Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ktm 790 Duke İncelemesi..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    KTM'nin yeni ''naked'' modeli 790 Duke, markanın genetik özelliklerinin en üst seviyeye çıktığı modellerden biri. Görüntüsü gibi keskin ve sert bir sürüşü var. Ama yardımcı sistemlerin de sonu yok...



    Naked motosikletler ilk göz ağrım olmasa da ikincisidir diyebilirim. Uzunca bir süre Yamaha FZ6 kullanmıştım, 600 cc’lik 4 silindir makina… Sinirli, enteresan ama karakterli bir motosikletti; turuncu renkte siyah bloklu. Akrapoviç egzozlar çok çılgındı. ”Sakal” tabir edilen göğüs karenajıyla daha da bir ”baba” duruyordu blok. Şehir için ve atletik motosiklet sürüşü sevenler için ideal bir sınıf. Ama biraz uzun yol yapayım denince işler değişiyor. Elbette çok seven için bu da sorun olmayabilir.
    Sonuç olarak naked, safkan sürüş için ideal bir sınıf ve safkan sürüşün yeni iddia sahibi modellerden biri de KTM 790 Duke. Ailenin bu yeni üyesini ziyadesiyle kullandım ve fikirlerimi arz etmeye hazırım…

    KTM 790 Duke Öne Çıkan Özellikler

    KTM’nin geleneksel tasarım dilinin daha da radikalleştiğini görebiliyoruz. son derece atletik ve ince hatlı bir görüntüsü var. Vücut geliştirmecilerin yarışmaya hazırlanırkenki son hallerine benziyor. Tel tel kaslarını görecekmişiz gibi bir hali var. Kısa boyunlu bir yırtıcı kedi gibi geride duran far yapısıyla her an tetikteymiş görüntüsü standart hali. Kısaca modern atletik bir görüntüsü var ve gayet çekici duruyor. Ancak ergonomik olarak problemleri var bana kalırsa.

    Oturma pozizyonu pek rahat denemez, sürekli bir öne kayma halindesiniz. Selesi de paralel olarak rahat olmayınca rahatsız bir sürüş yaşanıyor. Uzun boylular bu problemleri daha çok yaşayabilirler. Geniş bir gidonu var, açılar gayet iyi, manevra kabiliyeti yavaşken başarılı ama uzun kollar istiyor.

    Trafikte filtreleme sırasında biraz tedirgin ettiği aşikar. Her an aynalara çarpacakmış hissini çok verdi. Bir de tasarımına bağlı olarak sürerken gidonun önünde ne far ne tekerlek görüyorsunuz. Sanki eline sopa alıp motorculuk oynayan çocuk gibi bir durum var. Bu tabii göreceli bir yorum olabilir, kullandıktan sonra yorumlayabilirsiniz.



    Çanta bu motora yakışmaz ve deponun keskin, yüksek ve kıvrımlı hatlarından ötürü depo üstü de koyulmaz. Dolayısıyla bu açıdan da birçok naked gibi handikaplı. 5,5 inçlik TFT ekran oldukça kullanışlı ve kolay okunuyor.

    Menü kumandaları yeni jenerasyon KTM sistemi. Bütün ayarları soldaki dört tuştan kolaylıkla yapabiliyorsunuz. Aynalar biraz küçük ama doğru ayarı bulunca alışıyorsunuz , fena olmayan bir arka görüş veriyor. KTM 790 Duke’da motorun altının tamamen boş olması, merdiven gibi yüksek bir yerden inişte direkt egzoz borusuna hasar verebilir bu da bir koruma ihtiyacını öncelikli hale getiriyor. Egzozun genel konumlanması ve görüntüsü oldukça başarılı. Sesi de çok iyi, tartışmasız. Yırtıcı bir sesten ziyade patırdayan, genizden hırıldayan bir tınısı var…



    KTM 790 Duke – Güç ve Motor

    799 cc hacminde, paralel çift silindirli, su soğutmalı bir bloğumuz var. Sert görünüşlü yapıya uygun bir agresifliğe tam anlamıyla sahip. 105 HP güç ve 86 Nm tork üretiyor. Son derece tehlikeli ve kudretli bir güce sahip. Özellikle 6 bin devirlerden sonra tizleşen sesle birlikte korkunç hızlanıyor. Alt devirlerde tork ve güç pek parlak değil. Bir vites üstte kalmayı tolore etmiyor. Ancak şanzıman harikulade, debriyajsız geçiş çok iyi çalışıyor. Sarsıntısız ve ultra hızlı, hiçbir güç sendelemesi yaşatmıyor. Dediğim gibi çok hızlı ve yırtıcı ama hiç mi hiç kontrolsüz ve dengesiz değil. Sürücüyü de endişelere gark etmiyor. Burada elbette iyi bir saşi mühendisliğinin payı vardır; lakin nekadar iyi yaparsanız yapın bu kısa dingil mesafeli iki tekerlekli bir araç. Yani elektronik sistemler olmazsa yapılacaklar sınırlı.

