2017-2018-2019 model MT-25 farkları
-
Benim de tam tersine bu kompresyon olayi hosuma gidiyor. Rodajda ve sehir icinde bayagi ise yariyor. Eu4 lerden kullanmadim ama ben de ki eu3 un kompresyonuna alistim. Fren kullanmiyorum neredeyse... Normal motorlara gore fazla kompresyonu oldugu kesin....
Reklamlar
-
Volkan76 adlı üyeden alıntı
İyi güzel formülde, yüksek hp eldeedebilmek için, hem tork hemde devir yüksek olması gerek. Torku avansla elde ediyorun, deviri rotardla. İkisini birden nasıl elde edicez. Higt tek fulsensör donatılmış herşey elektronik digital ecu kecu, efi mefi, ful teklemi?
Tamam ben ne dedim? Formül ne diyor size?
Tork yükselmiş devir aynı ama beygir gücü sabit kalmış. 250cc de 26nm tork hikaye. Yanlış yazılmış öyle de devam ediyor işte.
-
Konudan ziade sade formül ilgimi çekti. Mekanik kitaplarım toz kaplamış, mekanik mesleği bırakadı 25 seneden fazla oluyor, insanhali işte, merak saldımı sarıp duruyor.
Formele yeniden karşılaşınca son teknolojiyle acaba hp ve tork nasıl aynı anda yükseltilebilinir, dedim. Daha çok sesli (yazılı) düşünmüşüm. iyi forumlar...
YasinC adlı üyeden alıntı
Tamam ben ne dedim? Formül ne diyor size?
Tork yükselmiş devir aynı ama beygir gücü sabit kalmış. 250cc de 26nm tork hikaye. Yanlış yazılmış öyle de devam ediyor işte.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)