Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

MT-09'un bedavadan biraz pahalı olması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2502038/detay/
    zahmet edip satmaya bile çalışmasınlar bence duke 790ı.bu arada bu klasda motor isteyenler egzotikde olsun derse gidip triumhp streettriple 800rs olanıda alabilirler full brembe fren öhlins ön arka set kalkış kontrol var allah var yine bu paralara
    Aşık olunmayacak gibi değil mi ya. MT 10 beni benden alıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    16 Haziran 2018
    duke 790'nın çirkin olduğuna katılmıyorum bence çok güzel bir motor.
    fiyatlar aşırı pahalı ona katılıyorum

  3. #43
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı chaqalqarlos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aşık olunmayacak gibi değil mi ya. MT 10 beni benden alıyor.
    seni sana bırakmaz işte ama param olsa bile almam ciddi yüksek bir güç gereksiz ötesi mt09 olsun mutlu mesut yaşarım hayatımı.3 4 sene kullanır satarım yeni kasasını alırım yeterde artar bile.hakkını vericek yol olmadıktan sonra mt10a çıkmaya gerek yok mt09a bile yol yetmez.burdaki ikilemim 790 alıcağıma tabiki gözümü kapatır mt10 sp alırım hakkını da vermem
    chaqalqarlos bunu beğendi.

  4. #44
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seni sana bırakmaz işte ama param olsa bile almam ciddi yüksek bir güç gereksiz ötesi mt09 olsun mutlu mesut yaşarım hayatımı.3 4 sene kullanır satarım yeni kasasını alırım yeterde artar bile.hakkını vericek yol olmadıktan sonra mt10a çıkmaya gerek yok mt09a bile yol yetmez.burdaki ikilemim 790 alıcağıma tabiki gözümü kapatır mt10 sp alırım hakkını da vermem
    MT09 ile MT10 arasındaki tek fark güç ve hız değil ama.

    MT10SP'yi, MT10'dan çok daha iyi kullanırsınız, daha çok zevk alırsınız, daha da rahat edersiniz.

    Belli bir fiyat noktasından sonra güce değil, süspansiyona, şaseye, hafifliğe yatırım yapılıyor. Ne kadar acemi olursanız olun, bunları farkedersiniz, faydasını görürsünüz. "motosikletin hakkını" daha iyi verirsiniz. Çünkü motosiklet sizinle daha iyi konuşur, limitlerini bildirir, kulak verene nerde ne yapması veya yapmaması gerektiğini söyler. Vasat süspansiyon ve şase sizi yalnız bırakır, kör sağır zevksiz olur sürüş. Yavaş sıkıcı ile riskli tehlikeli arasında seçime zorlar güçlü ise de.

  5. #45
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT09 ile MT10 arasındaki tek fark güç ve hız değil ama.

    MT10SP'yi, MT10'dan çok daha iyi kullanırsınız, daha çok zevk alırsınız, daha da rahat edersiniz.

    Belli bir fiyat noktasından sonra güce değil, süspansiyona, şaseye, hafifliğe yatırım yapılıyor. Ne kadar acemi olursanız olun, bunları farkedersiniz, faydasını görürsünüz. "motosikletin hakkını" daha iyi verirsiniz. Çünkü motosiklet sizinle daha iyi konuşur, limitlerini bildirir, kulak verene nerde ne yapması veya yapmaması gerektiğini söyler. Vasat süspansiyon ve şase sizi yalnız bırakır, kör sağır zevksiz olur sürüş. Yavaş sıkıcı ile riskli tehlikeli arasında seçime zorlar güçlü ise de.
    demek istediğim param olsada mt10 almam bana çok.mt09 neyime yetmiyor ki? ktm 790 alıcağıma mt10sp alabiliyorum hatta seve seve onu alırım tabiki dedim.yoksa öhlinsli brembolu elektronik gidon amotrisörlü motoru kim istemez ama yukarda jemand a da katılıyorum 25 bin tl sp versiyonuna açıkcası vermek bencede gereksiz geliyor.2 motor arasında benzer bir nokta olmadığı gerçeğide var tabiki o kadar donanım farkı ortada.standart versiyonunda 1000 kişiden 999unu mutlu mesut ediceğinede her türlü bahse girerim.

  6. #46
    frankestayn1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mt7 o donanımla 790 yanında at arabası kalır dostum okadarda değil
    Doğrudur ama sonuçta arada 2 kat falan fiyat farkı var o yüzden öyle söyledim.

