Resmen kesip biçmek, parçalamak istiyorum!
-
Evet açık açık yazıyorum buradan,
Resmen kesip biçmek, parçalamak istiyorum!
İçin içimi yiyor!
Kesmezsem bana dert olacağını hissediyorum. Ne kadar güzel olsa da onu kesmek bana ayrı bir haz verecek, hissediyorum.
O' nu parçalarken alacağım keyfi düşündükçe sabırsızlanıyorum, elim titriyor.
Kararımı verdim. Kesip biçicem.
Her ne kadar onu sevmiş olsam da kesicem!
Onu kesip baştan yaratıcam.
"Honda İnnova 125" kesilip bir "Survival Bike" a dönüşecek. Benim beceriksiz ellerimle onu kesip çirkin bir edayla yeniden yaratmak istiyorum.
Sonradan kimse madem kesecektin niye topladın o zaman demesin diye şimdiden ön başlık açayım dedim
Zamanında kıyıp kesemedim ama kesmek istiyorum. Kesmeliyim. Kesmem lazım... Kesiceeeeeeeeemmmmm.....
Reklamlar
-
Merhaba, bu kesme delme işleri muayneden nasıl geçiyor ? Muaynede sorun çıkarmayacaksa bende benim makineyi sürüden ayırmak istiyorum..
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
-
-
tarikcapar adlı üyeden alıntı
Merhaba, bu kesme delme işleri muayneden nasıl geçiyor ? Muaynede sorun çıkarmayacaksa bende benim makineyi sürüden ayırmak istiyorum..
Bu yapılacak olanı trafiğe sokmuştuk. Şimdi trafikten tekrar geri çekiyorum. Trafiğe kapalı alanlarda kullanmak için birşeyler yapmak istiyorum. Yakıtı koyucam, belki 600-700km tekrar yakıt aramıycam. Gerektiğinde hafif arazide kolaylıkla yol alabilecek, düştü kalktı aman şurası kırıldı derdi olmayacak, yolda bırakma ihtimali düşük malzeme taşıma potansiyeline sahip ama esasen kafama göre saçma sapan bir alet yapıcam
Muayeneden geçmesini istiyorsanız temel etkenler:
Lastikler ön/arka için ayrımı var ise mutlaka ön lastik önde, arka lastik arkada takılı olacak, hareket yönleri doğru olacak,
Far, sinyaller, parklar, plakalık aydınlatmaları çalışır durumda olacak,
Plakası doğru konumlanmış olacak
Üzerinde Marka/Model yazıyor(belirtilmiş) olacak [Bende sorun çıkmadı ancak olması gerekiyor dendi]
Egzoz konusunda hassas davranabiliyorlar, dikkat
Gidon dönüşünde takılma veya yüksüz durumda boşluk olmayacak
Frenler doğru çalışacak
İlk çalıştırma sorunsuz olacak
Renk değişikliği yapmamaya gayret edin, yaparsanız da belirtin ve gerekli işlemleri zamanında yapın yoksa uğraştırıyor
Bunlar zaten bilinen kısımlar. Bunların haricinde tek tavsiyem internetten biraz kurcalayın, motosikletin çok fazla takılmadığı bir istasyonu tercih ederseniz daha rahat ve sorunsuz geçebilir
-
Kullanılan boya ve kuyruk tasarımı hariç CBF 150 caferacer projesi hoşuma gitmişti.Yeni projede Survival Bike için o tarz bir boya hoş olabilir ama caferacer a daha parlak canlı şeyler yakışıyor.
-
-
Exectus adlı üyeden alıntı
İhbar edildi.
Nereye? Motosikletleri koruma ve dayanışma derneğine mi
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------
Thracian adlı üyeden alıntı
Kullanılan boya ve kuyruk tasarımı hariç CBF 150 caferacer projesi hoşuma gitmişti.Yeni projede Survival Bike için o tarz bir boya hoş olabilir ama caferacer a daha parlak canlı şeyler yakışıyor.
Bunda yeşil ağırlıklı ve hatta kamuflaj düşünüyorum. Ancak yine pütür uygulaması olması şartı ile. Bunlar haricinde watertransfer uygulamalarını da yapabilirim. Elimde hali hazırda birkaç desen mevcut. Önerilere açığım. Proje bu akşam başlayacak. Gelişim aşamasında da güzel öneriler gelirse zevkle değerlendirebilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Sakin ol şampiyon.
-
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Bu yapılacak olanı trafiğe sokmuştuk. Şimdi trafikten tekrar geri çekiyorum. Trafiğe kapalı alanlarda kullanmak için birşeyler yapmak istiyorum. Yakıtı koyucam, belki 600-700km tekrar yakıt aramıycam. Gerektiğinde hafif arazide kolaylıkla yol alabilecek, düştü kalktı aman şurası kırıldı derdi olmayacak, yolda bırakma ihtimali düşük malzeme taşıma potansiyeline sahip ama esasen kafama göre saçma sapan bir alet yapıcam
Muayeneden geçmesini istiyorsanız temel etkenler:
Lastikler ön/arka için ayrımı var ise mutlaka ön lastik önde...
Ya sadece kuyruk, depo, ve farı değiştirerek retro bi görünüm vericem... aydınlatmaları görünüme uygun olarak eksiksiz tekrar takıcam... frn yada motorla oynamam. Egzosun ömrü bitti. Zaten ben motorda gürültü sevmiyorum... Az ses çıkaran, çekişi ve yakıtı olumlu etkileyecek bir stok egzosla değiştirirm...
depoya yine marka sticker ı yapıştırırım. motorda zaten var. Sorun yaşamam o halde ?
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
-
31 Aralık 2018, 15:16
#10
tarikcapar adlı üyeden alıntı
Ya sadece kuyruk, depo, ve farı değiştirerek retro bi görünüm vericem... aydınlatmaları görünüme uygun olarak eksiksiz tekrar takıcam... frn yada motorla oynamam. Egzosun ömrü bitti. Zaten ben motorda gürültü sevmiyorum... Az ses çıkaran, çekişi ve yakıtı olumlu etkileyecek bir stok egzosla değiştirirm...
depoya yine marka sticker ı yapıştırırım. motorda zaten var. Sorun yaşamam o halde ?
"Kuyruğu kestim" yerine "seleyi değiştirdim" derseniz büyük ihtimalle sorun çıkmayacaktır
Ayrıca gerektiği durumlarda özel mesajla ulaşırsanız, müsait zamanlarda elimden geldiği kadar yardımcı olmaya da çalışırım. Maksat muhabbet olsun
-
31 Aralık 2018, 16:29
#11
Kesmeyelim kesmeyelim belki iki sene sonra kendiliğinden düşer...
Yasaklar zeki metin...
-
31 Aralık 2018, 17:43
#12
Walla MT-25'i kesesim geliyor seni gördükçe. Az biraz soluklandır bizi. Ayrıca yaz gelsinde cafe racer ile fotoğraf çektirme etkinliği yapalım...
-
31 Aralık 2018, 18:18
#13
Kes gitsin beyaaa, durduğun kabahat
Belki güzel birşey ortaya çıkar belki de çirkin, pis bir şey.
Ama kesmeyip içinde hep "acaba?" sorusu yankılanacağına, en kötü ihtimalle "hiç değilse denedim" dersin
-
31 Aralık 2018, 18:25
#14
hep bir cup fantazim olmuştur.. belkide suan kullandığım motosikletimi sattığımda sıradaki motorum olacak. merakla bekliyorum son halini.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler