Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki GSX 25OR sorular sorular.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    Motosikleti
    Yamaha mt-07
    Abiler, ablalar, kardeşler, Romalılar !!?

    Şu motoru daha önce kullanmış veya kullanan eşi-dostu olan, dolaylı yoldan da olsa bir tecrübesi olanlardan artısı eksisi 2.el piyasası vb. konular hakkında acil yorumlarınızı bekliyorum. Hele bir yardım edin.
    Acıpayam bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Bildiğin inazuma ekstra olarak abs var

  3. #3
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Çift silindir titreşimi yok denecek kadar az ama, inazuma motoru var 139 da kesiciye giriyor. Motoru kendini kanıtlamış sıkıntısız bir motor ama yolda 120-130 gideceğin zaman yani motor artık son devirlerde ne kadar sağlıklı olur bilemem. 125'liği ile hemen hemen aynı hızı yapıyormuş sanırım. Yanlış anlama son hız herşeydir demiyorum ama ana yoldaykende 250lik bir motor 130-140 arası rahat gitmeli bence
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  4. #4
    infernus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çift silindir titreşimi yok denecek kadar az ama, inazuma motoru var 139 da kesiciye giriyor. Motoru kendini kanıtlamış sıkıntısız bir motor ama yolda 120-130 gideceğin zaman yani motor artık son devirlerde ne kadar sağlıklı olur bilemem. 125'liği ile hemen hemen aynı hızı yapıyormuş sanırım. Yanlış anlama son hız herşeydir demiyorum ama ana yoldaykende 250lik bir motor 130-140 arası rahat gitmeli bence
    hocam sende yanlış anlama ama hangi 250cc lik motosiklet 130-140 arası rahat gidiyor ?

  5. #5
    ashes35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Motosikleti
    CBR 250 R --> CBR 650F
    Cbr250 im gidiyordu 120-130 biraz devirde oluyor ama olsun

  6. #6
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    Motosikleti
    Yamaha mt-07
    Tamamen sana katılıyorum ben zaten son sürat kovalama peşinde değilim ama motoru otobana çıkartıp yüksek süratlerde sabit hızda redlineda kullanmak biraz kafamı karıştırıyor. Zaten kullanıcı yorumlarına bu yüzden ihtiyacım var, açıkçası bu motora bu kadar para verip gerçekten pişman olmadım diyen birini daha görene kadar peşini bırakmak istemiyorum. Tam tersini de göremedim o ayrı :D

  7. #7
    Dxsec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Suzuki GSX-R fiyatlarına baktımda o kadar bütçe ile bunu alacağına Yamaha R25 daha mantıklı geldi neden R25 değil de Suzuki GSX-R 250 ?

  8. #8
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı infernus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam sende yanlış anlama ama hangi 250cc lik motosiklet 130-140 arası rahat gidiyor ?
    R25 ve CBR250 2 tane 250'lik motorum oldu ikisi de 130-140 arası canavar gibi gidiyordu şu an hala cbr kullanıyorum. Antalyada yaşarken cbr ile otobana cıktım mı 130 sabit giderdim 4 litreyi de geçmezdi hiçbir zaman mübarek 130'da gaz açtım mı 155-160'a kadar da rahat çıkardı ondan sonra canı gidiyor tabi.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  9. #9
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    Motosikleti
    Yamaha mt-07
    Alıntı Dxsec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki GSX-R fiyatlarına baktımda o kadar bütçe ile bunu alacağına Yamaha R25 daha mantıklı geldi neden R25 değil de Suzuki GSX-R 250 ?
    Şimdi burada taşlanmak istemiyorum ama R25 inanılmaz antipatik geliyor hocam :D Bir de yakıt konusu var suzuki yakıt konusunda daha başarılı. Yakıtı ilk planda tutmamın sebebi de günlük aşağı yukarı 80km yapıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 ve CBR250 2 tane 250'lik motorum oldu ikisi de 130-140 arası canavar gibi gidiyordu şu an hala cbr kullanıyorum. Antalyada yaşarken cbr ile otobana cıktım mı 130 sabit giderdim 4 litreyi de geçmezdi hiçbir zaman mübarek 130'da gaz açtım mı 155-160'a kadar da rahat çıkardı ondan sonra canı gidiyor tabi.
    Muhtemelen suzuki yüksek süratlerde bana bu rahatlığı sağlayamayacak devir çevirme konusunda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Ya şimdi ben asıl derdimi söyleyeyim.

