Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Benelli TNT 249-S

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    mt 25 , duke, vstorm 250 gibi seçenekler varken bu motosiklet nasıl satacak aklım almıyor, getiren firma bunları düşünmemiş olamaz neye güveniyorlar acaba çok garip :D


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Ama 4 silindirli sesi çıkartıyor


    Ahahahaha

  3. #43

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motoru bir sefer bile kullanmamış herkes yorum yazmış. Burada fiyat olayına kesinlikle yorum yapmayacağım. 20 bin liralara 250cc motor duyurulurken dahi isyan ediyordum.

    TNT250'yi 2 sene dolu dolu kullandım. MT25 bu motorun son hız konusu dışında hiç bir kulvarda rakibi bile olamaz. Ne yol tutuşu, ne hissiyat, ne tasarım konusundaki ince detaylar. Süspansiyon ve fren konusunda bir kaç gömlek daha üstün. WP süspansiyonlara sahip olmasına rağmen duke bu motor kadar güven vermiyor.

    Tasarım konusunda ince detaylar ile dolu bir motosiklet. Malzeme kalitesi desen keza öyle. Mesela yamaha ve ktm'deki gibi yağ pompası dişlisi plastik vs değil. Blok içinde plastik bir aksam yok. 130kg ben ve 75 kg artçı ile uzun süre yol yaptım. Bana mısın demedi. Artçılı iken dahi virajlarda güven veriyor. Elektrik tesisatı sorunsuz. Ses uğruna çoğu genç yüksek devir çeviriyor öyle dökülen birini duymadım.

    Ben motorumu sattım yani öyle ergence duygularım yok satmadan önce de aynı şeyleri yazıyordum. Sırf sağdan soldan çevresindekilerden duyduğu kadar marka bilgisi olan bok atmasın boşuna motora.

    Getiren distribütör de ticari zeka vs sıfır zaten. Gram işten anladıkları yok. Kendi egoların da boğulmuşlar. Vizyon sıfır, yakında Benelli'nin kendisi parmak atar diye düşünüyorum.

    Fiyat konusuna gelince hiç bir 250cc motosiklet 30 bin lirayı bırakın 20 bin dahi etmez bence. Ederi en fazla 15-16 olmalı. 300cc olarak gelse 20 bine tamam derdim.

  4. #44

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru bir sefer bile kullanmamış herkes yorum yazmış. Burada fiyat olayına kesinlikle yorum yapmayacağım. 20 bin liralara 250cc motor duyurulurken dahi isyan ediyordum.

    TNT250'yi 2 sene dolu dolu kullandım. MT25 bu motorun son hız konusu dışında hiç bir kulvarda rakibi bile olamaz. Ne yol tutuşu, ne hissiyat, ne tasarım konusundaki ince detaylar. Süspansiyon ve fren konusunda bir kaç gömlek daha üstün. WP süspansiyonlara sahip olmasına rağmen duke bu motor kadar güven vermiyor.

    Tasarım konusunda ince detaylar ile dolu bir motosiklet. Malzeme kalitesi desen keza öyle. Mesela yamaha ve ktm'deki gibi yağ pompası dişlisi plastik vs değil. Blok içinde plastik bir aksam yok. 130kg ben ve 75 kg artçı ile uzun süre yol yaptım. Bana mısın demedi. Artçılı iken dahi virajlarda güven veriyor. Elektrik tesisatı sorunsuz. Ses uğruna çoğu genç yüksek devir çeviriyor öyle dökülen birini duymadım.

    Ben motorumu sattım yani öyle ergence duygularım yok satmadan önce de aynı şeyleri yazıyordum. Sırf sağdan soldan çevresindekilerden duyduğu kadar marka bilgisi olan bok atmasın boşuna motora.

    Getiren distribütör de ticari zeka vs sıfır zaten. Gram işten anladıkları yok. Kendi egoların da boğulmuşlar. Vizyon sıfır, yakında Benelli'nin kendisi parmak atar diye düşünüyorum.

