Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kask Modifikasyonu Hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Arkadaşlar ben eski kaskıma bir kaç ay önce biraz modifikasyon yaptım kendimce. Çok çizik doluydu vizörü olsun diğer kısımları olsun çok çizikti. Bende öncelikle komple zımpara yaparak başladım sonra ise mat siyah boya ile komple boyadım şuan aylar geçti bir akma yıpranma vs yok mat siyah renginde. Üzerine herhangi bir kimyasal uygulamadım ek olarak vernik vs uygulamadım. Aynalı vizör felan gayet hoşuma gitmişti. Şuan ise biraz daha renk eklemek istiyorum ancak merak ettiğim bir unsur var. Beyaz rengi eklemek istiyorum yada kırmızı. Bunun için boyanacak bölgeye tekrar zımpara yapmam gereklimi yoksa üzerine direkt boyayı atsam oturur mu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Motifleri ayarladıktan sonra maskeleyip boyayacağın alanı tekrar zımparala bence. Genelde iyi yapışmaz kat üstüne, peş peşe boyasan neyse de süre var arada. Eski boya çatlamış, kılcallanmıştır güzel tutmaz boyayı o zemin.

  3. #3
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motifleri ayarladıktan sonra maskeleyip boyayacağın alanı tekrar zımparala bence. Genelde iyi yapışmaz kat üstüne, peş peşe boyasan neyse de süre var arada. Eski boya çatlamış, kılcallanmıştır güzel tutmaz boyayı o zemin.
    Ben ikna oldum

  4. #4
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Tekrar zımparalamayın, bulaşık süngerinin sert(yeşil) kısmını zımpara olarak kullanın. Boya öncesi hazırlıkta boyacıların son kat zımparalama için kullandıkları keçe zımparalara çok yakın malzemedir.

    İşlem sonrası alanda toz kalmadığından emin olmak için sabunlu su ile yıkayıp çok iyi durulayın ve kurumaya bırakın. Kusursuz bir kurumanın ardından maskelemelerinizi yapın ve boyaya başlayın. Bu kez işlem sonunda, kullandığınız boyaya göre Mat veya Parlak vernik ile sonlandırmayı yapın. Verniği çok ince katlar halinde, 2-3 kez hafifçe uygularsanız çok daha güzel bir sonuç alabilirsiniz.
    Birkomat bunu beğendi.

  5. #5
    Birkomat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vespa PX200e - Elektrikli
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar zımparalamayın, bulaşık süngerinin sert(yeşil) kısmını zımpara olarak kullanın. Boya öncesi hazırlıkta boyacıların son kat zımparalama için kullandıkları keçe zımparalara çok yakın malzemedir.

    İşlem sonrası alanda toz kalmadığından emin olmak için sabunlu su ile yıkayıp çok iyi durulayın ve kurumaya bırakın. Kusursuz bir kurumanın ardından maskelemelerinizi yapın ve boyaya başlayın. Bu kez işlem sonunda, kullandığınız boyaya göre Mat veya Parlak vernik ile sonlandırmayı yapın. Verniği çok ince katlar halinde, 2-3 kez hafifçe uygularsanız çok daha güzel bir sonuç alabilirsiniz.
    kesinlikle bu yeterli olacaktır. hafif çizikler yeni boyanın tutunmasına yardımcı olur. Başka bir arkadaşın söylediği gibi 1er gün arayla bu boya katlarını atmış olsaydınız sorun olmazdı da aradan zaman geçmiş keçe ile yüzeyi birazcık çizmek şart. boyayı da sabırsız davranmayın, ince katlar halinde atın ki sonradan tekrar zımpara işi çıkarmasın.

    bitince fotoğrafını atarsanız süper olur, merak ettim
    '93 Vespa PX200e Elektrikli Dönüşüm projemi tamamladım! Tüm proje adımları da YouTube kanalımda.
    İzleyerek destek olmak istersen 220 Garage Youtube hesabıma beklerim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)