Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

130/80-17 yerine 150/70-17 lastik kullanmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Baslkkta belirttigim gibi, XT660R motosikletimde arkada 150/70-17 kullanabilir miyim? Artisi eksisi ne olur?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Lastiğe daha fazla para vermiş olursun. Virajlarda yatmakta zorlanırsın hatta lastik janta tam oturmadığı için şekli bozulabilir ve dengesi bozulabilir.

    Genelde görüntüsü iyi olsun diye geniş lastik takılır.

  3. #3
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı mustafa_325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiğe daha fazla para vermiş olursun. Virajlarda yatmakta zorlanırsın hatta lastik janta tam oturmadığı için şekli bozulabilir ve dengesi bozulabilir.

    Genelde görüntüsü iyi olsun diye geniş lastik takılır.
    Benimki sekil icin degil, tamamen duygusal

    Cesitli ilan sitelerinde nispeten uygun fiyatli 150/70-17 buldugum icin sormak istedim

  4. #4
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Pek iyi şeyler olmayacağı kesin.

  5. #5
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pek iyi şeyler olmayacağı kesin.
    https://www.youtube.com/watch?v=cGjTvotb9Xo
    Guzel video... Tesekkurler

  6. #6

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Sürekli Barkın abinin bu videosu paylaşılıyor her lastik konusunda. Bu biraz ondan verip biraz bundan almak gibi. Dişli değiştirince tork azalır son hız artar yada tam tersi. Bunun gibi.

    Dominarıma 120/160 lastik taktım herkes olur mu öyle şey die bağırındı. Şimdi mt-25’e 120/160 lastik taktım. Gene bağırındılar gene sürüyorum. Virajda rossi kadar dönemiyorum. Ha 140 tabanı 160’a çevirince az biraz döküntü oluyor ama onun scalası var. Oradan bakabilirsin yada bir motor lastiği takan yeri ara sor.

    Alıştığın sürüş kaybolacak ama emin ol!

  7. #7
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    120-160 lastiğin mt25 sürüşüne artısı ne oldu?
    Yani neden orijinal ebat veya bir fazlası değil de, 120-160

  8. #8

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    10 fazla kullanılıyor ama 20 bilmiyorum

  9. #9

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120-160 lastiğin mt25 sürüşüne artısı ne oldu?
    Yani neden orijinal ebat veya bir fazlası değil de, 120-160
    Elimde o lastikler vardı. Apex kaçırıyor zaten. Mt-25 sayfasınada yazdım. Viraja gireceğim. Uzuyacağım diyenlere uyarılarımı yapıyorum. Hep 160taban takmak isteyenler oluyordu ama kimse izlenimlerini paylaşmıyordu. Takmam arkadaşlar içinde iyi oldu.

    Gerçi servis havalarını geri düşürdü. Ben ön be arkaya 2 bar daha fazla basıyorum. Biraz daha güzel viraja giriyor o zaman yada tamamen psikolojik. Bilemiyorum...
    BatuhanK bunu beğendi.

  10. #10
    adm12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda msx 125. SYM sympony 200i
    Lastik yanak genişliği ile jant genişliği arasında bir oranti var. Janta daha genis lastik taktiginizda lastigin verimi dusektir daha erken yıpranacaktir. Diğer olasılıklar zaten yazılmış. Kendi jant genisliginiz ile orjinalinde 160 lastik takili bir jantin genisliğini olçüp kıyaslama yapabilirsiniz.

  11. #11

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimde o lastikler vardı. Apex kaçırıyor zaten. Mt-25 sayfasınada yazdım. Viraja gireceğim. Uzuyacağım diyenlere uyarılarımı yapıyorum. Hep 160taban takmak isteyenler oluyordu ama kimse izlenimlerini paylaşmıyordu. Takmam arkadaşlar içinde iyi oldu.

    Gerçi servis havalarını geri düşürdü. Ben ön be arkaya 2 bar daha fazla basıyorum. Biraz daha güzel viraja giriyor o zaman yada tamamen psikolojik. Bilemiyorum...
    Ön jant ölçüsünden dolayı 120/70 i kaldırmıyor. Ön 120/70 olunca arka 150/70 olursa şasi geometrisi bozulmuyor. Sizinkinde ön taraf 21mm yükselmiş arka 2mm alçalmış.

  12. #12

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A

  13. #13
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Bunlara ek olarak jant genişliğini de bilmek gerek. Motosiklette geniş bir jant varsa deniş lastikle uyum sağlayabilir

    https://ridewrightwheels.com/pages/m...-fitment-chart
    Az silindir, çok iş

  14. #14

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Benim orjinal ön ebadı 110/70/17,arka da 140/70/17.

    Lakin Benim Dominar'ında önü 110/70/17 idi ve onda 120/70/17 taktım. Bir sıkıntı çıkmamıştı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------

    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlara ek olarak jant genişliğini de bilmek gerek. Motosiklette geniş bir jant varsa kalın lastikle uyum sağlar
    Lastikleri taktığımızda Jant'a tam oturduğu için pekte önemsemedim açıkçası.

  15. #15

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Hadi ya? Ben internetten 110/80 diye gördüm. (https://bikez.com/motorcycles/yamaha_mt-25_2017.php)

    Hesaplar değişir o zaman.

    Şuradan bakarsan ön arka dengesini bulursun, bence önde yükselme varsa amortisörleri daha yukarı kaydır dengeleyecek şekilde. (1-2 cm çok farkediyor)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------


  16. #16

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Dediğim gibi öyle aman aman virajlara girmiyorum. O yüzden pek bir sıkıntı çekmiyorum. Lakin sandığımdan daha hızlı gidiyorum o zaman.

  17. #17

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Önü 9mm alçaltman lazım.

  18. #18
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Jant eğer doğru genişlikte değilse lastiğin o jantta aldığı şekil, lastiğin tasarımındaki gibi olmuyor. Lastiğin genişliğinden çok, sürüşü bozan aslında bu

  19. #19

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Sen Oktay Usta'ya götürdüğünde alçalt yine de bir kaybın olmaz.

  20. #20

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Haklısınızda pilot road 4'leri çöpe atacak değildim. Düz yolda düz gidiyor. Virajlara girincede uslu uslu edebimle giriyorum. 2000km'si gitti geriye 13000km'si kaldık lastiklerin


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)