    Fiyat konusuna gelince hiç bir 250cc motosiklet 30 bin lirayı bırakın 20 bin dahi etmez bence. Ederi en fazla 15-16 olmalı. 300cc olarak gelse 20 bine tamam derdim.
    Malzeme kalitesi daha iyi değil Benelli'nin japonlardan bu konu pek tartışmaya açık değil ama hissiyata bişey diyemem kişiden kişiye değişir. Fakat servisi, yedek parçası, güvenilirliği olmayan bir ürüne honda yamaha ve suzukiden daha fazla para istemek tamamen saçmalık. japon 25 iken bu benelli 15 olur o zaman alınabilir ama aksi durumda tamamen saçmalık.

  5. #45
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru bir sefer bile kullanmamış herkes yorum yazmış. Burada fiyat olayına kesinlikle yorum yapmayacağım. 20 bin liralara 250cc motor duyurulurken dahi isyan ediyordum.

    TNT250'yi 2 sene dolu dolu kullandım. MT25 bu motorun son hız konusu dışında hiç bir kulvarda rakibi bile olamaz. Ne yol tutuşu, ne hissiyat, ne tasarım konusundaki ince detaylar. Süspansiyon ve fren konusunda bir kaç gömlek daha üstün. WP süspansiyonlara sahip olmasına rağmen duke bu motor kadar güven vermiyor.

    Tasarım konusunda ince detaylar ile dolu bir motosiklet. Malzeme kalitesi desen keza öyle. Mesela yamaha ve ktm'deki gibi yağ pompası dişlisi plastik vs değil. Blok içinde plastik bir aksam yok. 130kg ben ve 75 kg artçı ile uzun süre yol yaptım. Bana mısın demedi. Artçılı iken dahi virajlarda güven veriyor. Elektrik tesisatı sorunsuz. Ses uğruna çoğu genç yüksek devir çeviriyor öyle dökülen birini duymadım.

    Ben motorumu sattım yani öyle ergence duygularım yok satmadan önce de aynı şeyleri yazıyordum. Sırf sağdan soldan çevresindekilerden duyduğu kadar marka bilgisi olan bok atmasın boşuna motora.

    Getiren distribütör de ticari zeka vs sıfır zaten. Gram işten anladıkları yok. Kendi egoların da boğulmuşlar. Vizyon sıfır, yakında Benelli'nin kendisi parmak atar diye düşünüyorum.

    Fiyat konusuna gelince hiç bir 250cc motosiklet 30 bin lirayı bırakın 20 bin dahi etmez bence. Ederi en fazla 15-16 olmalı. 300cc olarak gelse 20 bine tamam derdim.
    Tnt250 yi bilmeyenler atiyormuş, mt25 son hız hariç hiçbir kulvarda rakibi olamazmış... Bakalim peşpeşe süren ne demiş...kendi motoru tnt250 bu arada;
    https://youtu.be/abC5R9r7jKA

  6. #46

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Bu eleman facebook grubunda zırlayıp duruyor. Tanıyoruz cahili...

    Bence burada japon dışında motosiklet söyleyenleri banlasınlar. Mutlu mesut yaşayın japon fetişistleri olarak.

  7. #47

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Hocam konu japon motoru olmasi degil, kalite servis sorunsuzluk yedek parca gibi mevzular. Eger tipi guzel yada ben cok rahat ettim gibi seyler soyleyip tavsiye etseniz sorun yok, fakat japon motorundan kaliteli dediginizde o zaman buyuk sorun var cunku burada yazdiklariniz yeni baslayan yada 250ccye gececek insanlari yanlis yonlendirecek. Herkezin sanayide motor tamiri bekleyecek yada parca gelmesini bekleyecek, servis icin sehir degistirecek vakti yok. Benellinin motor blogu ile r25 mt25 motor blogunu karsilastirip daha iyi yazmissin daha denebilir bilemiyorum...

  8. #48
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    Güzel motor ama bence eski far tipi daha güzeldi makyaj yapacaz derken batırmışlar bence. zaten bu kasa alınmaz 1-2 yıla komple yeni kasa gelecek.

    Ayrıca Türkiye'de üretilmiyor mu bu tnt249s ne bu fiyat arkadaş.heleki akıl var mantık var karşısında mt 25 gibi her yönden üstün ve daha ucuza bir motor varken.

    Arkadaş biri bu distribütöre ticaret nasıl yapılır öğretmesi lazım.

