Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yeni Nesil 600 CC Klasmanı Düşük Performansları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Honda yine neyse de kawasaki cidden olmamış.arka çark yetmedi resmen ve cidden son hızı galiba en süşük 600 cclik ss olarak tarihe geçti.bunu otobanda r6 600rr yırtar içinden geçer.kawasaki yapmıyormu yapamıyormu onu henüz anlayamadım özellikle 600 cc segmenti ciddi sıkıntı adamların.ninja650 yazın izleyin aklım almıyor 199 u ıkına ıkına zar zor geçiyor.tip zx10 r ama gidiş ninja400 hatta o bu daha atik dir.
    zekvan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı ÇELİKKAYA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiner dedigin icin yazdim
    yok yok biliyorum :D

  3. #23
    zekvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ninja 300
    Alıntı drejj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu süpersportları sadece top speed ile değerlendirme cahilliği sadece bizim ülkemizde mi var acaba? Gerçi pist için yapılmış ama caddeye uyarlanan motosikletleri sadece otobanda 299 görücem diye yırtınan ve bunun ile tatmin olanlardan fazlasını beklemek da bir hata.
    Onlara göre bu işin yeri otoban,aksiyon kamerası ile de kaydettimi 299'u tamam,oldum ben egosu ile krallll..Desen ki boş otobanda haybeye yaktığın benzin parasını piste harca,görsünler ne kadar iyisin.
    Aslın da en büyük eksikliğimiz bu.Otoban da 299 görünce en hızlı benim,piste girip lisans çıkarınca prof olarak yarışıyorum...
    Videolarda sadece top speed var onun üzerinden karşılaştırma ve yorum yaptım. Tabi ki bunlar daha teknolojik, ABS si, sürüş modları, elektronik amortisörleri vs. vs. var. Ama senin anlamadığın bir şey var, bu motorların gücü, hızı eskilere nazaran daha düşük bunu anlatmak istedim. Sen sanırım Kenana kurulup kurulup gelip burada millete sarıyorsun, sakin ol. Yenileri daha kötü olmuş eskiler daha iyiymiş gibi bir cümle de yok orada. Ama sen deneyimlemişsin heralde bu 2 motoru anlat aydınlanalım nasıl çıkıyor virajdan ? Top speed görülebilir, tanık olunabilir, ama diğer özellikleri ancak tecrübe ile anlaşılabilir.

  4. #24
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Yılan gibi zx6 260 da tıkandı ya la
    zekvan bunu beğendi.

  5. #25
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Vay be, kara düzen 20 valf litrelik makinalar görseydi bu günleri kan ağlardı
    Şimdi ki R1'i hızlı sananlar, thunderace üzerine binse ne der acaba
    Eski kara düzen zzr14'ler, thunderace'ler, sıfır teknoloji, "Ölümüne" beygir gücü...
    Elciği çevirdiğin an arka lastikte 100-150 beygir saf güç.
    Bilmem kaç bin devirde max güç çıtası olmadan, gaza elini göstermenle motorun kuduz köpeğe döndüğü günler...

    Ne olduysa centilmenlik yasasından sonra oldu, lanet suzuki hayabusayı üretip motorcu nüfusunda hızlı bir düşüş yaşatmasaydı topluca eğer :D Hâlâ kara düzen motorların güçleri duruyor olabilirdi...
    tommygun, oldcockroach, zekvan ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #26
    oldcockroach - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    2014 HONDA CBR 125R
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay be, kara düzen 20 valf litrelik makinalar görseydi bu günleri kan ağlardı
    Şimdi ki R1'i hızlı sananlar, thunderace üzerine binse ne der acaba
    Eski kara düzen zzr14'ler, thunderace'ler, sıfır teknoloji, "Ölümüne" beygir gücü...
    Elciği çevirdiğin an arka lastikte 100-150 beygir saf güç.
    Bilmem kaç bin devirde max güç çıtası olmadan, gaza elini göstermenle motorun kuduz köpeğe döndüğü günler...

    Ne olduysa centilmenlik yasasından sonra oldu, lanet suzuki hayabusayı üretip motorcu nüfusunda hızlı bir düşüş yaşatmasaydı topluca eğer :D Hâlâ kara düzen motorların güçleri duruyor olabilirdi...
    Kontrolsüz güç güç değildir düsturuyla motor kendini hak etmeyenleri elemiş :D
    zekvan bunu beğendi.

  7. #27
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı oldcockroach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontrolsüz güç güç değildir düsturuyla motor kendini hak etmeyenleri elemiş :D
    Hayabusa ilk çıktığı dönemler resmen, "Apaçi filtreleme sistemi" olarak geldi piyasaya :D
    Motor yeni, kimse başına gelecekleri bilmiyor, parayi veren atladı üstüne, hayabusada adı gibi kabus oldu hepsine :D
    Baktı millet bu diğerlerine pek benzemiyor, tipinden de belli bunun pek hayra alamet olmadığı dediler uzaklaştılar :D
    Avrupa nüfusunu tokatladı resmen alet :D
    oldcockroach, tommygun, zekvan ve 3 diğerleri bunu beğendiler..
    +299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
    Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
    -MrMud

  8. #28

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    eskı 600cc motorlar daha çok degerlenecek bu gidişle =)

  9. #29

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Forumu uzun süredir takip edenler bilirler..Maalesef bu SS ile son hız merakı aramızdan birçok arkadaşın ayrılmasına neden olmuştur. Hakkın rahmetine kavuştular..Tabiki her zaman ölebiliriz , kader bu diyeceksiniz ancak defalarca bir ss ile top speed gorme gayretiniz varsa hayatta kalma şansınızıda azaltmış oluyorsunuz.

    Şahsen bazı motosiklet türlerinin Türkiye gibi trafik ve yol özürlü bir ülkede satılmasını uygun bulmuyorum. Biraz faşistçe gelebilir ancak sen pist rekorları kıran bir adam olsan da bu memleketin trafiği ve yollarında en fazla heder olur gidersin bu motosikletlerle..

    Parası & imkanı olan alsın ancak 100hp + motosiklet eger pistte kullanılmayacaksa 30+ yaş düzeyini tavsiye ediyorum..Yinede bu motosikletler oturuş pozisyonları, güç potansiyelleri ve sıradışı esneklikleri ile bizim ülkemize çok fazlalar..

    Bir motosikletle 299 basmak keyifli olabilir ancak yolda sakin sakin seyreden bir adamın belkide hayatına yada ömür boyu unutamayacağı kötü bir tecrübeye yol açacaksa olmasın kardeşim. Burası Almanya AUTOBAHN ı değil..İnsanımızın bilinç seviyesi , insana trafiğe olan saygısı belli.. Abartmanın alemi yok..
    zekvan ve espresso bunu beğendiler.

  10. #30

    Üyelik
    12 Şubat 2019
    Honda cbr650, eski cbr650f'in yerine çıkan bir model diye biliyorum. 600rr ile karşılaştırmak yanlış olur.

  11. #31
    zekvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ninja 300
    http://www.kawasaki.com.tr/fiyat-listesi.html

    Yani insan buna 107.000 TL para verince bir şeyler bekler, sürüş modunu aç beygiri düşür yine 200 ü geçmesin. Ama pist modunda da 260 ta kalmasın... 400 yapan H2R ın üreticileri bunu böyle yapmış vardır bir bildikleri. Bence 600cc leri olması gerektiği gibi üretmeye başladılar. 1000rr 310 yapıyoken r6 nın 295 görmesi abesti biraz.
    newmoto76 bunu beğendi.

