nedense bu CBR650R bana ülkemizde r25 ve mt-07'den sonra aranan o kanmış gibi geliyor
-
düz yol/ortalama rüzgar koşullarında 600cc 120bg civarlarındaki motosikletler kadar seri bir biçimde olmasa da bir çok insan için psikolojik sınır olan 250km/s'i görebilecek
estetik açıdan yerini aldığı cbr650f'den çok daha tatmin edici olacak, diğer 600cc ve 1000cc'lerden geri kalır bir görüntüsü olmayacak, japon motosikletleri standartlarında egzotik görünüyor denebilir
led aydınlatma, vites göstergesi gibi konularda motosikletler bir geçiş döneminde, bu gibi unsurların eksikliğinden motosiklet almaktan vazgeçen insanları kendine çekebilecek
fiyat politikası ve servis kalitesi açısından çok beğenilen/güvenilen bir marka tarafından üretilip satılıyor olacak
600cc yarış motosikletlerine nazaran orta devirlerde şehir içi kullanıma daha uygun olacak, hatta halihazırda 600cc yarış motosikletlerini şehirlerde kullanan insanların bile kalbini çalabilir
oturuş pozisyonu 600cc yarış motosikletleri kadar rahatsız edici olmayacak ki anladığım kadarıyla şehir içi bu motosikletleri kullanan insanlar 'bu motosikletin bu kadar agresif bir oturuş pozisyonu olması ne iyi olmuş' diye düşünmüyor.
trafikte 600cc yarış motosikletlerinden daha az ısınacak, yakıt tüketimi daha az olacak
ülkemiz pist cenneti değil. bu gibi motosikletlerin kullanıcısı ezici çoğunlukla şehir içi ve arasıra da evlerine uzak yerlerde buldukları güzel asfaltı ve virajları olan dağ/köy yollarında sürüş yapıyor. suzuki, kawasaki, yamaha ve ducati gibi markaların sunduğu pahalı süspansiyonlar, frenler vs. zaten bu arkadaşlar tarafından tam anlamıyla hakkı verilerek kullanılamıyor. çünkü onları hakkını vererek kullanmak eğitim ve bol pratik gerektiriyor. insanların çoğunda ne spor kullanım eğitimine ne de eğitimden aldıkları teorik bilgiyi pratiğe dökmek için gitmek isteyecekleri piste ayıracakları bir bütçe yok. her hafta evlerine uzak ama keyifli dediğimiz yollara gitseler dahi trafiğe açık, kontrolsüz alanda bahsettiğim motosikletlerin limitlerini zorlamaya kalkmak akıl karı değil. dolayısıyla motosikleti alırken hiçbir zaman kullanılmayacak şeylere para verilmiş olmayacak
en iyisi olsundan ziyade ihtiyaca en uygunu/mantıklısı/ihtiyaç göreni olsun yaklaşımı mt 09'da kendini çok iyi göstermişti mesela. bu da bana öyle hissettirdi
Reklamlar
-
Bana dün sattılar zaten. Gelsin bir görelim ekonomiyi ona göre ayarlayacağız sanırım. Şu ÖTV indirimi işi gerçekleşse çok iyi olacak.
-
bize sattıkları cb650r. ben ülkenin aradığı kanın cbr650r olduğunu düşünüyorum. çünkü ülkede motosiklete para verenler kitlesinin içerisindeki ezici çoğunluk racing grenajlı görüntünün ve yine o grenajların getirdiği aerodinamiden gelen -650cc için konuşursak- 30km/s fazla top speedin peşinde. hatta aynı kitle 4 silindir sesine hasta olmasa r6 kasasına takılmış mt 07 bloklu motosikleti kapış kapış alırdı bence.
-
logicache adlı üyeden alıntı
bize sattıkları cb650r. ben ülkenin aradığı kanın cbr650r olduğunu düşünüyorum. çünkü ülkede motosiklete para verenler kitlesinin içerisindeki ezici çoğunluk racing grenajlı görüntünün ve yine o grenajların getirdiği aerodinamiden gelen -650cc için konuşursak- 30km/s fazla top speedin peşinde. hatta aynı kitle 4 silindir sesine hasta olmasa r6 kasasına takılmış mt 07 bloklu motosikleti kapış kapış alırdı bence.
Herkes çıplak sevmez
-
-
Tamam da 5 senedir satılıyor zaten
-
2019 da geldiğinde bizim ülkemizde fiyatının 60- 70 arası birşey olacağını tahmin ediyorum ekonomi bu haldeyken o fiyatlara da cok satılmaz gibi geliyor .
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Tamam da 5 senedir satılıyor zaten
Herhalde biz yanlış okuyoruz topic’i.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Herhalde biz yanlış okuyoruz topic’i.
