Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Nmax vs pcx

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    kulspruta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 / 2019
    Değişiklik yok, sadece ufak boya detayları farklı. Depo çevresinden sinyale kadar uzanan parça ve tutma demiri gri yerine artık siyah yapılmış. Atıyorum 2018 de beyaz rengin jantları gri iken 2019 da siyah olmuş vs.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben tercihimi yamaha dan yana kullanırdım, honda maliyetten kaçmak için kampana fren koyuyor aklım almıyor nasıl oluyor...
    Bu kelaj gene banlanmış

  3. #23
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Pcx kullandım kardeşimin motoruydu kendim için nmax aldım bir süre kullandım çok güzel alet ama arka yaylar varya adamı hayattan soğutur en ufak çukurda organların yer değiştirir nalet olsun dedim sattım.scooter dediğin yumuşak konforlu olacak gerisi hikaye seçim sizin bu benim kendi görüşüm hayırlısı olsun

  4. #24
    Fr.Sante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Jet X
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu an istesen de pcx alamazsın çünkü yok satıyor bu model. Yeni gelecek olanların hepsi kapora alınıp satılmış. Ben de tercihimi pcx 'den yana kullanırdım. Daha önce aynı konuda attığım mesajı aynen buraya kopyalıyorum.

    Nmax avantajları:
    - ABS + arka fren disk
    - 155cc için ara hızlanmalar ve performans
    Nmax dezavantajları:
    - Sert süspansiyon ve sele konforsuz (motoru sattıracak derecede)
    - Servis ücretleri
    - 4 lü flaşör yok
    - Ayna görüş açısı kötü
    - Sele tam açılmıyor
    - Plastik kapaklı gidon
    - Arka stoplar led değil

    PCX avantajları
    - Dörtlü flaşör, çakmak şarj soketli kapalı göz
    - Aynalar daha iyi
    - Servis ve yedek parça fiyatları
    - Daha konforlu
    - Sele tam açılıyor
    - Ön arka aydınlatma full led
    - Akıllı anahtar sistemi
    - Start-stop
    - Kromajlı şık gidon
    PCX dezavantajları
    - Arka fren kampana
    - ABS yok
    - IRC lastikler (yeni ebatlar eskilere göre daha iyi)

    Özetle; Hangisini beğeniyorsanız onu alın. Yukarıdaki fotoğraflara bakın nmaxten tur camını ve arka çantayı çıkar, bence PCX bariz daha güzel. nmax biraz çakma duruyor kalite olarak bir xmax asla değil.
    Gereksiz bilgi olucak ama nmax arka stop parklar açıkken halojen ampül var , üst kısım yani fren lambası ise led. Ayrıca halojen ampül plakayı da anlatıyor. Led ampülle değiştirirseniz full led olur yani.
    07

  5. #25

    Üyelik
    27 Nisan 2018
    Şehir
    Didim
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Nefret ediyorum onu görmekten bi insan bu kadar mı itici olur

  6. #26

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    nmax in dezavantajları öyle telafi edilemiycek sorunları giderilemiycek dezavantajlar değil..

    ampül halojen ise alırsın led ampül,sele konforsuz ise 350 tl ye konfor sele yapıyorlar sanayide öyle jel falanda değil ortopedik süngerle falan yapıyorlar iserseniz jelde yapabilirsiniz size bağlı, 4 lü flaşör yaptırılır zor bir şey değil bir 5 tl lik role bir tuşa bakar sanayide elektrikçiniz varsa 15 dakka da yapar.. süspansiyon bile elden geçirilir... ama gidipde sonradan abs yaptıramassın hacimi arttıramassın.. yani yaparsında gereksiz saçma sapan değmez rakamlara olur..

    Kısaca birinin dezavantajı aksesuarlık dezavantajlar ve sonradan ucuz rakamlara telafi edilebilinir şeyler.. Bir diğerinin ise dezavantajı mühendislik dezavantajlar sonradan yaptırılması çok zor..

  7. #27

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nmax in dezavantajları öyle telafi edilemiycek sorunları giderilemiycek dezavantajlar değil..

    ampül halojen ise alırsın led ampül,sele konforsuz ise 350 tl ye konfor sele yapıyorlar sanayide öyle jel falanda değil ortopedik süngerle falan yapıyorlar iserseniz jelde yapabilirsiniz size bağlı, 4 lü flaşör yaptırılır zor bir şey değil bir 5 tl lik role bir tuşa bakar sanayide elektrikçiniz varsa 15 dakka da yapar.. süspansiyon bile elden geçirilir... ama gidipde sonradan abs yaptıramassın hacimi arttıramassın.. yani yaparsında gereksiz saçma sapan değmez rakamlara olur..

