Alıntı Tekpiston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Size katılıyorum, doğru. Ancak O amortisör ve helezon yayın kaliteli olması gerek, ne yazık ki CBF'deki yeterince kararlı değildi, veya bana öyle geldi. Yolcu da eklenince kontrolü zorlaşıyorydu, özellikle virajlarda. Sertlik ayarı yetmiyordu, tekerin çukura düşüşü sert oluyordu. Şayet rebound ayar vidası olsaydı, o zaman muhteşem olurdu. Tabii bunlar fiyatları arttıran unsurlar, commuter bike için gelin görün ki şartlar kısıtlı kalıyor, gaz basınçlı amortisör eklemiyor fabrika. Maşada 2 amortisör olduğunda, çok kaliteli olmasa da sertlik ayarları ile kurtarıyor.

Fakat görsel olarak, birde temizlik vs konuları da eklenince monoshock kesinlikle avantajlı ve güzel, elbette sürüş dinamikleri de.
Cbf'in viraj kabiliyetinin düşük olduğuna ben de katılıyorum.
Bu bence aşırı yumuşak ön amortisörlerden kaynaklanıyor. Arka frene bile bastığınızda motosikletin öne yığıldığını gözlemlemişsinizdir. Bu yüzden virajda ön tekerlerk bir anda bırakıveriyor.

Japon veya Avrupa malı olmayan motosikletler eskiye göre daha iyi noktalara gelseler de sürüş dinamikleri ve sağlamlık konusunda rakiplerini yakalayamıyorlar.
Baktığınızda bu motosikletler her zaman kağıt üstünde iyi görünürler, daha çok donanıma aksesuara sahiptir. Ama vites geçişlerinde, frenlerde, amortisörün tepkilerinde her zaman çinli veya hintli olduklarını hissettirirler