Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

500cc nakedden 125cc supermotoya geçiş.

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Egee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2016
    Şehir
    Tekirdağ/Süleymanpaşa
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 gitti Yamaha WR125X geldi
    2006 model Kawasaki er5 motorumu satıp yerine 2016 Yamaha wr125x aldım ilk başta gaz tepkisi az gibi gelsede 10 gündür hem yakıt hemde şehir içi trafikte çok rahatım ayrıca bakım maliyetimde düştü şuan kafam rahat tek handikabı sele taş gibi 70 km yol yaptım totom uyuştu şehir dışı sürüşlerinde biraz rahatsız edicek ama artık minderle falan idare edicem.
    oialdemir bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Sele yastığı alabilirsin hocam uygun fiyatlılar var

  3. #3
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Araziye girdiğinizde x2 keyif alırsınız

  4. #4
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kuba FastWind 200R
    Şehir içinde az cc + az silindir.. Çok iş.... Hafif kullanması rahat ve ekonomik...ben yinede 20hp+ kullanma taraftarıyım... ufak tefek kampa ve şehir dışına çıkınca çok sıkıntı yaşatmaz
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  5. #5
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Alıntı tarikcapar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içinde az cc + az silindir.. Çok iş.... Hafif kullanması rahat ve ekonomik...ben yinede 20hp+ kullanma taraftarıyım... ufak tefek kampa ve şehir dışına çıkınca çok sıkıntı yaşatmaz
    Kesinlikle katılıyorum. Arkadaşımın ns200 motorunu bir haftalığına kullandıktan sonra gerçekten çok rahat ve güvenli olduğunu anladım. 100cc arada güçsüz kalıyor..

  6. #6
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    bu motoru bende çok beğeniyorum , artık satılmaması da ilginç ....

  7. #7
    Boldpilot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    rx3i evo-duke200-duke390-Mt07-Vfr800-mt25-xmax400
    Alıntı demirarch adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motoru bende çok beğeniyorum , artık satılmaması da ilginç ....
    Herkes beğeniyor , yurt dışında da deli gibi satıyor özellikle Alman gençleri üzerinden inmiyor mesela. Grenajlarını çok dandik yapmışlar kırıksız çatlaksız 2. el bulmak bile zor , grenaj fiyatlarıda 600cc lerle yarışır.

  8. #8
    Egee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2016
    Şehir
    Tekirdağ/Süleymanpaşa
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 gitti Yamaha WR125X geldi
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Araziye girdiğinizde x2 keyif alırsınız
    Orası apayrı zaten milletin aman motorunun altı vurmasın dediği yerde ben rahat rahat geziyorum.

  9. #9
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Birkaç gün evvel, harika ve güneşli bir günde bakırköy'de trafik adım adım ilerlerken, ben 95kg motorumla hafif ve çevik olduğundan, rahat raht durmadan ilerliyorum. Işıklarda yaya, okul okumuş taslayan biri, yandan, beni küçük düşürmek çabasıyla, ''Benim mt07'im var.'' dedi. Acayip bir gülesim geldi. Kafası çalışıyorsa, anlamıştır. Demek istediğim, İstanbul trafiğinde, ağırlığından dolayı kullanmak istemeyeceğim bir motosiklet yerine, istanbulun dört bir tarafına, keyfimi bozmadan, beni 15-20 dakikada görürebilen Gusto'm daha iyi.
    O kullanamadığı motora vergi sigorta ödüyor. İstanbulda hertürlü işimi gören motorum vergi ve sigortadan muhaf.
    Adamakıllı olmak, sade bir belge üzerimde yazmasıyla olunmuyor, meğersem.
    Ukala ukala hava atmaya çalışıyor, kro. bir gram akıl edip, mt-07'ye verdiği paranın 10'da birine birde 50cc bir mcup veya scooter ala. Kesin sıfırdı mt-07'si vardı, ama hala hayallerinde kullanıp, yürüyerek işe gidip geliy9rdur, birde öyle bir havada. puuuh.

