Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Katil Bariyerler İçin Önemli Gelişme

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #101
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hemen sinirlenmeyin ekrem abi(!)'ye laf gelince, bi sakin olun yaf. Ben büyükşehir yapsın demedim, onu kendiniz anlamışsınız. Adam İstanbul B.B. başkanı, makamın önemini Türkiye ve İstanbul hakkında bilgisi olmayanlar dahi geçen seçim olan olaylar sonrasında anlamıştır. Görüşsün gerekli makamlarla elini zorlasın yaptırsın. Sonuçta hizmet adamı olmak bunu gerektirir. (tabi öncelikle adam olmak ve hizmet yapmayı istemeyi de gerektirir ama umarım o kısımları da elde eder yada etmiştir).
    He bir de bir haber bırakayım faydası olur belki( en azından sinriniz diner yada laf atmak için yeni bahane bulursunuz, vaktiniz geçer.):
    http://www.nilufer.bel.tr/haber-6072..._dostu_bariyer

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------



    Maalesef yine unutulduk.
    Hocam inanır mısın o metal bariyerlere giren arabaları gördükçe arabalara bile faydası yok gibi geliyor bana, sevmiyorum, çok rahatsız edici geliyorlar bana.
    Verdiğiniz haberin aslı-astarını araştırmak gerek. Nilüfer'de yaşayan arkadaş varsa 1-2 foto atar şenleniriz.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #102
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    ... > Nc 700dc integra > ....
    Katil bariyer meselesi ne oldu sahi? Kimsede ses çıkmıyor? Senatör de sus pus, "emir erleriyle" foto da paylaşmıyor sanki...

    Verilen sözler ne oldu yahu? Yine mi kandırıldık?

    Yine mi dış güçlerin oyunu yoksa?

    Yada faiz ve asfalt lobisi?

    Sarı kara Trump?



    Ölen öldüğüyle kalmaya devam ediyor...
    birbilent ve yigozya bunu beğendiler.

  3. #103
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    AK TROLLERİ KONUYA DAVET EDİYORUM AMA İŞTE GÜVEN, ÖZVERİ VE TECRÜBE EKSİKLİĞİ YÜZÜNDEN GİRMİYORLAR...
    Metela ve yigozya bunu beğendiler.

  4. #104
    oznkrçm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RAMZEY 100-YBR 250-CBR 250-CBF 600-VFR 800
    Yazık...

    Yapmayacaksınız madem bırakın yalanı. Sanki millet size inandı da oyunuz mu çoğaldı.

  5. #105
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Gelibolu
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster Custom XL1200C
    Otoyol İnşaatı sektöründe çalışan birisi olarak konu hakkında biraz teknik bilgi vermek istedim.

    Bariyerlerin teknik ismi "oto korkuluk". Oto korkuluklar sokak ve caddelerde olmaz. Devlet yolları ve otoyollarda oluyor. TEM ve E-5 gibi yollarda. Bu yollardaki imalatlar üzerinde belediyeler veya diğer yerel kurum ve kuruluşlar söz sahibi değil. Doğrudan KGM (Karayolları Genel Müdürlüğü) tarafından yaptırılır. KGM tüm diğer devlet kurumları gibi yürürlükteki standartlara göre imalat yaptırıyor.

    Otokorkuluklar ve yollardaki diğer tüm güvenlik sistemleri TS EN 1317-2 Yol Güvenlik Sistemleri standartlarına göre yaptırılıyor. Bu standartlara hesapları yapılıyor ve yapılarına karar veriliyor.

    Şu anda yürürlükte olan bu standart içinde tarif edilen hesaplamalarda motosiklet yok. Otomobil, otobüs, minibüs, kamyonet, kamyon vb diğer tüm araçlar var ama motosiklet yok. Zaten olsada çok fazla birşey farketmez. Çünkü Otokorkuluklain teknik tarifi, yolu belirgin hale getiren, yayaların ve hayvanların yola girmesini engelleyen, aracın, yoldan çıkmasını önleyerek, sürücülerin ve yolcuların güvende olmasını sağlayan yapılardır şeklinde. Bu tarifinde değişmesi lazım.

    yani ilk adım olarak bu şartnamenin motosikletleri de içine alacak ve motosiklet sürücülerini koruyacak şekilde değiştirilmesi gerekiyor. Bu değişiklik olursa, zaten devlet tarafından yaptırılan tüm işlerde standartlar takip edilmek zorunda olduğu için bizim bu işimizde çözüme kavuşmuş olacak.

