Yamaha Daytona Müşteriye Yaklaşım Tarzı!
-
Herkese Merhaba Arkadaşlar;
Hepimiz motora binmeyi motorla ilgilenmeyi seven kişileriz hatta sürmesek bile sevdiğimiz bir motorun etrafında hayran hayran bakıp dolaşmaktan bile zevk duyarız.Bunu herkes bilir tüketicide satıcıda.
Ancak bir konu varki başlıkta da okuduğunuz gibi sizinle paylaşmak istedim.Ne zaman yamaha daytona bayisine gitsem hangi motorla ilgilensem ilgileneyim veya ekipmanla çok tedirgin oluyorum.Hemen bayi müdürü yaşlı bir bey var başında bitiyor ve bakışlarıyla olsun tavırlarıyla olsun sizi tedirgin ediyor.Şöyle rahat rahat birşeye bakıp vakit geçiremiyorsunuz.Alacaksan al yoksa devam et der gibi.Buda her defasında beni tedirgin edip hemen uzaklaşıyorum oradan.
Hatta daha dün başıma gelen birşeyi anlatayım şimdiler de XSR 900 ile ilgileniyorum daytonaya gidip yakından inceleyim dedim bi baktım yine o amca ortam zaten dar motor da biraz zor biyer de binmek istedim olmaz dedi çıkaramayız sağa sola değer çarpar dedi bende dedim ki 60 bin liralık motor alıcam binmeden nasıl karar verebilirim dedim ve çıktım gittim.daha öncede MT07 alacağım zaman aynı muamele ile karşılaşınca gittim yamaha tuna dan aldım.Yani otomatikman müşteri kaybettiler ha tabi bu onlar için ne kadar önemli veya değil bilemem ama bu tavır hiç hoş değil...
Siz de aynı şeyleri yaşıyor musunuz bu bayide?
Reklamlar
-
İlgili görünmek için olabilir belki.
-
fazla ilgi aşık usandırıyor işte ama motorları rahat inceleyemedikten sonra olmaz olsun öyle bayi..
-
boşver, bu piyasa şartlarında o tavırla kime satabiliyorsa ona satsın. hem dünyanın parasını verip hem satıcı kaprisi çekilmez
-
_chaotic_ adlı üyeden alıntı
boşver, bu piyasa şartlarında o tavırla kime satabiliyorsa ona satsın. hem dünyanın parasını verip hem satıcı kaprisi çekilmez
Nitekim motoru alacaksınız ama :D
-
Daytona da defalarca test sürüşüne çıktım çeşitli modellerle , incelerken kendileri teklif ettiler , bayide satılmış motorlar oluyor onların üzerine binilmemesini rica ediyorlar sadece , bence ilgili insanlar siz farklı değerlendirmişsiniz
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Daytona da defalarca test sürüşüne çıktım çeşitli modellerle , incelerken kendileri teklif ettiler , bayide satılmış motorlar oluyor onların üzerine binilmemesini rica ediyorlar sadece , bence ilgili insanlar siz farklı değerlendirmişsiniz
satılmış motorlar zaten belli ediyor kendini ona benimde saygım var binmem ama sizin yaşadıklarınız hiç bana denk gelmedi vala hep kötü anlarına denk gelmiş olamam herhalde
-
Aslında müşterinin yanına gelmesi olumlu bir şey. Kaldırıp kafasını bakmazsa bu seferde "Müşterinin suratına bakmıyorlar" denir. Fakat müşteri ile konuşup motorla ilgili öğrenmek istediği detayları anlatması, yardımcı olması gerekir. Armut gibi dikilip "alcan mı?" der gibi bakması değil.
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Aslında müşterinin yanına gelmesi olumlu bir şey. Kaldırıp kafasını bakmazsa bu seferde "Müşterinin suratına bakmıyorlar" denir. Fakat müşteri ile konuşup motorla ilgili öğrenmek istediği detayları anlatması, yardımcı olması gerekir. Armut gibi dikilip "alcan mı?" der gibi bakması değil.
aynen öyle hocam ama işte o çok ince bir ayar gerektiği yerde yanına gelecek gerektiğinde yalnız bırakacak sevgiliyle
-
Bende bir bayisinde servise gittim bir dövmedikleri kaldı. Bir şey soruyorsun yüzüne bile bakmıyorlar. Bende gittim şikayet ettim. Bunları amann boş ver diyip gecmiyeceksin hadlerini bilecekler. Beni hem akşama kadar serviste beklettiler sonrada yarın gel işimiz çok dediler. yamahanin geneli böyle değil ama bazıları böyle oluyor işte...
-
G#'tüyle konuşan bayiye gitmezsiniz olur biter suratsız karnı doymuş uyuz esnafın e si olamayan tipler.
-
Ben bu olayın benzerini şirinevler de yaşadım. Motosikletletime parça arıyordum girdiğim çoğu dükkanın bi kovmadığı kaldı.
Özellikle MOTO AY ne kadar iğrenç bi esnaflığı vardı.
-
Dedigin gibi hocam aslinda bu durum bir cok motosiklet magazasinda var sanki birbirleriyle yarisiyorlar mubarek
-
Söylediğin bayiide tavırlar aynı tarif ettiğin gibi. O yaşlı beyefendinin ismi sanıyorum Bülent. Daha önce kendileriyle bir alışverişim olmuştu ve hâlâ pişmanlığını yaşarım.
-
2 sene önce ben de aynı yerden aynı motosikleti almıştım. O ara şehir içinde rock slate rengi sadece orada vardı.
Servisin derdinizi dinlemeden teşhis koyması servis klavuzunda anlatılanların aksi şeyleri savunup lafı ağzınıza tıkması yada ilgilenmemesi gibi durumlardan dolayı bir daha uğramadım. Çizilmesin diye üzerine kask koymadığım motosikletin üzerindeki 2 çizik de başka bir yetkili servisin hediyesi. Benzer isteksiz tavırları hd servislerinde de gördüm.
Yamaha'nın globalden bu adamlara belli standartlar getirip sırtlarında boza pişirmesi gerekiyor. Yoksa olacak iş değil.
Yedek parçacısından, izbe merdiven altı tamircisine, yetkili servisine kadar tüm esnaf işi hobi olsun diye yapıyor sanki.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)