Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TNT 249-S

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Bu fiyat ÖTV dahil fiyatı mı ? yani satılacağı zaman bu paraya mı satılacak yoksa daha uyguna mı ? bu fiyataysa hiç satmasınlar zahmet etmesinler, ha indirim yansımamış haliyse ve uygun olacaksa getirsinler, bu arada Benelli Çin de üretilse de ki Çin de üretilmeyen bir şey kaldı mı ki günümüzde ? birçok yerde japon ve avrupalı muadilleriyle aynı fiyatlara satılıyor, kalite olarak çok aşağı değil , japon motorlarından çok da aşağı kalır yanı yok bana kalırsa Türkiye de birçok kişi japon mallarını gözlerinde fazla büyütüyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Bildiğim kadarıyla aletin önde çift diski var. ABS ile birlikte müthiş bir frenleme sunacak gibi. Denemek lazım.

    Arka süspansiyon ise sağdan yatık süspansiyon. Kawasaki'nin bir modelini hatırlatıyor bana. 650'li bir şeydi ismi sanırım.

    TNT250'de egsoz sesi çok övülüyordu.

    Çok ağır :(

    Yani direk mt25-r25 ikilisiyle fiyat olara kıyaslamadan önce farklarına bakmak lazım.

  3. #23
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    tnt 250 4.500 euroya giriş yapmış, daha sonra kampanyayla 4.250 euroya düşürdüklerinde satın almıştım. o zaman 12.500 lira ediyordu
    bugün 4.500 euro, 30 bin lira civarı yapıyor; motor aslında pahalanmadı anlayacağınız
    tabi bu fiyata alınmaz artık

    Alıntı Sadistic adlı üyeden alıntı
    acaba kendince cf moto 250nk ya rakip olmaya mı çalışıyor? gösterge nk 250 ye benzer
    cf moto ne yahu? benelli den bahsediyoruz

  4. #24
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    çok çirkin bişi bu be

  5. #25
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En üstteki mesajda tork verisi var ve R25/MT25'ten düşük, Yamaha'nınkiler 24Nm diye biliyorum? Arada %10 fark var. Ağırlıkta da ciddi fark var...

    Ekleme: Baktım şimdi MT25 26,6Nm, aradaki fark %20.
    22.1nm mt25
    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...%2025%2015.htm

    Vites oranları yamaha'da çok uzun bu yüzden çekiş düşük. Benelli de vites oranları kısa

  6. #26

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    22.1nm mt25
    https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...%2025%2015.htm

    Vites oranları yamaha'da çok uzun bu yüzden çekiş düşük. Benelli de vites oranları kısa
    Yeni çıkmış motosiklet ile 2015-2016 mt 25 i karşılaştırmak ne kadar doğru bilemem.

    https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/products/motorcycles/hyper-naked/mt-25/techspecs/

    MT 25 2018 absliler 26.6 tork ve 36 beygirlik gücüyle bu motordan üstün ve daha hafif.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tnt 250 4.500 euroya giriş yapmış, daha sonra kampanyayla 4.250 euroya düşürdüklerinde satın almıştım. o zaman 12.500 lira ediyordu
    bugün 4.500 euro, 30 bin lira civarı yapıyor; motor aslında pahalanmadı anlayacağınız
    tabi bu fiyata alınmaz artık


    cf moto ne yahu? benelli den bahsediyoruz
    Bizim parasız değerli olmayabilir tamam da yeni kasa R25 27.000 den satılıyor mt 25 abs 23 ten satılıyor.

  7. #27

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    MT-25'in teknik verilerde muhtemelen yanlış yazmışlar. 250 cc 26.6 Nm motor olmaz. R25 için 22.6 Nm yazıyor. Benelli'nin MT-25'e göre avantajları rahatlığı ve daha oturaklı olması. Kalite olarak da daha iyi duruyor. İkisinin de bu kadar yüksek devirlerde maksimum tork vermeleri hiç güzel değil. Bu fiyatla MT-25 ile rekabet edemez. BN251'den 10 bin TL ne fazlalığı var merak ettim ? Bunu alacağıma 24 bin TL'ye TRK 251 alırım çok daha iyi...

