Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

YENİ SATIŞ ŞEKLİMİZ HAKKINDA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Yahu adam bayii aradan çıkacak dememiş ki. Finansı biz yöneticez demiş, demekki satış yapan bayii de payına düşeni alacak. Bayii stoğa para bağlayıp satılması için dua etmeyecek demekki, veya müşteri potansyeli olan ve elinde stoğa bağlayacak parası olmayan bayiilerde iş yapabilecek.

    Burada zararlı çıkan müşteri olur bence, elindeki parayı stoğa bağlayıp nakite ihtiyacı olunca kardan zarar ederek düşük fiyatlı motosiklet satan bayiiler yok artık demektir 😀


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli COQ;

    Bence sistemi çok güzel anlamışsınız. Sorularınızdan anlaşılıyor.

    Öncelikle satışı kim yaptı/yaptırdı ise prim onundur. Ben A bayisinden sipariş girdim, B noktasındaki babama ATV gönderdim. A noktası atış primi alır, B noktası montaj primi alır. A noktasında bütün denemeler yapıldı ama satış gerçekleşmedi. Ama satışı akşam evinden kuralkan üzerinden gerçekleştirdi. Kritik nokta şu, kişinin evinden sipariş vermesini gerektirecek özel hiç bir sebeb yok. Zira fiyat aynı. A noktası sadece teslim noktası olarak seçilirse sadece montaj primini alır.

    Test maksatlı motorlar da bedeli Kuralkan tarafından ödenmiş motorlar üzerinden yapılacak. Satış noktası bu bedeli ödemeyecek. Ayrıca devamlı gezici ekiplerimiz sahada olacak.

    Bu sistemin ana merkezi 3S yani satış servis ve yedek parça satışı yapan bayiler ya da sadece servislik yapan müessesler üzerinde yükselecektir. Özellikle şu anda yetkili servislerimizin satış noktasına dönüşmesi ilave bir yatırım maliyeti gerektirmeyeceği gibi sermayesiz ilave iş kazancı sağlıyor. Nitekim servislermizde büyük bir memnuniyet oluştu.

    Teşekkür ederiz.


    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 'A' bayisinde bir motosiklet beğendim. Deneme sürüşü yaptım. Fiyat aldım. Gayet ilgilendiler ve motoru almaya karar verdim.
    Sonra internetten satın alıp teslimatı 'B' bayisine yapmanızı istedim.
    Bu durumda 'A' bayisinin durumu nedir?

    Diğer sorun deneme sürüşü yapma imkanı nasıl bulunacak? Satış noktalarında deneme için motosiklet bulunacak mı? Bu motosikletleri bayi mı satın alacak yoksa kuralkan mı verecek?

    Sistem maddi açıdan bayi için avantajlı durmakla beraber, bayilerin tek bir motosiklet satamaması gibi bir risk barındırıyor gibi.
    Bu durum iyi çalışan bayi ve servislerinizi kaybetmenize neden olabilir. Ya da ben mevzuyu anlamadım.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

    Aynen böyle.

    Tek itirazım müşterinin uygun fiyata ulaşması için azami fedakarlığı yapacağız. İnşallah fiyatlardan göreceksiniz.Müşterinin kazanmadığı bir sistem başarılı olamaz.


    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu adam bayii aradan çıkacak dememiş ki. Finansı biz yöneticez demiş, demekki satış yapan bayii de payına düşeni alacak. Bayii stoğa para bağlayıp satılması için dua etmeyecek demekki, veya müşteri potansyeli olan ve elinde stoğa bağlayacak parası olmayan bayiilerde iş yapabilecek.

    Burada zararlı çıkan müşteri olur bence, elindeki parayı stoğa bağlayıp nakite ihtiyacı olunca kardan zarar ederek düşük fiyatlı motosiklet satan bayiiler yok artık demektir ��


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

    Değerli harleybaba;

    Sistem herkesi rahatlatmak üzere kurgulanmış durumda. Bu sistem yetkili servislerimizin üzerinde yükselecek. .Hiç bir ilave yatırım yapılmadan.

    Şu anda serbest piyasadan ziyade tam bir kargaşa piyasası var. Bayi dertlerini bizler biliyoruz. Biz kendilerini finans yükünden tamamen kurtarıyoruz. Kendilerine zaten bu sistemi duyurduk.

