Suzuki GSX 25OR sorular sorular.
-
18 Ağustos 2018, 19:31
#1
Abiler, ablalar, kardeşler, Romalılar !!?
Şu motoru daha önce kullanmış veya kullanan eşi-dostu olan, dolaylı yoldan da olsa bir tecrübesi olanlardan artısı eksisi 2.el piyasası vb. konular hakkında acil yorumlarınızı bekliyorum. Hele bir yardım edin.
Reklamlar
-
18 Ağustos 2018, 19:37
#2
Bildiğin inazuma ekstra olarak abs var
-
18 Ağustos 2018, 19:47
#3
Çift silindir titreşimi yok denecek kadar az ama, inazuma motoru var 139 da kesiciye giriyor. Motoru kendini kanıtlamış sıkıntısız bir motor ama yolda 120-130 gideceğin zaman yani motor artık son devirlerde ne kadar sağlıklı olur bilemem. 125'liği ile hemen hemen aynı hızı yapıyormuş sanırım. Yanlış anlama son hız herşeydir demiyorum ama ana yoldaykende 250lik bir motor 130-140 arası rahat gitmeli bence
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
18 Ağustos 2018, 19:50
#4
burakrak adlı üyeden alıntı
Çift silindir titreşimi yok denecek kadar az ama, inazuma motoru var 139 da kesiciye giriyor. Motoru kendini kanıtlamış sıkıntısız bir motor ama yolda 120-130 gideceğin zaman yani motor artık son devirlerde ne kadar sağlıklı olur bilemem. 125'liği ile hemen hemen aynı hızı yapıyormuş sanırım. Yanlış anlama son hız herşeydir demiyorum ama ana yoldaykende 250lik bir motor 130-140 arası rahat gitmeli bence
hocam sende yanlış anlama ama hangi 250cc lik motosiklet 130-140 arası rahat gidiyor ?
-
18 Ağustos 2018, 19:53
#5
Cbr250 im gidiyordu 120-130 biraz devirde oluyor ama olsun
-
18 Ağustos 2018, 19:57
#6
Tamamen sana katılıyorum ben zaten son sürat kovalama peşinde değilim ama motoru otobana çıkartıp yüksek süratlerde sabit hızda redlineda kullanmak biraz kafamı karıştırıyor. Zaten kullanıcı yorumlarına bu yüzden ihtiyacım var, açıkçası bu motora bu kadar para verip gerçekten pişman olmadım diyen birini daha görene kadar peşini bırakmak istemiyorum. Tam tersini de göremedim o ayrı :D
-
18 Ağustos 2018, 20:01
#7
Suzuki GSX-R fiyatlarına baktımda o kadar bütçe ile bunu alacağına Yamaha R25 daha mantıklı geldi neden R25 değil de Suzuki GSX-R 250 ?
-
18 Ağustos 2018, 20:04
#8
infernus adlı üyeden alıntı
hocam sende yanlış anlama ama hangi 250cc lik motosiklet 130-140 arası rahat gidiyor ?
R25 ve CBR250 2 tane 250'lik motorum oldu ikisi de 130-140 arası canavar gibi gidiyordu şu an hala cbr kullanıyorum. Antalyada yaşarken cbr ile otobana cıktım mı 130 sabit giderdim 4 litreyi de geçmezdi hiçbir zaman mübarek 130'da gaz açtım mı 155-160'a kadar da rahat çıkardı ondan sonra canı gidiyor tabi.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
18 Ağustos 2018, 20:11
#9
Dxsec adlı üyeden alıntı
Suzuki GSX-R fiyatlarına baktımda o kadar bütçe ile bunu alacağına Yamaha R25 daha mantıklı geldi neden R25 değil de Suzuki GSX-R 250 ?
Şimdi burada taşlanmak istemiyorum ama R25 inanılmaz antipatik geliyor hocam :D Bir de yakıt konusu var suzuki yakıt konusunda daha başarılı. Yakıtı ilk planda tutmamın sebebi de günlük aşağı yukarı 80km yapıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------
burakrak adlı üyeden alıntı
R25 ve CBR250 2 tane 250'lik motorum oldu ikisi de 130-140 arası canavar gibi gidiyordu şu an hala cbr kullanıyorum. Antalyada yaşarken cbr ile otobana cıktım mı 130 sabit giderdim 4 litreyi de geçmezdi hiçbir zaman mübarek 130'da gaz açtım mı 155-160'a kadar da rahat çıkardı ondan sonra canı gidiyor tabi.