    KTM Duke 790 sistem envanteri son derece geniş bir alet. Traction Control var, hem de kademe kademe ayarlanabiliyor, eğimli açılarda da devreye giriyor.. Oldukça da iyi çalışıyor, viraj çıkışlarında kontrolsüz gaz açmalarla denedim ve risk oluşmasını ne kadar önlediğini gördüm. Islak zeminlerde de keza hiç kontrolü kaybettirmiyor. Ant-Wheelie yani antikafa kaldırma diyebileceğimiz sistemle sert gaz hareketlerinde daha kontrollü bir motosiklet oluyor. Dört farklı sürüş modu var, sokak, spor, yağmur ve pist olmak üzere. Hepsinde gaz tepkileri ve elektronik kontrol sistemlerinin dozajı farklı. Pist tamamen sistemlerin kapandığı ve sizin becerinizle yol alacağınız en radikal mod. Yağmur en güvenlisi tahmin edeceğiniz gibi, çünkü her şey sınırlandırılmış.



    Farklı ayarlar da yapabiliyorsunuz, mesela ”Süper Moto” ayarına alınca arka tekerleğin ABS’si devre dışı kalıyor ve daha çok kayarak kullanama imkanı doğuyor. Genel olarak sürüşü sert ve atletik, tıpkı tasarımı gibi. Süspansiyon da buna paralel elbette, bozuk yollarda üzerinde nispeten silkelenebiliyorsunuz .

    KTM 790 Duke Tercih Edilmeli mi?

    169 kg’lık kuru ağırlık sürüşte de kendini hissettiriyor, son derece dinamik ve virajlarda yetenekli, ama sınırları için sanki biraz pistte çıkmak istiyor. Her haliyle daha radikal sert sürüş isteyenler için ideal. Ama en büyük handikabı, sınıfındaki rakiplere göre fiyatının yüksekliği…

    Otohaber
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Yan profilden çok zayıf bi motor hoşuma gitmedi o paralar verilmez

  3. #3
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Nam-ı diğer "neşter" 80bin lira olmasa çok güzel motosiklet

  4. #4
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı hachiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de tasarımına bağlı olarak sürerken gidonun önünde ne far ne tekerlek görüyorsunuz. Sanki eline sopa alıp motorculuk oynayan çocuk gibi bir durum var.
    Yazanın naked motosiklet deneyimi bayağı sınırlı anlaşılan...

    Alıntı hachiko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM 790 Duke’da motorun altının tamamen boş olması, merdiven gibi yüksek bir yerden inişte direkt egzoz borusuna hasar verebilir bu da bir koruma ihtiyacını öncelikli hale getiriyor.
    Bayağı bayağı sınırlı...

    Cruiser değil, dual sport değil, naked... Hiç mi kullanmadın yahu?

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Valla buna bu parayı verenin aklından şüphe ederim ki daha alan kişi sayısı 0.bu fiyatlara z1000 mt10 gsx1000s gibi cihazlar alınır.güç çok düşük ayrıca daha çok tork ve ağırlık olayına çalışmışlar belliki.bunu alıcağıma mt09 sp alır bunu katlaya katlaya giderim 25 bin tl de cebimde kalır.yada git z900 al.tip olarak ben gerçekten beğenmedim daha canlısını görmedim tabi.prototip fotoları efsane ötesiydi bu çıkınca yine şaşırdım.fiyat olarak kapışacak bir seviyede olsa şansı olurdu.sürüşüne duruşuna teknolojisine söylencek bir şey yok

  6. #6
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla buna bu parayı verenin aklından şüphe ederim ki daha alan kişi sayısı 0.bu fiyatlara z1000 mt10 gsx1000s gibi cihazlar alınır.güç çok düşük ayrıca daha çok tork ve ağırlık olayına çalışmışlar belliki.bunu alıcağıma mt09 sp alır bunu katlaya katlaya giderim 25 bin tl de cebimde kalır.yada git z900 al.tip olarak ben gerçekten beğenmedim daha canlısını görmedim tabi.prototip fotoları efsane ötesiydi bu çıkınca yine şaşırdım.fiyat olarak kapışacak bir seviyede olsa şansı olurdu.sürüşüne duruşuna teknolojisine söylencek bir şey yok
    Başta Z1000 olmak üzere bahsettiğiniz motosikletlerin çoğu bunun yanında katır gibi. Mt9 bile 20 kilo daha ağır.

    Motosiklet dünyasında hafiflik güçten daha pahali. Zevki de ona göre.

    Yamaha'nin naked modelleri hesapli, ancak ona göre de elektroniği, süspansiyonu ve frenleri var.

    Kaliteli ve hafif olsun derseniz alternatif yok gibi.

  7. #7
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Haşmet Abi kuru ağırlığı 170 kilo. Islatınca 200 ü bulur. Mt 09 tam dolu 193 kilo.

    Ktm ye bayıldığım doğrudur lakin japonlara çakılan %20 ek vergiyle bile, fiyatta rekabete giremiyorsa şapkasını önüne alıp bi düşünsün bence.

    İmza: Çocukken yamaha blok flüt alamayan motorcu.

  8. #8
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Metilen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haşmet Abi kuru ağırlığı 170 kilo. Islatınca 200 ü bulur. Mt 09 tam dolu 193 kilo.

    Ktm ye bayıldığım doğrudur lakin japonlara çakılan %20 ek vergiyle bile, fiyatta rekabete giremiyorsa şapkasını önüne alıp bi düşünsün bence.

    İmza: Çocukken yamaha blok flüt alamayan motorcu.
    Onu düşünmemiştim bak... Haklısın. Duke 790 in da ıslak ağırlığı 425 lbs mış, ki 193 kg ediyor... Ağırlıklar eşit gibi. Güç ve torkları da yakın. Gel gelelim biri $9000, diğeri $11300 (Amerika fiyatları) Süspansiyon, şase ve frenlerin kalite farkı $2300 ediyor mu sorusuna bakıyor mesele. Tabi Yamaha'nin (KTM'e göre) dayanıklılık konusundaki üstünlüğünü görmezden gelirsek.

    Kullanmadan yazdığım için çiğ düşünceler. Ama kağıt üzerinde zor bir teklif gibi...

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başta Z1000 olmak üzere bahsettiğiniz motosikletlerin çoğu bunun yanında katır gibi. Mt9 bile 20 kilo daha ağır.

    Motosiklet dünyasında hafiflik güçten daha pahali. Zevki de ona göre.

    Yamaha'nin naked modelleri hesapli, ancak ona göre de elektroniği, süspansiyonu ve frenleri var.

    Kaliteli ve hafif olsun derseniz alternatif yok gibi.
    Valla sidik yarışı bence mt07 ağırlığında mt09 motoru var.gerek varmı yok.mt09 bile ilk çıktığında hafiflğinden dolayı kafa sallama vs vardı.herkes hafif diye sövüyordu sonra şu anki kasayla birlikte bu konu halloldu.10 kilo hafif olsa nolur hissedebiliceğin bir ağırlık değil.yükseklik bu hissettirir hangisi yüksek bilmiyorum.belirli güçteki motorların bence belirli ağırlı olmalı.yurt dışı fiyatlarını bilmiyorum öyle kıyaslamak lazım z900 mt09 ve duke790nı.viraj abs si dışında zaten öbürlerinin bir eksiklği yok.illede otantik bir motor alıcam pazam var diyen biri triumph 765 rs alır geçer bence.kalite donanım stil herşey var.sorunsuz olduklarınıda duydum gerçi daha çok yeni makina.bu arada mt09 da öhlins süspansiyon var eksiği yok fazlası var.

  10. #10
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla sidik yarışı bence mt07 ağırlığında mt09 motoru var.gerek varmı yok.mt09 bile ilk çıktığında hafiflğinden dolayı kafa sallama vs vardı.herkes hafif diye sövüyordu sonra şu anki kasayla birlikte bu konu halloldu.10 kilo hafif olsa nolur hissedebiliceğin bir ağırlık değil.yükseklik bu hissettirir hangisi yüksek bilmiyorum.belirli güçteki motorların bence belirli ağırlı olmalı.yurt dışı fiyatlarını bilmiyorum öyle kıyaslamak lazım z900 mt09 ve duke790nı.viraj abs si dışında zaten öbürlerinin bir eksiklği yok.illede otantik bir motor alıcam pazam var diyen biri triumph 765 rs alır geçer bence.kalite donanım stil herşey var.sorunsuz olduklarınıda duydum gerçi daha çok yeni makina.bu arada mt09 da öhlins süspansiyon var eksiği yok fazlası var.
    1. KTM buyuklugunde hic bir sirket milyonlarca dolarlik ARGE'yi "sidik yarisi" icin yapmaz.

