Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Teker yaparkenki sorun.

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Arkadaşlar boş bir alanda tek teker denemesi yapıyorum yaklaşık 2-3 gündür. Fakat devri ne kadar verirsem vereyim tekerler hep aynı seviyede kalkıyor hep 1,5 karış civarında kalkıyor. 8Binde de aynı kalkıyor 10Binde de üstelik gaz kolunu sonun kadar çevirip kendime çekmeme rağmen, sanki ön teker havaya kalkınca hemen cuppala diye oturuyor tekrar yere. Sorun ne olabilir?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #2
    tugrulbora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Arka frene iyice abanirken o esnada gazi kokle.

    Sonra birden bire arka freni hemen birak.

    Bak bakalim ne oluyor.Dene bir.

  3. #3

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Gaz kolunu iyice sündür.

  4. #4

    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Teker için tavsiyem, CrosS makinaaA. 50cc crossla bile tereki senteye ve fazlasıyla kaldırmak mümkün.

  5. #5

    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Alıntı Volkan76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teker için tavsiyem, CrosS makinaaA. 50cc crossla bile tereki senteye ve fazlasıyla kaldırmak mümkün.
    Napayım ustam satıp 50cc cross mu alayım? trafikte yapmayacağım bunu amacım apaçilik değil. Trafiğe kapalı alanlarda bu insanlar bunu yapabiliyorsa ben de yapabilirim sevdasıyla yapılan iş bu.
    Volkan76 bunu beğendi.

  6. #6
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kuba FastWind 200R
    Biraz geriye otur. Aea nın tek teker videosu var izle
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  7. #7

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2007 Kuba XY100-E
    Zehir 47 izle, gaz verip debriyajı salarken ayakta direksiyonu çekiyor.

  8. #8

    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Önerileri tek tek alıyorum arkadaşlar önerisi olan varsa lütfen söylesin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zehir 47 izle, gaz verip debriyajı salarken ayakta direksiyonu çekiyor.
    Usta şöyle birşey var adamın çektiği cup motor 70-80 kg benim çektiğim motor 200kg ve supersport..

  9. #9

    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Anlıyorum, apaçi filanda dediğim yok, estsafullah. SS;noin yapısı teker için ters, işin zor, yani. Gidoin çok aşağida olduğundan, senteye kalksada,pek geri yaslanamadığïndan, gövdenle, motor arasında V açı az kalıyor. Dengede tutmak mümkün olmuyor. Sade gazladıkca teker hacvada kalıyor, oda biryere kadar. 250cc''de sentesiz teker hazkla gitmiyor.
    Farkındaysan, ss'yle sentede teker yapanlar gidon gükseltme aparatı var ve senteye kalkarkalkmaz, ayağa kalkıp, bir ayakla selenin en arkasına baskı uygulkayıp, ssğlada ayak, arka frende kalıyorlar. Böylece geniş bir V oluşturup, gaz ve arkafrenle dengegi koruyorlsaar. Hızlanmadan. Cambazcılık.. Ayriyetten o kadar ileri düzey akrobatik için, motouna koruma şart oluyor. En prolarda bile koruma mevcut.
    Alıntı HRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Napayım ustam satıp 50cc cross mu alayım? trafikte yapmayacağım bunu amacım apaçilik değil. Trafiğe kapalı alanlarda bu insanlar bunu yapabiliyorsa ben de yapabilirim sevdasıyla yapılan iş bu.

  10. #10

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2007 Kuba XY100-E
    Millet SS'lerin üzerinde iki kişi tekerde tepinerek gidiyor :D
    Volkan76 bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Alıntı Volkan76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlıyorum, apaçi filanda dediğim yok, estsafullah. SS;noin yapısı teker için ters, işin zor, yani. Gidoin çok aşağida olduğundan, senteye kalksada,pek geri yaslanamadığïndan, gövdenle, motor arasında V açı az kalıyor. Dengede tutmak mümkün olmuyor. Sade gazladıkca teker hacvada kalıyor, oda biryere kadar. 250cc''de sentesiz teker hazkla gitmiyor.
    Farkındaysan, ss'yle sentede teker yapanlar gidon gükseltme aparatı var ve senteye kalkarkalkmaz, ayağa kalkıp, bir ayakla selenin en arkasına baskı uygulkayıp, ssğlada ayak, arka frende kalıyorlar. Böylece geniş bir V oluşturup, gaz ve arkafrenle dengegi koruyorlsaar. Hızlanmadan. Cambazcılık.. Ayriyetten o kadar ileri düzey akrobatik için, motouna koruma şart oluyor. En prolarda bile koruma mevcut.
    Aradığım cevap buydu. Motorun görünümü bu şekilde ileri doğru yaslanmalı bir şekilde olduğundan olmuyor sanırım. Dişliyi de değiştirmek istemiyorum çok gerekli bir hareket değil çünkü. Sadece kafamı kurcalayan neden olmadığıydı.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

