Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

virajlarda diz değdirmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    09 Kasım 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R / MONDİAL DRiFT 125
    bu aralar heves ettiğim olay.
    bugün iki defa denedim tam olmadı ama o kıçın yarısını dışarı verip başı viraja doğru çevirip hafif gaz açarak yatmaya çalışmak müthiş zevkliydi.
    bu işin tam olarak püf noktası nedir eğitim almak gerekiyor sanırım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    24 Ocak 2018
    Motosikleti
    Suzuki SV650A
    viraja girmeden önce asfaltın dandikliğini, yolda olası sıvı döküntülerini ve giyotin bariyerleri düşün :
    müsaitnick ve espresso bunu beğendiler.

  3. #3
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yaptık mı yaptık ama yolda denemek çok mantıklı değil. Kapalı alanlar için; çalışmaya devam.
    Bu olay için motosikletin tarzı ve otoruş pozisyonu da önemli. Uygun olmayan bi motosiklette diz değer ama görüntü ve motosiklete hakimiyet saçma sapan olur.
    Yani kendi kendini eğittiğin sürece olur, eğitim şart değil

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Pist eğitimi almak gerek sanırım, güvenli sürüşü, ileri sürüş, yol eğitimi tarzı eğitimlerde doğal olarak anlatılmaz. Belki aşağıdaki video işine yarayabilir.

    https://youtu.be/XHhG6uSSIiE

  5. #5
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Yanlış hatırlamıyorsam sen daha ilk motoru aldım konusunu açalı çok olmadı. Aman diyeyim. Zaten Türkiye’deki şehirlerin yarısından fazlasından daha kötü kalitede yola sahibiz. Benden uyarması. Maddi manevi üzücü olabilir bu denemelerin sonuçları.

  6. #6
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı emirs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aralar heves ettiğim olay.
    bugün iki defa denedim tam olmadı ama o kıçın yarısını dışarı verip başı viraja doğru çevirip hafif gaz açarak yatmaya çalışmak müthiş zevkliydi.
    bu işin tam olarak püf noktası nedir eğitim almak gerekiyor sanırım.
    Benim taktiğim virajın ortasında gidonu bırakmak.Dizlerim 4-5 saniye değiyor yere.

  7. #7
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Bu işin püf noktası asfalt kalitesi. Asfalt kaliteli olunca lastik de kaliteli ise gerisi bir kontraya bakar.

  8. #8

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Hangi hızlarda diz değdirmeye çalışıyorsunuz?

    Mevcut otoyollardaki virajların çoğunu 120-130 km/h ile bile çok öyle diz değdirecek kadar yatırmadan dönebilirsiniz sanırım...

    Yani, bu otoyollarda diz değdirecek kadar motoru yatırma ihtiyacı için hızınızın baya baya yüksek olması lazım ...

    Gymkhana tarzı çalışmaları, çok daha düşük hızlarda denemenizi tavsiye ederim, öncelikle...

    Güvenli sürüşler...

  9. #9

    Üyelik
    09 Kasım 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R / MONDİAL DRiFT 125
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi hızlarda diz değdirmeye çalışıyorsunuz?

    Mevcut otoyollardaki virajların çoğunu 120-130 km/h ile bile çok öyle diz değdirecek kadar yatırmadan dönebilirsiniz sanırım...

    Yani, bu otoyollarda diz değdirecek kadar motoru yatırma ihtiyacı için hızınızın baya baya yüksek olması lazım ...

    Gymkhana tarzı çalışmaları, çok daha düşük hızlarda denemenizi tavsiye ederim, öncelikle...

    Güvenli sürüşler...
    40 50 km hızla virajlı asfalt dağ yollarında güzel yatıyor motosiklet.
    lastiklerim rosso ll, motor cbr 250r.

  10. #10
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Alıntı emirs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40 50 km hızla virajlı asfalt dağ yollarında güzel yatıyor motosiklet.
    lastiklerim rosso ll, motor cbr 250r.
    Yanında bir arkadaş olmadan tek başına dağ yollarında riskli hareketler denememek lazım. Allah korusun virajı alamayıp bir yamaçtan aşağı düşersen mahsur kaldığın yerden seni kim kurtaracak? Telefonun çalışmaz ve birde elin ayağın kırılmışsa? Bu şekilde dağ yollarında kaza yapıp günler sonra bulunan birsürü kişi var.

  11. #11
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Dostum aman diyeyim, hevesini anlıyorum ama cidden çok gereksiz şeyler. Kimse sana diz değdirdin diye ödül vermiyor virajın sonunda. Pist gibi bir hayalin varsa da mutlaka eğitime git.

  12. #12

    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    MASH150/PCX150/MT25/XMAX250/DOWNTOWN350
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işin püf noktası asfalt kalitesi. Asfalt kaliteli olunca lastik de kaliteli ise gerisi bir kontraya bakar.
    Doğru diyorsun da Türkiyede kaliteli asfalt bulmakta zor. Bizim motosikletler düz yolda durmuyor.

  13. #13

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Motoru 40 dereceden fazla yatırman gerekiyorsa ekstra risk alıyorsundur; gereğinden hızlı gidiyorsundur, yani sürüş eğlencesi yapıyorsundur. Eğlencenin yeri trafik değil bence...

  14. #14
    frankestayn1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Böyle değişik şeylere heves edeceğinize neden trafikte nasıl hareket ederim kontra viraja adam akıllı nasıl girerim yada iyi bi eğitim nasıl alırım vs bunlara heves etmiyorsunuz anlamıyorum.

    Diz değdirmek forumda bizlerin tavsiye vermesiyle böyle yap şöyle yap demesiyle ve cbr 250 gibi bir motorla nasıl mümkün ve yüzde kaç ihtimal?

    İlla değdirmek istiyorsan İngilizcesi nasıl bilmiyorum kaliforniya yarış okulu var 3700 tl idi en son ücreti oraya git eğitimini al veya düzgün bi yerden eğitim al yazarak olacak şeyler değil bunlar tecrübe+zaman gerekli.

    Hadi bi diz değdireyim yim demekle olmaz bu işler.

    Bide bu racingciler niye böyle değişik yav
    espresso bunu beğendi.

  15. #15
    Wing750 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CRF1000L Africa Twin
    Ben omuzumu değdiriyorum asfalta.

  16. #16

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Ben kafamı değdiriyorum asfalta.
    Wing750 bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2017
    Motosikleti
    xsr 900
    soguk havaları da göz önüne alın, lastiğinizin yanları yeteri kadar ısınmamış olacak, tutuş çok az olacaktır,

  18. #18
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Alıntı khaledome adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soguk havaları da göz önüne alın, lastiğinizin yanları yeteri kadar ısınmamış olacak, tutuş çok az olacaktır,
    Bak işte bu çok dikkat edilmesi gereken bir mesele.

  19. #19

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Bizdeki ters eğim virajlarla yatırmadan bile düşebilirsin bu havalarda...

  20. #20
    aonal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    YBR125 esd idi
    Motosiklet güzeldir düşmediğin sürece.. gideceğin yere güvenli şekilde git boşwer değmesin dizin Allah korusun bizim memlekette bira içer yola atar

    şişesini, yağ dökülür... Asfalt desen berbat zaten, gerek yok sağlam git yeter


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)