    Alıntı harleybaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu kriz ortamında herkes kendi canının derdine düşmüş.
    eski sistemle devam etmezlerse bayiler en büyük dersi verir kuralkan'a.
    serbest piyasa ekonomisi işine geldiği zaman uygulanacak, işine gelmediği zaman uygulanmayacak, öyle mi???
    bayiler işin hamallık kısmını yapacak (servis, yedek parça vs.)marka iyice yaygınlaştıktan sonra bayiilere by-pass.
    bayi olsam hemen bırakırdım. keşke yabancı firmalar kendi mallarını doğrudan satsa, distribütör firmalar arada olmasa. Bkz. Yamaha Türkiye. Kapiş?


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

    Teşekkür ederiz.

    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım. İnsanlar görmek istedikleri motoru inceleyebildikleri sürece bence sorun yok. Bayinin para kısmında devreden çıkmasının artısı da var, eksisi de. Zaman, hangisinin ağır bastığını gösterir zaten.
    Tekrar iyi çalışmalar.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

    Değerli kazım Tokmak;

    Görüş ve önerileriniz için çok teşekkür ediyoruz.

    öcelikle İnternette görmüş olduğunuz fiyat farklılıklarının en önemli sebebi 2018 yılında 3,72 ile başlayan dolar kurunun yıl içinde 7 seviyesine kadar çıkması sebebi ile yıl içinde üç defa fiyat değişimi yaşandı. Bayilerin elinde üç farklı fiyattan alınmış ürünler var. Zaten kargaşa buradan çıkıyor. Bayilerin kar marjı % 8-10 seviyesindedir. Kanunen de ancak alışomaliyet fiyatına kadar fatura kesebilirler. Daha düşük fatura kesemezler.

    Sistemin en önemli özelliği tüketiciye istikrarlı ve uygun fiyat sunabilmektir. İnşallah izleyeceksiniz bu prensibi uygulayacağız. Sadece bayilerin elindeki az miktardaki stoklar fiyatları çok kısa süre farklı gösterebilir.

    Onun haricinde bahsetmiş olduğunuz dominar fiyatları 2017 modele aittir. 27500 tl fiyat ise 2018 modele aittir.

    Saygılarımla...


    Alıntı Kazım TOKMAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem bey öncelikle merhaba. Ben bajaj kullanmıyorum. Hiç bajaj motorum da olmadı. Bu yüzden firmanıza karşı herhangi bir antipatim veya sempatim yok. Bu nedenle objektif olarak yazmaya çalışacağım. Şimdi malum eskiden beri araba ve motor alıp sattığımız, sıfır ve ikinci el satış sitesine girdim. Bajaj Dominar 400 ün sıfır fiyatlarını bi dök bakim kardeşim dedim filtrelemeye, 2017 model Bajaj Dominar 400 ün fiyatını 19,800 liradan başladı listelemeye, 19,800 - 19,900 - 20,150 şeklinde bayi bayi değişiyor. (Bayiler arası haksız rekabet olmaması açısından link paylaşmıyorum. Kimsenin hakkına giremem ) Anladığım kadarıyla siz bu karışık fiyat politikasını ortadan kaldırmak istiyorsunuz. Çünkü bir bayiniz fiyat politikasına uyarken, başka bir bayiniz kardeşim ben sürümden kazanırım deyip kendi karından feragat ederek daha ucuza verebiliyor. Ayrıca bir nokta daha var. Bu firma bu motoru 19,800 liraya veriyorsa ve kar ediyorsa (ticaretin tek amacıdır kar etmek. Karsız sattığını düşünmüyorum) sizin yukarıda açıkladığınız fiyat listesindeki 27,500 lira biraz abartı gibi geldi bana. Şimdi siz artık bayiler fiyatlandırma yapmayacak derseniz. İnsanlar 19,800 lira olanı seçemeyecek ve mecburen sizin belirlediğiniz 27,500 lira rakama almak zorunda kalacaklar. Bu da ciddi anlamda abartı bir kar demek. Madem ki bir fiyat politikası belirliyorsunuz ve bu sayede fiyatları aşağı çekmeyi planlıyorsunuz 19,800 olmaz da 21,000 olur sabit bir fiyat listesi koyarsınız mesela. Nacizane görüşümdür. Sadece beni bağlar. Hiç bir firmayı kararlarından dolayı yargılamak haddim değildir. Umarım başarılı olur ve Türkiye motokislet sektörüne canlılık katarsınız. İyi çalışmalar dilerim.
    Kazım TOKMAK bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayilerin kar marjı % 8-10 seviyesindedir. Kanunen de ancak alışomaliyet fiyatına kadar fatura kesebilirler. Daha düşük fatura kesemezler.
    Böyle bir kanun yok. Kanun koyucu alış/satış fiyatıyla ilgilenmez. Savunma sanayi, tarım, ilişkili kişiler ve örtülü kazanç gibi bazı konularda bu durum istisna gösterebilir. Ancak genel olarak fiyatlara karışmaz. Eğer öyle olsaydı zarar eden firma göremezdik.



