Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Ne Oldu Bu EURO 4'lere?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    2019'a, 2 Ay'dan Az Bir Zaman Kaldı Fakat Adamlar Yeni https://www.mondialmotor.com.tr/mode...siklet/110-ucg EURO 3 Getirmiş (Satışa Sunmuş)?

    Çinlilerden EURO 4 Olarak Sadece RKS RNX Ve RX1'i Duyduk Onlarda Ateş Pahası. Japon'dan Fazla Resmen.

    Başka Duyurdukları Model Yok Mu Bu Çinli Markaların 2 Aydan Az Bir Zaman Kaldı Sadece RX1, RNX, Ritmica 110 İle Mi EURO 4'e
    Girecekler?

    Ritmica 110 6.300 TL. Demek EURO 4'lü Düşük Seviye Vitesli Getirseler 5.xxx Civarında Olacak Ama Adamlar RX1, RNX Getiriyor?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Avrupada yaşamıyoruz ki Mondial küba yerli ayağına izin almışlar.

  3. #3

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Thedude amcanın yorumunu bekliyorum bu konuda 😁
    The Dude bunu beğendi.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    aynen bizde euro 4 sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum hatta görmüyorum.euro 1 de olsa muhtemelen satılır.doğu pazarı malları zaten kullan at oldukları için ne hindistanda nede çinde euro suna baktıklarınıda hiç sanmıyorum.sürümden kazanıyorlar

  5. #5

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Euro 4'ün seni ilgilendiren bir kısmı yokki. Düşük cc de kara düzen makineler daha iyidir zaten. ABS'de yok, CBS koyuyorlar. Sen kendine ne istiyorsan ona bak. Kafanı hiç bulandırma derim. Euro4'ün handikabı markaların modellerinde parça değişiklikleri olması.

    Mesela 2016 euro3 pulsar ile 2017 euro4 pulsarın gösterge soketleri farklı. Farklı farklı 40-45 parça var yanılmıyorsam. Onun dışında 125cc lik bir modelde tüm parçalar değişik olsa ne olur?

  6. #6
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Euro 4 zorunluluğu muhabbeti piyasalarda ilk dönmeye başladığında dediydim, "biz her motoru Euro 4'e çevirebilecek zenginlikte bir ülke değiliz arkadaş" deyu. Rakamları tam hatırlamıyorum lakin en ucuz sıfır Çinli motur asgari ücretin 3-3,5 katı kadardı sanırsam. Üstelik bu motur, Çinlilerin yıllardır yaptığı ve artık tecrübelenmeye başladığı; kara düzen, güvenilirlikleri 2006'da getirdikleri motorlara göre hatrı sayılır biçimde artmış moturlar idi.

    Bu en ucuz motorlar bile o zamanlar 4000 küsur lira idiyken, (ekonominin bu kadar çökeceğini öngörememiştik tabii) Euro 4'lü modelin ABS, OBD ve enjeksiyon derken hem 5500 - 6000 lirayı bulacağını, hemi de artık Çinlilerin tecrübe kazandığı konulardan uzaklaşacağı içün güvenilirliklerinin azalacağını düşünmüştüm. Yedek parça, tamir filan derken maliyeti daha da artacaktı.

    Lakin yanılmışım elbette, aynı motur bugün 10 bin gayme. Vurun la beni. E4 neyimize bizim.

  7. #7
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Bu euro4, abs mevzusu ithalat için galiba. Yani parçaları ayrı ayrı birbirinden bağımsız getirip burada montajla yerli üretim haline getirirseniz ithal etmemiş olduğunuzdan yasayı bypas ediyor olabilirsiniz. Tabii bu benim teorim.

  8. #8

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Euro 4 zorunluluğu muhabbeti piyasalarda ilk dönmeye başladığında dediydim, "biz her motoru Euro 4'e çevirebilecek zenginlikte bir ülke değiliz arkadaş" deyu. Rakamları tam hatırlamıyorum lakin en ucuz sıfır Çinli motur asgari ücretin 3-3,5 katı kadardı sanırsam. Üstelik bu motur, Çinlilerin yıllardır yaptığı ve artık tecrübelenmeye başladığı; kara düzen, güvenilirlikleri 2006'da getirdikleri motorlara göre hatrı sayılır biçimde artmış moturlar idi.

    Bu en ucuz motorlar bile o zamanlar 4000 küsur lira idiyken, (ekonominin bu kadar çökeceğini öngörememiştik tabii) Euro 4'lü modelin ABS, OBD ve enjeksiyon derken hem 5500 - 6000 lirayı bulacağını, hemi de artık Çinlilerin tecrübe kazandığı konulardan uzaklaşacağı içün güvenilirliklerinin azalacağını düşünmüştüm. Yedek parça, tamir filan derken maliyeti daha da artacaktı.