    Adamlar hiç kendilerine sormuyor sanırım motor alcak kişi neden mt 25 yerine tnt249-s alsın.
    teknik olara mt 25 daha güçlü daha teknolojik, daha hızlı, ve parça servis oalrak arada yüzyıllar var
    senin yapcağın tek şey iyi bir reklam yapıp fiyata oynamak derken bakıyorsun daha da pahalı

    ha benim sesim mt yi döver diyorsan haklısın da e be güzel kardeşim onun için de seni kimse almaz, yada çok az kişi için belirleyici olur bu.

    Şuraya 2018 ve sonrasının mt 25 teknik verilerini bırakır giderim ,

    Not: 2018 e kadar mt25/r25 motor oalrak aynı iken 2018 de mt25 /r 25 farklılaştı ve mt 25 de olması gerektiği gibi tork arttırıldı.


    Motor tipi
    2-silindir, 4-zamanlı, sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi
    249 cm³
    Çap x Strok
    60.0 mm x 44.1 mm
    Sıkıştırma oranı
    11.6 : 1
    Maksimum güç
    26.5kW (36.0PS) @ 12000 dev/dk.
    Maksimum tork
    26.6Nm 2.3kgf+m) @ 10.000 dev/dk.
    Yağlama
    Islak karter
    Yakıt tüketimi
    3.7l/100km
    CO2 emission
    85g/km

  9. #49
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu eleman facebook grubunda zırlayıp duruyor. Tanıyoruz cahili...

    Bence burada japon dışında motosiklet söyleyenleri banlasınlar. Mutlu mesut yaşayın japon fetişistleri olarak.
    Sizle aynı fikri paylaşmayanları; ergen,cahil,fetişist vs diye yaftalamak sizi haklı yapmaz maalesef...

  10. #50

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bir motorlu taşıt sadece güç/tork/azami hız vs ile fiyat hakedişini oluşturmaz.. İşçilik ve materyal kalitesi + mühendislik becerileri asıl meseledir.

    Burada sürekli birçok marka japonlarla kıyaslanıyor.. Kıyaslanabilir tabiki ancak , şuana kadar dünyada motosiklet pazarında Japonlar kadar dayanıklısı , uzun ömürlüsü çıkmadı.. Çinlilere satılan bir İtalyan markasının herhangi bir motosikleti 10 yıllık süreçte hala diri ise ve işletme maliyeti açısından bir japon kadar optimum ise o zaman Japonlara alternatif bir ürün söz konusudur. Aksi halde 30 bin TL vereceğin motosikletin 5 yıl sonra saçma sapan bir halde olmasını kimse istemez.. Burada MT25 örnek değil.. Ortalama averajda Japon motosikletler halen dünyanın en dayanıklı ve en uzun ömürlü motosikletleri.. Böyle olmasa elin Almanı Japon almazdı..ALmanyada 55 bin adet Japon motosiklet satılmış 2018 de.. Benelli ve/veya başka bir markanın kendini ispatlaması için daha birkaç başarılı sene geçirmesi lazım..

    NE zamanki Benelli, Bajaj, Hero vs markalar motosiklet kültürü çok gelişmiş ve alım gücü yüksek olan Avrupa ülkelerinde başarılı satış yakalar ise o zaman o markanın kaliteli ürün ürettiğinden emin olabiliriz.. Özetle Japonların başarısı efsanelere değil, yüksek mühendislik, kalite algısı, çok çalışma ve özellikle metali işlemeyş binlerce yıldır çok iyi bilmelerinden kaynaklıdır..

    MT25 , CBR 250 de arıza çıkıyormuş falan bunlar binlerce sorunsuz motosiklet üretmiş Japon üreticiler için kriter değil.. Gidersin cbf500 alırsın 300-500 bin km sorunsuz binersin.. Ama henüz hiçbir Benelli bu kmleri görmedi. Görene kadar en iyisi Japondur..
    mersinLee33 ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  11. #51
    mersinLee33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BENELLI TNT25 // SUZUKİ GSX650F
    Arkadaşlar, mt25 in torku sitesinde yazdığı gibi 26,6nm değil 22,55 nm imiş bilginize..

    Koskoca yamaha yanlış yazmış hemde 2018 den beri... o da değişik.