  7. #47
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    demek istediğim param olsada mt10 almam bana çok.mt09 neyime yetmiyor ki? ktm 790 alıcağıma mt10sp alabiliyorum hatta seve seve onu alırım tabiki dedim.yoksa öhlinsli brembolu elektronik gidon amotrisörlü motoru kim istemez ama yukarda jemand a da katılıyorum 25 bin tl sp versiyonuna açıkcası vermek bencede gereksiz geliyor.2 motor arasında benzer bir nokta olmadığı gerçeğide var tabiki o kadar donanım farkı ortada.standart versiyonunda 1000 kişiden 999unu mutlu mesut ediceğinede her türlü bahse girerim.
    9 ile 10 arasında 100cc den çok çok daha fazlası var. ancak bindiğinizde kıyaslayabilirsiniz.9 u olan arkadaşlar şimdi kızacaktır bana ama o paraya artık fiyat performans ürünü olmaktan çıktı. eski kasa 9 hala o paralara alınabilcek güzel motorlardan. keza 7 de öyle. 10 un sesini beğenmeyenler var, çok haklılar akrapovic ve kat iptali ile gerçekten rezil bir sesi var. şuan akrapovic ile kullanıyorum, homurtudan başka bir şey yok. fakat orjinal egzoz+kat iptali ile muazzam keyifli bir tınısı var. tekrar döneceğim stock egzoza en kısa zamanda.
    9 kullanıcılarının 10 da bulamayacağı tek şey, 0-4 bin devir arasındaki ivmelenme. zaman zaman vuruntu dahi yapabiliyor kat iptali ile. fakat 4 binden sonra hem sesi değişiyor hem de gidişi. klasik 4 silindir bıdı bıdısı.

    bunların dışında rüzgar yeme olayı 9 da çok rahatsız edici. 10 da cama ihtiyaç duymaksızın 200 e kadar herhangi bir rahatsızlık vermiyor. özellikle gidon pozisyonunu biraz daha öne alırsanız tadından yenmez.

    son olarak quickshifter olayına değineceğim. 9 da quickshifter sonradan devşirme. kill time dediğimiz mevzu adaptive değil. her devirde tek bir kill time kullanılmış. dolayısıyla 7-8 bin devirin altında 9 da qs ile vites değiştirdiğinizde abuk subuk sarsmalar oluyor. fakat 10 da devire göre kill time yapmışlar. dolayısıyla düşük devirde bile lokum gibi çalışıyor.
    chaqalqarlos bunu beğendi.

  8. #48
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    9 ile 10 arasında 100cc den çok çok daha fazlası var. ancak bindiğinizde kıyaslayabilirsiniz.9 u olan arkadaşlar şimdi kızacaktır bana ama o paraya artık fiyat performans ürünü olmaktan çıktı. eski kasa 9 hala o paralara alınabilcek güzel motorlardan. keza 7 de öyle. 10 un sesini beğenmeyenler var, çok haklılar akrapovic ve kat iptali ile gerçekten rezil bir sesi var. şuan akrapovic ile kullanıyorum, homurtudan başka bir şey yok. fakat orjinal egzoz+kat iptali ile muazzam keyifli bir tınısı var. tekrar döneceğim stock egzoza en kısa zamanda.
    9 kullanıcılarının 10 da bulamayacağı tek şey, 0-4 bin devir arasındaki ivmelenme. zaman zaman vuruntu dahi yapabiliyor kat iptali ile. fakat 4 binden sonra hem sesi değişiyor hem de gidişi. klasik 4 silindir bıdı bıdısı.

    bunların dışında rüzgar yeme olayı 9 da çok rahatsız edici. 10 da cama ihtiyaç duymaksızın 200 e kadar herhangi bir rahatsızlık vermiyor. özellikle gidon pozisyonunu biraz daha öne alırsanız tadından yenmez.

    son olarak quickshifter olayına değineceğim. 9 da quickshifter sonradan devşirme. kill time dediğimiz mevzu adaptive değil. her devirde tek bir kill time kullanılmış. dolayısıyla 7-8 bin devirin altında 9 da qs ile vites değiştirdiğinizde abuk subuk sarsmalar oluyor. fakat 10 da devire göre kill time yapmışlar. dolayısıyla düşük devirde bile lokum gibi çalışıyor.
    Valla kimse kizamaz hocam mt9 10 kiyasina girilmez zaten.mt10 giderken mt09 duruyor gibi oluyor tipki z1000 z900 gibi.mt09 un ruzgar olayini yeni kasada merak ediyorum mt10 nun kafa sabit oldugundan baya bir fark vardir naked motor kiyasina gore.ses bence muhtesem v4 degil sirali 4 degil arasi vahsi bir sesi var bana göre.shifter olayini valla tecrubesi olanlar anlar bence ben mt09 kullansam bana cift kavramali gibi gelir.ama o atesleme kesme olayi yazilim diye biliyorum.bu isi hizlandiran adamlar illaki vardir bence.

  9. #49
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt10 giderken mt09 duruyor gibi oluyor tipki z1000 z900 gibi
    https://youtu.be/5xBQ-o_1Ihg

    Z1/Z9 farkı MT10/MT09 kadar değil.

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    +1. Şahsen aralarında tercihim Z900 olurdu. MT10 ile MT09 arasında isim benzerliği var sadece.

  11. #51
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    ktm testine gittik bana al 790 test et dediler bu ne yaaaa çok iğrenç dedim hata mı etmiş oluyorum.
    1090 ve büyük abi süper adventure test ettim etmez olaydım :(


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)