Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

S1000RR vs 1000rr

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşin esprisindeyim.
    Ama yine de eğer biri bana gelip bu ülke de kullanılacak "en mantikli" motor sınıfı hangisi derse sırasıyla birlikte -Supermoto -Enduro -Adv derim net.

    Bu ülkenin değil sokakları, değil caddeleri, otobanları, pistleri bile neredeyse supersuport için uygun değil.
    Koskoca ülkede "Bak işte bu güzergahın yolu cidden güzel/düzgün diyebilecegin yol bir elin parmağını geçmez, ara sokaklarda ve caddelerde istediği asfalt makinasını alıp gelsin her hangi bir vatandaş, benim altımda enduro/cross varken caddede benden daha hızlı ve seri gidebilirse eyvallah, sensin derim.
    Eger sadece caddede sureceksek, arazi ve micir olayina hic girmeyeceksek, gereksiz uzun ve hareketli suspansiyon cok da arzu edilebilecek bir sey degil bence. Olay sadece hizli gidebilme meselesi degil de, yol ve stabilite hissi. Sadece asfalt icin dizayn edilmis suspansiyona sahip bir naked, ayni fiyat noktasinda, daha tatmin edici olabilir gibi geliyor bana.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Bu konu baya güldürdü.Yazacaklarımı lütfen yanlış anlamayın ne dalga geçmek nede küçğmsemek için yazacağım.Çok merak ettiğim bir konu var.Şu konuya yazanların kaç tanesinin 1000cc ss hadi onuda geçtim s1000rr'la cbr1000rr'ı kıyaslayacak kadar tecrubesi bu motorları sürmüşlüğü var.Hafi bmw s1000rr sürmediniz hadi cbr1000rr sürmediniz yazanların kaçının 1000cc bir ss sürmüşlüğü bu iki motor arasknda kıyas yapabilecek kadar 1000cc tecrübesi var.Yazanların bir kısmını uzun zamandır forumdan tanıyorum zaten sözüm onların dışına çünkü o adamların neye bindiklerini neleri tecrübe ettiklerini biliyorum.Ayrıca 1 sene sonrasında 80-90 liraya cbr hemde 0 km alınabilecek mi acaba.Herneyse herşeyi geçtim s1000rr karşısında cbr1000rr seçecekseniz birde bunu millete sorup milletin düşüncesine göre yapacaksanız orası sizin bileceğiniz iş.Ama motor seçimini kendiniz yapın derim ben.Burda sadece iki motorun birbirine karşı artı eksi yönlerini öğrenmek için sorun son kararı kendiniz verin.Ama bana kalırsa bu kıyasın galibi s1000rr'dır.Bana kalmaz tabi ama benim görüşüm bu.Şimdi burda birçok özenti diyen buna benzer laflar eden yani beni bilmiyormuş gibi lanse eden birçok kişi olacaktır ama kusura bakmayın dostlar benim görüşüm bu.Haydi hepiniz sağlıcakla kalın.

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Neden olduğunu da yazaydın keşke...

  4. #24
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eger sadece caddede sureceksek, arazi ve micir olayina hic girmeyeceksek, gereksiz uzun ve hareketli suspansiyon cok da arzu edilebilecek bir sey degil bence. Olay sadece hizli gidebilme meselesi degil de, yol ve stabilite hissi. Sadece asfalt icin dizayn edilmis suspansiyona sahip bir naked, ayni fiyat noktasinda, daha tatmin edici olabilir gibi geliyor bana.
    Şahsen İstanbul anadolu yakasında yaşıyorum, gerek iş gerek çevre olarak vaktimin çoğu ümraniye, kadıköy, üsküdar, beykoz taraflarında geçiyor ve bu saydığım semtlerin en temiz olan caddeleri bile evlere şenlik.

    Hafta sonu biraz yol yapalım dediğimizde en yakın şile, ağva, riva, teke, darlık felan var, buralarda da darlık virajları hariç gram "Bu yolda güvenle gazlanir denilecek asfalt yok.
    Yani oturup düşündüğümde nerden baksam ağız tadıyla supersport/naked sürecek virajlı yol bilmiyorum diyeceğim kadar az.

    Belki ben bilmiyorumdur, belki bana güvensiz gelen asfalt başkasına çok güvenli gelebilir.
    Enduro'nun cezbeden yanı, insanların yol bitti dediği yerde asıl yolun başlaması, Camping/Survival kafası.

    "Motorcu olmak" dedigimiz kültür, benim gözümde sınırların kaldırılmasıdır, Enduro/Cross makinalar dışında her sınıf için eninde sonunda bir sınıra takilmakta kaçınılmaz.
    Hızı bende severim, ama felsefik bi yorum yapacak olursam mesela, çita ne kadar karada yaşayan en hızlı canlı olabilmekle övünsede, asla bir kuştan daha hızlı hedefe ulaşamaz, ve asla uçmanın keyfine varamaz.
    Tabi birde Gökdoğan gibi hem dünyanın en hızlı canlısı olup, hemde uçabiliyor olmak var

    Racing sever arkadaşlar benden bu muhabbetler yüzünden pek haz etmez genelde.
    Ama ben hepsini denedikten sonra Enduro diyorum, onlar Enduro'yu denemeden Racing diyor, bilmem anlatabiliyormuyum

  5. #25

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    İçinden sadece r6 yı kullandım halen kullanıyorum ben r6 derim ben Ama oturuşu biraz agresif gerçi yeni modelleri nasıl bilmiyorum bende 2013 var.

