Scooter dan Vitesliye Geçmeli mi?
-
23 Ağustos 2018, 21:51
#21
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Açıkçası kararsızım, CRF cok çekiyor beni
ama zincir yağlama hamallığı bile düşündürüyor
)) para olsa da X-ADV alsam. Km 37200 filan oldu bugün. Her İtalyan gibi parçaları pahalı.
Zincir olayini gozunde buyutme.
Vitesli makinalar,daha kararli yol alir.
Uzun yokuslar vs.
Crf fena makina sayilmaz az yakar,ama biraz daha konforlu bir modellere bak mesela inazuma,sym wolf.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
Edit:
Vitesli modellerde,
Depoyu kavrama,daha iyi kontra
Sag ayakta fren pegi
Gidon turu
Dönuş yarı çapı
Devirli kullanim
vb.artilari vardir.
Scooter artilarini anlatmaya gerek yok,bilen biliyor.varyator ne kadar donerse o kadar gidersin.
Hee illa scooter denilirse cc olayina girmeden direk teknik konusayim;
Min
50 hp guç
45Nm tork olursa lafim yok.
Not:10ay,13.000 km 2014 xmax250 kullandim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
Viteslide
+Motordaki kompresyonu istedigin sekilde kullanabilirsin
Reklamlar
-
23 Ağustos 2018, 22:11
#22
levend84 adlı üyeden alıntı
Zincir olayini gozunde buyutme.
Vitesli makinalar,daha kararli yol alir.
Uzun yokuslar vs.
Crf fena makina sayilmaz az yakar,ama biraz daha konforlu bir modellere bak mesela inazuma,sym wolf.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------
Edit:
Vitesli modellerde,
Depoyu kavrama,daha iyi kontra
Sag ayakta fren pegi
Gidon turu
Dönuş yarı çapı
Devirli kullanim
vb.artilari vardir.
Scooter artilarini anlatmaya gerek yok,bilen biliyor.varyator ne kadar donerse o kadar gidersin.
Hee illa scooter denilirse cc olayina girmeden direk teknik konusayim;
Min
50 hp guç
45Nm tork olursa lafim yok.
Not:10ay,13.000 km 2014 xmax250 kullandim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
Viteslide
+Motordaki kompresyonu istedigin sekilde kullanabilirsin
Alttan alttan tmax530 mu işliyorsun bana levent hocam 😃
-
23 Ağustos 2018, 22:24
#23
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Alttan alttan tmax530 mu işliyorsun bana levent hocam ��
Dostum senin ilacın Africa twin veya Super tenere,sabah 5 te yola çıkıp kontak kapatmadan saatlerce uzaklara vuracaksin makinayı.
(BMW GS değil o zengin adam işi sana bana uymaz)
senin kaza olayi ve saglik probleminden dolayi xmax250 onerdim 2.eli hizli diye,iyilesince litrelik enduroya donerdin, ama sen 400 aldin saglik olsun.Vfr ye binen adami en baba maxiscooter kesmez.
-
23 Ağustos 2018, 22:34
#24
Aslında Triumph Tiger 850 yada 1050'de olabilir. Levent hoca herkese motor büyüttürüp kendi commuter ile gezip dertsiz, tasasız takılıyor
-
23 Ağustos 2018, 22:51
#25
Angrypower adlı üyeden alıntı
Aslında Triumph Tiger 850 yada 1050'de olabilir. Levent hoca herkese motor büyüttürüp kendi commuter ile gezip dertsiz, tasasız takılıyor
Kanka,110hp lik makina kullanan adama pulsar onerilmez,serkanin zaten litrelik enduro hevesi var.kisiye gore oneri bol bende,bak sanada nc onerdim bilirsin. yalan yok..
-
23 Ağustos 2018, 22:55
#26
Sen bana NC önerdinde ben kendime öneremiyorum Gerçi %90 İstanbul trafiğinde olan adama MT-07 falan hikaye. Lakin Dominar ile NC'lerin peşinden aynı yere aynı zamanda gittiğimizden aklımda sadece yakıt endişesi kalıyor. Bakalım ne olacak...