    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayilerin kar marjı % 8-10 seviyesindedir. Kanunen de ancak alışomaliyet fiyatına kadar fatura kesebilirler. Daha düşük fatura kesemezler.

    Sistemin en önemli özelliği tüketiciye istikrarlı ve uygun fiyat sunabilmektir. İnşallah izleyeceksiniz bu prensibi uygulayacağız. Sadece bayilerin elindeki az miktardaki stoklar fiyatları çok kısa süre farklı gösterebilir.

    Onun haricinde bahsetmiş olduğunuz dominar fiyatları 2017 modele aittir. 27500 tl fiyat ise 2018 modele aittir.

    Saygılarımla...
    Bir videoda, "Bayi karını %4'e düşüreceğiz. Diğer %4'ü de müşteriye yansıtacağız." demiştiniz. Benim bundan anladığım, fiyatların düşmesi gerektiği. Burada bundan hiç bahsetmemişsiniz. Bu konu iptal mi oldu?

  4. #24
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Görmeden almam.
    Fabrikadan çizik gelir, kargoda çizilir, montajda çizilir. Sonra uğraş dur laf anlatana kadar.

    O kadar kolay olsaydı bu iş, araba bayileri bilmem kaç kat para bağlayıp araba koymazdı vitrine.
    Ama daralan ekonomide insanlar çare arıyor işte.
    Teknosa'nın tezgahında doğru dürüst mal yok, vatan bilgisayar desen öyle. İnternetten alacaksam ben de n11 üzerinden "tekno zort" dan alıyorum.

    Motosiklet bayileri şimdilik şanslı.Muadil ürünler tekno zortta satılmıyor.

    Öte yandan vitrine mal koyan kadar da şansları olmayacak elbette. Yan bayinin elinde varsa, tabii ki gidip görüp, ondan alacağım.
    (Koymayan da bir süre sonra ne müşteriyi ne de firmayı sallayacaktır. Çünkü satamayacak.)

    Her zaman para parayı çeker. Vitrine mal koyan, görüp alma heveslisini tavlar, diğeri izler.

    Bir kısım bayiler belli ki artık alım yapmıyor, piyasa daralıyor.
    Ben bunu sadece kan kaybediyoruz şeklinde algıladım.

    Zamanla görücez artık.

  5. #25

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Evet değerli yokon; sistemin en büyük kazancı inşallah son kullanıcı için olacak. Fiyatlarımızı incelersiniz ilk uygulamayı da yaptık. 2019 süresince inşallah iddialı fiyatlar devam edecek. Örnek olarak PULSAR NS 1200 16.800 TL idi. Güncel fiyatı 16.100 TL'dir.

    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle bir kanun yok. Kanun koyucu alış/satış fiyatıyla ilgilenmez. Savunma sanayi, tarım, ilişkili kişiler ve örtülü kazanç gibi bazı konularda bu durum istisna gösterebilir. Ancak genel olarak fiyatlara karışmaz. Eğer öyle olsaydı zarar eden firma göremezdik.





    Bir videoda, "Bayi karını %4'e düşüreceğiz. Diğer %4'ü de müşteriye yansıtacağız." demiştiniz. Benim bundan anladığım, fiyatların düşmesi gerektiği. Burada bundan hiç bahsetmemişsiniz. Bu konu iptal mi oldu?


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

    Aynı şekilde olacak Değerli Black.

    Ürün sizin evinize gemeyecek. Teslim noktasına yani seçmiş olduğunuz servise gelecek. Siz görerek, teslim alacaksınız.

    Alıntı -Black- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görmeden almam.
    Fabrikadan çizik gelir, kargoda çizilir, montajda çizilir. Sonra uğraş dur laf anlatana kadar.

