hasmet adlı üyeden alıntı
Quickshifter'i pistte ve dag yollarinda ciddi viraj yapiyorken lazim oluyor. Cunku motosikletim 10250 devirden fazla cevirmiyor, ve uzun sure o devirde gitmek cok mumkun degil. O yuzden viraj oncesi ve sonrasi vites degistirmek gerekiyor illa ki. Ancak virajlar arka arkaya geldiginde ise vites degistirmekten ziyade yola odaklanmak istiyor insan. Konsantrasyonun bozulmasi bir yana, kisa da olsa guc kesintisi nedeniyle suspansiyonun azicik ta oynamasi limitte kullanmaya mani oluyor.
Eger motosikletim 4 silindir 600cc olsa gerek olmazdi quickshifter'a. Cunku 14000 devir araligi sayesinde vites degistirmek o kadar elzem olmazdi, ve vites degisimini asiri konsantrasyon gerektirmeyen zamanlarda yapabilirdim...
Bunun disinda gunluk kullanimimda quickshifter'a hic bir sekilde ihtiyacim olmuyor...
Simdi size sorum: Hic 250cc kullanmadigim icin bilmiyorum. Motosikletinizde gercekten quickshifter'a ihtiyaciniz oluyor mu?