Muhtemelen suzuki yüksek süratlerde bana bu rahatlığı sağlayamayacak devir çevirme konusunda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Ya şimdi ben asıl derdimi söyleyeyim.
Cb250r ve gsx250r arasında kaldım.
Honda çıplak olduğu için zaten yüksek süratlerde bana konforlu bir sürüş sağlayamayacak diye düşünüyorum, bu açığı da grenajlı ve ön camı olan bir motorla kapatırım diyorum ama 120-130km süratte redline gerçekten kafamı kurcalıyor.
-
18 Ağustos 2018, 20:20
#10
Son Ütücü adlı üyeden alıntı
Şimdi burada taşlanmak istemiyorum ama R25 inanılmaz antipatik geliyor hocam :D Bir de yakıt konusu var suzuki yakıt konusunda daha başarılı. Yakıtı ilk planda tutmamın sebebi de günlük aşağı yukarı 80km yapıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------
Muhtemelen suzuki yüksek süratlerde bana bu rahatlığı sağlayamayacak devir çevirme konusunda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Ya şimdi ben asıl derdimi söyleyeyim.
Cb250r ve gsx250r arasında kaldım.
Honda çıplak olduğu için zaten yüksek süratlerde bana konforlu bir sürüş sağlayamayacak diye düşünüyorum, bu açığı da grenajlı ve ön camı olan bir motorla kapatırım diyorum ama 120-130km süratte redline gerçekten kafamı kurcalıyor.
İlla çift silindir olsun, grenajlı olsun dersen cbr500r var ömürlük makina sıkıştırmazsan 250'lik gibi yakar ama çok pahalı şu an belki 2015 falan uyguna olabilir.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
18 Ağustos 2018, 20:25
#11
Tercih meselesi tabii de, 139 da kesiciye girecek karenajli-süpersport denilerek satılan 250cc motoru almazdim.Son hız meraklisi değilim ama
en azından benzerlerine yakın gitmeliydi,otobüs sollarken düşündüm kendimi kesicide falan, olmadı. Maksat motoru korumaksa kullanıcısı
düşünsün onu. Ekonomisi iyi ülkelerde başlangıç motoru için uygun olabilir ve güzel satış rakamları da yakalar belki, ama burda değil, meraklisi
alacaktır.
-
18 Ağustos 2018, 20:57
#12
burakrak adlı üyeden alıntı
İlla çift silindir olsun, grenajlı olsun dersen cbr500r var ömürlük makina sıkıştırmazsan 250'lik gibi yakar ama çok pahalı şu an belki 2015 falan uyguna olabilir.
Aklıma gelmedi değil tabi temizini bulmak lazım 2.elde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
kefkes adlı üyeden alıntı
Tercih meselesi tabii de, 139 da kesiciye girecek karenajli-süpersport denilerek satılan 250cc motoru almazdim.Son hız meraklisi değilim ama
en azından benzerlerine yakın gitmeliydi,otobüs sollarken düşündüm kendimi kesicide falan, olmadı. Maksat motoru korumaksa kullanıcısı
düşünsün onu. Ekonomisi iyi ülkelerde başlangıç motoru için uygun olabilir ve güzel satış rakamları da yakalar belki, ama burda değil, meraklisi
alacaktır.
Katılıyorum hocam lazım olduğu zaman o gücü bulmak lazım bir yerlerde :D
Aşağı yuları bu tür yorumların geleceğini biliyordum zaten bunların hepsi internette var. Ama belki 1-2 kullanıcı yorumu yakalar da ikna olurum bekleyelim bakalım.
-
18 Ağustos 2018, 22:18
#13
Son Ütücü adlı üyeden alıntı
Aklıma gelmedi değil tabi temizini bulmak lazım 2.elde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
Katılıyorum hocam lazım olduğu zaman o gücü bulmak lazım bir yerlerde :D
Aşağı yuları bu tür yorumların geleceğini biliyordum zaten bunların hepsi internette var. Ama belki 1-2 kullanıcı yorumu yakalar da ikna olurum bekleyelim bakalım.