    Cb250r ve gsx250r arasında kaldım.

    Honda çıplak olduğu için zaten yüksek süratlerde bana konforlu bir sürüş sağlayamayacak diye düşünüyorum, bu açığı da grenajlı ve ön camı olan bir motorla kapatırım diyorum ama 120-130km süratte redline gerçekten kafamı kurcalıyor.

  10. #10
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Alıntı Son Ütücü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi burada taşlanmak istemiyorum ama R25 inanılmaz antipatik geliyor hocam :D Bir de yakıt konusu var suzuki yakıt konusunda daha başarılı. Yakıtı ilk planda tutmamın sebebi de günlük aşağı yukarı 80km yapıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------



    Muhtemelen suzuki yüksek süratlerde bana bu rahatlığı sağlayamayacak devir çevirme konusunda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Ya şimdi ben asıl derdimi söyleyeyim.

    Cb250r ve gsx250r arasında kaldım.

    Honda çıplak olduğu için zaten yüksek süratlerde bana konforlu bir sürüş sağlayamayacak diye düşünüyorum, bu açığı da grenajlı ve ön camı olan bir motorla kapatırım diyorum ama 120-130km süratte redline gerçekten kafamı kurcalıyor.
    İlla çift silindir olsun, grenajlı olsun dersen cbr500r var ömürlük makina sıkıştırmazsan 250'lik gibi yakar ama çok pahalı şu an belki 2015 falan uyguna olabilir.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  11. #11
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Tercih meselesi tabii de, 139 da kesiciye girecek karenajli-süpersport denilerek satılan 250cc motoru almazdim.Son hız meraklisi değilim ama

    en azından benzerlerine yakın gitmeliydi,otobüs sollarken düşündüm kendimi kesicide falan, olmadı. Maksat motoru korumaksa kullanıcısı

    düşünsün onu. Ekonomisi iyi ülkelerde başlangıç motoru için uygun olabilir ve güzel satış rakamları da yakalar belki, ama burda değil, meraklisi

    alacaktır.

  12. #12
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    Motosikleti
    Yamaha mt-07
    Alıntı burakrak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlla çift silindir olsun, grenajlı olsun dersen cbr500r var ömürlük makina sıkıştırmazsan 250'lik gibi yakar ama çok pahalı şu an belki 2015 falan uyguna olabilir.
    Aklıma gelmedi değil tabi temizini bulmak lazım 2.elde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------

    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercih meselesi tabii de, 139 da kesiciye girecek karenajli-süpersport denilerek satılan 250cc motoru almazdim.Son hız meraklisi değilim ama

    en azından benzerlerine yakın gitmeliydi,otobüs sollarken düşündüm kendimi kesicide falan, olmadı. Maksat motoru korumaksa kullanıcısı

    düşünsün onu. Ekonomisi iyi ülkelerde başlangıç motoru için uygun olabilir ve güzel satış rakamları da yakalar belki, ama burda değil, meraklisi

    alacaktır.
    Katılıyorum hocam lazım olduğu zaman o gücü bulmak lazım bir yerlerde :D

    Aşağı yuları bu tür yorumların geleceğini biliyordum zaten bunların hepsi internette var. Ama belki 1-2 kullanıcı yorumu yakalar da ikna olurum bekleyelim bakalım.

  13. #13
    ashes35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Motosikleti
    CBR 250 R --> CBR 650F
    Alıntı Son Ütücü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklıma gelmedi değil tabi temizini bulmak lazım 2.elde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------



    Katılıyorum hocam lazım olduğu zaman o gücü bulmak lazım bir yerlerde :D

    Aşağı yuları bu tür yorumların geleceğini biliyordum zaten bunların hepsi internette var. Ama belki 1-2 kullanıcı yorumu yakalar da ikna olurum bekleyelim bakalım.
    O yorumu bende çok bekledim gelmiyor 2. el piyasası yok motor gerçekten gitmiyor...

