XPulseyi fuarda incelemiştim bende epey. Bazılarının yere göğe sığdıramadığı Zontes’in yanında 10 numara kalır o makina. İşçilik, parçalar cidden güzeldi. Tercih edilebilir.
XPulseyi fuarda incelemiştim bende epey. Bazılarının yere göğe sığdıramadığı Zontes’in yanında 10 numara kalır o makina. İşçilik, parçalar cidden güzeldi. Tercih edilebilir.
Aynen xpulse işçilik falan iyiydi malzeme kaliteside iyiydi hintliler ktm olsun honda olsun sağlam parthner leri olduğu için bence çinlilerden malzeme ve işçilik blok kalitesi olarak bir tık daha iyi yapıyorlar.. genelde 40-50-60 bin lere gelmiş carisma sahipleriyle konuşdunuzmu adamlar rutin bakımlar incik boncuk yolda bırakmıycak arızalar dışında ki o japonda bile var ciddi bir arızadan servise gitmediklerini söylüyorlar ciddi derken piston segman ,yatak sarması, falan gibi..
Benim önceliğimde uzun ömür, verimlilik ve malzeme parça işçilik kalitesi olduğu için o açıdan hero yu başarılı buluyorum..
hero taş gibi motor.
yarıştığı segmentlerde diğer markalara taş çıkarır. Utanmasam japonlarla bile kıyaslarım.
Ama gel gelelim Trdeki distiribitörü çok kötü. servisler kalitesiz reklam politikası da çok yetersiz.
maalesef bu marka değerini göremiyor bu gidişle göremezde
hindistanda iş yapan orda yaşıyan biri bu forumda demişdi hero hindistan standartlarına göre biraz pahalı ve üst seviye üretiyormuş o yüzden çok tutmuyormuş.
valla çok beğendim alınabilir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)