Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Eicma' ya Doğru - Yeni 2019 R25

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Yamaha, YZF-R125 ile superbike pazarının giriş sınıfına liderlik ediyor ve 2019' da bu modelin daha güçlü bir versiyonunu çıkarıyor ve şimdi firma yeni YZF R25' i yıl ortası için onayladı.

    Yamaha’nın A2 Lisansa uygun R25'i için yeni bir tasarım. Büyük abisi R1' den esinlenildiği çok net görülüyor. Sadece elbisesi değil, R25'in kullanıcı ve sürüş hissiyatını iyileştirmek için faydalı güncellemeleri var.

    Yeni baş aşağı çatallar ( USD - Upside Down Forks ) eklenmiş. 37 mm'lik çatal KYB'dan geliyor ve Yamaha, bu değişikliğin ön yükleme ve geri sekme ayarı olacağını söylüyor.

    Bu yeni çatallar, sürücünün gözünde R ( günümüz baş aşağı fetişi etkiside var tabi ) serisi tarzını vermek için çekici olmuş. Bunun ötesine geçen yeni bir LCD gösterge, bir kaç sene önce süper dediğimiz ama artık modası geçmiş gösterge gidiyor. Yeni nesil tabletlerden geliyor. Bir lig TV' si eksik. Gösterge de yok yok

    Motor neredeyse birebir aynı ve Euro4. Herkes güçten kısıp euro normlarına uydurmaya çalışırken Yamaha son hızına 8 kmh ekledik diyor. Ben Yamaha' nın yalancısıyım tabi Yeni tasarım, R25 için çok daha agresif bir yüz yaratıyor. Kafa geniş aralıklı LED farlarla donatılmış. Yeni yakıt deposu 14 litre.

    Fiyat konusunda konuşmak istemiyorum. Konuştukça canım sıkılıyor. En nihayetinde bir şey güzelse güzeldir değil mi ?

    Yamaha R25 Teknik Özellikler


    Motor: 249cc sıvı soğutma paralel çift silindir
    Şase: Diamond ( Pırlanta Şase )
    Ön Amortisör: Baş aşağı teleskopik 37 mm ( KYB )
    Arka Süspansiyon: Salınım kolu ( KYB )
    Ön Fren: Hidrolik tek diskli fren, Ø 298 mm
    Arka Fren: Hidrolik tek diskli fren, Ø 220 mm
    Ön Lastik: 110/70-17M/C (54H) (Tubeless)
    Arka Lastik: 140/70-17M/C (66H) (Tubeless)
    Güç: 36 HP 22 Nm
    Ağırlık: 167kg (kerb)
    Sele Yüksekliğit: 780mm
    Yakıt Deposu: 14l



    Kaynak;

    https://www.motorcyclenews.com/news/...gp-aggression/


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Çok çirkin eski kasa daha iyidi. Ayrıca motorda Abs standart olması gerekiyor?

  3. #3
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı 06Serhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok çirkin eski kasa daha iyidi. Ayrıca motorda Abs standart olması gerekiyor?
    İngiliz gazetesinden çektim haberi. Motor ABS' li gelir buraya zaten.

  4. #4
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Gayet güzel olmuş Yamaha yine yapmış yapacağını ama buraya gelince 36-37 bin lira olur bu

  5. #5
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    14500 olduğu günler vardı. Heyyyy gidisinin gidisi :(
    sparrow07 bunu beğendi.

  6. #6
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Ön kısım Hero Karizma’dan esinlenilmiş 😁

  7. #7
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Eski R25 tasarımda bunu suya götürür ve orada bırakır. Geri bile getirmez.

  8. #8
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İngiliz gazetesinden çektim haberi. Motor ABS' li gelir buraya zaten.
    Gelmesi lazım. Tasarımını beğenmedim. Turuncu ledsiz sinyaller çok eskide kaldı. Halâ neden kullanıyorlar anlamış değilim?

