Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Moto Guzzi V85 TT Nisan Ayında Türkiye’de

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    enduro da benim için tenere yada at ..maceraya girmem..

    maxi scooter çok ayrı keyif süren bilir. gerçi maksiden maksiyede farkvar 500c.c lik bir maksi ile 250 cc lik bir değil..bendede şu anda x10 var 350c.c ama piaggionun kendi demesi 500c.c lik güç üretüyormuş. yıllar öncede silverwing600 üm vardı maksi güçlü oldumu çok keyifli adama neden manuel sürüyorum dedirtiyor. tabii hız peşinde değilsen..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Kısmet inş. (ama ancak başka memlekette) 850 TT için konuşuyorum

  3. #23

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    hayatımda pek çok marka motor sahibi oldum japonun dışında bmw emde oldu şimdi piaggio var bunlar her şekil eskisi yenisi satılırda bu memlekette iki üç modele hayatta girmem.. triumph,moto guzzi , indian falan tarzı markalar.. motorlar şahahe en ufak lafım yok ama evlat olarak üstüme kalırlar.

  4. #24

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Sıkıntı olmaz bana, yaş 45. Seversem başkasını da istemem zaten. Bunu da alırsam Türkiye'de almam ayrıca, İtalya veya İspanya'ya gidersem ancak. (Yapıyoruz ufaktan hazırlıklar...)

  5. #25
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT

  6. #26
    afat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    YZF R125-->MT-25
    neden bu kadar güzel bu motor

  7. #27
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT

  8. #28

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A

    https://youtu.be/ldK-nxb5_78

    Eleman bol bol ayaklık sürtüyor.

    İlik bu motor, ilik...

  9. #29

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Zengin oyuncaklarına bir yenisi daha. Alan binen varlıklı arkadaşlarımıza keyifli sürüşler dilemekten başka yapacak bir şey yok.

  10. #30

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zengin oyuncaklarına bir yenisi daha. Alan binen varlıklı arkadaşlarımıza keyifli sürüşler dilemekten başka yapacak bir şey yok.
    Türkiye şartlarında öyle maalesef. 11.000 birim para. Avrupa'da ortalama (düşük) maaşı olan biri için 5-6 aylık maaşı. Şimdi bizde ortalama (düşük) maaşa 2.500TL desek (asgarinin bir tık üstü işte...) 29 maaşa karşılık geliyor. (Ek vergileri de hesaba katmadım hiç.)

  11. #31
    ________ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CFMOTO 650 MT
    Almanya fiyatı yaklaşık 80,000 - 83,000, Türkiye fiyatı 89,500TL(kampanyalı)fark diğer markalar kadar büyük değil


  12. #32
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Alet şaftlıymış ya lo.

    80 beygir
    80 nm tork (59 ft/lb)umarım doğru çevirmiştir.
    230 kilo ağırlık.

    Hoş makina. Allah sahiplerine bağışlasın.

  13. #33

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı ________ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almanya fiyatı yaklaşık 80,000 - 83,000, Türkiye fiyatı 89,500TL(kampanyalı)fark diğer markalar kadar büyük değil

    https://i.hizliresim.com/4jBB57.png
    Tamamen öznel yorumum; T700'e 65 vereceğime buna 90 veririm. Bu alet 2 tane CB500F gani gani eder...

    (Alacağım mutlaka, ama Türkiye'de değil...)
    ________ bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Fark büyük değilde meblağ çok büyük Bugün 90 bin tl çok büyük para.. tabii trilyonu olana değil normal orta sınıfa..

    90 bine aldığın motoru ne zaman satmaya kalkarsan kalk satamıycağında bir gerçek.. elinde kalır.. kalır derken fiyatını ölü bile değil leş yaparsın ancak macera yaparım diyen birisi parasını çöp yapmayı göze alıcak biri alır oda çok düşük komik bir meblağaya alır..
    MimTolga bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Bu motosiklet Türkiye'de alınmaz gerçekten, burada bunu alacak paraları kazanmıyoruz çünkü. 2. eli çok dert ettiğim bir konu olmaz, (insaflı / kazancıma denk bir maliyete alabiliyorsam) çünkü bu motosiklet ömürlük alınacak bir alet...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

    NOT: Bu arada siz AB'ndeki kredi faizlerini biliyor musunuz acaba? Bir tanıdığım 10.000€ peşinat aylık 300€ ödemeli en üst düzey donanımda R1200GS Adv aldı. (Burası ekonomik olarak iyi durumda olmayan İspanya...) 3 sene sonunda eskisini alıp yeni model sıfırını veriyorlar. (Siz ayda 300€ ödemeye devam edesiniz diye...)
    Bu şartlarda ben AB'nde gayet rahat rahat R1200GS'ye binebilirim yani. Burada Borusan'a gidip bakmam bile alet nasıl diye

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bu yeni 850 TT tam evladiyelik. Ben de bu motoru alsam başkasına bakmam. Hastasıyım Motoguzzi'lerin zaten.
    Motoguzzi nin evladiyelik olduğu genel kabul görmüş birşey mi yoksa sizin düşünceniz mi ?

