Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

büyük tekerin

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Mart 2019
    sadece çukurdamı avantajı oluyor daha başka avantajı var mıdır ve son kullanma tarihi gelmiş bir tekeri yazın kullansak ne gibi problem çıkartır aşınma delinme yama vs gibi problemi olmayan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    tekerlekler yaşı arttıkça sertleşir çatlamaya başlar ve yol tutuşu azalır en ummadık yerde seni atabilir

  3. #3
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    yaşlanan lastik Sertleşip yol tutuşu azalır.. Özellikle yağışlı havada buz üstünde gidiyor gibi oluyor...
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Mart 2019
    yazın sıcakta kullansamda tehlikeli olur mu diyorsunuz

  5. #5
    Remzidemir41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şu an çok b*ktan bir lastik kullanıyorum. Irc marka bir şey. Ama ne hikmetse yazın çok güzel tutuyor yav. Önemli olan lastiklerin ısınma süresi. Mesela x markası 1 km de ısınıyorsa y markası 10km de ısınır. (mesafeleri örnek olsun diye verdim). Heh bu arada lastiğin hamuru da önemli tabii. Ne kadar yumuşak hamurlu olursa o kadar iyi tutuyor

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Mart 2019
    Büyük tekerin çukurdan başka avantajı var mı

  7. #7

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    virajlarda avantajı büyüktür

  8. #8

    Üyelik
    30 Ağustos 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha. MT- 25
    Büyük lastiğin avantajları kullandığın motosiklete göre değişir. Örneğin 250cc bir motosiklete ne yapıp edip 160 lık lastik takarsan avantajından çok zararını görürsün. Bütün tekerlekli araçlarda lastik boyutları fabrika çıkışında yakıt,yol tutuşu,performans üçlüsünü en optimum düzeyde sağlayacak şekilde belirlenir.

  9. #9

    Üyelik
    20 Mayıs 2018
    Alıntı kaplıkaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük tekerin çukurdan başka avantajı var mı
    tümsek .

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Tekerin buyuklugu muhim degil... ne kadar yuvarlak oldugu onemli.

  11. #11
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekerin buyuklugu muhim degil... ne kadar yuvarlak oldugu onemli.
    Boyu değil işlevi yani...

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Mart 2019
    priz deliğine yan gözle bakıyor musun ozo

  13. #13

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekerin buyuklugu muhim degil... ne kadar yuvarlak oldugu onemli.
    böyle daha iyi diyorlar
    https://www.instagram.com/p/BvO3eprA...=1atd384bjsj3a


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)