  14. #14

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    CB 250 R ı grenajsız çok rüzgar yerim diye elemek hata olur. 250 cc makinelerin rahat stabil gidebildiği hızlar 130-140 larda biter. O hızlarda naked bir motorla gayet güzel seyahat edilebiliyor yeter ki motor yere sağlam bassın ki CB 250 R baş aşağı ön takımı ve IMU kontrollü ABS si ile çok alınası bence.
    montanaturne bunu beğendi.

  15. #15
    Son Ütücü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2015
    Şehir
    Bakırköy/İST
    Motosikleti
    Yamaha mt-07
    Alıntı ashes35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O yorumu bende çok bekledim gelmiyor 2. el piyasası yok motor gerçekten gitmiyor...
    Anladım dostum teşekkürler yorumların için :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB 250 R ı grenajsız çok rüzgar yerim diye elemek hata olur. 250 cc makinelerin rahat stabil gidebildiği hızlar 130-140 larda biter. O hızlarda naked bir motorla gayet güzel seyahat edilebiliyor yeter ki motor yere sağlam bassın ki CB 250 R baş aşağı ön takımı ve IMU kontrollü ABS si ile çok alınası bence.
    Elemek değil benimkisi ya kıyas yapmak. Zaten büyük ihtimalle hikayenin sonunda gidip bir tane cb250r alıcam :D

  16. #16
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Wing41'e katılıyorum 125-130 da pek rüzgar yemezsin zaten, bende de naked var 130 dan sonra başliyor sanki ruzgar.Sollarken de kesiciye girmez.Abs ve 2.el takıntın yoksa yıpranmamiş cbr 250 ekle listene, paran cebinde kalir.Aklındaki rüzgar meselesini de çözmüş olursun.

  17. #17
    montanaturne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2018
    Motosikleti
    CB250R
    CB250r sahibiyim, dün yeni havalimanı mevkinde müthiş rüzar vardı orada bile anca 120 civarı ve sonrası etkileniyorsun rüzgarın itme hissinden. AZ rüzgar varen pek etkilemiyor.

  18. #18
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Suzuki'nin 26 beygirlik aleti. Biraz daha zorlayıp 30 küsür beygire çekebilselermiş iyi olurdu. Tork filan 150 cc lik motor kadar kalıyor o yüzden tutulmadı. Yoksa CBR dan ve R25 den daha kaliteli olduğunu anladım facebook gruplarını filan takip ediyorum.

  19. #19
    scropio_tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Suzuki GSX 250R
    GSX 250 R ABS model motorum var. Bugün balata fiyatı sordum. Arka işcilik dahil arka 1.277 TL, ön 720 TL
    piyasada alternatif ucuz balatalar var ama hangisi iyi acaba bilen varmı? diskleri yemesin. Balataları bu kadar pahalı ise diski hiç düşünemiyorum.

  20. #20
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Arkadaşımda var ben de denedim, gidişi duruşu güzel bir motor. Görüntüsüne diyecek yok zaten tüm gözler üzerinizde. Trafikte rengi çok dikkat çekiyor. Göstergesinde yok yok. Yeni R25/MT25 göstergeleri gibi çok benzer. Şehir içinde ideal bir motor. Olayı zaten ekonomik yakması ve konforlu olması.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------

    Alıntı scropio_tr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GSX 250 R ABS model motorum var. Bugün balata fiyatı sordum. Arka işcilik dahil arka 1.277 TL, ön 720 TL
    piyasada alternatif ucuz balatalar var ama hangisi iyi acaba bilen varmı? diskleri yemesin. Balataları bu kadar pahalı ise diski hiç düşünemiyorum.
    Konu eskiymiş sazan gibi atladım. Dostum BRENTA marka bakabilirsin italyan marka balatadır. Ben 200 Duke için 100 Liraya bulmuştum 2 ay once.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)