Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2017-2018-2019 model MT-25 farkları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    06 Ocak 2019
    Benim de tam tersine bu kompresyon olayi hosuma gidiyor. Rodajda ve sehir icinde bayagi ise yariyor. Eu4 lerden kullanmadim ama ben de ki eu3 un kompresyonuna alistim. Fren kullanmiyorum neredeyse... Normal motorlara gore fazla kompresyonu oldugu kesin....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Volkan76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi güzel formülde, yüksek hp eldeedebilmek için, hem tork hemde devir yüksek olması gerek. Torku avansla elde ediyorun, deviri rotardla. İkisini birden nasıl elde edicez. Higt tek fulsensör donatılmış herşey elektronik digital ecu kecu, efi mefi, ful teklemi?
    Tamam ben ne dedim? Formül ne diyor size?

    Tork yükselmiş devir aynı ama beygir gücü sabit kalmış. 250cc de 26nm tork hikaye. Yanlış yazılmış öyle de devam ediyor işte.

  3. #23
    Volkan76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Urbangini Volta Ala Cubagani
    Konudan ziade sade formül ilgimi çekti. Mekanik kitaplarım toz kaplamış, mekanik mesleği bırakadı 25 seneden fazla oluyor, insanhali işte, merak saldımı sarıp duruyor.
    Formele yeniden karşılaşınca son teknolojiyle acaba hp ve tork nasıl aynı anda yükseltilebilinir, dedim. Daha çok sesli (yazılı) düşünmüşüm. iyi forumlar...
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam ben ne dedim? Formül ne diyor size?

    Tork yükselmiş devir aynı ama beygir gücü sabit kalmış. 250cc de 26nm tork hikaye. Yanlış yazılmış öyle de devam ediyor işte.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)