    2. Kafa sallama hafiflikten dolayi olmaz. Sebeplerin basinda sasi ve suspansiyon geometrisi gelir.

    3. "Guce gore agirlik" diye bir fantazi yoktur. 250hp+ MotoGP motosikletleri 157 kilo. Kolay kolay kafa sallamiyorlar ama.

    4. Hafiflik her zaman iyidir. Hafiflik ucuz olsa, butun motosikletler hafiflerdi. Aynisi araba ve bisikletler icin de gecerli.

    5. Bildigim kadariyla MT09'un sadece arkasi Ohlins, o da SP versiyonunda. Onler KYB, Ohlins olsa cok daha pahali olacakmis cunku.

    6. Son olarak, 10 kg ciddi bir fark. Sadece agirlik degil, agirligin nerede konumlandigi da cok onemli. Suspansiyon da dahil bunlarin hepsi surus esnasinda kendini belli ediyor, tecrubeli insana tabi. Superduke'u hayatimda ilk kez kullandigimda, 1.5 senedir kullandigim CB1000R'dan daha rahat hissetmistim virajlarda. Guven veriyor alet, daha hic alismamis olmama ragmen. CB1000R ile cesaret edemeyecegim seyleri rahatimi bozmadan yapabildim. Agirlik, sase, suspansiyon belli ediyor kendini.

  11. #11
    Metilen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Haşmet Abi 09 un standart versiyonu 9000. Amerika sitesine bakındım Mt-09 SP versiyonunu göremedim. Sizin köyde yok mu?

    Bak gene zenginin malı çenemizi yoruyor.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. KTM buyuklugunde hic bir sirket milyonlarca dolarlik ARGE'yi "sidik yarisi" icin yapmaz.

    2. Kafa sallama hafiflikten dolayi olmaz. Sebeplerin basinda sasi ve suspansiyon geometrisi gelir.

    3. "Guce gore agirlik" diye bir fantazi yoktur. 250hp+ MotoGP motosikletleri 157 kilo. Kolay kolay kafa sallamiyorlar ama.

    4. Hafiflik her zaman iyidir. Hafiflik ucuz olsa, butun motosikletler hafiflerdi. Aynisi araba ve bisikletler icin de gecerli.

    5. Bildigim kadariyla MT09'un sadece arkasi Ohlins, o da SP versiyonunda. Onler KYB, Ohlins olsa cok daha pahali olacakmis cunku.

    6. Son olarak, 10 kg ciddi bir fark. Sadece agirlik degil, agirligin nerede konumlandigi da cok onemli. Suspansiyon da dahil bunlarin hepsi surus esnasinda kendini belli ediyor, tecrubeli insana tabi. Superduke'u hayatimda ilk kez kullandigimda, 1.5 senedir kullandigim CB1000R'dan daha rahat hissetmistim virajlarda. Guven veriyor alet, daha hic alismamis olmama ragmen. CB1000R ile cesaret edemeyecegim seyleri rahatimi bozmadan yapabildim. Agirlik, sase, suspansiyon belli ediyor kendini.
    Dik oturulan bir motorda hız arttıkça sürücü paraşüt görevi görüyor.rüzgar göğsüne çarptıkça gidonu kendine çekiyor dolayısıyla ön takım hafifliyor.tek olasılık bu değil tabi nedenlerinden biri.motogp ile kıyaslamanız abzürt olmuş ağırlık değil dağılımı önemli.selesi bile olmayan bir motordan bahsediyorsunuz.yeni nesil arabaların hepsi öncekilerden ağırdır.daha ekonomiktir daha hızlı ve verimlidir alakası yok.tecrübe sabittir bu saydıklarımın hepsini süren anca bu konuda hem fikir olur zaten.öyle biride milyonda bir

  13. #13
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Metilen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haşmet Abi 09 un standart versiyonu 9000. Amerika sitesine bakındım Mt-09 SP versiyonunu göremedim. Sizin köyde yok mu?

    Bak gene zenginin malı çenemizi yoruyor.
    Yok. Acaip bozuluyorum. Satamayız diye getiremiyorlar. MT10 SP de yok.... Zamanında CB1000R'ın ABS'li versiyonu da gelmemişti.