  8. #28

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teknik verilerde muhtemelen yanlış yazmışlar. 250 cc 26.6 Nm motor olmaz. R25 için 22.6 Nm yazıyor. Benelli'nin MT-25'e göre avantajları rahatlığı ve daha oturaklı olması. Bu kadar yüksek devirlerde maksimum tork vermeleri hiç güzel değil. Bu fiyatla MT-25 ile rekabet edemez. BN251'den 10 bin TL ne fazlalığı var merak ettim ? Bunu alacağıma 24 bin TL'ye TRK 251 alırım çok daha iyi...
    Doğrudur, zaten aynı karakterde oldukları max. tork değerlerinden anlaşılıyor. Bu durumda alıcı tercihi MT25 olacaktır.

  9. #29
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Boş ağırlığa bak zırhlı mı bu alet diye düşündüm bir an
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  10. #30
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    1. Bu teknik özelliklerle bn249 un mt25 i kafa tutması-geçmesi-daha iyi çekmesi vs için, bn249un sürücüsünün 50-60kg, mt25 in kinin ise 110-120kg falan olması lazım.
    2. Mt25 in vites oranları uzun değil çok devir çevirdiği için uzun gibi geliyor son dişli oranı mesela hemen hemen ns200 ile aynı.(6.vites 1000 devir hızı ~14km/s civarı)
    3. 1/2 gazla Adana Tekiri 115km/s(6.vites-8400 devir civarı) sabit hızla çıkan ki üzerinde 101kglik sürücüsüyle bir 250cc daha nasıl çekecek?
    4. 2015-2019 farketmez mt25 teknik sayfasında "2.3kgf+m" yazar tork değerine araştırın bakalım kaç nm imiş?(22.55nm)
    5. Bir önceki nesil tnt302 nin egzozlu sesini canlı dinledim gerçekten hiç 300cc gibi değildi.

  11. #31

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-25'in teknik verilerde muhtemelen yanlış yazmışlar. 250 cc 26.6 Nm motor olmaz. R25 için 22.6 Nm yazıyor. Benelli'nin MT-25'e göre avantajları rahatlığı ve daha oturaklı olması. Kalite olarak da daha iyi duruyor. İkisinin de bu kadar yüksek devirlerde maksimum tork vermeleri hiç güzel değil. Bu fiyatla MT-25 ile rekabet edemez. BN251'den 10 bin TL ne fazlalığı var merak ettim ? Bunu alacağıma 24 bin TL'ye TRK 251 alırım çok daha iyi...
    Olamaz ne ya adamlar yapmışlar işte teknik verileri neden yanlış girsinler :D olamaz imkansız ben denedim yapamadım gibi konuşuyorsun :D

    Başka ülkelerde 300cc lik versiyonu vardır mt 25 in oda 42 beygir 29.2 tork değerine sahip.

  12. #32
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Huseyin9595 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olamaz ne ya adamlar yapmışlar işte teknik verileri neden yanlış girsinler :D olamaz imkansız ben denedim yapamadım gibi konuşuyorsun :D

    Başka ülkelerde 300cc lik versiyonu vardır mt 25 in oda 42 beygir 29.2 tork değerine sahip.
    https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/pr...019/techspecs/

    Aynı motor r25 değerleri. Torkun artıp beygir gücünün artmaması pek mümkün değil.

  13. #33

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bugün motosiklet distributorlerinin büyük bölümünün fiyatlaması yanlış..

    Yamaha, Honda bir şekilde potansiyel ve süregelen müşterileri ile Türkiye de satış yapar. Ancak Benelli, Bajaj, CF Moto gibi markaların bu fiyat skalası ile satış yapabilmeleri zor. İKinci elde ciddi değer kaybı yaşıyor bu markaların ürünleri.. Bu markaları öncelikle 2. elde yer edinebilmeleri için Japonların %20 - %25 altında fiyat konumlamaları lazım. Ürün teknik yada materyal kalitesi ile rekabet edebilecek seviyede olsa bile bu piyasanın gerçeğidir..
    oialdemir ve Enes ŞENTÜRK bunu beğendiler.