  10. #10
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Mantıklı bi tercih ve hareket yapan, mantıklı bir insan görüyorum...
    Angrypower bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mantıklı bi tercih ve hareket yapan, mantıklı bir insan görüyorum...
    Aslında fıstık gibi accık yakacak. Desteklenmesi gereken hareket. Bende istirem.

  12. #12
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında fıstık gibi accık yakacak. Desteklenmesi gereken hareket. Bende istirem.
    250cc olsa şu motor, tek başına ülkeye yeter.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  13. #13

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc olsa şu motor, tek başına ülkeye yeter.
    Aman benim motor Türkiye’ye yetti de ne oldu? Adım başı her yerden yarışma hevesli ergenler fırlıyor.

  14. #14
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman benim motor Türkiye’ye yetti de ne oldu? Adım başı her yerden yarışma hevesli ergenler fırlıyor.
    Onları bitirme şansın zaten yok ki, her zaman olacaklar.
    Sebepsiz yere kendini kanıtlama çabasının tek sebebi öz güven eksikliği.
    Öz güvensiz karakteri oturmamış çoluk çocuğun her zaman yaptığı işler.
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  15. #15
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX125 & INNOVA125 & CBF150 Cafe Racer & MT-07ABS
    Benim "MT-07' im var" (böbür böbür böbür...) [not: gerçekten var ]

    Çok mu güzel makine? Evet, kendi sınıfında en iyilerinden biri. Neden? Ne istersen onu verir, verdiği kadar ister. Diğer bir değişle basarsan basar (bana yetecek kadar), ama ona göre yakar. Sakin kullanırsan 250cc kadar yakıt tüketir, hatta daha azını... Ayrıca kendi sınıfının en hafiflerinden. Bir CBR 250R' dan biraz daha ağır o kadar.

    Peki ben her gün ne kullanıyorum? MSX 125

    Neden? Çünkü daha ucuz, çalınsa da MT-07' nin çalınması kadar üzülmem. Küçük, daha kıvrak, daha komik, daha şirin, daha da az yakıyor, sarfı daha da düşük...

    Yani konu ego değil. İhtiyaç / Arz / Talep konusu
    Angrypower ve Volkan76 bunu beğendiler.

  16. #16

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim "MT-07' im var" (böbür böbür böbür...) [not: gerçekten var ]

    Çok mu güzel makine? Evet, kendi sınıfında en iyilerinden biri. Neden? Ne istersen onu verir, verdiği kadar ister. Diğer bir değişle basarsan basar (bana yetecek kadar), ama ona göre yakar. Sakin kullanırsan 250cc kadar yakıt tüketir, hatta daha azını... Ayrıca kendi sınıfının en hafiflerinden. Bir CBR 250R' dan biraz daha ağır o kadar.

    Peki ben her gün ne kullanıyorum? MSX 125

    Neden? Çünkü daha ucuz, çalınsa da MT-07' nin çalınması kadar üzülmem. Küçük, daha kıvrak, daha komik, daha şirin, daha da az yakıyor, sarfı daha da düşük...

    Yani konu ego değil. İhtiyaç / Arz / Talep konusu
    Ya ciddi ciddi merak ediyorum. Bu MT-07'lerin virajda gerçekte orası burası çok mu oynuyor? Yoksa insanlar almasın, Yamaha değer kaybetsin die mi söyleniyor??? 600-700cc isteyen adam gidip Cf650NK'mı almak zorunda yada CB650F? Kawasaki Z800 falan? Orta sınıf naked'larda herkes bir ağlama peşinde. Kafam acayip karışıyor walla...

