Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Bi gelin abiler yardım lazım ! Mt 25 mi Dominar 400 mü

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #41
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt 125, R25 Ve Tekrar R25,Do Do Dominar 400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 16000km yaptım. Hiç stop ettiremedim. Walla hayretle baktım yorumuna.
    İlkinde heralde benim hatam dedim zaten yavaşta gidiyordum üzerinde durmadım.İkincisinde “Nooluyo ya” dedim.Ama üçüncüsünde “hasst..!” dedim hızlıydım da...Sağolsun Ekrem Ata ilgilendi şu servise git bekliyorlar dedi.Ben o gün servise gitmeden motoru sattım,Sattığım çocuğa da dedim “böyle böyle servis bekliyor” tamam dedi ama gitti mi gitmedi mi ne oldu bilmiyorum sonrasını.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #42
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    bir versus altında bile arbede çıkarıp kaos ortamı yarattığımıza göre biz türkler (anadolu halkı) kesinlikle geçimsiz insanlarız.

  3. #43

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    Büyükçekmece-İSTANBUL Hadıımköy gişeler.
    Motosikleti
    YAMAHA R6 2015-CB125E 2017
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt-25 kadar kötü viraj performansı yada rezalet frenajı yok. İnanki titreşimleri arasında bir farkta yok. Lakin ön dişliyi 16t ile yda arkayı 42t ile değiştirmesi lazım.

    Yamahanın ön amortisörü çok kötü. 2018’de değişti mi bilmiyorum. Yakıtı çok çok fazla ve son hız olarak iki naked motorda fazla bir fark yok.

    Sen neden mt-25 aldın dersen? Aynı motoru tekrardan almak istemedim sadece.
    :D
    bence sana öyle geliyor , benim anlatmak istediğim motorda önemli olan kalite ve huzurdur ,

    m25 iyi viraj dönemiyor diye birşey yok :D daha önceki motorun hafifse bunda dönmekte zorlanıyor olabilirsin ,

    250cc naked yada racing tipi motorlar zaten iyi viraj alamaz , lastiklerin ve yol düzgün değilse düşersin ,

    sen o motorun amortisörüne laf ediyorsunda bi 600-1000 liğe bir amortisör gör :D yere sağlam basması için çok sert , kafa sallayarak gidiyoruz biz.

    bak o kamerada steadyshot var yani titreşim önleme özelliği yinede ne kadar sallandığım belli oluyor , 50-100 farketmiyor yoldaki herşeyi hissediyorsun. mt 25 agresif motor . normaldir.konfor istiyorsan enduro felan al :D


  4. #44

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Ben amortisörü sert demedimki. Aksine çok yumuşak ve sorun çıkarıyor. Ayrıca virajlarda da fena değilidr. Ön teker yolu bırakıyor diyorum. Sert frende gidon zıplamaya başlıyor diyorum. Önceki motorum 200kg idi. Bu bana hafif bile geliyor. Burada fan boy’luk yapmıyorum. İzlenimlerimi paylaşıyorum. İkisinede sahip oldum. Biri 6000km’dir bende diğeri ise 16000km tarafımca kullanıldı. Ayrıca mt-25’e titreşimsiz diyen adamda titreşimsiz motor görmemiştir. 120-130 ile giderken aynada görüntü flu’laşıyor. İki motorun ilk sahibi benim. Yahu para sizlerin. Keyfiniz bilir ben tecrübe sorulmuş die anlattım. Arka amortisörüde sertleştirmek zorunda kaldım mt-25’te.
    YasinC ve kdiner bunu beğendiler.

  5. #45

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    r25 ile dominar kıyaslaması yapabilirim.r25 benim iş arkadaşımın dominarı var.dominar artçılı kullanıma uygun az yakan daha konforlu daha torklu yani uzun yolda daha rahat ettiren bir motor ayrıca abs olayıda var.artı kısmı burada bitiyor çünkü torklu olması hızlı olması anlamına gelmiyor tam basıcaksın devir bitiyor aşırı kısa yada tek silindirin titreşimi konfor olayına çomak sokuyor harbi titriyor eski pulsar sahibi olarak öyle hissettim.motorun yüksek yapısı ve ağır olması kallavi bir motor varmış gibi hissettiriyor cc sine göre cidden ağır.bakım ücretleri r25 den ciddi anlamda pahalı ki bu benim bajaj alma ihtimalimi 0a indiren tek etmen.10k bakımına 320 tl para ödediğini arkadaşımın biliyorum mt07 ücretinden daha pahalı bir tutar bu.r25 için 2.eli çeyrek altın olan gidişi efsane olan basarsan mt07 kadar ,az basarsan neredeyse pulsar kadar yakan genel olarak dominardan daha kaliteli olan sürüş kalitesi ve zevki olarak da gerçekten tatmin edici olan bir motor.bildiğim kadarıyla mt25 ve r25 ön maşa aynı ama sertlik farkı var sanırım arkadaşların bahsettiği hissiz yapı yok mt25 daha önce sürmedim.sürüş isteğine göre ve kaç km sürüceğine göre seçim yaparsan doğru karar verirsin.örneğin bahsettiğim arkadaşım motorla hız yapmaz o yüzden r25 mt25 onun için gereksiz bir tercih ayrıca titreşim sana başka bana başka bir his verir.19 küsür dominar için uygun bence ama servis ücretleri ve 2. el değer kaybı ciddi sıkıntı.4 5 sene sürerim ben dersen o başka 2 motorda kendini kanıtladı zaten sorunsuz sıkıntısız kullanırsın.