    Lakin yanılmışım elbette, aynı motur bugün 10 bin gayme. Vurun la beni. E4 neyimize bizim.
    Bundan 2sene önce Pulsar'ımı aldığımda İşBankası'ndan 13000tl ihtiyaç kredisi çekmiştim. Motor, lastik, ekipman, kontroller vs derken parayı bitirmiştim. Tabi arabamında masrafları vardı onada 2000-3000tl ödemiştim herhalde. Geri ödemesi 15300tl civarı die hatırlıyorum ama sizi mi kıracağım? 15500tl deyin. 24ay vade ile çekmiştim. Sonuç borcumu erkenden kapatmıştım 13-14 ay ödeyip kanımca. 1000tl civarı geri para almıştım.

    Bugün maaş aldığım banka 19900tl ihtiyaç kredisi verip 36ay sonra 36000tl geri ödememi bekliyor.

    Motor pert olduğu için paramın ne kadarını alacağımda muamma hadi en iyi ihtimal paramı geri aldım diyelim. Aynı marka modeline bile para yetmediği için gidip kredi çekmem gerek.

    Jantı 1000tl zaten. Bu devirde değil motor, tekerini bile almak zor...

  9. #9

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    Adamların avrupa pazarına girmek gibi bir dertleri yok. Bizim gibi ülkeler euro3 alıp duruyorken ne diye masrafa girip uğraşacak da euro4 motor yapacak.

  10. #10
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Euro 4 zorunluluğu muhabbeti piyasalarda ilk dönmeye başladığında dediydim, "biz her motoru Euro 4'e çevirebilecek zenginlikte bir ülke değiliz arkadaş" deyu. Rakamları tam hatırlamıyorum lakin en ucuz sıfır Çinli motur asgari ücretin 3-3,5 katı kadardı sanırsam. Üstelik bu motur, Çinlilerin yıllardır yaptığı ve artık tecrübelenmeye başladığı; kara düzen, güvenilirlikleri 2006'da getirdikleri motorlara göre hatrı sayılır biçimde artmış moturlar idi.

    Bu en ucuz motorlar bile o zamanlar 4000 küsur lira idiyken, (ekonominin bu kadar çökeceğini öngörememiştik tabii) Euro 4'lü modelin ABS, OBD ve enjeksiyon derken hem 5500 - 6000 lirayı bulacağını, hemi de artık Çinlilerin tecrübe kazandığı konulardan uzaklaşacağı içün güvenilirliklerinin azalacağını düşünmüştüm. Yedek parça, tamir filan derken maliyeti daha da artacaktı.

    Lakin yanılmışım elbette, aynı motur bugün 10 bin gayme. Vurun la beni. E4 neyimize bizim.
    Asıl söylemek istediğim şeyi unutmuşum bu arada. Euro 4 bildiğim kadarıyla AB standartlarına uyum çerçevesinde, AB zorunluluğuyla getirildi. Lakin belirttiğim gibi, ülkece öyle bir bütçemiz yok, üstelik cepteki para günden güne azalıyor. Bana olacağı şu gibi geliyor, bir noktadan sonra satışlar dibe vurunca devlet "silkerim Euro 4'ünü" diyecek (tabii motor alamamamızın tek sebebi Euro 4 ama ben böyle değilmiş gibi konuşayım, ekonomi normalde süper) ve AB standartlarına karşı gelmeye yüreği elvermeyeceği için kuralları esnetmenin yollarını arayacak. Yoksa gitti gider güzelim yüzde bilmem kaç vergi yığını; hiçbir şey yapmadan, beleşten cebine giren para. Bilirsiniz ki devlet parayı sever, bağzı hükümetler daha da çok sever.

  11. #11

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl söylemek istediğim şeyi unutmuşum bu arada. Euro 4 bildiğim kadarıyla AB standartlarına uyum çerçevesinde, AB zorunluluğuyla getirildi. Lakin belirttiğim gibi, ülkece öyle bir bütçemiz yok, üstelik cepteki para günden güne azalıyor. Bana olacağı şu gibi geliyor, bir noktadan sonra satışlar dibe vurunca devlet "silkerim Euro 4'ünü" diyecek (tabii motor alamamamızın tek sebebi Euro 4 ama ben böyle değilmiş gibi konuşayım, ekonomi normalde süper) ve AB standartlarına karşı gelmeye yüreği elvermeyeceği için kuralları esnetmenin yollarını arayacak. Yoksa gitti gider güzelim yüzde bilmem kaç vergi yığını; hiçbir şey yapmadan, beleşten cebine giren para. Bilirsiniz ki devlet parayı sever, bağzı hükümetler daha da çok sever.
    Zaten devlet o atılımı yaptı ve montajını ülke içinde yapan markaların modellerini 2019'a kadar Euro4 zorunluluğu getirmedi. Esas kıyamet Şubat sonu motor fuarından sonra kopacak kanımca...