  17. #17
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX125 & INNOVA125 & CBF150 Cafe Racer & MT-07ABS
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ciddi ciddi merak ediyorum. Bu MT-07'lerin virajda gerçekte orası burası çok mu oynuyor? Yoksa insanlar almasın, Yamaha değer kaybetsin die mi söyleniyor??? 600-700cc isteyen adam gidip Cf650NK'mı almak zorunda yada CB650F? Kawasaki Z800 falan? Orta sınıf naked'larda herkes bir ağlama peşinde. Kafam acayip karışıyor walla...
    Kullanmayı bilen adamın elinde, motosikletin sınırlarını da biliyorsan [naked, kısa şase, elmas şase, v.s.) ve ona göre kullanıyorsan, ekmek üzerine sürülmüş kaymağın üstüne bal ekleyip demli çay eşliğinde kahvaltı edercesine lezzet verir.

    Eğer ki daha stabil bir şase istiyorsanız motor bloğunu şaseye bağlayan koruma demirlerini kullanabilirsiniz. Bu demirler hem kaza esnasında motosikletin daha az zarar görmesine imkan sağlayabiliyor, hem de şase ile motorun bütünlüğünü arttırdığından şasenin esnekliğini kısıtlayarak bazı olumsuz etkileri tolare etmesine yardımcı olabiliyor. Şahsen piste çıkma derdim olmadığı için bu tip bir koruma demiri kullanmıyorum, aslına bakarsanız MT-07' de koruma takozu, kısa tip ön cam ve kamera haricinde aksesuar kullanmıyorum ki buna topcase dahil. Mevcut haliyle de bana yollarda hiçbir sıkıntı yaşatmamıştır, özellikle belirtmek isterim.

    Malum, Mt-07 alan vatandaşlar genellikle TekerMod tayfası olduğundan... motosikleti hep limitlerinde ama eğitimsiz kullanma eğiliminde olduklarından her kafadan ses çıkabiliyor. Sakin kullanımı çok keyifli olan bu motosikleti "kasıklarındaki gücü hissetmek" ve tatmin olmak için kullanmayacaksanız, "acaba 180 ile bu virajı alabilirmiyim, bir deneyeyim" demeyecekseniz sorun yok. MT-07 gerçekten de güzel bir motosiklettir
    Angrypower bunu beğendi.

  18. #18
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Super 51-CBR 125-CBF 150-Kuba CG 150 Sport
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanmayı bilen adamın elinde, motosikletin sınırlarını da biliyorsan [naked, kısa şase, elmas şase, v.s.) ve ona göre kullanıyorsan, ekmek üzerine sürülmüş kaymağın üstüne bal ekleyip demli çay eşliğinde kahvaltı edercesine lezzet verir.

    Eğer ki daha stabil bir şase istiyorsanız motor bloğunu şaseye bağlayan koruma demirlerini kullanabilirsiniz. Bu demirler hem kaza esnasında motosikletin daha az zarar görmesine imkan sağlayabiliyor, hem de şase ile motorun bütünlüğünü arttırdığından şasenin esnekliğini kısıtlayarak bazı olumsuz etkileri tolare etmesine yardımcı olabiliyor. Şahsen piste çıkma derdim olmadığı için bu tip bir koruma demiri kullanmıyorum, aslına bakarsanız MT-07' de koruma takozu, kısa tip ön cam ve kamera haricinde aksesuar kullanmıyorum ki buna topcase dahil. Mevcut haliyle de bana yollarda hiçbir sıkıntı yaşatmamıştır, özellikle belirtmek isterim.

    Malum, Mt-07 alan vatandaşlar genellikle TekerMod tayfası olduğundan... motosikleti hep limitlerinde ama eğitimsiz kullanma eğiliminde olduklarından her kafadan ses çıkabiliyor. Sakin kullanımı çok keyifli olan bu motosikleti "kasıklarındaki gücü hissetmek" ve tatmin olmak için kullanmayacaksanız, "acaba 180 ile bu virajı alabilirmiyim, bir deneyeyim" demeyecekseniz sorun yok. MT-07 gerçekten de güzel bir motosiklettir
    Yanlış anlamayın ama mt-03 mt-09 mt-07 bu motorsikletleri kullanma şansım oldu.Şehir içinde yada uzun yolda bazı motorlar vardır yüksek cc'dir ama fıtı fıtı gitmeye gelir bu üç model bana göre fıtı fıtı gitmek için yapılmış motorlar değil motorsiklet resmen basmayacakmısın hadi hadi gitmiyormuyuz hep deli bozuk modda olan güzel motorsikletler

