Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Küçük bir kaza yaptım, moralim bozuk

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Ailenden bu kadar çekinme önce sağlık
    zebercet bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    geçmiş olsn başkan; daha yenisin olur böyle seyler
    zebercet bunu beğendi.

  3. #23
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Tekrar geçmiş olsun, alcıya aldırmasanda yine iyi iyleşmesi için kendini zorlama.
    Tecrübeli bir motosiklet kullanıcı bile, hiç kullanmadığı bir motorda ilk 50-100km'de acemilik çeker, ama en azından motorun hangi farklı davranışlarına dikat etmesi gerektiğinı bilir.
    Sizde, tecrühesizlik ve yeni alet biranda ve birde bunu atrcıyla kullanıca, talihsizlik olmuş.
    Trafikde, başkalarının hataları yüzünden kendini kasma. Rahat ol. Motosiklet hassas bir alettir. Duyarlılıktan taviz verme. Ayağın hep arka frende olsun, ani durumdalarda, sana zaman kazandırıp, sonra önfreni daha etkili kullanmanı ve motorun yığılıp ani torkla kalkıp kontropdan çıkmasını engelleyecek unsur. Ayağını o arka frenden hiç uzak tutma.
    Muhtemelen, taksi geçtikten sonra, motoun yüksek devirden yeni düşmüştü ve ardından tekrar gaza dokunurdokunmaz yük maksimim torkla tekere aktarıldı. Artcında sana sarılarak tutunacağına, arka bagaj demirlerinden tutunmuştur ve böylece ağırlığınızı akra tekerin arkasına bindirmiştir. Böyle bir yük dağılımında virajda veya kalkışda ön teker tutuş sağlayamaz veya şaha kalkar. Artcıyla kullandınızmı, artcı oldukca ileri oturup ya sürücüye veya daha orta kısımlara tutunmalı. Virajlardada, oldikca haraketsiz kalmalaı. Sürücüyle sağ sol yatarsa veya karşı yöne, o zaman sürücü virajda ya fazla yatar veya tersine virajı alamaz.
    Tekrar geçmiş olsun, umarım masrafında çok değildir. Selamlar.
    zebercet bunu beğendi.

  4. #24
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    olur böyle vakalar.
    ben her düştüğümde yolu daha iyi okumaya başlıyorum.
    bazı arkadaşlar buna ustalık geldi derler. sizinki ustalık olmasada üzerinden çaylaklığı attın diyebiliriz.

    ben ducati ile çok düştüm ama hiç birinde hevesim kırılmadı.
    ilk düştüğüm de çok komik bir mevzuydu. bakışımı kaldırıma kitlemiştim virajda dimdirekt kaldırıma doğru gidip 5 metre havaya uçtum.(atma ziyaaaaa)
    5 metre olmasa da 2 metre :D
    ikincisinde opele arkadan girdim. hata bendeydi, girilmicek aradan girdim opel dönüş alırken tamponuna girdim.
    en son düştüğümde soğuk asfaltta 30 km hızla higside yaptım. bu hızla higside yapmak zordur herkes başaramaz :D
    2 hafta ağrısını çektim sağ kolum ve sağ ayak bileğim ezildi.
    hala sürmeye devam ediyorum. her düştüğünde hata tespiti yapıp kafanda arge çalışması yap sonra yola devam.
    kaza yapıp ta yere düşmediklerimi saymıyorum bu arada.
    zebercet bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Geçmiş olsun. Kurumsal bir firmadan eğitim almanızı öneririm.
    zebercet bunu beğendi.
    Bağımsızlık benim karakterimdir.

    ATATÜRK

  6. #26
    zebercet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    - / Benelli TNT 250 / Hero Hunk
    Alıntı Volkan76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar geçmiş olsun, alcıya aldırmasanda yine iyi iyleşmesi için kendini zorlama.
    Tecrübeli bir motosiklet kullanıcı bile, hiç kullanmadığı bir motorda ilk 50-100km'de acemilik çeker, ama en azından motorun hangi farklı davranışlarına dikat etmesi gerektiğinı bilir.
    Sizde, tecrühesizlik ve yeni alet biranda ve birde bunu atrcıyla kullanıca, talihsizlik olmuş.
    Trafikde, başkalarının hataları yüzünden kendini kasma. Rahat ol. Motosiklet hassas bir alettir. Duyarlılıktan taviz verme. Ayağın hep arka frende olsun, ani durumdalarda, sana zaman kazandırıp, sonra önfreni daha etkili kullanmanı ve motorun yığılıp ani torkla kalkıp kontropdan çıkmasını engelleyecek unsur. Ayağını o arka frenden hiç uzak tutma.
    Muhtemelen, taksi geçtikten sonra, motoun yüksek devirden yeni düşmüştü ve ardından tekrar gaza dokunurdokunmaz yük maksimim torkla tekere aktarıldı. Artcında sana sarılarak tutunacağına, arka bagaj demirlerinden tutunmuştur ve böylece ağırlığınızı akra tekerin arkasına bindirmiştir. Böyle bir yük dağılımında virajda veya kalkışda ön teker tutuş sağlayamaz veya şaha kalkar. Artcıyla kullandınızmı, artcı oldukca ileri oturup ya sürücüye veya daha orta kısımlara tutunmalı. Virajlardada, oldikca haraketsiz kalmalaı. Sürücüyle sağ sol yatarsa veya karşı yöne, o zaman sürücü virajda ya fazla yatar veya tersine virajı alamaz.
    Tekrar geçmiş olsun, umarım masrafında çok değildir. Selamlar.
    Teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olur böyle vakalar.
    ben her düştüğümde yolu daha iyi okumaya başlıyorum.
    bazı arkadaşlar buna ustalık geldi derler. sizinki ustalık olmasada üzerinden çaylaklığı attın diyebiliriz.

    ben ducati ile çok düştüm ama hiç birinde hevesim kırılmadı.
    ilk düştüğüm de çok komik bir mevzuydu. bakışımı kaldırıma kitlemiştim virajda dimdirekt kaldırıma doğru gidip 5 metre havaya uçtum.(atma ziyaaaaa)
    5 metre olmasa da 2 metre :D
    ikincisinde opele arkadan girdim. hata bendeydi, girilmicek aradan girdim opel dönüş alırken tamponuna girdim.
    en son düştüğümde soğuk asfaltta 30 km hızla higside yaptım. bu hızla higside yapmak zordur herkes başaramaz :D
    2 hafta ağrısını çektim sağ kolum ve sağ ayak bileğim ezildi.
    hala sürmeye devam ediyorum. her düştüğünde hata tespiti yapıp kafanda arge çalışması yap sonra yola devam.
    kaza yapıp ta yere düşmediklerimi saymıyorum bu arada.
    Size de geçmiş olsun hocam, teşekkür ederim

  7. #27
    Mehmet_SIRLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1290SDGT
    Geçmiş olsun. Her kaza böyle olsun keşke. Yaş kaç bilmiyorum ama bir süre pazar sabahları 6 da kalkın ve yollar boş iken saat 9 a kadar sürün. Trafik ışıklarının olduğu yerlerden şimdilik uzak durmakta fayda var özellikle dur kalk hele de yokuş yukarı ıslak yolda durkalk ı öğreninceye kadar.
    zebercet bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)