Başlıkta cbr650 yazıyor ?
Edit:Yeni bir modelmiş hahah
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Başlıkta cbr650 yazıyor ?
Yorumlar 3.nesli gelecek motorlar için ilk kez gelecekmiş gibi yazılmış.
-
Tamda 650f almayı düşünürken iyi oldu ama bizim ülkemize gelir mi bu alet
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Yorumlar 3.nesli gelecek motorlar için ilk kez gelecekmiş gibi yazılmış.
Bu tam anlamıyla doğru değil. Lansmanda Honda CBR650F ve CB650F in '' F '' kaldırdık. Artık R koyduk diyordu. Zaten yapılan güncellemeler ( Showa SFF, radyal Nissin frenler, hafiflemiş şase, yeni gösterge, elektronik destekler ve Remap yapılan blok ) ve yep yeni tasarımları ile bence tam R oldular. Zaten biraz daha uğraşılsa CBR RR olabilir.
Arabacıların tabiri ile kasa komple değişmiş ve makyajlanmış diyelim :D
-
logicache adlı üyeden alıntı
düz yol/ortalama rüzgar koşullarında 600cc 120bg civarlarındaki motosikletler kadar seri bir biçimde olmasa da bir çok insan için psikolojik sınır olan 250km/s'i görebilecek
estetik açıdan yerini aldığı cbr650f'den çok daha tatmin edici olacak, diğer 600cc ve 1000cc'lerden geri kalır bir görüntüsü olmayacak, japon motosikletleri standartlarında egzotik görünüyor denebilir
led aydınlatma, vites göstergesi gibi konularda motosikletler bir geçiş döneminde, bu gibi unsurların eksikliğinden motosiklet almaktan vazgeçen insanları kendine çekebilecek
salt ulaşım amaçlı olan motosikletler dışındaki motosikletleri tercih eden kullanıcı profilinin çoğunluğu için tasarım ve motosiklet üzerinde gelen, kullanıcıyı mutlu edebilecek özellikler çok önemliydi her zaman. cbr650f tümüyle temel ihtiyaçlar açısından bakıldığında tamamdı ama hobi için kullanılacak bir sınıfa giren bir motosiklet olarak bakıldığında satışı planlanan hedef kitlesine işte bu motosiklet benim olmalı, sabah kalkıp baktığımda veya birisi beni üstünde gördüğünde beni çok mutlu edecek falan dedirtmiyordu. Bu kategoride tasarım, led far(650f'e sonradan geldi), çift far, gösterge paneli gibi şeyler çok önemli. cbr650f bugüne kadar oturuş biraz sport touring olsun, rüzgar almayayım, dört silindir seviyorum diyen insana gidiyordu fakat motosiklet kullanıcılarının ezici çoğunluğu için bunlar yeterli kriterler değil. motosiklet 5 sene önce bu tasarım özellikleriyle gelse çok farklı satacaktı aslında, olayın matematiği bu kadar basit. çünkü çoğu insan için olay sürüş dinamikleri veya işlevselliği değil, bunlar elbette ön şart fakat o ön şartın üstüne eklenen şeyler asıl belirleyiciler. olay o motosikletin/objenin kendi kimliklerine ne kadar katkı yaptığını düşünmeleri, o objenin sahibi olmaktan duydukları gurur/hazla ilgili. aynı olay arka lastik ebatında, telefonda, kıyafette, arabada, mobilyada, tabak/çanakta ve aklınıza gelebilecek bir sürü farklı üründe de var zaten.
-
logicache adlı üyeden alıntı
salt ulaşım amaçlı olan motosikletler dışındaki motosikletleri tercih eden kullanıcı profilinin çoğunluğu için tasarım ve motosiklet üzerinde gelen, kullanıcıyı mutlu edebilecek özellikler çok önemliydi her zaman. cbr650f tümüyle temel ihtiyaçlar açısından bakıldığında tamamdı ama hobi için kullanılacak bir sınıfa giren bir motosiklet olarak bakıldığında satışı planlanan hedef kitlesine işte bu motosiklet benim olmalı, sabah kalkıp baktığımda veya birisi beni üstünde gördüğünde beni çok mutlu edecek falan dedirtmiyordu. Bu kategoride tasarım, led far(650f'e sonradan geldi), çift far, gösterge paneli gibi şeyler çok önemli. cbr650f bugüne kadar oturuş biraz sport touring olsun, rüzgar almayayım, dört silindir seviyorum diyen insana gidiyordu fakat motosiklet kullanıcılarının ezici çoğunluğu için bunlar yeterli kriterler değil. motosiklet 5 sene önce bu tasarım özellikleriyle gelse çok farklı satacaktı aslında, olayın matematiği bu kadar basit. çünkü çoğu insan için olay sürüş dinamikleri veya işlevselliği değil, bunlar elbette ön şart fakat o ön şartın üstüne eklenen şeyler asıl belirleyiciler. olay o motosikletin/objenin kendi kimliklerine ne kadar katkı yaptığını düşünmeleri, o objenin sahibi olmaktan duydukları gurur/hazla ilgili. aynı olay arka lastik ebatında, telefonda, kıyafette, arabada, mobilyada, tabak/çanakta ve aklınıza gelebilecek bir sürü farklı üründe de var zaten.