-
23 Ağustos 2018, 23:45
#27
Angrypower adlı üyeden alıntı
Sen bana NC önerdinde ben kendime öneremiyorum
Gerçi %90 İstanbul trafiğinde olan adama MT-07 falan hikaye. Lakin Dominar ile NC'lerin peşinden aynı yere aynı zamanda gittiğimizden aklımda sadece yakıt endişesi kalıyor. Bakalım ne olacak...
Sen nc lerin peşinden gaz kolu 4/4 te giderken,nc ler o sirada 4/2 de gidiyor.iki motor kiyaslama kabul etmez.arada 20hp ve 35nm tork farki var.
Buraya dikkat,dominar 33nm tork uretiyor nc 68nm neredeyse iki dominar torku daha guc uretiyor.
Izmirden ayvaliga kadar kullandim 2013 nc700s modelini tamam motor uysal ama,gazladiginda kararli gidiyor.bayilmadan,yigilmadan 177-188km/h dahada zorlamadim
Konfor
Yakit
Hizlanma
Motor ömrü
Mekanik
vb.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Nc ler Tork merkezli uretilen bir modeldir.esas amaç Min alt devirde max Tork
-
23 Ağustos 2018, 23:54
#28
Gazı açınca uzuyor ona lafım yok ama çok fazlada gidemiyor. Top speed'e yaklaştıkça onlar da gazı kesiyorlar ufaktan Uzun mesafede tabiki bariz fark olur ama 15km lik bir parkurda fazla uzuyamıyorlar malum trafik sebeplerinden dolayı
İyi hoş güzel makine ama V-Strom'un daha bir albenisi var gözümde...
-
23 Ağustos 2018, 23:59
#29
Angrypower adlı üyeden alıntı
Gazı açınca uzuyor ona lafım yok ama çok fazlada gidemiyor. Top speed'e yaklaştıkça onlar da gazı kesiyorlar ufaktan
Uzun mesafede tabiki bariz fark olur ama 15km lik bir parkurda fazla uzuyamıyorlar malum trafik sebeplerinden dolayı
İyi hoş güzel makine ama V-Strom'un daha bir albenisi var gözümde...
Vstrom kral makinadır şuphe eden kişi benim gozumde motordan zerre anlamayan bir tiptir.
Ama amasi var.
Şehir içi %80
Şehir dişi %20
Kullanan adama Nc gider.bu orana gore yap hesabini.
Aga garajimda 150-250 lik maxim var şehir içi terlik niyetine,he yaninada dl650 v stromum var oda uzun yola vurmaya diyen adama uyar.
Temmuzda cikar garajdan uzun turda 5-6 bin km yapar,temizler koyar garaja.
-
24 Ağustos 2018, 00:05
#30
levend84 adlı üyeden alıntı
Dostum senin ilacın Africa twin veya Super tenere,sabah 5 te yola çıkıp kontak kapatmadan saatlerce uzaklara vuracaksin makinayı.
(BMW GS değil o zengin adam işi sana bana uymaz)
senin kaza olayi ve saglik probleminden dolayi xmax250 onerdim 2.eli hizli diye,iyilesince litrelik enduroya donerdin, ama sen 400 aldin saglik olsun.Vfr ye binen adami en baba maxiscooter kesmez.
20 bine geldi bana xmax400abs 13500de 2014 model 6000tl extrası var. 25250ye geri koydum ilana 😃
Bu sene geçti artık elleşmem ama önümüzdeki sene litrelik olmasada 600cc üzeri bi enduro bakarım. Dl1000 sahibi bi arkadaşım bayağı ısrar etti takas için ama bu benzin fiyatlarıyla 5-6lt yi geçmemesi lazım benim makinamın . Xmax400üde beğenmedim değil ama zincirliye göre daha masraflı gibi kayışlı makinalar yada ben anlamıyorum bana öyle geldi.
