Volkan76 adlı üyeden alıntı
Çoğu motisikker0tler bayiye kolide gelir, çoğu parça hazırdır, ama az çok hepsinde gidon üzerindede olsa, hala gevşek ve 90 derce yan duruyor. Kokiye sığması için ve koli ezikdimi hemen hasar görmesin diye. Bu son hazırlığı bayi yapıyor. Yağ, yağlama, gresleme ve gidonu düzeltip, gresleyip, ayarında sıkma gibi son işlem. Sizin motosikletin gidonu belki greslenmedi, veya fazla sıkıldı. Sizde o ayarı normal sanıp alışmışınızdır. O şekilde kullanıncada, rulman ve halkalar, yani furş takımı fazla sıkışıp birbirine sürterek, rulman yatağında çizikler oluşturmuştur. Onuda usta anlamıştır. Önü ufaktan toslamışındır diye düşünüp, garanti için tutanak tutmamıştır. Benim motosiklettede servir kaza yapmadığıma inanmadı, ön mesnet ve furş takımını değişecekti. 30 lira ayar işini 300 liranın üzerine çıkartmaya çalıştı. Ama ben bayinin motoru doğru toplamadığını biliyordum. Bahane uydurup, ordan uzaklaştım. Gereken aletleri alıp, söküp biri aşağıda biri yukarıda monta edilmiş amörtisörleri mensete aynı hızada ayarladım, sorun kalmadı. Yani, bazı tamirciler, yeni motosikket alanı harbiden günahkeçisi yerine koyuyor, malesef.
Senin durumda birde düzelteyim derken ön mensnetin yerinde oynayacak kadar gevşek bırakmışlar. B3nce dirak yamahaya şikayet dikekcesi veya iletişime geçip, yamahadan alığın a kalite bir ürün, müşterisine teslim edilene kadar z kalite olduğunu söyle. Aldığın bayiden servie kadar şikayetci ol. Yapılan ayıp, iş yapacaklar diye, bozup koyduklarını el alemin hesabına yazmak, ayıp.
Servile görüş, ürün hatalı olduğunu, o raporla bayiden düzeltilmesini iste, hayır diyeni Yamaha merkeze şikayet et. Kolay gelsin.