Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180

2017-2018-2019 model MT-25 farkları

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Mexico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    Merhaba.

    MT-25 alsam başlıkta belirttiğim modellerin arasında ne fark var? E4 ve ABS dışında tasarım veya teknik özellik olarak bir fark var mı? Teşekkürler.
    Şoför frene bastığında camdan uçmamak için, sıkı sıkı tutunduğu otobüsün camından dışarı baktı ve buyurdu: "Motosiklet tehlikeli abi yeaaa."


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Yoktur. Bluecore motor teknoloji ile daha akıcı ( gazı kesimce birden kompresyona binmiyor diyorlar ), birde bu bluecore ile 1 lt daha az yakması muhtemelmiş.

  3. #3

    Üyelik
    06 Kasım 2018
    Motosikleti
    Ktm duke 250
    1 lt ciddi bir fark olur eğer dedikleri gibiyse, ama fiyat kıyaslayacaksak 2017 alın kesinlikle

  4. #4
    pintus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CB125R 2018 > Yok
    Alıntı okaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 lt ciddi bir fark olur eğer dedikleri gibiyse, ama fiyat kıyaslayacaksak 2017 alın kesinlikle
    Olmaz abi ABS yok onda. Alacaksak ABS'li alalım. 2018-2019 fark etmez.

  5. #5

    Üyelik
    06 Ocak 2019
    1 lt. Fark var deniyor ama o 1 lt. 250 cc. Ayni motor blogu icin cok absurt bir rakam. Neredeyse %25 daha az yakmasi: ayni motor, şanzıman, egsoz v. S. Sahip bir motor da yazilimla olacak bir sey degidir herhalde. Ya tasarruf miktari yanlis ya da bu iste baska bir durum var. Sadece yazilimla olsa Abs siz mt 25 lerin alayina serviste yeni yazilim attirirlar...


    Bu 1 lt. Olayi Tam olarak daha acikliga kavusmadi herhalde..... Bilen, tecrube eden varsa bizleri de bilgilendirirse seviniriz...

  6. #6
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Şehir
    Niğde
    Motosikleti
    Dragon50(110cc)>>Mt25
    2017; eu3-abs yok
    2018; ayni marka fakat biraz daha iyi tutan lastik, eu4 ve abs. Eu4 ün etkisi ile alt devir biraz daha iyi, yakit biraz daha iyi ama tahminen üst devirler eu3 kadar istekli olmayacaktir. Torkun arttigi ve 26.6nm olduğu söyleniyo fakat nm degerinin yaninda yazan 2.3kgf+m değeri eski 22.6nm ye karşılık gelmekte. Yani o kısım muamma biraz.
    2019; r25 te büyük değişimler gözlenirken mt25 sadece yeni renk görünüyordu Eicma da.

  7. #7
    Mexico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax
    2017 ve 2018 arasında 5 bin lira fark var. ABS için bu fark verilir mi bilemedim. Daha doğrusu absli modele o kadar para vermem. O civarlara çıktığım zaman 2-3 daha koyar vstrom 250 alırım vs vs

  8. #8

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    valla tork verisi bencede hikaye.katalog ve internette tork verisi 26.6 olarak belirtilmiş 250 cc hacminde rekor.euro 4 motora geçipte bu kadar yüksek torku nasıl aldılar bilmiyorum.gerçek olan tek şey euro 4 ile gelen ciddi azalan yakıt tüketimi.tork olayını bende merak ediyorum süren biri lazım bu iş için yada yamaha türkiye bunu açıklaması lazım.çünkü hala euro 4 motorlu 2018 r25 22 torka sahip neden bu motor r25 te yok o zaman ?

  9. #9

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla tork verisi bencede hikaye.katalog ve internette tork verisi 26.6 olarak belirtilmiş 250 cc hacminde rekor.euro 4 motora geçipte bu kadar yüksek torku nasıl aldılar bilmiyorum.gerçek olan tek şey euro 4 ile gelen ciddi azalan yakıt tüketimi.tork olayını bende merak ediyorum süren biri lazım bu iş için yada yamaha türkiye bunu açıklaması lazım.çünkü hala euro 4 motorlu 2018 r25 22 torka sahip neden bu motor r25 te yok o zaman ?
    Yanlış daha önce tartışması yapıldı burada. Tork artarsa beygir gücü de artar ama sabit kalmış.

