Baslkkta belirttigim gibi, XT660R motosikletimde arkada 150/70-17 kullanabilir miyim? Artisi eksisi ne olur?
Baslkkta belirttigim gibi, XT660R motosikletimde arkada 150/70-17 kullanabilir miyim? Artisi eksisi ne olur?
Lastiğe daha fazla para vermiş olursun. Virajlarda yatmakta zorlanırsın hatta lastik janta tam oturmadığı için şekli bozulabilir ve dengesi bozulabilir.
Genelde görüntüsü iyi olsun diye geniş lastik takılır.
Sürekli Barkın abinin bu videosu paylaşılıyor her lastik konusunda. Bu biraz ondan verip biraz bundan almak gibi. Dişli değiştirince tork azalır son hız artar yada tam tersi. Bunun gibi.
Dominarıma 120/160 lastik taktım herkes olur mu öyle şey die bağırındı. Şimdi mt-25’e 120/160 lastik taktım. Gene bağırındılar gene sürüyorum. Virajda rossi kadar dönemiyorum. Ha 140 tabanı 160’a çevirince az biraz döküntü oluyor ama onun scalası var. Oradan bakabilirsin yada bir motor lastiği takan yeri ara sor.
Alıştığın sürüş kaybolacak ama emin ol!
120-160 lastiğin mt25 sürüşüne artısı ne oldu?
Yani neden orijinal ebat veya bir fazlası değil de, 120-160
10 fazla kullanılıyor ama 20 bilmiyorum
Elimde o lastikler vardı. Apex kaçırıyor zaten. Mt-25 sayfasınada yazdım. Viraja gireceğim. Uzuyacağım diyenlere uyarılarımı yapıyorum. Hep 160taban takmak isteyenler oluyordu ama kimse izlenimlerini paylaşmıyordu. Takmam arkadaşlar içinde iyi oldu.
Gerçi servis havalarını geri düşürdü. Ben ön be arkaya 2 bar daha fazla basıyorum. Biraz daha güzel viraja giriyor o zaman yada tamamen psikolojik. Bilemiyorum...
Lastik yanak genişliği ile jant genişliği arasında bir oranti var. Janta daha genis lastik taktiginizda lastigin verimi dusektir daha erken yıpranacaktir. Diğer olasılıklar zaten yazılmış. Kendi jant genisliginiz ile orjinalinde 160 lastik takili bir jantin genisliğini olçüp kıyaslama yapabilirsiniz.
Bunlara ek olarak jant genişliğini de bilmek gerek. Motosiklette geniş bir jant varsa deniş lastikle uyum sağlayabilir
https://ridewrightwheels.com/pages/m...-fitment-chart
Az silindir, çok iş
Benim orjinal ön ebadı 110/70/17,arka da 140/70/17.
Lakin Benim Dominar'ında önü 110/70/17 idi ve onda 120/70/17 taktım. Bir sıkıntı çıkmamıştı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
Lastikleri taktığımızda Jant'a tam oturduğu için pekte önemsemedim açıkçası.
Hadi ya? Ben internetten 110/80 diye gördüm. (https://bikez.com/motorcycles/yamaha_mt-25_2017.php)
Hesaplar değişir o zaman.
Şuradan bakarsan ön arka dengesini bulursun, bence önde yükselme varsa amortisörleri daha yukarı kaydır dengeleyecek şekilde. (1-2 cm çok farkediyor)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
Dediğim gibi öyle aman aman virajlara girmiyorum. O yüzden pek bir sıkıntı çekmiyorum. Lakin sandığımdan daha hızlı gidiyorum o zaman.
Önü 9mm alçaltman lazım.
Jant eğer doğru genişlikte değilse lastiğin o jantta aldığı şekil, lastiğin tasarımındaki gibi olmuyor. Lastiğin genişliğinden çok, sürüşü bozan aslında bu
Sen Oktay Usta'ya götürdüğünde alçalt yine de bir kaybın olmaz.
Haklısınızda pilot road 4'leri çöpe atacak değildim. Düz yolda düz gidiyor. Virajlara girincede uslu uslu edebimle giriyorum. 2000km'si gitti geriye 13000km'si kaldık lastiklerin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)