    O kadar kolay olsaydı bu iş, araba bayileri bilmem kaç kat para bağlayıp araba koymazdı vitrine.
    Ama daralan ekonomide insanlar çare arıyor işte.
    Teknosa'nın tezgahında doğru dürüst mal yok, vatan bilgisayar desen öyle. İnternetten alacaksam ben de n11 üzerinden "tekno zort" dan alıyorum.

    Motosiklet bayileri şimdilik şanslı.Muadil ürünler tekno zortta satılmıyor.

    Öte yandan vitrine mal koyan kadar da şansları olmayacak elbette. Yan bayinin elinde varsa, tabii ki gidip görüp, ondan alacağım.
    (Koymayan da bir süre sonra ne müşteriyi ne de firmayı sallayacaktır. Çünkü satamayacak.)

    Her zaman para parayı çeker. Vitrine mal koyan, görüp alma heveslisini tavlar, diğeri izler.

    Bir kısım bayiler belli ki artık alım yapmıyor, piyasa daralıyor.
    Ben bunu sadece kan kaybediyoruz şeklinde algıladım.

    Zamanla görücez artık.

  6. #26
    Murat Ceylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2009
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Ekrem abi;
    Bajaj scooter modeli getirmeyi düşünmüyor mu ?

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Sonuç itibariyle yenilik iyidir, Ekrem bey'in de sayesinde bajaj markasına ve motosikletlerine karşı bi sempatim var açıkçası .
    Ülkemiz ekonomik durumunda kaliteli motosiklete ulaşılmasını kolaylaştıran bi marka. Bazı kronik problemleri ve kronik problemli servislerine el atılırsa çok daha sağlıklı olur.

    insanların bu tür markalardan korkusu (bkz Hyosung, Sym) Markayı Ülkeye getiren aracıların ne kadar markanın arkasında durabileceği. Bizim işimiz satış demeyip bizim işimiz müşteri memnuniyeti arkadaş derseniz uzun soluklu olur.

  8. #28
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Bu sistemi belliki bayilerin yükünü hafifletmek için düşünmüşler.Yeni bayii yada servis açmak isteyenlerin eli rahatlamış olacak gibi görünüyor.Kullanıcılarda servis ve bayii ağının yeterli olmadığından şikayet ediyordu.Bu sistem servis ve bayii ağını genişletecekse güzel olur.Bayii ve servislerde işin satış kısmından ziyade servis kısmına ağırlık verirlerse herkes için yararlı olur.

    Bayii yükünü azaltıp servis ağını genişletirken bisiklet tamircilerine bu yetkiyi verirlerse bu sefer iş tamamen ters tepebilir.

  9. #29

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Tabi ki Murat bey. Birkaç kez son noktadan geri döndü. En az sizler kadar istiyoruz. Acil ihtiyacı 50 cc ve 125 cc olarak Kanuni modelleri ile kapatacağız.

    Alıntı Murat Ceylan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem abi;
    Bajaj scooter modeli getirmeyi düşünmüyor mu ?


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

    tamamen haklısınız ve katılıyorum Okan bey.

    Alıntı okanbagiscan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sistemi belliki bayilerin yükünü hafifletmek için düşünmüşler.Yeni bayii yada servis açmak isteyenlerin eli rahatlamış olacak gibi görünüyor.Kullanıcılarda servis ve bayii ağının yeterli olmadığından şikayet ediyordu.Bu sistem servis ve bayii ağını genişletecekse güzel olur.Bayii ve servislerde işin satış kısmından ziyade servis kısmına ağırlık verirlerse herkes için yararlı olur.

    Bayii yükünü azaltıp servis ağını genişletirken bisiklet tamircilerine bu yetkiyi verirlerse bu sefer iş tamamen ters tepebilir.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------

    Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.

    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuç itibariyle yenilik iyidir, Ekrem bey'in de sayesinde bajaj markasına ve motosikletlerine karşı bi sempatim var açıkçası .
    Ülkemiz ekonomik durumunda kaliteli motosiklete ulaşılmasını kolaylaştıran bi marka. Bazı kronik problemleri ve kronik problemli servislerine el atılırsa çok daha sağlıklı olur.

    insanların bu tür markalardan korkusu (bkz Hyosung, Sym) Markayı Ülkeye getiren aracıların ne kadar markanın arkasında durabileceği. Bizim işimiz satış demeyip bizim işimiz müşteri memnuniyeti arkadaş derseniz uzun soluklu olur.

  10. #30
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Komisyoncuyu aradan kaldırıp motor tanzim satış gibi birşey olmuş.

