Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Başlangıç için hangi Çinli?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı pinkcrow7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haojue gözardı edilmiş. Arkadaşlar en sağlam ve en iyi Çinli haojuedir. Sonra gelir lifan felan...
    Bir yerden sonra işin içine yedek parça servis ağı 2 el piyasası vs girince haojue ve lifan biraz geride kalıyor drift mondialin amiral gemisi en çok tutalan modeli zomtesin üretimi diğer 150 likler gibi değil 150 cc sınıfında en çok öne çıkması 162 cc olması genelde 150 likler 149 cc oluyor buda drifti bir nebze öne çıkartıyor daha seri olması ara hızlanması yaygın servis ağı yedek parça bulunabilirliği ve 2 el piyasası 150 lik grubunda drift gibisi yok marka fanatikliği yapmıyorum ama ilana koyduğumuz gün ilk yarım saatte 3 kişi aradı 3 kişiye ertesi gün sattık motoru amaç alıp öğrenmekse ve satarkende fazla zarar etmek istenmiyorsa drift gayet mantıklı bir seçenek hatta hız ve güç olarak tatmin ediyorsa uzun yıllar kullanılabilir bir model
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Dostum çinlilerin 2.eli biraz daha çabuk değer kaybediyor o yüzden 2.el satanlar ister istemez sıfır diyatından bayaa ucuza satıyor. Yani sen 2.el alırken ucuza alcaksın, satarken de ucuza satınca bir zararın olmayacak. Çünkü ilkten sen motoru alırken ucuza almış olcaksın.

    Senin yerinde olsam yüksek km li eski model bir japon motoru alacağıma 6.000 km ye kadar yani düşük km li ve model yılı da yeni bir çinli alırım daha iyi.
    Adamlar sıfır çinli alıyor ve bikaç ay binip ciddi manada ucuza satıyorlar. Sıfır gibi çin motorlar var ikinci el ilanlard. Kendim z-one s 180 kullandım 13.000 km civarında sattım çok memnun kaldım.

    Çin alırsan bakımlarını aksatma (yağ, hava filtresi, buji, zincir temizliği ve yağlaması, kaliteli benzin) motora ilk bindiğinde 1-2 dk gazlama yani rolantide ısınsın yağlansın sonra yola çık yani soğuk motorla gazlama motoru zorlama.

    Sen hangi şehirdesin sana yakın olan tecrübeli arkadaşlar belki sana bu konuda yardımcı olur bilgi alışverişinde bulunur. Mantıklı motosiklet ilanı önerisinde bulunurlar.

  3. #43
    tokhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2017
    Şehir
    SAMSUN-BAFRA
    Alıntı pinkcrow7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haojue gözardı edilmiş. Arkadaşlar en sağlam ve en iyi Çinli haojuedir. Sonra gelir lifan felan...
    Maalesef malum sitede bile 6-7 ilan var ve yanlış hatırlamıyorsam 2014-2015 modelden sonra 0 km yeni model gelmedi ülkeye, güzelim marka distribütör kurbanı oldu. 100.000 kmde motor açmayanlar var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir yerden sonra işin içine yedek parça servis ağı 2 el piyasası vs girince haojue ve lifan biraz geride kalıyor drift mondialin amiral gemisi en çok tutalan modeli zomtesin üretimi diğer 150 likler gibi değil 150 cc sınıfında en çok öne çıkması 162 cc olması genelde 150 likler 149 cc oluyor buda drifti bir nebze öne çıkartıyor daha seri olması ara hızlanması yaygın servis ağı yedek parça bulunabilirliği ve 2 el piyasası 150 lik grubunda drift gibisi yok marka fanatikliği yapmıyorum ama ilana koyduğumuz gün ilk yarım saatte 3 kişi aradı 3 kişiye ertesi gün sattık motoru amaç alıp öğrenmekse ve satarkende fazla zarar etmek istenmiyorsa drift gayet mantıklı bir seçenek hatta hız ve güç olarak tatmin ediyorsa uzun yıllar kullanılabilir bir model
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum çinlilerin 2.eli biraz daha çabuk değer kaybediyor o yüzden 2.el satanlar ister istemez sıfır diyatından bayaa ucuza satıyor. Yani sen 2.el alırken ucuza alcaksın, satarken de ucuza satınca bir zararın olmayacak. Çünkü ilkten sen motoru alırken ucuza almış olcaksın.