    Ama bakıyorlar motora yani

  6. #26
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen İstanbul anadolu yakasında yaşıyorum, gerek iş gerek çevre olarak vaktimin çoğu ümraniye, kadıköy, üsküdar, beykoz taraflarında geçiyor ve bu saydığım semtlerin en temiz olan caddeleri bile evlere şenlik.

    Hafta sonu biraz yol yapalım dediğimizde en yakın şile, ağva, riva, teke, darlık felan var, buralarda da darlık virajları hariç gram "Bu yolda güvenle gazlanir denilecek asfalt yok.
    Yani oturup düşündüğümde nerden baksam ağız tadıyla supersport/naked sürecek virajlı yol bilmiyorum diyeceğim kadar az.

    Belki ben bilmiyorumdur, belki bana güvensiz gelen asfalt başkasına çok güvenli gelebilir.
    Enduro'nun cezbeden yanı, insanların yol bitti dediği yerde asıl yolun başlaması, Camping/Survival kafası.

    "Motorcu olmak" dedigimiz kültür, benim gözümde sınırların kaldırılmasıdır, Enduro/Cross makinalar dışında her sınıf için eninde sonunda bir sınıra takilmakta kaçınılmaz.
    Hızı bende severim, ama felsefik bi yorum yapacak olursam mesela, çita ne kadar karada yaşayan en hızlı canlı olabilmekle övünsede, asla bir kuştan daha hızlı hedefe ulaşamaz, ve asla uçmanın keyfine varamaz.
    Tabi birde Gökdoğan gibi hem dünyanın en hızlı canlısı olup, hemde uçabiliyor olmak var

    Racing sever arkadaşlar benden bu muhabbetler yüzünden pek haz etmez genelde.
    Ama ben hepsini denedikten sonra Enduro diyorum, onlar Enduro'yu denemeden Racing diyor, bilmem anlatabiliyormuyum
    Anlattığınızdan anladığım kadarıyla yolları ikiye ayırmışsınız:

    1. Pürüzsüz, viraj dolu, kaymak gibi, pist kalitesinde asfalt.
    2. Arazi, ya da neredeyse o derece kötü asfalt.

    Yaşadığıniz yerdeki yolları bilmiyorum ama şahsen aşina olduğum İzmir'deki yolların çoğu bildiğiniz asfalt. Tabii ki pist ayarında asfalt değil, ancak mıcır, toprak, arazi de değil. Bildiğimiz asfalt.

    Ve motosikletini, bu asfalt dışında hemen hemen hiç kullanmayacak biri için, arazi için dizayn edilmiş bir süspansiyon bariz bir negatif. Demek istediğim buydu sadece.

    Olayın felsefesi ve "motorcu ruhu" muhabbeti bir yana, mesele neden zevk aldığımızda, ve şahsi tercihlerde bitiyor bence.

    Kimisi virajdan ve hızdan zevk alır, kimisi arazide kullanmaktan, kimisi uzun yoldan, kimisi cruiserdan. Arada bir üstünlük kıyası değil, imkanlar ölçüsünde şahsi tercih ve zevkler söz konusu bence.

    Şahsen yol için gerektiğinden uzun ve hareketli bir süspansiyon, kendi kullanım stilim için ciddi bir negatif, o yüzden enduro tipi bir motosikleti hiç düşünmedim bile. Enduro olmasa da akraba sayılabilecek bir DRZ 400 SM ve Husqvarna 701 supermoto ilgim olmuştu bir ara ama
    MrMud bunu beğendi.

  7. #27
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Ayrıca uzun süspansiyonlu ve yerden yüksek motosikletlerin daha iyi viraj aldığını okumuştum bir kaynakta o yüzden birçok yarışcı knn dahil antrenmanlarda supermoto kullanıyorlar.

  8. #28
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Ros1n2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca uzun süspansiyonlu ve yerden yüksek motosikletlerin daha iyi viraj aldığını okumuştum bir kaynakta o yüzden birçok yarışcı knn dahil antrenmanlarda supermoto kullanıyorlar.
    Uzun süspansiyonun tepkisini okumak daha kolay. Belki o şekilde faydalı olabilir. Daha iyi viraj aldığı bilgisi yanlış olmalı.

  9. #29
    pintus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CB125R 2018 > MT-25 ABS

  10. #30
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Ben susayımda evim konuşsun



    Sadece görsel olarak hayranlık duyduğum bi makina, gaz koluna değmişliğim yok
    tommygun bunu beğendi.

  11. #31
    Remzidemir41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Vay be. Bu ekonomik durumda bile 1000rr- s1000rr karşılaştırması yapıyorsak ülkenin durumu cidden iyi :D

  12. #32
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Remzidemir41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay be. Bu ekonomik durumda bile 1000rr- s1000rr karşılaştırması yapıyorsak ülkenin durumu cidden iyi :D
    Tabii ki iyi. Olmasa cumhurbaskanimiz daha yeni Avrupa'nin en buyuk, pahali, ve gosterisli makam ucagini alir miydi? Avrupa bizi kiskaniyor...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)