Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ses İsteyene Ses, Şekil İsteyene Şekil- Lifan V16

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Lifan Cruiser olayında senelerdir kazandığı tecrübeyi bu alete akıtmış belli ki;





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------


    Bu inceleme videolarını atan elemanın Lifan KPT'si vardı. Hâlâ var mı bilmiyorum. Hatta inceleme videosu bile vardı kanalında.
    Bu arada sağ kontrol düğmelerinin oradaki selektör tuşu gibi yapılmış dörtlü tuşu benim motosiklette de olsa hoşuma giderdiç
    berat42 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    20.000 .

  3. #3
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    20.000 .
    Nakit vereyim 15 kağıda el sıkışalım
    Şaka bir yana ötv indirimi varken, şöyle bir tanıtım fiyatıyla 15'e ABS'li gelse, artçı demiri, koruma demiri ve rüzgarlığı olmasa da olur. Ama 5 bin devirden sonra bahsettiği titreşim gerçekten çok rahatsız ediyorsa pek hoş olmaz.
    Parçaların görünümü, rengi, şekli, sesi, ekranı, anahtarı hep çok şekil aletin.
    Hadi ulan 16 kağıt olsun

  4. #4

    Üyelik
    14 Aralık 2018
    kardeşim çelik fren hortumundan memnunmusun
    Bende motoruma taktırmayı düşünüyorumda plastik hortuma göre fren mesafesi nasıl

  5. #5
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı moli0046 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim çelik fren hortumundan memnunmusun
    Bende motoruma taktırmayı düşünüyorumda plastik hortuma göre fren mesafesi nasıl
    Pek deneyemeden gitti motosiklet Zaten ben pek ön fren kullanan ve kullansada pek anlayacak birisi değilim. Muhtemelen çok değişmez bu soğuk havalarda. Hele hele çok ard arda ön freni kullanıp şişmeye sebep olmuyorsan. Bakma benim taktırdığıma ben şekline ve daha sağlam olacağı düşüncesine vuruldum. KP150'nin fren olayı da çok iyi değil diye bildiğimden belki ona da biraz faydası olur dedim. Yani o(frenlemeye katkısı) benim için biraz işin fazlalığı(ekstrası). Düşünüyorsan sağlamlığı ve şekli ayrıca sıcak havalarda performansa ve kullanım ömrüne katacağı fayda için düşün derim.

  6. #6
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Egzosta bakinca direkt aklima venox geldi. Egzost direkt o gibi de. Motor da andiriyor diyebiliriz. Tam bir klasik gidi degil, farkli hos.bir tasarimi olmus.
    Dijital gosterge yerine analoglar daha bir hos oluyor sanki. Hadi yaptiniz ama mavi isik ta sivama gibi olmus.
    Genel olarak guzel bence.

    Gelir mi gelmez mi bilinmez ama, gelmesini isteriz tabii ki de.

  7. #7
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzosta bakinca direkt aklima venox geldi. Egzost direkt o gibi de. Motor da andiriyor diyebiliriz. Tam bir klasik gidi degil, farkli hos.bir tasarimi olmus.
    Dijital gosterge yerine analoglar daha bir hos oluyor sanki. Hadi yaptiniz ama mavi isik ta sivama gibi olmus.
    Genel olarak guzel bence.

    Gelir mi gelmez mi bilinmez ama, gelmesini isteriz tabii ki de.
    Devir göstergesinin hem analog hem dijital olmasını sevdim ben. Devir göstergesi analog illa ki olacak abi. Yani hız dijital olsun tamam da, devir de analog önemli

  8. #8

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    15 yıldır aynı motoru üretmekden sıkılmadılar.. bisan roadster dan beri sistem aynı motor bloğu şase aynı sadece görüntü ve modaya ayak uydurup makyaj atıyorlar.. Bu motorda yeni değil ben bunu lifanın kataloğunda 2 sene önce falan görmüşdüm hatta bu ve bunun bir tanede aynı motor bloğuna sahip gene sade versiyonu vardı.. biri lf250- p idi biri d idi model isimleri.. hatta mondialin getirtmeyi düşündüğü cruiser modeli nevada aynı motor bloğunu kullanıyor..

    bu motor tam tamına 17 beygirdir 15 sene önceki bisan roadster da 17 beygirdi buda öyle.. hala hava soğutmalı hala 5 vites birebir aynı sistem..

    merak ediyorum çinlinin elinde bu motor bloğunda başka motor bloğumu yok yoksa argelerimi yetersiz geliştiremiyorlar bu bloğu şimdiye kadar 30 beygir yapmaları gerekirdi bunca senede .. olduğu yerde sayıyor 15 sene önceki motor neyse şimdikide aynı sadece biraz süslemişler ambalajla oynamışlar o kadar.. ama içerik aynı..

  9. #9
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    İyi işte parça rahat bulunur. Şu güzelliği var abi, motor bloğu sağlam mı falan diye sorgulamaya şüpheye gerek kalmaz gibi.
    Enjeksiyondan olsa gerek 19 beygire ulaşmış.

  10. #10

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi işte parça rahat bulunur. Şu güzelliği var abi, motor bloğu sağlam mı falan diye sorgulamaya şüpheye gerek kalmaz gibi.
    Enjeksiyondan olsa gerek 19 beygire ulaşmış.
    motor bloğu zaten yamaha virago 250 nin motor bloğudur onda sıkıntı yok kaya gibidir iyi bakılırsa arıza çıkartmaz bu gün hala 10 yaşındaki roadstarlar yollarda.. bu motor bloğu türkiyeye onlarca isimle girdi bir çok marka adı altında aklımda olanlar bisan , keeway supershadow , mondia bucanner , zongshen lx250 mi neydi , borelli cmx 250, gene lifanın kendi 250-b modeli v.b liste uzar gider..

    iyide 2019 yılındayız 90 lıların teknolojisi hala kullanıyorlar insan bir el atar modernleştirir bir beygirini torkunu arttırır .. şahsen bunu alıcağıma gider gv250 alırım o bile bundan daha modern bir makine..

