EICMA’da BMW’den Gövde Gösterisi..
-
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW Motorrad, Milano'da gerçekleştirilen dünyanın en büyük motosiklet fuarı EICMA’da en yeni modellerini ilk kez motosiklet severlerle buluşturdu.
S 1000 RR ARTIK 207 BG!
Tamamen yeni geliştirilmiş motorunun gücü 8 hp arttırılarak 207 bg'e ulaştı, ağırlığı ise 208 kg’dan 197 kg’a düştü! Aslında 2009 yılından bu yana yollarda olan modelin yeni bir neslini temsil edecek kadar geniş kapsamlı bir yenileme operasyonu geçirmiş oldu. Çekiş ve tek tekerlek kontrolü, ABS ve Hill Start Control gibi yardım sistemlerinin yanı sıra; tamamen LED aydınlatma sistemi ve 6.5 inçlik büyük TFT ekran da S1000 RR'ın öne çıkan yeniliklerini temsil ediyor.
Ayrıca tamamen elden geçirilen süspansiyon geometrisi ve süspansiyon sistemi, S1000 RR'ın yol tutuş kabiliyetini de olabilecek en üst seviyeye taşımış durumda. S 1000 RR'da ayrıca Yağmur, Yol, Dinamik ve Yarış adı altındaki dört farklı sürüş modu arasında seçim yapılabiliyor. Ayrıca yeni S 1000 RR ile birlikte BMW M Performans otomobillerinde olduğu gibi artık motosiklet modelleri için de M aksesuarları tercih edilerek araçlar daha da kişiselleştirilebilecek.
R SERİSİ VE GS AİLESİ
Yeni R 1250 R, R 1250 GS Adventure ve R 1250 RS modelleri, geliştirilen boxer motorları ile taşıdıkları mirası bir adım daha ileri götürüyor. 1254 cc hacmine ulaşan yeni motor, 136 bg güç ve 143 Nm tork değeri sunuyor. BMW ShiftCam teknolojisi ile motor gücü artırılırken, emisyon ve yakıt tüketimi değerlerinde önemli bir düşüş yakalandı.
F SERİSİ’NE YENİ MODEL : F850 GS ADVENTURE!
F 750 ve F 850 GS'in 2017 sonbaharında tanıtılmasının ardından ortaya çıkan yeni F 850 GS Adventure ile Premium BMW Motorrad F serisi ailesi genişlemeye devam ediyor. Uzun yol sürüş karakteristiğinin yanı sıra geliştirilmiş arazi sürüş kapasitesi ile yeni F 850 GS Adventure hem uzun yol enduro sürücüleri, hem de dünyayı keşfe çıkan sürücüler için özenle tasarlandı.Akıcı bir sürüş sağlayan ve etkileyici ses ve çift denge milli 270/450 derecelik ateşleme açısına sahip, daha güçlü sıralı 2 silindirli motor,853 cc motor hacmi, 95 bg güç ve 92 Nm tork değeri sunuyor.
ELEKTRONİK SÜSPANSİYON SİSTEMİ: ESA
İki farklı sürüş modunu yanı sıra, ASC ve Hill Start Control sistemlerinin standart olarak yer aldığı modellerde, ayrıca farklı sürüş modları arasında geçiş yapmaya imkan tanıyan ‘Sürüş Modları Pro' sistemi, R 1250 RS ve R 1250 GS Adventure modellerinde LED farlar Türkiye'de standart donanım kapsamında yer alıyor. Ailenin en dikkat çekici yeniliklerinden bir diğeri ise elektronik süspansiyon sistemi ESA. Süspansiyon sisteminin açılarına göre, tekerlekleri sonrasında gelecek engeller için önceden hazırlamaya yardımcı olarak ekstra yol konfor sağlıyor.