    Bu tür motorlar kalburustu kişiler tarafından yılda max 2500 - 3000 km yapılarak 22 derecelik oda sıcaklığında tutuluyor benim gordugum
    Boyle olunca da bu tür motorlar evladiyelik gibi gorunuyor,eee yediği onunde yemediği arkasında motorun.Halbuki bu motorlar ortalama bir Tenere nin bir AT ın yaşadıklarını yaşasa acaba yine evladiyelik olur mu sizce ?

  17. #37

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Ömürlük diyecektim (aldın mı satmazsın, meraklısı alır ancak), ama öte yandan pushrod'lu hava soğutmalı şaftlı v twin bir motorun evladiyelik olmaması için ne gibi olumsuzluklar gerek bilemedim şimdi...
    Bir Google aramasına bakar.

  18. #38
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    MotoGuzzi'ler ciddi anlamda taş gibi aletler. Kimsede olmayan transverse v-twin motora sahip yıllardır çok minimal değişiklikler ile Euro emisyonlarını yakalamış 2-3 tane bloğu var. Makinaların alayı şaftlı, şaftlarda sorun inanılmaz derecede düşük, motorda keza öyle. Klasik İtalyanların kir,pas ve elektrik problemlerini barındırma problemleri markanın 2000'lerde Piaggio Grubuna geçmesiyle büyük oranda çözüldü. Şuan kritik olaylar aksamlar hep Continental, Bosch vs gibi firmalardan temin ediliyor.

    Markanın fabrikası küçük bir kasabada dolayısıyla fabrikada dev değil Üretim adetleri 10-15 bin civarında dolayısıyla hayvan gibi satalım diye bir olgu yok. Üretilenin yarısından çoğu lokal pazarda satılıyor zaten. Muhtemelen Türkiye'de yıllık satış hedefleri 3-5 falandır senelik. Bu modeli değil ancak v7 veya v9 sahibi olmak isterim açıkcası çok farklı bir havası var aletlerin. Hem modern donanımlı, hem gerçek klasik hem de güvenli. Depolar büyük, yakıt tüketimi oldukça makul kuvvette dozajlı daha ne istenebilir ki.

    *Bu arada kurulduğu günden bu yana fabrikası değişmeyen tek marka bildiğim kadarıyla.

  19. #39

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Honda'dan neredeyse 30 yıl eski bir markanın 50 yıllık tasarım geçmişi olan bir motorundan (motosiklet değil, motoru...) bahsediyoruz; dandik mal üretseler bu zamana kadar aynı tasarımla ayakta kalamazlardı herhalde?

    AT güzel ve tarihi olan bir motosiklet, ama mesela bana (1000'lik güncel hali ile) "İnsan bunu niye alır ki?" dedirten bir motosiklet de aynı anda; kafamda bir yere oturtamıyorum işlevsellik anlamında. AT (hele ki DCT olarak) sittin sene alacağım bir motosiklet değil ama V85 TT için bir göz kırpma süresi bile düşünmem.

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    Alıntı ________ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almanya fiyatı yaklaşık 80,000 - 83,000, Türkiye fiyatı 89,500TL(kampanyalı)fark diğer markalar kadar büyük değil
    fakat gerçekten guzel fiyat,helal olsun.Makina da cok guzel gorunuyor,bunun satması lazım artık,
    aylık gelirim 20k ustu olsa hemen alırdım..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda'dan neredeyse 30 yıl eski bir markanın 50 yıllık tasarım geçmişi olan bir motorundan (motosiklet değil, motoru...) bahsediyoruz; dandik mal üretseler bu zamana kadar aynı tasarımla ayakta kalamazlardı herhalde?
    ben dandiktir falan diye bişey ima etmek istedim kesinlikle,cidden merak ediyorum yani.Bu motorlar gerçekten el bebek gül bebek bakılıyor sahipleri tarafından,butik bir alet kabul etmek lazım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)