  11. #11

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Cidden harika görünen bir motor, videolarda ve resimlerde de kaliteli gibi duruyor bu sene fuarda Lifan var mıydı ? Güzelim markayı bitirdiler halbuki uygun fiyatla çok güzel iş yapabilirlerdi, bu modelin geleceğini sanmam ama getirirlerse, güzel bir fiyat ve tanıtımla güzel satış yapabilirler

  12. #12

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    viragoyu giydirip giydirip piyasaya sürmek güzel motor

  13. #13

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor bloğu zaten yamaha virago 250 nin motor bloğudur onda sıkıntı yok kaya gibidir iyi bakılırsa arıza çıkartmaz bu gün hala 10 yaşındaki roadstarlar yollarda.. bu motor bloğu türkiyeye onlarca isimle girdi bir çok marka adı altında aklımda olanlar bisan , keeway supershadow , mondia bucanner , zongshen lx250 mi neydi , borelli cmx 250, gene lifanın kendi 250-b modeli v.b liste uzar gider..

    iyide 2019 yılındayız 90 lıların teknolojisi hala kullanıyorlar insan bir el atar modernleştirir bir beygirini torkunu arttırır .. şahsen bunu alıcağıma gider gv250 alırım o bile bundan daha modern bir makine..
    Aslında teknolojileri falan var. Yapmama sebepleri aşikar. Halihazırda test edilmiş, yedek parçası falan üretimiş, üretim bandı hazır bir şeyi satabiliyorken, niye yenisi için uğraşsınlar ki?
    Bu konudaki eksiklik japonların bu hacimde cruiser yapmamasından kaynaklanıyor. Rekabet olmuyor onlar olmayınca. Yamaha 250cc v-twin 30-35 hp bir motor sürse piyasaya, hemen bunlar da gelişir.
    Öte yandan hp artırmak için uygun maliyetle yapılacak şeyler biraz cruiser ruhundan uzak kalır. Neticede tork motorudur cruiser. Tabi size katılıyorum, 20 yıldır aynı bloğu kullanmak da artık yeter. Ama işte, rakibi yok ya piyasada, adamlar satabiliyor, o yüzden muhtemelen uğraşmıyorlardır. Şimdi yeni bir motor geliştirse, servis eğitimleri, yedek parça temini, üretim bandı ıvır zıvır. Ne gerek var? Zaten öyle de satıyorsun böyle de. Çünkü yukarda saydığın motorlardan bildiğim bir iki tanesi şuan satışta.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  14. #14

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yamaha'nın 250 cc modeli bile 21 BG falanmış. Bu motorlarda olay düşük devirde yüksek tork, daha doğrusu maksimum tork almak. Bunu da uzun strokla sağlıyorsun. Yamaha'nın çap×strok değeri 49×66 mm. Strok uzun olunca üst devirlere çıkamazsın. Üst devir olmazsa güç de olmaz. Bu kadar basit. Ayrıca düşük devir çeviren motorun ömrü de uzun olur. Deli gibi gidip 150 yapacağına, sakın sakın, yorulmadan 120 yapsın yeter. Bu karaktere sahip 900 cc cruiser motorlar bile 55 BG güç veriyorlar.
    fazil bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    cruiserın olayı yüksek hacimdir zaten düşük hacimde cruiser olur bazıları olmaz der ben o fikirde değilim olur. ama 250cc den cruiser yapıcaksan o yüksek hacimdeki bazı yukarda seko nun yazdığı gibi değerleri göz arda ediceksin yada bakış açını değiştiriceksin.. 250cc de cruise yani yol yapıcağın motorun performansı ön plana çıkar ..900cc lik 50-60 beygirlik makinada bu ön plana çıkmaz onda bile açdınmı gazı uzar gider anında vulcan 900 üm vardı ordan biliyorum en500 ümde vardı.. kısaca 250cc de cruisera 900cc lik bir cruiser gözüyle bakmamak lazım bence..

    bu bağlamda 250cc lik cruiser makina ile cruiser yapıyorsa yani gezi perfromansda önemlidir. zaten elinin altında bir avuç güç var bunu tork diye öldürürsen uzun yolda sıkıntı olur

  16. #16
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    Valla zevk meselesi tabi ama hiç hoşuma gitmedi. Hyosung yeni modeli olan gv125s i 250lik olarak getirse satış sonrası filan umrumda olmaz hemen alırım.

  17. #17

    Üyelik
    22 Temmuz 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Rks k-light 202
    Lifan Türkiye bu motoru getirmeli...
    Lifan yetkilileriyle görüşen oldumu hiç?

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alanin elinde kalacak hurdamsi motor ymqaha olsa kotu de olsa para eder

  19. #19

    Üyelik
    04 Haziran 2014
    Ya abi japonlar olsun amerikalılar olsun 900-950 cc den 50 beygir çıkarıyor ama adamlar 60.000 liraya satıyor adam 250 cc motordan ne kadar beygir ne kadar tork çıkaracak 35-40 beygir çıkarsa zaten bu motorun fiyatı 35-40 bin olur o zaman da herkes ooo çine o para verilir mi der. Ben teknoloji konusunda da cruiserlerde olayı pek abartmamak gerektiğini düşünüyorum ruhunda yok bi kere dijital gösterge bile gereksiz kanımca ayrıca v motordan hiç bi firma vazgeçmemeli cruiser üretirken. malzeme kalitesini bilemem görmedik henüz ama mal çok iyi gözüküyo keşke gelse


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)