    Kısaca birinin dezavantajı aksesuarlık dezavantajlar ve sonradan ucuz rakamlara telafi edilebilinir şeyler.. Bir diğerinin ise dezavantajı mühendislik dezavantajlar sonradan yaptırılması çok zor..
    Sonradan yapılma sele ile konfor düzelmez, süspansiyonlar sert bir kere. Ayrıca orasını burasına orjinal olmayan şeyler takacaksam o motoru hiç almam daha iyi. Flaşör tak onun düğmesini tak, aynaya uzatma tak, led ampul için ilave modül tak, usb çakmaklık tak motor maymuna döner. Fuarda vardı bir tane palyaçoya dönmüş resmen. ABS sonradan taktırılacak bir ihtiyaç ya da eksiklik değil zaten. Piyasada ABS si olmayan bir sürü küçük büyük cc motor var tercih meselesi. Zevk için alacaksınız bunu beğenmediğiniz bir modeli sırf abs var ama diye almak hatadır. Sele sertliğine dayanamayıp nmax'ı satan çok. Ama abs yok diye pcx i satan hiç yoktur.

  8. #28

    Üyelik
    16 Temmuz 2017
    Şehir
    TAYLAND
    Motosikleti
    GeorgesnocaNA
    Ben size soyle bir bakis acisi soyliyim. Tayland’da insanlar ortaokuldan itibaren motor kullanmaya basliyor ve hayatlari boyunca motor kullaniyorlar. Her adim basi, her yer motorsiklet. 1000 adet pcx var ise 3-5 tane nmax var. Yani demek istedigim hayati motor ustunde gecen bir millet pcx tercih ediyorsa mutlaka bir bildigi vardir.

    Simdiden hayirli olsun. Ekipman edinmeyi unutmayin. Keyfli ve guvenli surusler

    NOT : buradaki yeni pcxler artik hybrid. Turkiyede var mi bilmiyorum.

  9. #29
    kalidor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    Atlanta / Peachtree
    Yamaha yakışıklıdır ama Honda mahallenin sert delikanlısıdır. Şimdilerde aralarında pek fark kalmadı ama ben her türlü Honda derim.

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Mart 2019
    mühendis bu bi şey bilmezse oraya koymazlat derler hiç seleye binmezler mi ne çok hataları var

  11. #31
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Arka frenin kampana olması bence öyle büyük bir dezavantaj değil. İlk motosikletimin (650cc Honda) arka freni kampanaydı, ama son iki motosikletimin (1000cc Honda, 1300cc KTM) arka disk freninden çok daha iyi tutuyordu. Demek isteyeceğim o ki iş dizayna bakıyor. Kampana fren de gayet güzel iş görüyor düzgün dizayn edilince.

    Ancak ABS önemli bir faktör, hafife alınacak bir özellik te değil. Açıkçası bir önceki motosikletimi elden çıkarmamda en önemli faktörlerden biriydi. Ancak bir scooter için, kullanıldığı şehir ve ortam da göz önüne alınarak, ne kadar kritiktir çok bir bilgim yok...

    Yine scooter'larda nasıl bilmiyorum, ancak tipik bir naked'ın süspansiyonunun elden geçirilmesi hiç de ucuz değil...

  12. #32

    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Kdz.Ereğli
    Motosikleti
    2021 PCX
    Dik rampalarda performans kaybı çok olur mu?

  13. #33
    ..YaNKee.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 650F
    abs bence önemli bir unsur.. gerisi bir şeklide halledilebilir bana göre...

  14. #34

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonradan yapılma sele ile konfor düzelmez, süspansiyonlar sert bir kere. Ayrıca orasını burasına orjinal olmayan şeyler takacaksam o motoru hiç almam daha iyi. Flaşör tak onun düğmesini tak, aynaya uzatma tak, led ampul için ilave modül tak, usb çakmaklık tak motor maymuna döner. Fuarda vardı bir tane palyaçoya dönmüş resmen. ABS sonradan taktırılacak bir ihtiyaç ya da eksiklik değil zaten. Piyasada ABS si olmayan bir sürü küçük büyük cc motor var tercih meselesi. Zevk için alacaksınız bunu beğenmediğiniz bir modeli sırf abs var ama diye almak hatadır. Sele sertliğine dayanamayıp nmax'ı satan çok. Ama abs yok diye pcx i satan hiç yoktur.
    Burda pcx alınıcaksa savunma moduna geçmenin manası yok ben olanı avantaj ve dezavantaj farkını söyledim.. kaldıki dediklerimle yazdıkların çok farklı.. motoru maymuna döndürmelik bir şey söz konusu değil çünkü dediğim şeyler içinde araca sonradan monte edilicek bir tuş dışında hiç bir şey yok.. oda usta orjinal tuş setine benziyen bir tuşu görünmiycek yada fark edilmiycek bir yere koyarsa o bile anlaşılmaz..

    usb çıkışı osu busu yaptırıcaksan onu bilemem ben onlardan bahsetmedim.. onlar küçük hacim motorlarda bence çokda gerekli ve kullanışlı şeyler değil. adam gibi elektrik ustası onuda görünmiycek bir yere yapar orjinal gibi olur oda ayrı mesele.. selenin konforunun selenin popoyu ağrıtmasıyla ilgisi var selenin amortisörden olan konforsuzluğundan bahsedilmiyor kendi rahatsız selenin.. led ampüllerede modül falan bir şey takılmıyor normal ampül tak ampül çıkar ne büyüttünüz minnacık işleri..

    kısaca benim dediğim şeylerin moturun orjinalliğini bozmakla bir ilgisi yok motor gene op orjinal kalıyor. Dışardan bakdığında yapılanları kimse anlayamaz motor normal bir nmax olarak op orjinal görünür..