  6. #46

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    Cb500f yada cbr500 al gec 2. El daha da dusunme

  7. #47

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Geçen sene Temmuz CB500F 12k bakıma 500 kağıt saydım (normal bakıma ek hava filtresi değiştirdim + debriyaj ve fren telleri yağlattım), MT-07 10k bakımın 320 olması bana çok garip geldi açıkçası, o bilgiyi bir kontrol etmeniz lazım... Gelecek ay 18k bakımı gelir bakalım ne çıkacak?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

    Şöyle diyeyim; o sıra Motul 7100 litresi KDV dahil 90-100TL civardı. Yani sadece yağ neredeyse o kadar tutar...

  8. #48
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben amortisörü sert demedimki. Aksine çok yumuşak ve sorun çıkarıyor. Ayrıca virajlarda da fena değilidr. Ön teker yolu bırakıyor diyorum. Sert frende gidon zıplamaya başlıyor diyorum. Önceki motorum 200kg idi. Bu bana hafif bile geliyor. Burada fan boy’luk yapmıyorum. İzlenimlerimi paylaşıyorum. İkisinede sahip oldum. Biri 6000km’dir bende diğeri ise 16000km tarafımca kullanıldı. Ayrıca mt-25’e titreşimsiz diyen adamda titreşimsiz motor görmemiştir. 120-130 ile giderken aynada görüntü flu’laşıyor. İki motorun ilk sahibi benim. Yahu para sizlerin. Keyfiniz bilir ben tecrübe sorulmuş die anlattım. Arka amortisörüde sertleştirmek zorunda kaldım mt-25’te.
    ekrem abi nick mi değiştirdin abi ?

  9. #49

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekrem abi nick mi değiştirdin abi ?
    Halen aynı benim bildiğim.

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    hayvansı güç diye nick mi olur bu nedir?

    at hırsızı felan olarak yapsan daha samimi olur bence

  11. #51

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    artık yok :/
    Bugün gittim bir Mt 25 için görüşme sağladım bir kaç dakika sürüş yaptım, rs200 den bir fark anlamadım açıkcası hızlanma olarak belki uzun yolda değişebilir, çünkü mahalle arası sokaklar uzun değildi. Böyle ise rs yi neden sattım diye düşünür oldum şimdi. Dominara yönelmek istemiyorum ne kadar ABS vs de olsa 2. El piyasası ve servis, parça fiyatları ileride beni sıkıntıya sokacak rs 200 deki gibi. İkinci el Yamaha pek yok ilanlarda indirim var diye çakallık yapıyorlar indirim bitince ilana koyacaklar sanırım. İlandakilerde sıfırla aynı fiyat hatta fazlası. Mt den hernekadar tatmin olamasamda yarın bayiye kapora gönderip haftaya teslim edilecek şekilde sıfır alacağım.

  12. #52

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün gittim bir Mt 25 için görüşme sağladım bir kaç dakika sürüş yaptım, rs200 den bir fark anlamadım açıkcası hızlanma olarak belki uzun yolda değişebilir, çünkü mahalle arası sokaklar uzun değildi. Böyle ise rs yi neden sattım diye düşünür oldum şimdi. Dominara yönelmek istemiyorum ne kadar ABS vs de olsa 2. El piyasası ve servis, parça fiyatları ileride beni sıkıntıya sokacak rs 200 deki gibi. İkinci el Yamaha pek yok ilanlarda indirim var diye çakallık yapıyorlar indirim bitince ilana koyacaklar sanırım. İlandakilerde sıfırla aynı fiyat hatta fazlası. Mt den hernekadar tatmin olamasamda yarın bayiye kapora gönderip haftaya teslim edilecek şekilde sıfır alacağım.
    bende pulsardan geçtim tatmin olmazsın hocam.zaten 200 den 250ye hiç bir şekilde fark olmaz.ayrıca yumuşak gaz ve yüksek devir çeviren bir motor olduğundan gaz açtığında yüzümde gülümseme olsun diyorsan zaten alma derim.motorun gitmesi uzaması için 9 bin devir ve üzeri sürüceksin.bariz hızlı rs200 den ama şaşılacak bir durum yok.ben seviyorum bu karakterini o yüzden memnunum 2 modu var motorun.6 7 bin devre kadar sakin sakin geze geze konforlu ve huzurlu sessiz bir sürüşü var.bu devirden sonrada direk yarış moduna geçiyorsun allah ne verdiyse.ns200 ile virajlı karışık yollarda denedik tempolu sürüş yapılamıyor bu motorda.ya pulsar beni geçiyor ben yetişemiyorum yada ben pulsarı geçiyorum o yetişemiyor.bence de temiz cbr500 bulabiliyorsan işte o fark yaratıcak baya

