Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Yeni Nesil 600 CC Klasmanı Düşük Performansları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    zekvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ninja 300
    Eski hallerinden eser kalmadı. Belki de iyi oldu en azından 600 ile 1000 arasında bir fark oluştu. Belki de Euro 4 emisyonları buna sebep oldu. Ancak 299 gören R6 lar 280 gören 600rr lar tarih oluyor anladığım kadarıyla. Tabi fiyat farklılıkları da peşinden gelecektir. ''600 lük alacağına aynı fiyata 1000 lik al daha iyi'' diyaloglarını duymayabiliriz.






    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    650r gerçekten kötü bir hız grafiğine sahip görünüyor. Özellikle 220 lerden sonra ruhunu teslim etmiş edasında
    zekvan bunu beğendi.

  3. #3
    hacidayi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR650R
    Alıntı sailor33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650r gerçekten kötü bir hız grafiğine sahip görünüyor. Özellikle 220 lerden sonra ruhunu teslim etmiş edasında
    Kanka o sadece sesim olsun karizmam olsun hız çokta umrumda değil 200'de bana yeter diyen insanlara hitap ediyor
    zekvan bunu beğendi.

  4. #4
    TlntS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2017
    Alıntı hacidayi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanka o sadece sesim olsun karizmam olsun hız çokta umrumda değil 200'de bana yeter diyen insanlara hitap ediyor
    600rr ile 650r in 200km hiza cikislarida fark ediceginden bu daha cok 150km hiza cabuk cikiyim bana yeter diyenler icin daha uygun 😊
    zekvan bunu beğendi.

  5. #5
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    zx6r daha ne gidecek köpek gibi gidiyor işte. sadece vites aralıkları kısaltılıp son hız kısıtlanmış gibi.
    zekvan bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    2020 de motosiklet dünyasına euro5 stadartları geliyor euro4 bile eskidi artık
    zekvan bunu beğendi.

  7. #7
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2020 de motosiklet dünyasına euro5 stadartları geliyor euro4 bile eskidi artık
    Aynen öyle, bütün firmaların kozlarını euro 5e sakladığını söylüyor yabancı siteler.
    zekvan bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Aynen hem gitmiyor hem de dünyanın parasını istiyorlar. Şekilci şükülcü motordan anlamayan adam işi bu makineler. Nerede o yırttıra yırttıra 20k çeviren, tek nefeste 250 yi vuran kırlangıç kasalar
    zekvan bunu beğendi.

  9. #9
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Artan eu normlari ile gırtlaklar sıkılıyor, daha da sıkılacak...otomotiv sektöründe olduğu gibi keşke motosikletlerde de turbo besleme yaygınlaşsa... o zaman 40-45 hp 250likler, 150-160hp 600 lükler gelir işin rengi değişir baya...

  10. #10
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    depoya tiner karıştırsak daha hızlı gider mi 650R :D
    zekvan, UğurDankı ve kara_kule bunu beğendiler.

  11. #11
    drejj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Alıntı zekvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski hallerinden eser kalmadı. Belki de iyi oldu en azından 600 ile 1000 arasında bir fark oluştu. Belki de Euro 4 emisyonları buna sebep oldu. Ancak 299 gören R6 lar 280 gören 600rr lar tarih oluyor anladığım kadarıyla. Tabi fiyat farklılıkları da peşinden gelecektir. ''600 lük alacağına aynı fiyata 1000 lik al daha iyi'' diyaloglarını duymayabiliriz.


    https://www.youtube.com/watch?v=Zy6bxNJOY2U

    https://www.youtube.com/watch?v=IepTFHqiweA
    Bu süpersportları sadece top speed ile değerlendirme cahilliği sadece bizim ülkemizde mi var acaba? Gerçi pist için yapılmış ama caddeye uyarlanan motosikletleri sadece otobanda 299 görücem diye yırtınan ve bunun ile tatmin olanlardan fazlasını beklemek da bir hata.
    Onlara göre bu işin yeri otoban,aksiyon kamerası ile de kaydettimi 299'u tamam,oldum ben egosu ile krallll..Desen ki boş otobanda haybeye yaktığın benzin parasını piste harca,görsünler ne kadar iyisin.
    Aslın da en büyük eksikliğimiz bu.Otoban da 299 görünce en hızlı benim,piste girip lisans çıkarınca prof olarak yarışıyorum...
    newmoto76, ysnka83, montanaturne ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #12

    Üyelik
    13 Aralık 2018
    Motosikleti
    HONDA NC750S DCT
    Alıntı oldcockroach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    depoya tiner karıştırsak daha hızlı gider mi 650R :D
    Methanol isini gorur

  13. #13
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı ÇELİKKAYA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Methanol isini gorur
    :D yav zaten motor ha deyince 200 e çıkıyor :D bundan dahası kamyon kasasına çıkartma yapar adamı :D

  14. #14
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Otobanlarında bile asfalt çökükleri olan bir memleket için hızları fazlasıyla yeterli.
    MrMud, zekeriyaimam, ysnka83 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #15

    Üyelik
    13 Aralık 2018
    Motosikleti
    HONDA NC750S DCT
    Alıntı oldcockroach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D yav zaten motor ha deyince 200 e çıkıyor :D bundan dahası kamyon kasasına çıkartma yapar adamı :D
    Tiner dedigin icin yazdim

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    bu boktan euro muhabbetleri geldi artık ne adam gibi güç ne de ses kaldı! hey gidi hey nerde o eski 250cc 2t, 6 silindir karbüratörlü nakedlar
    fazil bunu beğendi.

  17. #17
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Yahu 200 yetmiyor mu hızlanma süresi aynıysa iyi yapmışlar bence belkide aşırı hızdan ölenlerin sayısı azalır
    Shrieker bunu beğendi.

  18. #18
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu boktan euro muhabbetleri geldi artık ne adam gibi güç ne de ses kaldı! hey gidi hey nerde o eski 250cc 2t, 6 silindir karbüratörlü nakedlar
    https://i.hizliresim.com/Rr8Ek1.png
    Resimdeki 250cc değil. 900-1000cc olmalı.
    250cc. 6 silindirler RC165-RC166 lardı.

  19. #19
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motor maksimum beygir gücü elde etmek için tasarlanmamış. Piston çapı 600rr ile aynı sadece stroke değeri yükseltilmiş. Karşılaştırma yanlış.
    Shrieker bunu beğendi.

  20. #20
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Viraj almakla ilgili iki tane düzgün laf ya okudum ya da okumadım şu forumda şimdiye kadar...

    Herkes SS meraklısı ama ne işe yaradığı bir muamma...

    600cc ile yeterince virajlı bir yolda veya pistte daha hızlı olmak için bir motosiklet:
    1. Aynı maksimum devire sahip
    2. Maksimum gücü daha düşük
    3. Yüksek devirde daha sakin
    4. Düşük devirde daha torklu
    olmalı... Bunu yaptılarsa mükemmel...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)