Topla gel, gel gel gel. Hopppp. Tam işte beni tarif ediyorsun şuan
-
Bunun CB500R'ı lazım bana, benim kullanıma 4 silindir gitmez yahu! Alacağın olsun Hondaaa (%99 şehiriçi commuting - çoluk çocuk var, haftasonu viraja kaçma yapamıyorum...)
-
Aga sanada mt-25 alak. Onlar kadar gitmese de onlar kadar yakıyor
-
CB500F'ten inip ona binemem be ya. 4 silindir de bana cazip gelmiyor, devir ister onlar, benzin ister
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
Ben tam Street Twin'lik adamım, cuk oturuyor benim zevkime keyfime - ama çok alçak ve ufak bana :(
-
Hea bu da devir istiyor. 1600km kovalıyorum. Bakalım nasıl olacak? 634km’de alet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
Mt-07 candır. Sarak sana da bir tane
-
-
logicache adlı üyeden alıntı
düz yol/ortalama rüzgar koşullarında 600cc 120bg civarlarındaki motosikletler kadar seri bir biçimde olmasa da bir çok insan için psikolojik sınır olan 250km/s'i görebilecek
estetik açıdan yerini aldığı cbr650f'den çok daha tatmin edici olacak, diğer 600cc ve 1000cc'lerden geri kalır bir görüntüsü olmayacak, japon motosikletleri standartlarında egzotik görünüyor denebilir
led aydınlatma, vites göstergesi gibi konularda motosikletler bir geçiş döneminde, bu gibi unsurların eksikliğinden motosiklet almaktan vazgeçen insanları kendine çekebilecek
fiyat politikası ve servis kalitesi açısından çok beğenilen/güvenilen bir marka tarafından üretilip satılıyor olacak
600cc yarış motosikletlerine nazaran orta devirlerde şehir içi kullanıma daha uygun olacak, hatta halihazırda 600cc yarış motosikletlerini şehirlerde kullanan insanların bile kalbini çalabilir
oturuş pozisyonu 600cc yarış motosikletleri kadar rahatsız edici olmayacak ki anladığım kadarıyla şehir içi bu motosikletleri kullanan insanlar 'bu motosikletin bu kadar agresif bir oturuş pozisyonu olması ne iyi olmuş' diye düşünmüyor.
trafikte 600cc yarış motosikletlerinden daha az ısınacak, yakıt tüketimi daha az olacak
ülkemiz pist cenneti değil. bu gibi motosikletlerin kullanıcısı ezici çoğunlukla şehir içi ve arasıra da evlerine uzak yerlerde buldukları güzel asfaltı ve virajları olan dağ/köy yollarında sürüş yapıyor. suzuki, kawasaki, yamaha ve ducati gibi markaların sunduğu pahalı süspansiyonlar, frenler vs. zaten bu arkadaşlar tarafından tam anlamıyla hakkı verilerek kullanılamıyor. çünkü onları hakkını vererek kullanmak eğitim ve bol pratik gerektiriyor. insanların çoğunda ne spor kullanım eğitimine ne de eğitimden aldıkları teorik bilgiyi pratiğe dökmek için gitmek isteyecekleri piste ayıracakları bir bütçe yok. her hafta evlerine uzak ama keyifli dediğimiz yollara gitseler dahi trafiğe açık, kontrolsüz alanda bahsettiğim motosikletlerin limitlerini zorlamaya kalkmak akıl karı değil. dolayısıyla motosikleti alırken hiçbir zaman kullanılmayacak şeylere para verilmiş olmayacak
en iyisi olsundan ziyade ihtiyaca en uygunu/mantıklısı/ihtiyaç göreni olsun yaklaşımı mt 09'da kendini çok iyi göstermişti mesela. bu da bana öyle hissettirdi
600F'i öldürdüler piyasaya 650F yaptık dediler (yerseniz)
Şimdide 600RR'ı öldürdüler 650R yaptık yerseniz diyorlar.
Yok kalsın
Spidi Göksel
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)