  13. #53

    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hero Karizma - Dominar 400
    birkaç kelamda ben edeyim bir dominar sahibi olarak.

    Oncelikle 1,92 boyundayım, iri yarıysan mt sıkıntılı, artçın varsa mt sıkıntılı, yakıt yakın gibi ama basınca mt daha çok yakıyor 5 bin ara 10 bin ana bakım 200 ara 400 ana bakım gibi düşünebilirsin ortalama olarak.

    Dominarda bazı parçalar uygunken bazı parçalar çok pahalı çn far mesela 2 bin lira neredeyse. Bunun dışında fabrika lastikleri idare eder bence, aksesuara gelen bir makina (hoş mt de biraz oyle tabi). yol tutuşu ve hızlanması güzel ama son hızı zayıf nispeten. dişli değişimini bende deneyeceğim merakla bekliyorum.

    ozetle dominar biraz daha yaşlı ve oturaklı mt biraz daha genç uçan kaçan bir motor. yamahanın 250 cc çift silindir bloğu güzel ve sağlam bir blok. japon olması avantaj. fakat çift abs gibi cidden hayat kurtaracak bir donanım mevcut dominarda. ben burun farkıyla dominar derim ama bir mt 25 tracer olsa ikisinin yüzüne dahi bakmam o başka.

    son olarak burada yok hint malı şöyle yok yamaha totom gibi diyen, tartışma üslubundan uzak klasik türk cehaletini buralara taşımaya çalışan arkadaşları da takdir ediyorum. aynen böyle devam edin.

  14. #54
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    D400
    Bajajın dominar alınası bir motor.Keyifli stabil virajı iyi ele avuca gelen bir motor.Angrpower bu iki motorada sahip oldu.Onun yorumunu yabana atma.

  15. #55

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayvansı güç diye nick mi olur bu nedir?

    at hırsızı felan olarak yapsan daha samimi olur bence
    Forum yönetimine mesaj at. Değiştirirlerse, seni mi kıracağım? At hırsızı yaparım nick'imi...

  16. #56
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forum yönetimine mesaj at. Değiştirirlerse, seni mi kıracağım? At hırsızı yaparım nick'imi...
    Adamsin gel iste sana sicak cikolata ismarliyim babamin kredi karti ile

  17. #57

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forum yönetimine mesaj at. Değiştirirlerse, seni mi kıracağım? At hırsızı yaparım nick'imi...
    horse thief

    Yok aga Angrypower daha iyi

  18. #58
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    horse thief

    Yok aga Angrypower daha iyi
    Yahu dur adam direk kabul etti demekki at kacirmisligi var

  19. #59

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ozansntrk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D
    bence sana öyle geliyor , benim anlatmak istediğim motorda önemli olan kalite ve huzurdur ,

    m25 iyi viraj dönemiyor diye birşey yok :D daha önceki motorun hafifse bunda dönmekte zorlanıyor olabilirsin ,

    250cc naked yada racing tipi motorlar zaten iyi viraj alamaz , lastiklerin ve yol düzgün değilse düşersin ,

    sen o motorun amortisörüne laf ediyorsunda bi 600-1000 liğe bir amortisör gör :D yere sağlam basması için çok sert , kafa sallayarak gidiyoruz biz.

    bak o kamerada steadyshot var yani titreşim önleme özelliği yinede ne kadar sallandığım belli oluyor , 50-100 farketmiyor yoldaki herşeyi hissediyorsun. mt 25 agresif motor . normaldir.konfor istiyorsan enduro felan al :D

    https://www.youtube.com/watch?v=LCoCjm_6bYU
    Kusura bakmayın ama ne dediğiniz belli değil. Bir şeyler söylemişsiniz ama doğru yeri yok.

  20. #60

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu dur adam direk kabul etti demekki at kacirmisligi var
    Kırbaçladığımda çok. Seninde at kafası yapalım nick'ini...

    Ben senin isteğini kabul ettim. Adab-ı muhaşeret denen şey var değil mi? Sonuçta medeni insanlarız.
    ..YaNKee.. bunu beğendi.


    Yedek Parça ve işçilik indirimi
    Leoncino
    Hero Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)