  11. #31

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Komisyoncuyu aradan kaldırıp motor tanzim satış gibi birşey olmuş.
    Aslında aradan çıkan yok değerli kurubuz. Sadece şekil değişiyor. Gene satış noktaları devrede, siz kendiler ile muhatapsınız. Ancak finans tarafını biz yönetiyoruz. Satış noktaları hizmet bedelini alıyor.

  12. #32

    Üyelik
    12 Ocak 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Dominar 400
    Buda demek oluyorki dominarlar 2. elde %100 kazandırıcak parası olan alsın biran evel

  13. #33
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bayiler bu durumdan mutsuz olacaktır
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  14. #34
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Sistem çok iyi.
    Online satış uzun zaman geçmeden bütün şirketlerin geçmek zorunda kalacağı bir sistem olacaktır.
    Yakından bildiğim büyük bir markanın bayisi stok zorlaması nedeniyle kapandı.
    Ellerinde en az 350 bin tl lik motor stoklamak durumda kalıyorlardı. 350 bin yatiracaklar ve ne zaman satacakları belli olmadan oradan 380 bin tl kazanacaklar. Mevcut ekonomik durumda kimse bu işe girmez. İstanbul'da, İzmirde, Antalya'da motor satabiliyor olabilir ama daha az satış olan illerdeki bayiler çok zor durumda idi ve kâr için değil motor işini sevdikleri için bu işi yürütüyorlardı.
    Tesla örneğinde olduğu gibi bütün firmalar bu sisteme geçecektir.
    Kolaylıklar.
    Hayırlı olsun.

  15. #35
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Aslında bu sistem bayi ile disbritör (kuralkan) arasında ki çek ile ödeme sisteminin risklerini ortadan kaldırmak. Fiyatları bu şekilde sabit tutmak da rekabeti engelleyebilir. Burada bizler için fiyatlar dışında bir şeyin değişeceğini düşünmüyorum. Bu sistem iş ortakları arasında olan bir sistem değişikliğidir.

  16. #36
    bilalefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    Istanbul
    bence bu kuralkan ne yaptığını bilmiyor. anlamsız alışagelmişi zor fikirler.
    newmoto76 bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bu yurtdışında olan bir sistem zaten yen bir şey değil ingiltere hondadan motorsiklet almaya kalkın sizi en yakın dealera yönlendirirler. yani galeri bayii ,test sürüşü için ayrıdır mesela.. ama bu iş için çok iyi bir internet yazılımsal bir altyapı gerekir..

    sistem güzel burdaki amaç satışları arttırmak için dalgalı fiyat politikasından kurtulmak.. yani fabrikanın 23 bin tl dediği motora sallıyorum bir bayinin 30 bin tl bir başka bayinin 35 bin tl demesinin önüne geçmek.. ödeme tek fiyat politikasıyla kuralkana yapılıcak.. vatandaşda istediği herhangi bir bayiden motorunu alıcak.. gerikalan kuralkan ile bayii arasında vatandaşı ilgilendirmez..

    vatandaşın avantajına bir sistem.. ama galeri bayii leri ne kadar mutlu eder bilemem.. buna benzer sistem avrupada yıllardır var.. hatta yakında euro5 ile pek çok motorsiklet firması direk kendi siteleri üstünden online satışlara başlıycak.. ekmek aslanın midesinde heryerde piyasalarda daralma var..

  18. #38

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Bajaj motosikletlerinin kalitesine yorum yapmak bu konu itibariyle yanlış olur. Ancak şunu belirtmek isterim ki Bajaj markası Türkiye'de gerçekten çalışıyor-çaba sarfediyor. Yok Türkiye turu, ne bileyim sucuk-ekmek günleri, test sürüşleri, servis günleri. Diğer markalar neden bunu yapmıyor. Bu adamlar öyle böyle bir etkileşim içerisine giriyor. Buradan Ekrem Bey'e soru soruluyor, adam markanın forum temsilciliğini yapıyor. Diğer markaların adamı yok mu bu forumda? Ama sessiz. Ben tüm diğer konular haricinde en azından bir yerlerde bir sorun görüp sonrasında bir şeylere kafa yorup çözüm için çalışmalarını takdir ediyorum.

    Ben, bencillik gereği! yeni sistemin başta motoru satın alacaklara, sonrasında bayi ve servislere sonra da markaya fayda sağlamasını dilerim.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)