O yorumu bende çok bekledim gelmiyor 2. el piyasası yok motor gerçekten gitmiyor...
-
18 Ağustos 2018, 22:28
#14
CB 250 R ı grenajsız çok rüzgar yerim diye elemek hata olur. 250 cc makinelerin rahat stabil gidebildiği hızlar 130-140 larda biter. O hızlarda naked bir motorla gayet güzel seyahat edilebiliyor yeter ki motor yere sağlam bassın ki CB 250 R baş aşağı ön takımı ve IMU kontrollü ABS si ile çok alınası bence.
-
18 Ağustos 2018, 23:32
#15
ashes35 adlı üyeden alıntı
O yorumu bende çok bekledim gelmiyor 2. el piyasası yok motor gerçekten gitmiyor...
Anladım dostum teşekkürler yorumların için :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
wing41 adlı üyeden alıntı
CB 250 R ı grenajsız çok rüzgar yerim diye elemek hata olur. 250 cc makinelerin rahat stabil gidebildiği hızlar 130-140 larda biter. O hızlarda naked bir motorla gayet güzel seyahat edilebiliyor yeter ki motor yere sağlam bassın ki CB 250 R baş aşağı ön takımı ve IMU kontrollü ABS si ile çok alınası bence.
Elemek değil benimkisi ya kıyas yapmak. Zaten büyük ihtimalle hikayenin sonunda gidip bir tane cb250r alıcam :D
-
18 Ağustos 2018, 23:52
#16
Wing41'e katılıyorum 125-130 da pek rüzgar yemezsin zaten, bende de naked var 130 dan sonra başliyor sanki ruzgar.Sollarken de kesiciye girmez.Abs ve 2.el takıntın yoksa yıpranmamiş cbr 250 ekle listene, paran cebinde kalir.Aklındaki rüzgar meselesini de çözmüş olursun.
-
19 Ağustos 2018, 11:53
#17
CB250r sahibiyim, dün yeni havalimanı mevkinde müthiş rüzar vardı orada bile anca 120 civarı ve sonrası etkileniyorsun rüzgarın itme hissinden. AZ rüzgar varen pek etkilemiyor.
-
19 Ağustos 2018, 14:09
#18
Suzuki'nin 26 beygirlik aleti. Biraz daha zorlayıp 30 küsür beygire çekebilselermiş iyi olurdu. Tork filan 150 cc lik motor kadar kalıyor o yüzden tutulmadı. Yoksa CBR dan ve R25 den daha kaliteli olduğunu anladım facebook gruplarını filan takip ediyorum.
-
15 Ağustos 2020, 13:16
#19
GSX 250 R ABS model motorum var. Bugün balata fiyatı sordum. Arka işcilik dahil arka 1.277 TL, ön 720 TL
piyasada alternatif ucuz balatalar var ama hangisi iyi acaba bilen varmı? diskleri yemesin. Balataları bu kadar pahalı ise diski hiç düşünemiyorum.
-
15 Ağustos 2020, 14:06
#20
Arkadaşımda var ben de denedim, gidişi duruşu güzel bir motor. Görüntüsüne diyecek yok zaten tüm gözler üzerinizde. Trafikte rengi çok dikkat çekiyor. Göstergesinde yok yok. Yeni R25/MT25 göstergeleri gibi çok benzer. Şehir içinde ideal bir motor. Olayı zaten ekonomik yakması ve konforlu olması.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
scropio_tr adlı üyeden alıntı
GSX 250 R ABS model motorum var. Bugün balata fiyatı sordum. Arka işcilik dahil arka 1.277 TL, ön 720 TL
piyasada alternatif ucuz balatalar var ama hangisi iyi acaba bilen varmı? diskleri yemesin. Balataları bu kadar pahalı ise diski hiç düşünemiyorum.
Konu eskiymiş sazan gibi atladım. Dostum BRENTA marka bakabilirsin italyan marka balatadır. Ben 200 Duke için 100 Liraya bulmuştum 2 ay once.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)