100.000 Km de motor alır mısınız ?
-
Bu tarz motosikletlerde satıcıyı gözün tuttuktan sonra mesele yok. 100.000 km günümüz teknolojisi için hiç bir şey. Bazı parçaların değişme zamanı gelmiş olabilir onuda fiyattan düşüp telafi ediyorlar zaten.
Bakımları düzgün yapıldıktan sonra 100.000 km olayı bence tamamen psikolojik.
Reklamlar
-
100 000 üstü / altı / civarı .. maxi scooter çok fazla piyasada, bunlar referansken bmw, suzuki alınmayacaksa .. bilemiyorum
Kymco Downtown 300 70 000 km / Daelim s3 65 000 km / Honda Forza 300 60 000 km gibi etrafımda gördüğüm çok motosiklet var , bunlar gözümle gördüklerim, malum siteye girilince 100 000 kmde PCX vardı bir ara ..
-
Eğer motor 600 cc ve üzeri ise ve motor SS değil ise ve elbette temiz ise alınabilir. Büyük motorlar aynı gücü daha düşük devir ile elde ettiklerinden daha uzun ömürlüdürler. 200 bindeki bir africa twin vardır ama 100 binde bir 50 cc bulamazsın çoktan hurda olmuştur. SS kaç km de veya kaç cc olursa olsun bence ikinci el alınmaz. Sürekli sıkıştırılan, hor kullanılmış makinalardır onlar.
-
kurubuz adlı üyeden alıntı
Eğer motor 600 cc ve üzeri ise ve motor SS değil ise ve elbette temiz ise alınabilir. Büyük motorlar aynı gücü daha düşük devir ile elde ettiklerinden daha uzun ömürlüdürler. 200 bindeki bir africa twin vardır ama 100 binde bir 50 cc bulamazsın çoktan hurda olmuştur. SS kaç km de veya kaç cc olursa olsun bence ikinci el alınmaz. Sürekli sıkıştırılan, hor kullanılmış makinalardır onlar.
aynen ama 50c.c lik motoruda komple motor yaptırsan 300-400 tl tutuyor oda var sonra yola devam.. 50c.c nin ömrü kısadır belki ama motorunun tamiride bir o kadar aşırı ucuz.
ss motor olayınada katılıyorum benim km takıntım yoktur ama s.s kimseye ikinci elini bile önermem bırak yüksek km yi.. alınma amacı belli zaten mootrun canını almak .. kimsenin scooter gibi commuter gibi sürücek hali yok.. dahada beteri geçmişini bilemessin başından ne ler geçmiş bilemessin kazası varmı yokmu , katilmi değilmi ..
ekleme yapıyım ikinci elde en güzel alınıcak makina segmentide cruiser dır .. kaç yaşında olursa olsun kaç km de olursa olsun .. onları sürenler zaten keyif için sürüyorlar makinayı yormadan sıkmadan gezi için sürüyorlarki gezi önemli uzun yolda stabil sabit devir ve hızda çalışan motor şehir içinde düzensiz çalışan motordan ömrü çok daha uzun olur. birde cruisercılar genelde orta yaş ve üstü oldukları için motorlarına bakarlar titizdirler..
-
100 bin km üzerinde bir motorun son sahibi olunur. Onun için mümkün olduğunca düşük fiyat vermek gerekir.
Motor biter mi 180 binlere kadar? Hayır belki. Ama motora diyelim 40 bin verdin, 80 bin bindin. 40 bini bu 80 bin için verdim ve çöpe attım gibi düşünmelisin. Kiralamak gibi yani. Tekrardan 15-20 bine ve çok uzun vadede satılır malesef.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
siz misal çayınızı yudumlayıp internette parça ararken o adam gider kasımpaşanın herkesin bile giremiyceği ara sokaklarında parça kovalar...
Vay, Kasimpasa'da yedek parca mi bulunuyor? Online hizmetleri var mi? Yoksa hemen kuralim. Cesaret edip gelen uc bes tipe ucuza parca vereceklerine genele acilip kar marjlarini arttirsinlar, sistematize olsunlar.
Ehm, parca isteme ve elde etme arasindaki sure farki bir sekilde kilifina uydurulur, merak etmesinler.
-
2014 model cbf 150'yi 66000 kmde nispeten uygun fiyata aldım. O paraya 2012 falan bakıyordum öyle diyim. Şuan 74000 kmye geldi. Ufak bi arızası var. Çalıştıramıyorum. Aküm de bitti marş basamıyorum.
Vizeler geçsin baştan piston silindir değiştirip binmeye devam etmeyi düşünüyorum. Ben de bilirim göstergeyi söküp 20-30 bine çekip km düşük diye satmayı ama ne gerek var. Zaten motorumun geçmişini biliyorum. Planımda 100.000leri görmek var, satıp pulsar almazsam.
Ben tek silindir düşük cc makinayı 66k kmde aldıysam 100k kmde varadero v strom gibi makinaları da ileride alırım diye düşünüyorum.
-
PCX'im 40 bin oldu hala ilk günkü gibi biniyorum hatta km arttıkça daha da hoşuma gidiyor anılarım , yaptığım yollar artıyor sonuçta.. Honda Esengül bakımlı satmak istediğimde alıcıya bakım faturalarını verir neyi değişti ne yapıldı gösteririm. Yani km'yi en başından siz yaptıysanız sorun yok ama başkasından alırsanız nasıl bakıldığını bilmezsiniz sıkıntılı durum.
-
Gerçekçi olalım biraz...