  9. #9
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön kısım Hero Karizma’dan esinlenilmiş ��
    R1 e gitmiş sekmiş R6 ya çarpmış biraz da incelince Hero karizması gelmiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

    Alıntı 06Serhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelmesi lazım. Tasarımını beğenmedim. Turuncu ledsiz sinyaller çok eskide kaldı. Halâ neden kullanıyorlar anlamış değilim?
    Belki henüz tam bitmemiştir. Gerçi seri üretim ürün noktasına gelinmiş gibi duruyor.

  10. #10
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4

    Cbr 250 RR daha yakışıklı duruyor bence
    sparrow07 bunu beğendi.

  11. #11
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski R25 tasarımda bunu suya götürür ve orada bırakır. Geri bile getirmez.
    Bence hala en güzeli buraya gelmeyen 2018 CBR250 RR arka maşasında bile saatlerce emek var. Başka bir motosiklet. Bu R25 in makyajlısı gibi. Asıl değişim gösterge ve ön takımda.
    sparrow07 bunu beğendi.

  12. #12
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence hala en güzeli buraya gelmeyen 2018 CBR250 RR arka maşasında bile saatlerce emek var. Başka bir motosiklet. Bu R25 in makyajlısı gibi. Asıl değişim gösterge ve ön takımda.
    250 RR konusunda size katılıyorum. Çift egzoz garip görünse de onun dışında tasarımda birçok büyük motosikleti bile döver. Zaten Honda’cılardan “Ulan madem bu kadar güzel tasarım yapıyorsun, 1000RR a koysana. 1000 cc den güzel 250 cc mi yapılır” tepkisi alması da buna örnek
    oialdemir bunu beğendi.

  13. #13
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 RR konusunda size katılıyorum. Çift egzoz garip görünse de onun dışında tasarımda birçok büyük motosikleti bile döver. Zaten Honda’cılardan “Ulan madem bu kadar güzel tasarım yapıyorsun, 1000RR a koysana. 1000 cc den güzel 250 cc mi yapılır” tepkisi alması da buna örnek
    Ben yeni FireBlade' i de seviyorum. Özellikle 2016 ve sonrası atılım oldu Honda için. Global kriz sonrası eskisi gibi cömert davranmaya tasarımlarında kırpmadan, bütçeden kesmeden hareket etti. Ve çok güzel makiler geldi. Africa Twin CRF1000L, CB serisini yenilenmesi özellikle CB1000R 2018 ki beni benden alır. CB650F ve R da yapılan yürür aksam ve güç arttırımı. Yeni Goldwing, CRF250 Rally her alana tekrar tekrar saldırdı. Ve gençler ne oluyor ya hayırdır dedi Kral

  14. #14
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Süspansiyonlar değişmiş sonunda

  15. #15
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süspansiyonlar değişmiş sonunda
    Artık çok maliyetli değil sanırım bir sürü 125 ters maşa geliyor.

  16. #16
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    2018 RR bence de daha güzel duruyor. Bari arka stop tasarımını değiştirselermiş.

  17. #17
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    selam. diğer başlığa sitem etmişsin. ondan geldim. bi merhaba diyip çıkayım dedim.
    oialdemir bunu beğendi.

  18. #18
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam. diğer başlığa sitem etmişsin. ondan geldim. bi merhaba diyip çıkayım dedim.
    Bir kahve alır mıyız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

    Alıntı YZFR25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 RR bence de daha güzel duruyor. Bari arka stop tasarımını değiştirselermiş.
    Hangi RR ama şimdi BMW mi Honda mi Aprilia mı ? Onu söylemen lazım

  19. #19
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    Honda CBR

  20. #20
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Alıntı YZFR25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 RR bence de daha güzel duruyor. Bari arka stop tasarımını değiştirselermiş.
    Alıntı YZFR25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda CBR
    Şimdi bir R25 ci arkadaş gelir Cbr cilere saldırır diye bekliyordum. Tam tersi çıktı


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)