Merhaba.
MT-25 alsam başlıkta belirttiğim modellerin arasında ne fark var? E4 ve ABS dışında tasarım veya teknik özellik olarak bir fark var mı? Teşekkürler.
Merhaba.
MT-25 alsam başlıkta belirttiğim modellerin arasında ne fark var? E4 ve ABS dışında tasarım veya teknik özellik olarak bir fark var mı? Teşekkürler.
Yoktur. Bluecore motor teknoloji ile daha akıcı ( gazı kesimce birden kompresyona binmiyor diyorlar ), birde bu bluecore ile 1 lt daha az yakması muhtemelmiş.
1 lt ciddi bir fark olur eğer dedikleri gibiyse, ama fiyat kıyaslayacaksak 2017 alın kesinlikle
1 lt. Fark var deniyor ama o 1 lt. 250 cc. Ayni motor blogu icin cok absurt bir rakam. Neredeyse %25 daha az yakmasi: ayni motor, şanzıman, egsoz v. S. Sahip bir motor da yazilimla olacak bir sey degidir herhalde. Ya tasarruf miktari yanlis ya da bu iste baska bir durum var. Sadece yazilimla olsa Abs siz mt 25 lerin alayina serviste yeni yazilim attirirlar...
Bu 1 lt. Olayi Tam olarak daha acikliga kavusmadi herhalde..... Bilen, tecrube eden varsa bizleri de bilgilendirirse seviniriz...
2017; eu3-abs yok
2018; ayni marka fakat biraz daha iyi tutan lastik, eu4 ve abs. Eu4 ün etkisi ile alt devir biraz daha iyi, yakit biraz daha iyi ama tahminen üst devirler eu3 kadar istekli olmayacaktir. Torkun arttigi ve 26.6nm olduğu söyleniyo fakat nm degerinin yaninda yazan 2.3kgf+m değeri eski 22.6nm ye karşılık gelmekte. Yani o kısım muamma biraz.
2019; r25 te büyük değişimler gözlenirken mt25 sadece yeni renk görünüyordu Eicma da.
2017 ve 2018 arasında 5 bin lira fark var. ABS için bu fark verilir mi bilemedim. Daha doğrusu absli modele o kadar para vermem. O civarlara çıktığım zaman 2-3 daha koyar vstrom 250 alırım vs vs
valla tork verisi bencede hikaye.katalog ve internette tork verisi 26.6 olarak belirtilmiş 250 cc hacminde rekor.euro 4 motora geçipte bu kadar yüksek torku nasıl aldılar bilmiyorum.gerçek olan tek şey euro 4 ile gelen ciddi azalan yakıt tüketimi.tork olayını bende merak ediyorum süren biri lazım bu iş için yada yamaha türkiye bunu açıklaması lazım.çünkü hala euro 4 motorlu 2018 r25 22 torka sahip neden bu motor r25 te yok o zaman ?
Bencelik bir durum yok net olarak doğru.
2016 xmax 250 ile tapagaz 4.3 lt falan yakıyordum. Arkadaşıma yeni kasa xmax 250 aldık. Aynı sürüşü yapmama rağmen motor 3.7 falan gösteriyordu. Xmaxte 3.5 falan asla gördüğüm rakamlar değilde. Ayrıca motor daha hızlanmıştı. Cidden bunu abartmayarak söylüyorum. Eski kasa xmaxten yenisine geçenler iyi bilir.
Muhtemelen mt25de de böyle bir teknoloji kullandilar.
Bahsettiğiniz xmax lerde ikisininde adinin xmax250 olması dışında neredeyse herşey farklı....motor teknik özelliklerinde hp-tork verisi ve bunların sunulduğu devirler dahil herşey farklı...mt25 de böyle bir durum yok...2017-2018 mt25 i yanyana getirip, 0-100, 60-120 gibi ara hizlanma ve top speed olarak kıyaslayabilen olsa aslında tüm sorular cevaplanır
Tork artarsa beygir gücü artıyorsa NC750 neden 75nm tork 48hp ? :D Dostum ikisi farklı şeyler. Biri artınca öteki de artmaz aksine tork yükselirse HP düşer. Hp yükselirse tork düşer. Bir tırda 2500nm tork varken HP 500 olabiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
katılıyorum dostum
O kadar da degildir herhalde. Bekleyelim ve gorelim. Su an bu durum benim merak ettigim bir konu. Internette fazla bir bilgi bulamadim. Yamaha bayiisine sordugumda, abs li mt 25 in emisyon normlarina uymak icin hp ve torkunun dusuruldugunu soylemisti. Ben de katalog da oyle olmadigini, hatta torkun artmis oldugunu soyledim, satici da sasirdi. Ben de adamin ayri telden caldiginu görünce fazla kurcalamadim.
Ayni motor blogunda beygir gucu ayni kalacak, tork artacak, yakitta %20-25 arasi azalacak. Bu kismi ben anlamadim iste. Hani deseler ki emisyon normlarina uydurmak icin gucunu azalttik, boylece yakiti da azaldi, emisyon degerleri de dustu diye o zaman anlarim. Bakalim ben takipteyim....
Merhabalar, 2018 abs kullanıyorum. Eski modellere göre şehir içinde fıtır fıtır gezebileceğin eski versiyonları gibi gazı bıraktığında yığılmayan daha dengeli bir motor olmuş euro 4 ile. Yeni başlayan herkesin rahat kullanabileceği ve yaklaşın 1 litre az yakıyor. Silivri- Pendik arasında 8-9-10 rpm seviyelerinde ( maksimum torku alabileceğim devirler ) motoru kullandım çok keyifliydi rüzgar dışında ve 3.4 ortalama ile eve geldim.
Valla ben 18600e sifir 2017 model aldım daha az yakıyor fln olayı bence önemsiz tek fark abs, eger abs illa olacak demiyorsaniz motorlar bitmeden alın 2017 modellerden pulsar parasına mt25...
Tapagaz yardırınca anlık göstergede max 8.4lt görüyorum ben. Daha az görüyorsa daha az yakıyordur yenileri
Lakin ben gazı kapatınca birden kasılmasını sevmiyorum motorun. Yenilerinde bunu düzeltmişler deniyordu. Abs ve bu sorun çözülmüş ise gayet akıcı ve güzel olmuştur die düşünüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)