Kayıştı , varyatördü, debriyajdı, baga , şanzıman yağı ayrı motor yağı ayrı 3 hava filtresi var felan teferruatlı geldi bana.
Bide ne soracaktım.. benim xmax için varyatör upgrade kit var elimde, bu ne işe yarar uygulayım mı? 1 büyük 5 küçük yag şeklinde.
-
24 Ağustos 2018, 00:09
#31
Dediklerine katılıyorumda bende şöyle bir durum var. NC'de alsam S1000RR da alsam ben o iki arabanın arasından geçeceğim. Öyle normal nc platformundaki gibi adamlar gibi sürmüyorum ben. Viraja girerkende öyle normal girmek yok bende çünkü genelde arkamdan bir hödük sıkıştırıyor. Mümkün mertebe hızlı olmakta fayda var. NC'yi gözümde hep hantal tosbağa gibi görüyorum ben. Belkide benim ön yargımdandır fakat bana çok hantal gibi gözüküyor makine
-
24 Ağustos 2018, 00:10
#32
Boldpilot adlı üyeden alıntı
20 bine geldi bana xmax400abs 13500de 2014 model 6000tl extrası var. 25250ye geri koydum ilana
Bu sene geçti artık elleşmem ama önümüzdeki sene litrelik olmasada 600cc üzeri bi enduro bakarım. Dl1000 sahibi bi arkadaşım bayağı ısrar etti takas için ama bu benzin fiyatlarıyla 5-6lt yi geçmemesi lazım benim makinamın . Xmax400üde beğenmedim değil ama zincirliye göre daha masraflı gibi kayışlı makinalar yada ben anlamıyorum bana öyle geldi.
Kayıştı , varyatördü, debriyajdı, baga , şanzıman yağı ayrı motor yağı ayrı 3 hava filtresi var felan teferruatlı geldi bana.
Bakimlari teferruatlidir,,
Neden sattim saniyorsun benim xmax250yi..
Dl650 al,sen keyif adamsin,sana gider,hatta YasinC hoca ile göruş sana detayli anlatir.
Vstrom Angrypowere uymaz ama sana uyar..
-
24 Ağustos 2018, 00:16
#33
Arkadaş ben küsüp gidip NC alıyorum. Yanıma gelmeyin V-Strom ile üstünüze kırarım walla. Gerçi kırsamda yakalayabilir miyim? Orasınıda zaman gösterecek
-
24 Ağustos 2018, 00:20
#34
levend84 adlı üyeden alıntı
Bakimlari teferruatlidir,,
Neden sattim saniyorsun benim xmax250yi..
Dl650 al,sen keyif adamsin,sana gider,hatta YasinC hoca ile göruş sana detayli anlatir.
Vstrom Angrypowere uymaz ama sana uyar..
aklımda 2008 2009 absli vstrom yada xl700 ta var
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Arkadaş ben küsüp gidip NC alıyorum. Yanıma gelmeyin V-Strom ile üstünüze kırarım walla. Gerçi kırsamda yakalayabilir miyim? Orasınıda zaman gösterecek
Reis sen ne istiyosun ben anlamadım valla 😃 Hem şehir içi bineyim hem uzun yolda 200ü geçsinse amaç yok öyle bi motosiklet.Belki Mt07 görür işini ama
alsan km yapınca çok değer kaybediyor , sana en ideal 2.el az km bi cb500f bence.
-
24 Ağustos 2018, 00:24
#35
levend84 adlı üyeden alıntı
Arka kampana ama,..
155cc
15beygir
4 supap
Su sogutma
8litre depo
Kalin lastikler ve 16jant on arka
Kaymak...kaymak...
Bu kadar övdüğün xenter yamahanın en az satan modeli, büyük teker diye tutturdunuz ama sele altına yarım kask bile sığmıyor. Arkaya kocaman top case takmanız lazım. Motoru euro 4 uyumlu değil ve tüketimi fazla. Ona vereceğiniz paraya pcx bulunur nitekim bu sebeple 2.eli de ölüdür. Aynı şey scarabeo için de geçerli. Büyük teker her şey demek değildir sym symphony kullandım 2 yıl.
-
24 Ağustos 2018, 00:32
#36
artemis99 adlı üyeden alıntı
Bu kadar övdüğün xenter yamahanın en az satan modeli, büyük teker diye tutturdunuz ama sele altına yarım kask bile sığmıyor. Arkaya kocaman top case takmanız lazım. Motoru euro 4 uyumlu değil ve tüketimi fazla. Ona vereceğiniz paraya pcx bulunur nitekim bu sebeple 2.eli de ölüdür. Aynı şey scarabeo için de geçerli. Büyük teker her şey demek değildir sym symphony kullandım 2 yıl.
Övmek degilde öneri diyelim.
Bir urunun satiş rakaminin az olmasi kismen tutmadigi anlamina gelmez;
xenter kullanan arkadasim var yakit yonunden bir sikayeti yok delight ne yakiyorsa buda onu yakiyor diyor.
Şöyle ki,Piyasaya çiktigi zaman rakip ve alternatif urunlerin çeşitliligide onemli,
Yakit mevzusu icin,155cc bir makinadan 250cc performansi beklenerek gaz koluna yuklenirse cok yakmayan motor yoktur buna pcx de dahil.
Sele alti buyuk olup,topcase takmayan kac tane maxi var?
2.ele duşup satma zamani olmeyen motor yoktur.hee abi bana sat hemen alayim diyen tipler noter zamani abi biraz daha düş muhabbeti doner
Son olarak buyuk teker ciddi avantajdir.
-
24 Ağustos 2018, 00:39
#37
Boldpilot adlı üyeden alıntı
aklımda 2008 2009 absli vstrom yada xl700 ta var
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
Reis sen ne istiyosun ben anlamadım valla Hem şehir içi bineyim hem uzun yolda 200ü geçsinse amaç yok öyle bi motosiklet.Belki Mt07 görür işini ama
alsan km yapınca çok değer kaybediyor , sana en ideal 2.el az km bi cb500f bence.
Transalp'a bulaşma derim. Benim motorumda V-strom'dur. NC iyi hoş ama bana gelmez. Ben ne kadar şehir içi kullanıcısı olsamda asi bir karaktere sahibim. Param olsa F800GS alırım. Net...
-
24 Ağustos 2018, 00:50
#38
Angrypower adlı üyeden alıntı
Transalp'a bulaşma derim. Benim motorumda V-strom'dur. NC iyi hoş ama bana gelmez. Ben ne kadar şehir içi kullanıcısı olsamda asi bir karaktere sahibim. Param olsa F800GS alırım. Net...
transalpin 700lüğünü pek övdüler araştırıyorum bakalım.Hiç acelem yok, omuz kırık moral bozuk 😃
-
24 Ağustos 2018, 00:54
#39
Angrypower adlı üyeden alıntı
Transalp'a bulaşma derim. Benim motorumda V-strom'dur. NC iyi hoş ama bana gelmez. Ben ne kadar şehir içi kullanıcısı olsamda asi bir karaktere sahibim. Param olsa F800GS alırım. Net...
Aslinda devirli ve agresif kullandigin icin nc ye bile 6-7lt yaktirirsin,en azindan dl650 ye bin yaktigina değsin.
Vstrom hakkinda en saglikli ve guncel bilgiyi
@YasinC ve @Nikkfurie hocadan alabilirsin.
-
24 Ağustos 2018, 01:10
#40
Bir ptesi olsun önce plakamı alayımda sonra ufak ufak bakayım ben. Arabayıda devirli kullanıyorum. Az yaktığı tek yer otobanda cruise control açıkken
V-Strom güzel makine. Fakat keyif motoru. Çile çektiriyorum die Dominar'dan memnunum o yüzden. Bakalım zaman gösterecek...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)