    Senin yerinde olsam yüksek km li eski model bir japon motoru alacağıma 6.000 km ye kadar yani düşük km li ve model yılı da yeni bir çinli alırım daha iyi.
    Adamlar sıfır çinli alıyor ve bikaç ay binip ciddi manada ucuza satıyorlar. Sıfır gibi çin motorlar var ikinci el ilanlard. Kendim z-one s 180 kullandım 13.000 km civarında sattım çok memnun kaldım.

    Çin alırsan bakımlarını aksatma (yağ, hava filtresi, buji, zincir temizliği ve yağlaması, kaliteli benzin) motora ilk bindiğinde 1-2 dk gazlama yani rolantide ısınsın yağlansın sonra yola çık yani soğuk motorla gazlama motoru zorlama.

    Sen hangi şehirdesin sana yakın olan tecrübeli arkadaşlar belki sana bu konuda yardımcı olur bilgi alışverişinde bulunur. Mantıklı motosiklet ilanı önerisinde bulunurlar.
    Ben hor kullanırım yani sıkarım ama bakımı eksik etmem hiçbir zaman bu bisikletim de bile aynıdır. Ben Samsunda ikamet ediyorum KuralZ abim bi kaç ilan attı bana ama işte 2012 YBR de 12.000 km diyor.

  4. #44

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlışınız var, çünkü var. Siz bulamamışsınız orası başka mesele.

    Mesela bu ön fren balatanız 107,60TL
    Bu da arka fren balatanız 54,68 TL

    Peki mondial z-one gibi vaktinde çok önerilen ve kullanılan, hala da bazılarının ısrarla önermeye devam ettiği ve şu anda da kullanmaya devam ettiğim motosikletin ön far grenajını bulurmusunuz bana. Ha bir de parmak kadar ve bildiğin çöp poşeti naylonu eriterek dökülmüş plastik kalitesindeki bu parçanın fiyatını da yazın lütfen. Bir de ön çamurluğun fiyatını alayım, onu kolay bulursunuz. Bu motosiklet öyle az satılmış ve bilinmeyen bir marka model de değil. Madem kıyaslıyoruz buyurun.


    Ve farkındaysanız parça fiyatını otomobiliniz ile karşılaştırmışsınız. Çok daha genel bir sarf ürününe bakarak örnek alalım isterseniz, mesela motor yağı:

    Otomobil için bilindik, kaliteli marka, Yarı sentetik motor yağı fiyatı: 83,90 TL

    Motosiklet için bilindik, kaliteli marka, Yarı sentetik motor yağı fiyatı: 169 TL

    Motosiklet ile otomobili kıyaslamak temel matematiğe aykırı, malum elma armut toplamı gibi bir sonuç çıkıyor. Derseniz ki motosikletin zaten herşeyi pahalı, niye pahalı v.s... elbette bir yerde haklısını ama o başka konu.

    linkteki fren balatası yanlış. sipariş ettik geldi, uymadı iade ettik.

    cb125f 2018 model için Türkiye'nin üçüncü büyük şehiri izmir'de balata yok dostum. 3 tane kuryemiz var cb125f motor aldığım güne lanet olsun. keşke ybr alsaymışım

  5. #45

    Üyelik
    08 Kasım 2017
    RKS Titanic 150-s motorumu satıyorum. 2017 2bin km ye yakın yol yaptım.
    Garantisi devam ediyor, 2020 ye kadar muayeneden muaf.
    Diğer detayları da aşağıdaki linkte paylaştım. Düşünürseniz motor başında bi pazarlıkla satış yapabiliriz.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-rks-titanic-sifirdan-farksiz.fiyat-dustu-626245006/detay


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler