Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Gaz yememe sorunu..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Mart 2019
    Arkadaslar kanuni gt170 motosiketim var. Pistin ve silindiri degistirdim. Sente ayarini yaptım. Motor calisiyor ama sorun motor gaz yemiyor 4-5 bin devirde kaliyor boguluyor. Hava aldigini dusunup sprey sıktm rolantide artma olmuyor. Cakabildigim kadariyla videosu. https://youtu.be/zgbXLzRjIAk

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

    Yokmu i olabilecek birisi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TheGokay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Yamelli XSR 07
    Sente ayarını doğru yaptığına emin ol. Subap ayarını doğru sentede yaptığına emin ol. Karbüratör jiklesini doğru konumda olduğuna emin ol. Bunları yaptıktan sonra da sorun düzelmez ise bujini kontrol et ucunun aralığını kontrol et. Hatta yenisi ile değiştir. Yine düzelmez ise geriye 2 sorun kalıyor.ateşleme bobini ve beyin(cdi).

  3. #3
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Karbüratörle alakası yok. Sorunun.

    Sente ayarı 1 diş kaçık olabilir.

    Yada elektirik sistemi kontrol edilmeli.

  4. #4

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    Büyükçekmece-İSTANBUL Hadıımköy gişeler.
    Motosikleti
    YAMAHA R6 2015
    bende sente tam yapılmamıştı , egzoz silah gibi patlıyordu arada bir , ama motor enjeksiyonluydu, düzelttirdim sonra,

  5. #5

    Üyelik
    18 Mart 2019
    Sentesini yaptığımı dusunuyorum. Dislideki cizgi düz olmustu ve volandaki iki cizginin tam ortasindaydi diger cizgi. Ama tekrar bakacm mecbur sokecem duzelmiyor tek carem o kaldi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    Hocam bende patlama olmuyo sadece 5-6 bim devri geçmiyor ve 60 i gecmiyor hizi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

    Motoru yapmadan önce boyle birsey yoktu sadece cok yag yakiyordu. Ateslemesi guzel. Bujide değiştim ama faydasi olmadi

  6. #6
    kasklı_bey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2019
    Benim motosiklet de öyle oldu bi ara götürdük hava filtresinin üzerinde benzin vardı biz de anlamadık temizlendikten sonra sorun çözüldü

  7. #7
    kalidor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    Atlanta / Peachtree
    Volanı T ayarında hizaladın mı? Yani en üst konumda olacak sekilde...Bazen bunu ayarladığını zannedip, egzoza getirebilirsin farkında olmadan. Önce buna bak...Bu arada ayar yaparken egzoz ve emme süboplarında aynı hizadeyken hafif boşluk olacak...ikisini de elinle kontrol et...egzoz sübobuna doğru bir tam dönüş daha sağlayıp, Yine T işaretine doğru en üst seviyeye getirince muhtemelen ayarı olacaktır. Bunu yaparken emme sübopu yukarı doğru hafif yükselecektir. Buradan anlarsın sentede doğru hizalandığını. Muhtemelen ayarı yanlış yaptığın için iyi emmiyor, ve iyi egzoz yapamıyor ve bu da performans kaybına yol açıyor. Zaten doğru bir ayar yaptıysan gaz kolu kısa bir tepkime de bile motora güç gönderir ve gaz kolunu hafifçe bile çevirsen, gücü hissedersin. Bunu yapmana rağmen sorun devam ediyorsa eğer; diğer sorunları yani ateşleme ve pislik birikme sorunlarını araştırabilirsin. Bir de unutmadan bazı motosikletlerin karekteristik sorunları vardır...onları da göz ardı etme...

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Mart 2019
    bujiden olma olasılığı var mı sonuçu mutlaka bekliyorum

  9. #9

    Üyelik
    18 Mart 2019
    Hocam. Smdi bi kac yazi vardi volamda. Ben | | bu selikde iki cizgi arasina hizaladim. Ama t t\a gibi harfler vardi sanirim. Bugun söküp bakacam.t harfini ustteki cizgiye hizalayacm demi. Eger oyleyse yanls ayar yaptm ben

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

    Alıntı kaplıkaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bujiden olma olasılığı var mı sonuçu mutlaka bekliyorum
    Bujiyi degistim olmadi hocam. Bugun yapacam senteyi tekrar.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Mart 2019
    peki çin malından mennun kaldın mı

  11. #11

    Üyelik
    25 Kasım 2018
    Sapa sağlam motor birden 5 devirden sonra bitiyordu istop edicek dereceye geliyordu sonra 2-3 dakika çalışmıyordu karbüratör temizlendi buji değişti sorun gene çözülmedi en son hava filtresini çıkardığımız'da kendine gelmişti hava filtresi kutusunda çalışmayınca aşırı benzin dolmuştu biz sorunu öyle çözmüştük bi göz at derim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)