Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Tricity ruhsatta hangi sınıf gözüküyor.

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Selamlar, bir arkadaşa tricty aldık, ruhsatında L3 olduğunu söylediler ama 3 tekerlekli olduğu için L5 olması gerekir diye düşündük. Sizin motorların ruhsatında sınıf ne yazıyor acaba?
    Daha sonra ruhsat değişimi yapmamız gerekmesin, gerekiyorsa motoru teslim almayalım.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    Arabacı
    Bir yanlişlik var,

    Zaten L3 olmasi gayet normal

    L5 max550 kg kadar,

    Yuk ve yolcu taşiyan motorlu araçlar.


    Başka bir yerde ABOD ekseni geçer,bu eksene gore simetrik yerleştirilmiş tekerlek.

    Arka teker çift,ön teker tek.

    Max 1.000kg a kadar,taşima kapasitesi.

    Tricty ise,ön çift arka tek.

  3. #3

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Çift tekerin yeri önemli yani. Arkada olursa L5 önde olursa L3.

  4. #4
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    CBR 125R , CBR 250R , R25
    Nasıl hocam memnun musunuz ?Viraj performansı nasıl ?

  5. #5

    Üyelik
    16 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC750X
    ben de ilk motorum olarak düşünmüştüm tricty yi ama motorcu bir arkadaşım lastik ebatları sıkıntı fren balataları ayrı ayrı maliyet ve de herkese hitap etmediğinden 2. elde sıkıntı yaşayabilirsin demişti, ben de nmax e yönelmiştim.. ama tasarım olarak çok beğendiğim, kullanıcılarının ise çok dengeli olduğunu söylediği bir skuter bildiğim kadarıyla..

  6. #6

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    İlave lastik maliyeti, ilave fren maliyeti. Diğer skuterlarda 1 teker koydukları öne burada 2 teker koydukları için ayak uzatabilme olayı yok. Modeli ilk görüp, ilk test ettiğimde kendi kendine ayakta durabiliyor mu diye sordum hayır dediler. Önde iki tekerlek ne derece güvenilir bilemem. Evet önden kayması falan biraz zor ama bana etkisiz geldi.

    Bir de bir çukurdan, kasisten kaçmak daha zor ve kullanışsız. Ters yön kapanlarından demirler arası boşluktan veya hız kasislerinin kaldırıma en yakın kısımlarından hiç darbe almadan 2 tekerlekle geçebiliyorum.

    Yahu yazdıkça sinir oldum kendi kendime, kesinlikle alınmaması gereken skuter
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)