  12. #52

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Alıntı burakmetu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malzeme kalitesi daha iyi değil Benelli'nin japonlardan bu konu pek tartışmaya açık değil ama hissiyata bişey diyemem kişiden kişiye değişir. Fakat servisi, yedek parçası, güvenilirliği olmayan bir ürüne honda yamaha ve suzukiden daha fazla para istemek tamamen saçmalık. japon 25 iken bu benelli 15 olur o zaman alınabilir ama aksi durumda tamamen saçmalık.
    Konu Benelli - Yamaha kıyaslaması değil, model kıyaslaması. Benelli'nin bu modelinin malzeme kalitesi MT-25'ten veya R25'ten kesinlikle daha iyi. TNT25 için aynı şeyi söyleyemem, o aynı hissi vermiyor. Yalnız bu motorda da biraz "odunluk" var. Ben ilk denediğimde ağırlığından mıdır nedir böyle hissetmiştim. Belki şimdi değişmiştir ama bu yine de bu motoru bu fiyata almak için yeterli değil. Markasından büyük fiyatı var.

    Şu malzeme kalitesi olayını da anlamadım gitti ? R25'e bakıyorsun plastik yığını, buna bakıyorsun metal yığını. Popüler olduğu için çok kaliteli sanılıyor ama R25 ve MT-25, Japonlar içerisinde sınıflarındaki en ucuz görünümlü motorlar. Ninja 250SL'yi motordan saymıyorum. CB250R bunların tümünden daha kalitelidir, Inazuma'nın zaten yanından geçemezler. Hafiflik güzel şey ama plastik yığını yerine ağır olup kaliteli olanı tercih ederim.

    Bu arada kaliteli derken algılanan malzeme kalitesini kastediyorum ki zaten aslında farkında olmadan herkes onu kastediyor. Yoksa tabi ki uzun ömür konusunda Japon'larla yarışamayacaktır ama kim motorunu ömür boyu kullanıyor ki ? Ayrıca bugün 10 binlerce km yapan Çin motorları bile var.
    kdiner bunu beğendi.

  13. #53

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu Benelli - Yamaha kıyaslaması değil, model kıyaslaması. Benelli'nin bu modelinin malzeme kalitesi MT-25'ten veya R25'ten kesinlikle daha iyi. TNT25 için aynı şeyi söyleyemem, o aynı hissi vermiyor. Yalnız bu motorda da biraz "odunluk" var. Ben ilk denediğimde ağırlığından mıdır nedir böyle hissetmiştim. Belki şimdi değişmiştir ama bu yine de bu motoru bu fiyata almak için yeterli değil. Markasından büyük fiyatı var.

    Şu malzeme kalitesi olayını da anlamadım gitti ? R25'e bakıyorsun plastik yığını, buna bakıyorsun metal yığını. Popüler olduğu için çok kaliteli sanılıyor ama R25 ve MT-25, Japonlar içerisinde sınıflarındaki en ucuz görünümlü motorlar. Ninja 250SL'yi motordan saymıyorum. CB250R bunların tümünden daha kalitelidir, Inazuma'nın zaten yanından geçemezler. Hafiflik güzel şey ama plastik yığını yerine ağır olup kaliteli olanı tercih ederim.
    Cevap vermeyin boşuna. Toplumdan öğrendikleri ezber bilgiler ile konuşup duruyorlar. Kendi teknik olarak donanım veya bilgiye sahip olmayınca "O japon"
    Çok sevilen japonlar kadar kapitalist bir millet yoktur. Daha 10 yıl öncesine kadar arabaları pas kusuyordu. Konsol alıyordun memory card'ı ayrıca alman gerekiyordu oyunda save yapmak için.

    Burada sağdan soldan abilerin den öğrendikleri ezber japon sevdası.

    İyi mal üretmek kimsenin tekelinde değildir. Özellikle motor bloğun da yağ pompası mekanizmasında plastik dişli kullanan, frenleri rezalet olan, ön kolları kendini taşımayan Yamaha'nın hiç değil.

    Adamı zorla fanatik yapıyorsunuz.

  14. #54
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Acaba burada yazanlardan kaçı bu motosikleti sürdü, kullandı yada en azından gördü. Merak konusu...