    Bunun için de yapılacak ilk iş; hükümet tarafından Türk Standartları Enstitüsüne gereken talimatın verilmesidir.

    TSE bu standartı değiştirirse, bir devlet kurumu olan KGM tüm işlerini buna göre yaptırır ve sorunumuz çözülür.
    sutlusoda, maktama, espresso ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #106
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı ismaileren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otoyol İnşaatı sektöründe çalışan birisi olarak konu hakkında biraz teknik bilgi vermek istedim.

    Bariyerlerin teknik ismi "oto korkuluk". Oto korkuluklar sokak ve caddelerde olmaz. Devlet yolları ve otoyollarda oluyor. TEM ve E-5 gibi yollarda. Bu yollardaki imalatlar üzerinde belediyeler veya diğer yerel kurum ve kuruluşlar söz sahibi değil. Doğrudan KGM (Karayolları Genel Müdürlüğü) tarafından yaptırılır. KGM tüm diğer devlet kurumları gibi yürürlükteki standartlara göre imalat yaptırıyor.

    Otokorkuluklar ve yollardaki diğer tüm güvenlik sistemleri TS EN 1317-2 Yol Güvenlik Sistemleri standartlarına göre yaptırılıyor. Bu standartlara hesapları yapılıyor ve yapılarına karar veriliyor.

    Şu anda yürürlükte olan bu standart içinde tarif edilen hesaplamalarda motosiklet yok. Otomobil, otobüs, minibüs, kamyonet, kamyon vb diğer tüm araçlar var ama motosiklet yok. Zaten olsada çok fazla birşey farketmez. Çünkü Otokorkuluklain teknik tarifi, yolu belirgin hale getiren, yayaların ve hayvanların yola girmesini engelleyen, aracın, yoldan çıkmasını önleyerek, sürücülerin ve yolcuların güvende olmasını sağlayan yapılardır şeklinde. Bu tarifinde değişmesi lazım.

    yani ilk adım olarak bu şartnamenin motosikletleri de içine alacak ve motosiklet sürücülerini koruyacak şekilde değiştirilmesi gerekiyor. Bu değişiklik olursa, zaten devlet tarafından yaptırılan tüm işlerde standartlar takip edilmek zorunda olduğu için bizim bu işimizde çözüme kavuşmuş olacak.

    Bunun için de yapılacak ilk iş; hükümet tarafından Türk Standartları Enstitüsüne gereken talimatın verilmesidir.

    TSE bu standartı değiştirirse, bir devlet kurumu olan KGM tüm işlerini buna göre yaptırır ve sorunumuz çözülür.
    Standartları biz belirliyoruz, o zaman değiştirebiliriz de.

    Kaldı ki standartlara göre "...aracın, yoldan çıkmasını önleyerek, sürücülerin ve yolcuların güvende olmasını sağlayan..." ibaresi geçiyor diyorsunuz. Bu durumda;

    * Araç tanımına karayolundaki motosiklet de dahildir, ayrıca tanımda belirtilmesi gereği bulunmaz.

    * Sürücü ve yolcuların güvende olmasını sağlayan denmiş ancak bu noktadaki sorun zaten bellidir ki konu da bundan ibarettir.

    Yani, bu şartnamenin değiştirilmesi değil motosikletin de bir araç olduğunu kavramış birileri tarafından okunup anlaşılması gerekiyor. Diğer bir değişle zaten yasa buna göre yapın demiş, bizimkiler de her zamanki gibi ne anladıysa onu yapıp ısrarla anlamamaya ve talebi değerlendirmemeye, yönetmelikteki tanımları dahi anlamadan iş yapmaya devam etmekteler.

