Kontak hakkında birkaç soru
-
Merhabalar aklıma takılan bikaç soru var cevaplarsanız sevinirim... (Mondial DIRFT 150)
1-Kontakta bir temassızlık var marşa basmadan önce kontağı tutup basıyorum yoksa marş almıyor ama çalıştıktan sonra farları yanmasa bile yani kontak teması kesse bile çalışmaya devam ediyor neyden olabilir evde yapabileceğim birşeymidir
2-Kontak ile egzoz patlatanlar var orjinal veya sonradan takılmış egzoz fark edermi bunu yapmak için orjinalden silah gibi çıkıyor duydum :D
Birde bu Patlatmanın mantığı nedir nasıl yapılacağını biliyorum ama normal gazı kesince patlar gibi patlıyor benim motorumda her makinede olurmu marka veya 1 - 4 silindir arası her motorda yapılabilirmi zararı varmıdır ?
Reklamlar
-
usshadow1 adlı üyeden alıntı
Merhabalar aklıma takılan bikaç soru var cevaplarsanız sevinirim... (Mondial DIRFT 150)
1-Kontakta bir temassızlık var marşa basmadan önce kontağı tutup basıyorum yoksa marş almıyor ama çalıştıktan sonra farları yanmasa bile yani kontak teması kesse bile çalışmaya devam ediyor neyden olabilir evde yapabileceğim birşeymidir
2-Kontak ile egzoz patlatanlar var orjinal veya sonradan takılmış egzoz fark edermi bunu yapmak için orjinalden silah gibi çıkıyor duydum :D
Birde bu Patlatmanın mantığı nedir nasıl yapılacağını biliyorum ama normal gazı kesince patlar gibi patlıyor benim motorumda her makinede olurmu marka veya 1 - 4 silindir arası her motorda yapılabilirmi zararı varmıdır ?
1-içi gitmiş yeni kontak alacaktın tamiri yok.
2-o kontakla egzoz patlatanlara sor bakalım ne kadar sonra motor subap çakmış veya subapları ellerine almışlar. illa patlatacaksan full boğazdan açık egzoz yapacaksın. biyerdede bir düğme ile egzoza az benzin damlatılan bir sistem yaptıklarını okumuştum ama detay bilmiyorum.
Gerekli Kuvvet Damarlarındaki ASİL KANDA MEVCUTTUR!
M.Kemal ATATÜRK
-
tamam teşekkür ederim denemem dahada :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)