  15. #35

    Üyelik
    24 Şubat 2019
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2018 Yamaha nmax 125
    Güvenlik ve keyfi konforlu donanımı aynı kefeye koyup kanpananın abs den daha iyi tuttuğunu iddia eden ve sonunda 2.seçeneğin iyi olduğunu anlatan kişiler var burda ilginç gerçekten.

  16. #36
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı huseyinnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dik rampalarda performans kaybı çok olur mu?
    Nmax 125 ile pcx 155 dik rampada ya da arkanda biri olsun çıksınlar bakalım hangisi daha iyi çıkıcak rampayı,hangisinin çekişi daha iyi.Dikkat et nmax 125 ile dedim,nmax155 ile çekiş konusunda boy ölçüşemez pcx 155. Her iki scoter de kullanan biri olarak yazıyorum bunu.Pcx 155 ile 80-90km hızla git motor yere basmıyor ağırlık dağılımı berbat.Sağa ser viraja giriyorsun pcx sola çekiyor ama nmax ile düzlükte 110 km ile hızla bile en ufak sallanma yok.Sert viraja gir aynen senle geliyor.Ayrıca (yamalube yarı sentetik) nmax 6 bin km de bir yağ değişimi,pcx 3 bin km sonra bak bakalım yağ ne kadar eksiltmiş.amortisör konusunda da abartmış bazı vatandaşlar.Yumuşak amortisörlerin de dezavantajı olduğunu bilmeyenler diyelim bunlara da.

  17. #37
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı magicbass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güvenlik ve keyfi konforlu donanımı aynı kefeye koyup kanpananın abs den daha iyi tuttuğunu iddia eden ve sonunda 2.seçeneğin iyi olduğunu anlatan kişiler var burda ilginç gerçekten.
    Kim iddia etmis? Bir tane bile boyle bir paylasim yok.

    Millet kullandigi motosikleti öne cikaracam diye neler yapiyor yahu...

  18. #38
    kulspruta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 / 2019
    Arkadaşlar şahsi fikrim " ilk motorunu alacak adama acemi adama " pcx önermeyi karşısında da nmax varken doğru bulmuyorum. Zira bence en önemli şey güvenlik...
    Motosiklet tercihi yaparken seçeneklerimden biri de pcx idi. Forumlarını okudum, facebook gruplarına katıldım vs. Çok sık karşılaşılan bir kaza türü vardı; "abi frene hafif dokundum motor altımdan kaydı, abi önüme araba çıktı frene asıldım motoru devirdim" vs. bu mesajlardan defalarca okudum, yolda sağda solda kullanıcıları ile sohbet ettim. Herkes motoru övdükten sonra ( rahat-az yakıyor vs.) bir ama ekleyip konuyu buraya getiriyordu. Çünkü çok kötü lastik var üzerinde abs de olmayınca hata kaldırmıyor. Abs beni 3-4 kere kazadan kurtarmıştır. Ben yamaha hayranı değilim, nmax için size bir sürü olumsuz şey de yazabilirim. Ama önceliğim güvenlik olduğu için absli bir Scooter alın derim marka önemli değil...
    hasmet bunu beğendi.

  19. #39

    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Kdz.Ereğli
    Motosikleti
    2021 PCX
    Alıntı kulspruta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şahsi fikrim " ilk motorunu alacak adama acemi adama " pcx önermeyi karşısında da nmax varken doğru bulmuyorum. Zira bence en önemli şey güvenlik...
    Motosiklet tercihi yaparken seçeneklerimden biri de pcx idi. Forumlarını okudum, facebook gruplarına katıldım vs. Çok sık karşılaşılan bir kaza türü vardı; "abi frene hafif dokundum motor altımdan kaydı, abi önüme araba çıktı frene asıldım motoru devirdim" vs. bu mesajlardan defalarca okudum, yolda sağda solda kullanıcıları ile sohbet ettim. Herkes motoru övdükten sonra ( rahat-az yakıyor vs.) bir ama ekleyip konuyu buraya getiriyordu. Çünkü çok kötü lastik var üzerinde abs de olmayınca hata kaldırmıyor. Abs beni 3-4 kere kazadan kurtarmıştır. Ben yamaha hayranı değilim, nmax için size bir sürü olumsuz şey de yazabilirim. Ama önceliğim güvenlik olduğu için absli bir Scooter alın derim marka önemli değil...
    30km/h giderken ani fren yaptım geçen gerçekten abs önemli..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)