  12. #12
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten devlet o atılımı yaptı ve montajını ülke içinde yapan markaların modellerini 2019'a kadar Euro4 zorunluluğu getirmedi. Esas kıyamet Şubat sonu motor fuarından sonra kopacak kanımca...
    31 Aralık 2018 zaten montaj, ithal, merdiven altı vesaire fark etmeden, E4 uyumuna geçiş için son tarih değil miydi, ben mi yanlış hatırlıyorum? Bunun üzerine ek bir adım daha mı atıldı?

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Enflasyonla Topyekun Mücadele indirimi yapılmış
    4.081 ₺
    iyi fiyat

  14. #14

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    31 Aralık 2018 zaten montaj, ithal, merdiven altı vesaire fark etmeden, E4 uyumuna geçiş için son tarih değil miydi, ben mi yanlış hatırlıyorum? Bunun üzerine ek bir adım daha mı atıldı?
    Yok doğru biliyorsun ben kafa dalgınlığı ile yanlış yazdım. İşte 01/01/2019'da daha üretilemeyecek. Fuarda da modeller göz önüne çıkar. Açıkçası ben ya bir tur daha ali cengiz oyunu yada direk yağlanmış kazık die bakıyorum olaya...

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    euro 4 standartı gelicek öyle gelmiycek yapmazlar diye bir şey yok o kadar yasa çıkıyor bu iş için meclisden geçiyor onay alıyor.. ab uyumluluğu çerçevesinde gelicek gelsinde insanlar abs li motorlara binsin ..

    burda bir handikap var benim bildiğim ve firmalarda bunu kullanıcak yada kullanıyor tahminim.. euro4 standartı gelene kadar motor üretip depolayanlar ellerindeki eski şubat 2019 dan önce üretilen euro3 motorları satmaya devam edebilicekler..

    Bence bu şahsi fikrim firmalar bu yüzden bol bol son getirebilicekleri euro3 stadartındaki yeni motorları getirtip eski çok satan modelleride olabildiiğince stoklayıp depolayıp euro4 standartı geldikden sonra stokları eritene kadar satarlar buda bir yada 2 sene belki 3 seneyi bile bulur..

    hala 2015 model bazı çin malı motorlar var sıfır satılıkda galerilerde..

  16. #16
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Yüro dört mü?
    Yüro dört ne arar la pazarda ?
    Gelişmekte olan ve 1453 Istanbul'un fethinden beri daha Istanbul'a yerleşemeyen Türkiye pazarında yani.

  17. #17
    yasinkeleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Dolar kuru yükseliş seviyelerinde. Bu sabah işlemler 5,45 civarında… Japonya’nın tatil olmasının etkisiyle dün sabah çok düşük hacimlerle gerçekleşen algoritmik emirlerin etkisiyle USD/TL’de 5,8788 seviyesi görülürken gün içeriisnde işlemler 5,58-5,42 bandında gerçekleşirken kapanış 5,4640’dan gerçekleşti. Euro ise sürekli ters köşe yapıyor. EURTRY paritesi dün 6,4700 bölgesini test eden kısa süreli yükseliş ardından 6,1800 seviyesi altına kadar geriledi. Gün içerisinde Avrupa ve ABD borsalarının açılış süreci takip edilebilir. Bu süreçte fiyatlamalar, 21 periyotluk Envelopes’un desteklediği 6,0500 – 6,1100 bölgesi üzerinde kaldığı müddetçe yükseliş beklentisi ön planda olabilir. Gerçekleşebilecek yükselişlerde 6,2100 ve 6,2400 seviyeleri hedeflenebilir. Olası düşüşler 6,0500 – 6,1100 bölgesi üzerinde sınırlandığı müddetçe yeni yükseliş potansiyeli oluşabilir. 6,0500 – 6,1100 aralığındaki seyir karar aşamasını karşımıza çıkarabilecekken, düşüş isteğinin devamı için 6,0500 altındaki seyri ve 4 saatlik kapanışları görmek gerekebilir.


    Euro yorumları takibi

    Dolar yorumları takibi

  18. #18

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    2020 de euro5 standartları geliyor büyük ihtimal. euro4 dümü kaldı

  19. #19
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    Euro 4,5 da anlaşalım.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  20. #20
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Zaten niye Euro4 le zaman kaybediyoruz direk 5 e geçelim bence.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)