  15. #55

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu forumdane zaman yeni bi motisiklet markasi ciksa yere goge sigdirilamiyor birileri tarafindan 5 yillik vadede bakiyoruz sonuc husran..Bu isler niyet ve temwnni ile olsa idi hintliler motosiklette Japonlari piyasadan silmisti.Ama gercekler boyle degil..20 yildir otomotiv sektorundeyim bir urune kaliteli demek goreceli degildir..Audi nin genel kalite notu 9 , Mercedesin 8 konu hangisi iyi araba konusu degil konu malzeme ve iscilik kalibresi..Ama Mercedes S Class i tek basina teraziye koyunca 10 oluyor..Genel averaj nedir markada ona bakarsin..

    Benelli cinlilerin aldigi iyi urun yapma konusundahevesli gorunen bi marka.Bu isten az bucuk anlayan biri olarak gordum inceledim bazi modellerini ewet iyi ama Japon degil..MT 25 , CBR 250 ornek degil.Genel olarak Japon motosiklet kalitesi Benellinin suan uzerinde..

    Bu iste kalite goreceli degildir..Bana gore Suzuki en iyi japondur..Ortalama averajda..

    Benelli vs markalarin detaylara daha cok onem vererek endustriyel iyilestirmelerle bu seviyelere gelebilmesi icin daha zaman var diyoruz olay bu..Umarim anlasilmistir..Beneliye kotu motor dedigimiz yok henuz Japon seviyesinde olmayan motora 30 bin cok diyorum.Ben MT25 e de o parayi vermem oda ayri konu..

  16. #56
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Konu başlığı Benelli markası için değil,markanın belirli bir modeli için açılmış.
    Evet, ilerde bu konuyu okuyup bu modeli düşünen arkadaşlar marka hakkında da fikir sahibi olmak isteyebilirler ve işlerine yarayabilir. Ama öncelikli olan modele ait yorumlar olacaktır tahminimce. Sonuçta markaya değil sadece belirli bir ürününü alacaklar en nihayetinde.
    Yorumlarda bu model üzerine yapılır, özellikle de bilen gören kullananlar tarafından yapılırsa gayet güzel olur.
    Ek bilgi: Saf Çinli bir marka olan Lifan Türkiye'ye seneler önce kendi fabrikasıyla girmiş, daha öncesinde ise başka marka adı altında ürünlerini getirmiştir ve ürünlerini 10 binlerce km'leri görmüştür. Uzun lafın kısası: her hikaye hüsranla bitmiyor. An itibariyle sahip olduğum motosiklet için de aynı kaderi umuyorum Darısı benelli'lerin başına.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:26 ----------

    Ek bilgi 2: He ama yere göğe sığdırılmayacak ta bir durumları yok Lifanların.

  17. #57

    Üyelik
    06 Ağustos 2014
    Motosikleti
    r25
    sahibinden'de sıfır ilanlarını gördükçe üzülüyorum. 10 tane satabildiler mi acaba?

  18. #58
    vandamme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    31.065 TL

  19. #59
    pinkcrow7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Haojue DA 135S
    Tnt250, Benelli modelleri arasında kendini ispat etmiş bir motosikletti Kronik sorunları olmayan,kullanıcısını memnun eden bir motordu. 249-S şayet tnt250 nin geliştirilmiş ve eksikleri tamamlanmış bir modeli ise kullanıcısının yüzünü güldürecektir. Lakin bu fiyat nedir aga.31.065 tl

    Bu fiyata bu motoru nasıl satacaksın.?? Kendini ispat etmiş ve tüm kusurlarını neredeyse kapatmış bir Japon MT-25 34 bin lira. Öte yanda 2020 modelinde neredeyse 50 ye yakın değişiklik yapan(Şahsen çok beğendim) Bajaj Dominar 400 zamlı fiyatı ile 31.550 tl.
    Cf moto NK 400 28.405 satıyor...

    Benelli bu fiyata bu motoru SA-TA-MAZ açık ve net. Fiyatı aşağı çekmek zorunda.

  20. #60

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    30.000lira 250cc motora yazık gerçekten. Dominar UG, 400NK alınır. Hatta ikinci elde çok daha fazla alternatif var. Uzun turlarda yormayacak elinin altında güç olacak bir sürü model.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)