Kaynak : Sözcü
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Reklamlar
-
Moderatör
Bmw en azından S1000RR için, asimetrik far tasarımından vazgeçerek kanımca büyük bir hata içerisinde.. O motosiklet asimetrik bir başka güzel idi.. Bu ducati gibi olmuş.. Nerede Bmw çizgisi?
-
Bu forumda çok fazla insan o asimetrik tasarimi yerlere vuruyor bana kalirsa BMW o farlari sadece tasarim icin degil bir takim islevsellerden dolayi yapmistir. 2. bence asimetrik tasarim mukemmel oluyor. Çogu insan spor tasarim R25 gibi tasarimlari severken benim gibi bir kesim retro tasarimi ve asimetrik tasarimi seviyor cesitlilik her zaman iyidir Kac sene oldu motosiklet dunyasina gireli ilk gunden beri su 750-850 GS hayalimde ki motor ama zamanla aramizdaki mesafe hep aciliyor ))
-
-
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
Levent adlı üyeden alıntı
Bmw en azından S1000RR için, asimetrik far tasarımından vazgeçerek kanımca büyük bir hata içerisinde.. O motosiklet asimetrik bir başka güzel idi.. Bu ducati gibi olmuş.. Nerede Bmw çizgisi?
Aynen katılıyorum hatta az daha zorlasalarmıs pulsar rs 200 gibi olacakmış
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
Bence de S1000rr kafa tasarımı RS200'e çok benziyor.
-
s1000rr bılmem ama su r nıne t modelı ıcın bobregımın tekınden vazgecebılırım .
-
Levent adlı üyeden alıntı
Bmw en azından S1000RR için, asimetrik far tasarımından vazgeçerek kanımca büyük bir hata içerisinde.. O motosiklet asimetrik bir başka güzel idi.. Bu ducati gibi olmuş.. Nerede Bmw çizgisi?
ducatiye benzese yine iyi, pulsar rs in 1000 lik versiyonu gibi duruyor.
-
Rs 200 e çok benzemiş hatta rs 200 daha yakışıklı bana göre. Bajaj amblemini sök bmw yi yapıştır sat.
-
Bencede RS200 daha yakışıklı. BMW bu sefer olayı kotaramamış...
-
Bmw dediğin Gs dir Rt dir.. birde R nine T yi ayrı bir köşeye koyarım kült modeldir.. Gerisi japondur..
Bmw kafayı kullanıp yeni kasa g310 gs ş adan gibi kaslandırıp bir Gs advanture modeli çıkartsa dışardan bakdınmı şöyle heybetli duran 1000 lik motor gibi en azından bir 650 lik gibi rx3i evo tarzı ondanda yakışıklı ve heybetli bir 1200gs advanture misali.. satışlarında patlama olur yetiştiremezler pek çok motorun üretimini durdurup o bantlardada g 310 üretiler..
-
Mondial rx3 e BMW stickerı yapıştıran tayfa
Bundan sonra rs200 e yapıştırır
-
tomass adlı üyeden alıntı
Mondial rx3 e BMW stickerı yapıştıran tayfa
Bundan sonra rs200 e yapıştırır
öyle diyorsunda adamların hakkı var :D ilk adamlar yapıyor sonra bmw yapıyor adamlarda haklı olarak diyorki madem sen bizden aldın bizde senin amblemi alırız
-
-
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
S1000rr’ı çizen mühendislerin pulsardan haberi var mı acaba bi sorsana?
Almanya’da bajaj falan yok.
mağarada mı yaşıyo alman mühendisler?
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
S1000rr’ı çizen mühendislerin pulsardan haberi var mı acaba bi sorsana?
Almanya’da bajaj falan yok.
g310 gs motoru tvs motorudur hint motorudur yani.. bu adamlar kafaları kumda yaşamıyor almanyada satılmıyor olması dünyadan bir haber olmaları anlamına gelmiyor..
Almanyada belki tvs de yoktur ama adamlar tvs ile küçük hacimde ortaklığa girmişler..
-
S1000rr çirkinlik abidesi olmuş rezalet
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)