  14. #14
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Bu motor ciddi anlamda kendi klasmanında tek ve parasını sonuna kadar hakediyor. RJ bunlardan biriyle 1 2 hafta gezdi ve eminim Nuda sı olmasa 1290 ı filan satar direk bunla gezmeye başlardı heryeri. Ama Nuda nın üstüne motor istemiyor adam. 790 güzel bir alet ama Türkiye şartları için fiyatından ötürü bizim için sadece hayal olarak kalacak bir alet.

  15. #15

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    dünyada belli başlı markalar vardır motor üretiyorsa boşuna laf olsun diye piyasadan ekmek kapalım diye üretmezler Ktm gibi triumph gibi ducati gibi..

    böyle firmaların özellikle yüksek hacim motorlarını eleştirmeden önce çok iyi analiz edip eleştirmek gerekir.. neticede kul yapısıdır illaki eleştiricek bir çok yanı çıkar ama o eleştirilicek yanından eleştirmek önemlidir..

    ktm gibi firmalar boşa motor üretmez anladığım bu motor crucial middleweight segment olarak üretilmiş bu motorun rakibide mt07 falan olmaz olsa olsa triumph street triple yada Gsx-s750 falan olur.. belki belki bence aynı segment değil ama çok zorlarsan mt09 olabilir oda bence gene olmaz ama illa mt serisiyle bir şeyle kıyaslanıcaksa zorlanırsa 09 olur.. segment üretilme amacı farklı çünkü mt lerden..

    adamlar bence harika motor üretmiş şeftali şasi üstüne dengeli güzel paralel çift silindirli bir motor koymuşlar ki ktm kütle denge orantısında çok usta bir firmadır japonlardan bile o konuda daha iyidir. ister commuter olarak kullan şehir içinde ister piste çık parkur yap gazla tam genç işi eğlenicelicek bir makine yapmışlar.. tarzı duruşu tam teenage havası var motorda.. ben çok beğendim.

    şimdi Hayaller ve Hayatlara Gelelim 14750 euro denmişde ben düz 15000 euro diyorum 90 bin tl ye yakın bir para eder.. zaten o rakamlara çıkdınmı küsuratların pek bir değeri kalmıyor..

    90 bin tl bu motora para verebilicek bir babayiğit varsa ülkenin şu ekonomik koşullarında ben bir şey demem güle güle kullansın .. kaldıki ekonomi iyiyken bile bir motora 90 bin tl vermek zor işdir türkiyede..

    işin gerçeği minik bir azınlık dışında bu motoru bu ülkede alabilicek insan yok bence .. o paralara çıkarsada insanlar çok farklı motorlara alternatiflere yönelebilir duke 790 o fiyatlarda fiyat sıralamasında son sıralarda yer alır işin gerçeği..

    bunun en büyük neden etkeni bence motorun hitap ettiği kesim dediğim gibi teenage genç kesme hitap ediyor bana göre .. 90 bin tl yide genç bir insan nasıl verebilir ünv öğrencisidir, çalışmıyordur .. yeni çalışan biri bile olsa o paralar onun için büyük paralardır.. bu motoru bir genç nasıl alır bana göre ancak aile , babasının parasıyla alabilir..

    onun dışında bu motora 90 bin tl yi verebilicek insan türkiyede gelir ortalamasında benim şahsi fikrim 35-40 yaş ve üstü yaş kesmidir onlarada bu motor çok teenage kaçar kolay kolay yönelmezler bu benim şahsi düşüncem tabiki..

    Vel hasıl motor güzel fiyatı tuzlu.. fiyatında tuzlu olması ktm nin suçu değil türkiye şartları kur oranları yapıcak bir şey yok..
    oktay33 bunu beğendi.

  16. #16

  17. #17
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    "buna o para verilmez, gidip şu alınır"cılar bıkmadınız mı ya hu.
    her motosikletin kullanışı, tarzı, duruşu, gidişi farklıdır.
    parası olan bunu da alır, gider diğerini de alır.

  18. #18
    eminkurtoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2017
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 821
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "buna o para verilmez, gidip şu alınır"cılar bıkmadınız mı ya hu.
    her motosikletin kullanışı, tarzı, duruşu, gidişi farklıdır.
    parası olan bunu da alır, gider diğerini de alır.
    aynen öyle her motorun farklı öne çıkan özellikleri var, günün sonunda kullanıcının kendi tercihidir.
    www.blogviraj.com


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)