    Ha biliyorum bazılarınız kedi ulaşamadığı ciğere murdar dermiş diyeceksiniz ama benim görüşüm bu şekilde

  19. #19
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX125 & INNOVA125 & CBF150 Cafe Racer & MT-07ABS
    Alıntı karayel90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlamayın ama mt-03 mt-09 mt-07 bu motorsikletleri kullanma şansım oldu.Şehir içinde yada uzun yolda bazı motorlar vardır yüksek cc'dir ama fıtı fıtı gitmeye gelir bu üç model bana göre fıtı fıtı gitmek için yapılmış motorlar değil motorsiklet resmen basmayacakmısın hadi hadi gitmiyormuyuz hep deli bozuk modda olan güzel motorsikletler

    Ha biliyorum bazılarınız kedi ulaşamadığı ciğere murdar dermiş diyeceksiniz ama benim görüşüm bu şekilde
    Komik geleceğine eminim ancak MSX125 ile keyifli sürüş hızım 70km/h, MT-07 ile 110 km/h. Motosikletin kullanım klavuzunda özellikle belirtilmiş; "5000 d/dk üzerinde uzun süre çalıştırmayın". Trafik kurallarını da düşününce insan nefsine hakim olabiliyor. Tabi ki gerektiğinde sadece gaz açarak uzamanın keyfi başka, bir otomobilden kaza yapmamak için kaçış manevrası için harika. Bu tamamen keyif meselesi, MT-07 düşük ve ortalama hızlarda kullanıma (~100-120km/h) müsait kıvrak bir alet. Ne bileyim ben öyle seviyorum

  20. #20

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanmayı bilen adamın elinde, motosikletin sınırlarını da biliyorsan [naked, kısa şase, elmas şase, v.s.) ve ona göre kullanıyorsan, ekmek üzerine sürülmüş kaymağın üstüne bal ekleyip demli çay eşliğinde kahvaltı edercesine lezzet verir.

    Eğer ki daha stabil bir şase istiyorsanız motor bloğunu şaseye bağlayan koruma demirlerini kullanabilirsiniz. Bu demirler hem kaza esnasında motosikletin daha az zarar görmesine imkan sağlayabiliyor, hem de şase ile motorun bütünlüğünü arttırdığından şasenin esnekliğini kısıtlayarak bazı olumsuz etkileri tolare etmesine yardımcı olabiliyor. Şahsen piste çıkma derdim olmadığı için bu tip bir koruma demiri kullanmıyorum, aslına bakarsanız MT-07' de koruma takozu, kısa tip ön cam ve kamera haricinde aksesuar kullanmıyorum ki buna topcase dahil. Mevcut haliyle de bana yollarda hiçbir sıkıntı yaşatmamıştır, özellikle belirtmek isterim.

    Malum, Mt-07 alan vatandaşlar genellikle TekerMod tayfası olduğundan... motosikleti hep limitlerinde ama eğitimsiz kullanma eğiliminde olduklarından her kafadan ses çıkabiliyor. Sakin kullanımı çok keyifli olan bu motosikleti "kasıklarındaki gücü hissetmek" ve tatmin olmak için kullanmayacaksanız, "acaba 180 ile bu virajı alabilirmiyim, bir deneyeyim" demeyecekseniz sorun yok. MT-07 gerçekten de güzel bir motosiklettir
    Şöyle bir durum var. Ben hiç viraja yatan mt-07 görmedim. O yüzden aklımı çelmişti bu soru. Herkes bir dedikodudan çekinip gitmiyor mu? Yoksa gerçekten mi şasi bükülüyor? O yüzden sormuştum soruyu. Bir mt-07 gördüm viraja yatan, o da saçma sapan savruldu. Arkamdan geldiği için viraja giriş ve yatış açısını göremedim.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)