12 tane viraj buldum
asfalt inanılmaz derecede taze ve çok kalın motosikleti kaydırmak zor
yolda baska nesnelere rastlarsam orasını bilemem 😁
şuan dinleniyoruz arkadaş ile
ufak ufak aynı virajlarda gidip geldikten sonra ezber yapmam gerekiyor sonrasında asıl denemelere başlıyacağım
ilk defa geldim buraya virajlar yılan gibi çok merak ediyorum ne olacak
bugün hem bu güzel yeri keşfettim hemde kendime u dönüşlü viraj buldum tabi tek gitmedim yol boş olduğu zaman interkomla arkadaşım ile haberleştim sonra ufak ufak kendi çapımda takıldım ama burayı sevdim sık sık geleceğim
yer şile-teke köyü
bugünü böyle kapatayım bari
Kamerayı yattigin tarafa konumlandir bence. Bu açıdan bakınca motordan fazla yatıyorsun gibi görünüyor. Hem daha güzel bir açı yakalarsin, hemde hatalarını analiz için iyi olur
hocam aslında motosikleti yatırmaya çalışıyorum ama üstünde 120 160 road 4 lastik var bi turlu lastiğin tamamini kullanamadim asfaltta da sorun yok
motosiklet bi yerden sonra yatmıyor r25 in orjinal ebatı 110 140
road 4leri satılığa çıkardım
ya rosso 2 yada michelin pilot power a gecicem
Ben dediğimde inat ediyordun yatar die
Angrypower die YouTube’dan bak. Ağva-Şile yollarını tam anlamıyla gör istersen. En azından sana rehber olur. Lastik basınçlarını ben 36/37 ön/arka olarak basıyordum. Havaları kendine göre ayarla. Standart hava o jant ile olmuyor. Ayrıca dikkat et. Orada yolu ortalayıp viraj döndüğünü sanan çok denyo var.
Tam aradığım sürücüsün. Adana ya taşınmayı düşündün mü hiç
Önemli olan nereye gittiğin değil, seni bekleyenlere sağ sağlim dönmektir.
Bak Adana'ya bilette kazandın. Tekir'den aşağıya salarsınız. Interceptor ile o virajlar ne dönülür
Yok hacım. Ben öyle 200 km hızla döndüğünde viraj olan yolları sevmiyorum. Esaslı viraj yolacak. Hoş buralarda da yakınlarda öyle asfaltı güzel virajlı yol bulamıyorsun.
Hafta sonu Kızıldağ diye bir yere gittik viraja. Yol normalde güzel diye artçı da aldım. Ama bildiğin yola meteor yağmış. Resmen eziyet oldu
Normalde asfalt böyle idi ama sadece fotoğraftaki bu kısım temiz kalmış
Önemli olan nereye gittiğin değil, seni bekleyenlere sağ sağlim dönmektir.
haklıymıssın benim tecrübesizliğim ve bilgisizliğimden henüz şimdi yeni anladım
lastiğin son kısmı janta tam oturmuyor büyük olduğu için ve son kısmı kullanamıyorum
jant lastiğe ufak geldiği için son kısımları düz kalıyor
büyük makine lazım bu lastik için
resmen o kısım eğimli değilde düz duruyor buda motoru,dizlikteki slider ı surtecek kadar yatirmama izin vermiyor neyse sorun yok lastiği değiştireceğim inşallah
road 4 leri satarsam kolay olacak 😁
şekil a
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
Adana,virajları dışında başka şekilde de tehlikeli biryer hocam
motorun arka yolcu selesinin altına katlanır koymalık döner bıçağı icat edersem neden olmasın 😁
Her kombinasyonu denedim. Ön tekerin havasını inince, lastik ezilme efekti veriyordu. Havası eksikmiş gibi davranıyordu. Zaten ön amortisörleride çöptü aletin, abs’si de yoktu, titriyordu da mt-07’ye geçtim fırsatını bulunca. Şimdi orjinal lastik ebatlarında, orjinal hava basınçlarında geziyorum
Yok be ya o kadar da abartılacak bir durum göremedim ben. Yani aslen mersinliyim , 6 yılı aşkın Adana'da yaşıyorum. Bir vukuat başıma gelmedi çok şükür
Önemli olan nereye gittiğin değil, seni bekleyenlere sağ sağlim dönmektir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)