    181 Boyla dik oturamıyorum motorda
    Volkan76 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Güzel motosikletin var, şekli şeması yeter.
    Tekeride fotoraf amaçlı şöyle yapabilirsin. Motoru çsalıştırmadan ve hemen üzerine binmeden, Motosikletini bir duvara yanaştır, Yarım metre bir kasa vsr koy ve ön tekeri o kasanın üzerine koy, gidonun solunuda duvara daya. Sağdan öyle tut ve motoru yıkmdan arkafrene basarak seleye otur. Öyle resim çek . :D fotoşop yap at feyse. Kimse apaçi diyip ceza meza kesemez.
    Aslında bunu yapmanın faydası, üzerine oturunca sentede tutmak için nekadar geride oturup geri yaslanman gerek, o dengeyi bulmak. Halen ön senteye gelmiyiorsa, ayağa kalk, sağ ayağın arkafrende, sol ayakla seleye arkadan baskı uygula. Önteker kasadan ayrılıp, gidonun solu duvara sürtmeden dengede tutabiliyorsan, dengeyi buldun sayılır. Öylede resim a;l, baya bir başsarı çünkü. Durark3n tekerde dengede durmak, olayın duruk noktası. Sonra yavaş yavaş sürerken senteye kkaldırabiliyorsan dengede nasıl tutacağını bilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

    Evet, artcı arkaya fazlasınya yük bidiriyor.
    Lisedeykken, bir arkadaşın motoruyla, 125cc,, galiba az ama fazla değildi, o artcı ben sürücü, seri bir kalkoış yapayım derken, motor şahlanıp,, yeriye takla atarak, ileri fırladı, bizse olduğumuz yerde öykle kaldık. Artcı farkı. Nese, sade şahlanırken arka čamurluk çatlamıştı ve onuda uhu ile yapıştırdık.
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet SS'lerin üzerinde iki kişi tekerde tepinerek gidiyor :D

  13. #13

    Üyelik
    20 Şubat 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GD 250R
    Alıntı Volkan76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel motosikletin var, şekli şeması yeter.
    Tekeride fotoraf amaçlı şöyle yapabilirsin. Motoru çsalıştırmadan ve hemen üzerine binmeden, Motosikletini bir duvara yanaştır, Yarım metre bir kasa vsr koy ve ön tekeri o kasanın üzerine koy, gidonun solunuda duvara daya. Sağdan öyle tut ve motoru yıkmdan arkafrene basarak seleye otur. Öyle resim çek . :D fotoşop yap at feyse. Kimse apaçi diyip ceza meza kesemez.
    Aslında bunu yapmanın faydası, üzerine oturunca sentede tutmak için nekadar geride oturup geri yaslanman gerek, o dengeyi bulmak. Halen ön senteye gelmiyiorsa, ayağa kalk, sağ ayağın arkafrende, sol ayakla seleye arkadan baskı uygula. Önteker kasadan ayrılıp, gidonun solu duvara sürtmeden dengede tutabiliyorsan, dengeyi buldun sayılır. Öylede resim a;l, baya bir başsarı çünkü. Durark3n tekerde dengede durmak, olayın duruk noktası. Sonra yavaş yavaş sürerken senteye kkaldırabiliyorsan dengede nasıl tutacağını bilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

    Evet, artcı arkaya fazlasınya yük bidiriyor.
    Lisedeykken, bir arkadaşın motoruyla, 125cc,, galiba az ama fazla değildi, o artcı ben sürücü, seri bir kalkoış yapayım derken, motor şahlanıp,, yeriye takla atarak, ileri fırladı, bizse olduğumuz yerde öykle kaldık. Artcı farkı. Nese, sade şahlanırken arka čamurluk çatlamıştı ve onuda uhu ile yapıştırdık.
    Ucuz atlatmışsınız geçmiş olsun. Ayağı dayamak vs bana göre işler değil yav. Olursa olur, olmuyorsa ekstra aksiyona hiç gerek yok
    Volkan76 bunu beğendi.