    Orada araç diyor araç. Motosiklet de bir araçtır, sürücüsü ve yolcusu vardır, bu otokorkuluğun onlar da gözetilerek tasarlanıp uygulanmış olması gerekliliği aranır. Yani buna göre; KGM yürürlükteki standartlara göre işlem yapmamaktadır! Açık ve net!
    espresso bunu beğendi.
    Aktif Kullanılan ve Mevcuttakiler: MSX125 + INNOVA125 + CBF150 Cafe Racer + MT-07ABS(x2 adet) + CB125ACE + Z-One180

  7. #107
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    TSE "motosiklete uygun bariyer yapilmali" deyince olacak he mi?

    Yahu birakin standartlari, kanunda yazan islemiyor... Ihale kanunu kac kez degistirilmis bir bakiverin hele. Tren kazasinda olenlere n'oldu? Helikopterden cihazlari soken askeri hepimizin izledigi Yazicioglu cinayeti? Polis olduren Sinan Cetin'in oglu? Ayakkabi kutulari?

    Ama TSE ha deyince olacak oyle mi?

    Gunun esprisi...

    Motosiklet bariyerine harcanan para baska yere harcandiginda daha fazla oy getirecekse o is olmaz. TSE ne derse desin. Iki kelimeyi degistirmekte ne var Allah askina? Secilmis basbakanin degistirildigi ulkede yasiyoruz. Lutfen azicik gerceklerle iliskili olun

    Tavsiyem, adalet ve hesap verilebilirligini olmadigi bir ulkede "motosiklet icin bariyer" gibi lukslere tamah etmeye gerek yok...
    fazil bunu beğendi.

  8. #108
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Yine vatandaşa yüzsüzce yalan söylendi, yine siyasetçilerin oyununa geldik.

    Siz sanıyor musunuz ki insanlar sonraki seçimde oy verirken bu yalanı hatırlayıp "Bize yalan söyleyene oy vermeyiz" diyecekler? Tabi ki herkes yine fanatiği olduğu partiye oy vermeye devam edecek. Bu düzen böyle sürecek.

  9. #109
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    yine yala yine dolan, hakan şükür'ü hatırlayan var mı bana bu adam da aynı tipte geliyor, motorculuğuna laf diyemem ama mecliste amacı sadece biri ne isterse ona oy vermek olan bu millet için hiçbir vasfı olmayan cemaatçi şahsın şov amaçlı yaptığı bu çalışma ile tüm motorcular kandırıldı, n'oldu bu bariyerler, ne yapıldı, neden şimdiye kadar en azından yüzlerce hatta binlerce kilometre yapılması gereken bu bariyerler neden durdu! her işleri yalan dolan, göstermelik..

  10. #110
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Kim kandırıldı? Kanmayan zaten kandırılmadı. Kanan, kandırıldığının farkında olmadığı veya şiddetle inkar ettiği için onlar da kandırılmadı.

  11. #111
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motosikleti
    Şimdilik zorunluluktan 4 teker ile çile dolduruyor
    Motorcu dostu bariyeri de geçtik yerli yersiz her yere bariyer döşeme huylarında vazgeçseler yeter.Bazen öyle saçma sapan yerlere bariyer koyuyorlar; bariyer olmasa en fazla tarlaya gireceksin herhangi bir uçurum tehlike yok,bomboş tarla.Ama koyuyor oraya bariyeri çarp ki paramparça ol geber diye.Bu bariyer işinde de bir rant dönmüyorsa birileri zengin olmuyorsa ben motosikleti bırakırım o kadar idialı konuşuyorum.

  12. #112
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    KTM Duke
    Bu ülkeden yakın gelecekte bir cıbıl ollmaz
    velizrsln bunu beğendi.

  13. #113
    vişneçürüğü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2017
    Motosikleti
    piaggio beverly 300
    kararı almakla olmuyor, hayata geçir ayakta alkışlayalım...

  14. #114
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Bu arada, standart demişken memlekette kavşak içinde şerit çizgilerinin ansızın kaybolduğunu farkeden var mı? Karayolları bunun standartını belirleyemedi herhalde.
    velizrsln bunu beğendi.

  15. #115
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Bu arada abuk sabuk klüp başkanları öyle yaptık ettik vs diye videolar atmışlardı. Onlara da bir göz kırpsak mı? Yoksa onlar kimin yanında acaba?


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
6. sayfa BirinciBirinci ... 456

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)