  12. #32
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Yeni 650R'ın oturuşunu çok beğendim.Tasarım fıs ama

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimdeki 250cc değil. 900-1000cc olmalı.
    250cc. 6 silindirler RC165-RC166 lardı.
    eyvallah reis bunu bilecek kadar motorcuyuz çok şükür,yoksa bende biliyorum sadece üşendiğim için cbx'i koydum

  14. #34
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Ne 600 ne bini alın birer 390 felan bişeyler keyfinize bakın o size değil siz ona binin :D

  15. #35
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Motosiklet piyasası global ekonomiyle beraber daralmakta. Satış adetleri yükseliyor gibi gözükse de büyük arge gerektiren modellerin satış adetlerinde yukarıya ivmelenme yok. Birden çok pazar ve birden çok regülasyon var. Avrupa emisyonları çok kısa sürelerde seviye atlıyor buda sürekli yatırım demek. Büyük parasal kaynağı olmayan firmalar çok fazla serisini Avrupada satıştan çekmek zorunda kaldı, Suzuki mesela çok fazla motorunu kaybetti Avrupada. Anladığım kadarıyla'da Euro 3'ten 4'e geçiş çok sert oldu hemen hemen her firma için maddi olarak. 2020'deki 5 şuan için görünen son seviye muhtemelen parayı orada harcayacaklardır ciddi anlamda. Yakında motorlarda kaybolan bu gücü ve ruhu turbo ve supercharger gibi ürünlerle daha sık destekleyecekler gibi gözüküyor çünkü şuan için hareket getirebilecek bir alternatif yok sürekli cc büyütmek zorunda kalıyorlar.
    zekvan bunu beğendi.

  16. #36
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Orta sınıf motosikletlerde turbo ve supercharger göreceğimizi düşünmüyorum...

    ARGE, ağırlık, kompleksite, fiyat gibi dezavantajlar nedeniyle. Biraz cc yükseltilir, hallolur mesele.

    Ekonomi, benzin ve araç vergileri her ülkede sorun değil.
    zekvan bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Gerçekten de hiç gitmiyorlar. MotoGP'yi nasıl kazanacağız bu motorlarla bilemiyorum ?
    newmoto76 bunu beğendi.

  18. #38
    montanaturne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2018
    Motosikleti
    CB250R
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Viraj almakla ilgili iki tane düzgün laf ya okudum ya da okumadım şu forumda şimdiye kadar...

    Herkes SS meraklısı ama ne işe yaradığı bir muamma...

    600cc ile yeterince virajlı bir yolda veya pistte daha hızlı olmak için bir motosiklet:
    1. Aynı maksimum devire sahip
    2. Maksimum gücü daha düşük
    3. Yüksek devirde daha sakin
    4. Düşük devirde daha torklu
    olmalı... Bunu yaptılarsa mükemmel...

    "ss dediğin 299+ yapacak, yoksa 299+ dövmeleri boşa çıkacak sildirmek zorunda kalacaklar. Viraj almasın 299 yapsın yeter."


  19. #39
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax

  20. #40
    ryangt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2006
    kawa'da güç daha var ancak redline'a takılıyor, sanırım arka diş ebatlarını azcık oynasak 280+ süratlere rahatça çıkabilecek, belkide sapma'yı sıfırlamışlardır o da olabilir, gps sürati ile kadran sürati arasında top speed'te 20-30 km farkiyor.


    teee 2005'te gsxr 600'mün her viteste yaptığı max süratı hatırlarım, keza 2007'de ki 600k7'de

    gsxr 600 k5

    1. 120
    2. 160
    3. 205
    4. 239
    5. 255
    6. da devir aşırı düşer, motor bayılrıdı zor bela yokuş aşağı 283 yapmıştım, 270'in üzeri çok zor hızlanırdı

    600 k7

    1. 126
    2. 165
    3. 211
    4. 246
    5. 269
    6. devir yine düşerdi baya ama eğim olunca 299 yapardı, gerçi bir gün gps ile ölçük 260 küsürlü bir rakam çıkınca gps bozuk diye mok atmıştım


    tam net hatırlamasam da gsxr 1000k9

    1. 161
    2. 198
    3. 235-240 arassı
    4. 289
    5.299
    6. 299

    hey gidi gençlik

    istanbul park 2010'da motosiklere açılınca top speed ne boş iş demiştim gerçi
    montanaturne bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)