  10. #10
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze/Fatih
    Motosikleti
    Var bişeyler
    Alıntı Palazar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 lt. Fark var deniyor ama o 1 lt. 250 cc. Ayni motor blogu icin cok absurt bir rakam. Neredeyse %25 daha az yakmasi: ayni motor, şanzıman, egsoz v. S. Sahip bir motor da yazilimla olacak bir sey degidir herhalde. Ya tasarruf miktari yanlis ya da bu iste baska bir durum var. Sadece yazilimla olsa Abs siz mt 25 lerin alayina serviste yeni yazilim attirirlar...


    Bu 1 lt. Olayi Tam olarak daha acikliga kavusmadi herhalde..... Bilen, tecrube eden varsa bizleri de bilgilendirirse seviniriz...
    Bence hiç fark yok ya.Baskı hatasını pazarlıyorlar bence

  11. #11
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    r1200gs adv
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence hiç fark yok ya.Baskı hatasını pazarlıyorlar bence
    Bencelik bir durum yok net olarak doğru.

    2016 xmax 250 ile tapagaz 4.3 lt falan yakıyordum. Arkadaşıma yeni kasa xmax 250 aldık. Aynı sürüşü yapmama rağmen motor 3.7 falan gösteriyordu. Xmaxte 3.5 falan asla gördüğüm rakamlar değilde. Ayrıca motor daha hızlanmıştı. Cidden bunu abartmayarak söylüyorum. Eski kasa xmaxten yenisine geçenler iyi bilir.

    Muhtemelen mt25de de böyle bir teknoloji kullandilar.

  12. #12
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Şehir
    Niğde
    Motosikleti
    Dragon50(110cc)>>Mt25
    Bahsettiğiniz xmax lerde ikisininde adinin xmax250 olması dışında neredeyse herşey farklı....motor teknik özelliklerinde hp-tork verisi ve bunların sunulduğu devirler dahil herşey farklı...mt25 de böyle bir durum yok...2017-2018 mt25 i yanyana getirip, 0-100, 60-120 gibi ara hizlanma ve top speed olarak kıyaslayabilen olsa aslında tüm sorular cevaplanır

  13. #13

    Üyelik
    05 Ağustos 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Dominar 400 - V15
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış daha önce tartışması yapıldı burada. Tork artarsa beygir gücü de artar ama sabit kalmış.
    Tork artarsa beygir gücü artıyorsa NC750 neden 75nm tork 48hp ? :D Dostum ikisi farklı şeyler. Biri artınca öteki de artmaz aksine tork yükselirse HP düşer. Hp yükselirse tork düşer. Bir tırda 2500nm tork varken HP 500 olabiliyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence hiç fark yok ya.Baskı hatasını pazarlıyorlar bence
    katılıyorum dostum

  14. #14

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Coorai adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tork artarsa beygir gücü artıyorsa NC750 neden 75nm tork 48hp ? :D Dostum ikisi farklı şeyler. Biri artınca öteki de artmaz aksine tork yükselirse HP düşer. Hp yükselirse tork düşer. Bir tırda 2500nm tork varken HP 500 olabiliyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------



    katılıyorum dostum
    HP= TorkxDevir/7120

  15. #15

    Üyelik
    06 Ocak 2019
    O kadar da degildir herhalde. Bekleyelim ve gorelim. Su an bu durum benim merak ettigim bir konu. Internette fazla bir bilgi bulamadim. Yamaha bayiisine sordugumda, abs li mt 25 in emisyon normlarina uymak icin hp ve torkunun dusuruldugunu soylemisti. Ben de katalog da oyle olmadigini, hatta torkun artmis oldugunu soyledim, satici da sasirdi. Ben de adamin ayri telden caldiginu görünce fazla kurcalamadim.

    Ayni motor blogunda beygir gucu ayni kalacak, tork artacak, yakitta %20-25 arasi azalacak. Bu kismi ben anlamadim iste. Hani deseler ki emisyon normlarina uydurmak icin gucunu azalttik, boylece yakiti da azaldi, emisyon degerleri de dustu diye o zaman anlarim. Bakalim ben takipteyim....


    Leoncino

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)