Teknoloji gelişti....vs falan filan son sahibinden yada ilk sahibinden....vs
Değil 100 40-50 bindeki motorları dahi zor satarsin. DL 650 aldım 72 binde ilk sahibinden bir motor parası daha harcadık neredeyse...
Şu anda 2015 NC 750 var 80 binde ( sıfır almıştım) satamadım ve vazgeçtim.
Oysa ilk 24 bine verecektim..tamam kriz var falan ama yüksek km motoru satmak sıkıntı. Fiyatı çok düşürmen gerek..
-
bu son x10 um hariç geçmişdeki motorlarımın %90 50-60 80-90 bin kmlerdeydi hepsinide çok güzel sattım hatta bazıları model olarakda çok ağır giden motorlar olmasına rağmen tdm olsun vulcan olsun en500 olsun gayet güzel sattım..
bir nc750 isterse 150 binde olsun eğer satılmıyorsa o satıcının yüksek rakam istemesindendir.. motorun satılamamasından değildir biz ne motorlar ne km lerde sattık.. bir cbf,cbr,ybr,nc serisi,mt serisi,gsxr serisi,transalp bunlar piyasa modelleridir doğan şahin gibidir her daim çok rahat elden çıkarılır.. yeterki doğru rakam çekilsin.. bir çocuğun 2003 gsxr sradı vardı grenajları sağlı sollu kırık deposu ezik motor bakımsız satılmaz imkansız diyorduk bizden yaşça büyük eski racing ci bir abimizde gsxr her daim satılır peynir ekmek gibidir demişdi dediğide çıktı çocuk sattı bir kaç ayda..
çok daha yeni 2004 model 70 küsur binde yakın bir dostumuzun beverly 500 ü satıldı 10 mı 12 ye mi ne sattı bedava çin malı scooter fiyatına o ayrı mesele..
şu sıralar değil 2 senedir zaten piyasalarda bir durgunluk var motorsiklet sektöründe galerinlerin bayiilerin ellerinde 2017 hatta 2016 dan aklma sıfır motorlar var yüksek hacimde.. yüksek hacim satışı çok aşırı düşük.. bu ikinci elede yansıyor..
-
diğer ülkelerde adamlar elindeki malın kıymetini biliyolar, uzun süreler, uzun kilometreler kullanıyolar.
ülkemizde ise 20-30 bin km yapmış motora pert muamelesi yapılıyor.
-
bu fiyatlardan sonra artık zor yaparlar.. 25-30 bin tl ye sıfır ancak 250c.c lik motor şu anda alırlar.
şu an depolarda kalan son mallar satılıyor 2019 da gelicek motorların japonu almanı italyanı v.b 250c.c olanı bile minumum en iyimser tahminle 26-27 binden açıcak kapıyı.. şu anda hali hazırda cb250 r fiyatı 25 bin tl .. xmas300 daha yeni fiyat sorduk 30 bin tl..
bu iş böyle giderse 2020 ye yani zaten bir ay sonra 2019 dayız 1 sene sonra .. millet 30-40 bin tl ye ancak 250-300c.c motor alabilicek..
-
japon malı motor km bakmam alırım 100 150 hiç fark etmez yaşı da önemli değil
ama avrupa malı ise aşı da önemli km de önemli
misal 15 yaşında bi alman ingiliz almam
ama japon alırım
çünkü uzak doğu sorunsuz sağlam motor yapıyor
avrupa da teknoloji konfor imaj var
ne için motor alacağımız burada önemli bi etken
-
İş yerimin yan binasında, hem motorcu hem off road cu bi eleman var. Dün bir arkadaşı geldi bunu ziyarete, Transalp 650 ile. Yurtdışı gezisi dönüşü uğramış. Motor tam 345 bin de. Yapılan sadece bakım hariç egzantrik zinciri değişimi. Bu üç motorun geçmişini biliyorsam fiyatı abartı olmamak koşulu ile 100 değil 200 de de alırım.
-
benim burgman 80 bin i geçti.
100k de satarım diyorum. satamazsam da koycam kenara dursun yok pahasına vermem. 60k km yaptım ben bu kurtla.
-
mehmet tufan adlı üyeden alıntı
benim burgman 80 bin i geçti.
100k de satarım diyorum. satamazsam da koycam kenara dursun yok pahasına vermem. 60k km yaptım ben bu kurtla.
hiç bir şey olmaz hemen satarsın... burgman kaya gibidir.. bizim bir abimizin ikinci motoru 2007 az bulunur kırmızı daha doğrusu metalik vişne rengi gibi bir renk 400 lük şu anda 90 binde bakımları dışında daha motorda tık yok.. şu anda burgman gibi big maxi scooterları hiç bir firma sıfır getirtmiyor artık fiyatlardan ötürü..
en kötüsü 2 bin tl 2500 tl motora segman atar yada komple sıfırlarsın bir 100-150 bin km arkana bakmadan yola devam edersin.
Bendede x10 var şu anda sanırım piggio artık fiyatlardan ötürü getirtmiyor yada sipairş üstüne getirtiyor .. şu an bizim motorların kasalarına denk sürüşüne keyfine gücüne denk yani big maxi segmentinde en en yakın sıfırda yamaha tmax var oda sıfırı 70 bin tl ..
senin burgmanında sıfırı girse en az gene 60 dan aşağı girmez türkiyeye.. o yüzden elimizdekinin değerini bilmek lazım..
-
Bence mesele motorun geçmişini alıcıya gösterebilmek. Bakımları vs.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)