  14. #34

    Üyelik
    20 Ocak 2015
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar rs 200
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi insan merak ediyor. 25000₺ mt-25abs alıp, üstüne el yapımı ferik egzoz dahi taksa 30000₺ bandına yaklaşır mı die.

    Benellinin distribütörlüğünü alanlar kanımca markayı batırmak için çalışıyorlar. Çok enteresan geliyor bana bu marka. Merakla izliyorum.
    O kadar mükemmel yorum olmuş ki . Resmen markayı batırmaya çalışıyorlar. Halbuki Türkiye de Pazar lideri bile olabilirler. İtalyan ı herkes sever ama

    kimse o kadar para vermez.

  15. #35
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı gogozh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş ağırlığa bak zırhlı mı bu alet diye düşündüm bir an
    Galvanize su borusu şasi

  16. #36

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı gogozh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş ağırlığa bak zırhlı mı bu alet diye düşündüm bir an
    Boş ağırlık ile kuru ağırlığı karıştırıyorsunuz.
    Boş ağırlık; aracın yola çıkmaya hazır, sürücüsüz ağırlığıdır. Yani içerisinde benzin, yağ, su vs dahil.

    Mt25'ten 15 kg daha ağır yani. Depo metal, motor teknolojisi Çin, yağ ve benzin hazneleri daha geniş vs, ağırlık farkı normal özetle.

  17. #37

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    İngilizcede curb (veya kerb) weight diye tanım var; bizde net değil. Ben boş ağırlık deyince kuru (dry) ağırlık diye anlıyorum. Sürücü hiçbir zaman dikkate alınmaz, firma tüm sıvılar dolu yola çıkmaya hazır ağırlık için "boş ağırlık" terimini kullanmışsa hata yapmıştır.

  18. #38

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İngilizcede curb (veya kerb) weight diye tanım var; bizde net değil. Ben boş ağırlık deyince kuru (dry) ağırlık diye anlıyorum. Sürücü hiçbir zaman dikkate alınmaz, firma tüm sıvılar dolu yola çıkmaya hazır ağırlık için "boş ağırlık" terimini kullanmışsa hata yapmıştır.
    Benelli'nin yabancı bir sitesinde(hangisi unuttum, aramaya da üşendim) "unladen weight" diye geçiyor. Kuba da kendi kafasına göre çevirmiş.
    Senelerce kullanım kılavuzlarını, lastik ölçülerini yanlış çeviren adamlar zaten, alışığız.

  19. #39

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    "Unladen weight" de çok açık değil aslında; standart olarak kullanılan ve anlamı açık / net olan terimler "dry weight" veya "curb/kerb weight"tir. Çin işi bir uyanıklık var gibi...

  20. #40

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Huseyin9595 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olamaz ne ya adamlar yapmışlar işte teknik verileri neden yanlış girsinler :D olamaz imkansız ben denedim yapamadım gibi konuşuyorsun :D

    Başka ülkelerde 300cc lik versiyonu vardır mt 25 in oda 42 beygir 29.2 tork değerine sahip.
    Denemeye gerek yok, 250 cc'den alınabilecek tork bellidir. Ben daha 25 Nm verebileni görmedim. Gördüğüm en yüksek torklu 250 cc modeller, Hyosung GD250 serisi ile Mondial Xtreme Enduro 250. Onlar da 24 Nm veriyorlar. Torku öyle canının istediği gibi arttıramazsın, motor hacmine bağlıdır. Yapılamaz mı ? Yapılır tabi ama o zaman motor alınabilecek fiyatta olmaz. 300 cc olan modelin de torku aşırı yüksek ama baktım 321 cc'ymiş. O zaman normal sayılabilir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)