  14. #14
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10
    biz de öyle 2-3 karış ile başladık. herkes farklı bir şey söyler, her motorun dinamiği farklıdır. bu işin çözümü; bol bol pratik.



    işin mantığını da çözünce ilk kez bindiğin motorla dahi rahatça yapabilirsin. mt10' u şehir dışından aldım, eve götürürken durum bu şekildeydi
    engin_deniz bunu beğendi.
    youtube.com/JemandZ1K

  15. #15

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biz de öyle 2-3 karış ile başladık. herkes farklı bir şey söyler, her motorun dinamiği farklıdır. bu işin çözümü; bol bol pratik.

    https://i.hizliresim.com/7aG63r.jpg

    işin mantığını da çözünce ilk kez bindiğin motorla dahi rahatça yapabilirsin. mt10' u şehir dışından aldım, eve götürürken durum bu şekildeydi
    Güzel yorum

  16. #16

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    SS motorlar yapısı ve ağırlık merkezi gereği teker konusunda ziyadesiyle güce ihtiyaç duyuyor ce bunu 250cc de bulmak zor.
    Mondial 150 Vulture motorum her sert kalkışta istemsiz tekere geliyordu. Cbr250 de ise hiç böyle bir şey yaşamadım. Daha güçlü olan cbr ağırlık merkezi ve anatomik yapi nedeniyle vulture nin teker yaptığı pozisyonda teker yapmıyor.
    Biraz daha güç olursa bu sorunu halledersin. 600luk bir 4 silindir ile muhtemelen gaz koluna yapacağın müdahale salt teker için yeterli olacaktır.
    Bu arada lütfen kimse inkar etmesin, herkes blr dönem muhakkak denemistir.
    Ben vulture ile kalkışta tekerin kesilmesinden keyif alıyordum. Bir süre sonra viraj yapmanın teker yapmaktan daha keyifli olduğunu fark ediyor insan.

  17. #17
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Vulture
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SS motorlar yapısı ve ağırlık merkezi gereği teker konusunda ziyadesiyle güce ihtiyaç duyuyor ce bunu 250cc de bulmak zor.
    Mondial 150 Vulture motorum her sert kalkışta istemsiz tekere geliyordu. Cbr250 de ise hiç böyle bir şey yaşamadım. Daha güçlü olan cbr ağırlık merkezi ve anatomik yapi nedeniyle vulture nin teker yaptığı pozisyonda teker yapmıyor.
    Biraz daha güç olursa bu sorunu halledersin. 600luk bir 4 silindir ile muhtemelen gaz koluna yapacağın müdahale salt teker için yeterli olacaktır.
    Bu arada lütfen kimse inkar etmesin, herkes blr dönem muhakkak denemistir.
    Ben vulture ile kalkışta tekerin kesilmesinden keyif alıyordum. Bir süre sonra viraj yapmanın teker yapmaktan daha keyifli olduğunu fark ediyor insan.
    yaklasık 2 bin km tecrübeli amatör olarak vulture'de aynını yaşıyorum.

    başlangıc olarak cok iyi bir motosiklet seçtiğimi düşünüyorum ancak ilk başta debriaj kavrama noktası heyecan derken tekere gelip duruyordum


    şimdi bazen hafiften önü kaldıracak biçimde kalkıyorum; film artisti gibi hissediyorum (hafiften dediğim de 4-5 cm)


    NEyse ; aksam gidem de tekeri kaldıram
    efendy06 bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  18. #18
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Motosikleti
    R25
    Belki debriyaji yavaş saliyorsundur 8 bin devirde tekere gelmemesinin imkanı yok. Devri yükseltip sabit 8 bin devirdeyken debriyaji allahsiz gibi birakman lazım ön geldiğinde de gazı sabit tutarsan veya biraz verirsen bir süre gider.
    Debriyaji birakirken gecikme oluyorsa genelde önü az geliyor yada hiç gelmiyor

  19. #19

    Üyelik
    18 Ekim 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Regal Raptor 150
    Merak ediyorum tek teker olunca ne oluyor, kullanıcının nekdar usta bir sürücü olduğunun ispatımıdır? yoksa motorun perfomansımıdır? nedir ne.
    Metela bunu beğendi.

  20. #20
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    2015 MT 07
    Alıntı navarin11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ediyorum tek teker olunca ne oluyor, kullanıcının nekdar usta bir sürücü olduğunun ispatımıdır? yoksa motorun perfomansımıdır? nedir ne.
    39 yasindayim 13 yasimdan beri motor kullanirim. Trafikte cok desansif surerim allaha sukur bu zamana kadar yaralanmali kazam yok ufak tefek cizikler haric.

    Ama yeni dokulmus asfaltlar buyuk beton otoparklar gorunce bi teker denemeden duramiyorum.


    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)